abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 november 2007 @ 12:46:25 #226
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54573018
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:44 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Maar toch laat Gomez regelmatig Steekjes vallen.
Komop zeg, zo erg is het toch niet om zoiets toe te geven? . Gomes is een betere keeper dan Steek. Ik durf te beweren dat zonder Gomes PSV de laatste 2 jaren GEEN kampioen was geworden. En zo belangrijk is Steek nog net niet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 13 november 2007 @ 12:47:10 #227
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54573039
Koster is natuurlijk ook pas 3 of 4 wedstrijden onderweg in redelijk rustig vaarwater. Dus dat moet allemaal niet overdreven worden. Wat duidelijk is, is dat hij niet een persoon is waar spelers voor naar een club willen komen. En dat gaat Ajax echt enorm missen, zeker als er wederom geen Champions League behaald wordt.

Je moet dus de afweging maken tussen de manier hoe Koster met de jeugd en de huidige selectie omgaat, en een volgende trainer die de uitstraling heeft waardoor er grote spelers (of eigenlijk liever grote talenten) naar de club kunnen komen.

Persoonlijk denk ik dat Van Basten over dezelfde kwaliteiten beschikt die Ajacieden op het moment zo content maken over Koster. Voor Rijkaard geldt overigens hetzelfde. Deze twee hebben echter het voordeel dat er spelers zijn die dolgraag onder hen zouden werken, waar er denk ik geen enkel talent staat te trappelenn om onder Koster te werken.
pi_54573060
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Komop zeg, zo erg is het toch niet om zoiets toe te geven? . Gomes is een betere keeper dan Steek. Ik durf te beweren dat zonder Gomes PSV de laatste 2 jaren GEEN kampioen was geworden. En zo belangrijk is Steek nog net niet.
Je hebt wel gelijk dat ie over het algemeen gezien beter is, maar toch heeft ie zo zijn periodes waarin hij regelmatig blundert.

1 ding doet niemand hem na, en dat is zijn uitgooi.
pi_54573086
quote:

[..]

Gomez heeft PSV er inderdaad in meerdere uitwedstrijden doorheen gesleept. Af en toe was PSV net het Feyenoord van 1992-doelpuntje maken en 1-0 winnen. Maar goed dat kan een topic verderop.
  dinsdag 13 november 2007 @ 12:48:56 #230
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54573091
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:47 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk dat ie over het algemeen gezien beter is, maar toch heeft ie zo zijn periodes waarin hij regelmatig blundert.

1 ding doet niemand hem na, en dat is zijn uitgooi.
Palop.

Maar ook Stekelenburg maakt af en toe de meest rare capriolen, ik ken eigenlijk weinig topkeepers die dat niet hebben.

Het is bovendien Gomes, niet Gomez.
pi_54573113
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:44 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Maar toch laat Gomez regelmatig Steekjes vallen.
Voordat iedereen te serieus gaat reageren, het was meer als een grappige woordspeling weggezet.
  dinsdag 13 november 2007 @ 12:50:00 #232
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54573122
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:47 schreef twi het volgende:
Koster is natuurlijk ook pas 3 of 4 wedstrijden onderweg in redelijk rustig vaarwater. Dus dat moet allemaal niet overdreven worden. Wat duidelijk is, is dat hij niet een persoon is waar spelers voor naar een club willen komen. En dat gaat Ajax echt enorm missen, zeker als er wederom geen Champions League behaald wordt.

Je moet dus de afweging maken tussen de manier hoe Koster met de jeugd en de huidige selectie omgaat, en een volgende trainer die de uitstraling heeft waardoor er grote spelers (of eigenlijk liever grote talenten) naar de club kunnen komen.

Persoonlijk denk ik dat Van Basten over dezelfde kwaliteiten beschikt die Ajacieden op het moment zo content maken over Koster. Voor Rijkaard geldt overigens hetzelfde. Deze twee hebben echter het voordeel dat er spelers zijn die dolgraag onder hen zouden werken, waar er denk ik geen enkel talent staat te trappelenn om onder Koster te werken.
Weet ik nog zo net niet. Als ik nu spelers al lovend over Koster hoor praten.

Ik zou (voorbeeld) als ik KJH was nu niet naar Chelsea gaan omdat HtC daar zit, en die gast spoort niet. Koster is iig niet iemand die conflicten maakt en opzoekt. Hij bewaart de rust maar grijpt wel hard in als het moet.

Van Basten heeft het tactisch inzicht van een kolibri...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 13 november 2007 @ 12:50:40 #233
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54573133
quote:

[..]

Daarom ook.

Waarom speelt hij nog bij PSV en wordt hij met geen enkele topclub in verband gebracht, terwijl Maarten Stekelenburg al meerdere malen met AC Milan in verband werd gebracht?

Hetzelfde geldt eigenlijk voor vrijwel de complete selectie van PSV.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54573159
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:47 schreef twi het volgende:

Nou vriend.. met het drama bij Oranje denk ik dat veel spelers bedanken om onder San Marco te spelen..

Rijkaard daarentegen.. HELD!
pi_54573170
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Daarom ook.

Waarom speelt hij nog bij PSV en wordt hij met geen enkele topclub in verband gebracht, terwijl Maarten Stekelenburg al meerdere malen met AC Milan in verband werd gebracht?

misschien is het nieuws niet gelekt?
misschien issie ook wel eigendom van Chelsea?
misschien mag ie niet naar het buitenland !
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:06:46 #236
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54573444
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Daarom ook.

Gomes is al meerdere malen met Milan in verband gebracht hoor.
Maar het is ook gewoon zo dat spelers graag bij PSV blijven sowieso omdat er vrijwel ieder jaar CL gespeeld wordt.

De kans dat je bij PSV CL speelt is nou eenmaal wat groter dan dat het bij jullie het geval is
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:10:13 #237
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54573517
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:06 schreef PyTh het volgende:

[..]

Gomes is al meerdere malen met Milan in verband gebracht hoor.
Nooit gehoord, maar ik geloof je op je woord.

Maar gezien de prestaties zou je toch wel wat meer interesse verwachten?
quote:
Maar het is ook gewoon zo dat spelers graag bij PSV blijven sowieso omdat er vrijwel ieder jaar CL gespeeld wordt.
Daar gaat het niet om, meeste PSV'ers worden niet eens in verband gebracht met grotere clubs, terwijl dit bij Ajax als na zes goede wedstrijden gebeurt.
quote:
De kans dat je bij PSV CL speelt is nou eenmaal wat groter dan dat het bij jullie het geval is
I know, maar nogmaals, er is niet eens interesse en dus maakt het niet eens uit of PSV in de CL speelt.

Overigens, dit moet je niet zien als bash zou graag ruilen, vind het maar kut dat al die Ajacieden zo snel gevolgd worden door buitenlandse topclubs.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:10:22 #238
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_54573521
Spelers die niet zouden komen omdat Koster daar zit ipv bijvoorbeeld Ten Cate? Mwoah. Denk dat als Ajax kampioen wordt, CL speelt, Davids nog een jaar houdt en nog een grote naam aan kan trekken dat meer een aanzuigende werking zal hebben dat het kapsel van Koster.

Overigens vind ik het enorm dom om als Ajax-bestuur nu al te zeggen dat Koster geen optie is voor volgend jaar, tenzij Koster zelf heeft aangegeven het niet te ambieren. Maar dat heb ik niet meegekregen
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_54573575
Wel tof dat wij toch even de beste speler van Denemarken in onze selectie hebben.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_54573594
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Vindt je het gek met zo een scheids die voor elke poep of scheet een kaart geeft.. [ afbeelding ]
Gelijk heb je, ik vond hem eigenlijk al niet zo super, na zondag helemaal niet meer
pi_54573603
Vergeet niet dat Ajax internationaal aangeschreven staat als een kweekvijver van talenten.. is niet gek dat ze zo snel weggehaald worden..
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:17:43 #242
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54573717
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nooit gehoord, maar ik geloof je op je woord.

Maar gezien de prestaties zou je toch wel wat meer interesse verwachten?
[..]

Daar gaat het niet om, meeste PSV'ers worden niet eens in verband gebracht met grotere clubs, terwijl dit bij Ajax als na zes goede wedstrijden gebeurt.
[..]

I know, maar nogmaals, er is niet eens interesse en dus maakt het niet eens uit of PSV in de CL speelt.

Overigens, dit moet je niet zien als bash zou graag ruilen, vind het maar kut dat al die Ajacieden zo snel gevolgd worden door buitenlandse topclubs.
Ik snap nog steeds niet hoe je erbij komt dat er geen interesse is.

Alex stond al meer dan 2 jaar in de belangstelling van verschillende topclubs en is uiteindelijk naar Chelsea gegaan omdat die de eerste optie hadden en mede eigenaar waren.
Arouna Kone is naar Sevilla vertrokken.
Gomes is ook met regelmaat interesse voor geweest.
Salcido en Afellay staan nog steeds regelmatig in de belangstelling van topclubs.

Voor de rest van het inderdaad wel mee.

Bij ajax is het volgens mij vooral Huntelaar die in de belangstelling staat.
En af en toe hoor je dingen over Emanuelson (onbegrijpelijk wat mij betreft) Heitinga en Maduro (transfervrij)......
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:18:05 #243
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54573730
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 12:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nou vriend.. met het drama bij Oranje denk ik dat veel spelers bedanken om onder San Marco te spelen..
Wie? Van Bommel? Van Nistelrooij? Zouden die uberhaupt nog bij Ajax gaan voetballen?
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:19:38 #244
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54573776
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:10 schreef Cheiron het volgende:
Spelers die niet zouden komen omdat Koster daar zit ipv bijvoorbeeld Ten Cate? Mwoah. Denk dat als Ajax kampioen wordt, CL speelt, Davids nog een jaar houdt en nog een grote naam aan kan trekken dat meer een aanzuigende werking zal hebben dat het kapsel van Koster.

Overigens vind ik het enorm dom om als Ajax-bestuur nu al te zeggen dat Koster geen optie is voor volgend jaar, tenzij Koster zelf heeft aangegeven het niet te ambieren. Maar dat heb ik niet meegekregen
En waarom denk je dat Davids naar Ajax is gekomen?
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:21:31 #245
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54573830
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:19 schreef twi het volgende:

[..]

En waarom denk je dat Davids naar Ajax is gekomen?
Om af te bouwen
Sorry hij was te makkelijk
pi_54573860
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:18 schreef twi het volgende:

[..]

Wie? Van Bommel? Van Nistelrooij? Zouden die uberhaupt nog bij Ajax gaan voetballen?
Over het algemeen gekeken naar het beleid van van Basten denk ik dat spelers liever onder een andere trainer willen spelen..

Je snapt toch ook wel dat ik het niet over MvB en RvN heb..
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:25:04 #247
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54573912
Heb je een dagje vrij Pyth ? Je bent ineens weer zo aanwezig
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_54573921
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nee, maar die worden dan meteen weggekocht, zonder dat je dat ver van te voren zag aankomen. Van de selectie van 3 jaar geleden zijn er nog maar 5 over. Bij Ajax zal dat niet veel anders zijn, alleen zien jullie het al van verre aankomen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54573939
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Over het algemeen gekeken naar het beleid van van Basten denk ik dat spelers liever onder een andere trainer willen spelen..
En als je een beetje IQ hebt snap je ook wel dat je de functie van bondscoach niet kan vergelijken met de functie van hoofdcoach bij een club.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:26:06 #250
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54573942
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:25 schreef Sethje het volgende:
Heb je een dagje vrij Pyth ? Je bent ineens weer zo aanwezig
Nee, m'n proeftijd zit erop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties