Komop zeg, zo erg is het toch niet om zoiets toe te geven?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:44 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Maar toch laat Gomez regelmatig Steekjes vallen.
Je hebt wel gelijk dat ie over het algemeen gezien beter is, maar toch heeft ie zo zijn periodes waarin hij regelmatig blundert.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komop zeg, zo erg is het toch niet om zoiets toe te geven?. Gomes is een betere keeper dan Steek. Ik durf te beweren dat zonder Gomes PSV de laatste 2 jaren GEEN kampioen was geworden. En zo belangrijk is Steek nog net niet.
Gomez heeft PSV er inderdaad in meerdere uitwedstrijden doorheen gesleept. Af en toe was PSV net het Feyenoord van 1992-doelpuntje maken en 1-0 winnen. Maar goed dat kan een topic verderop.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komop zeg, zo erg is het toch niet om zoiets toe te geven?. Gomes is een betere keeper dan Steek. Ik durf te beweren dat zonder Gomes PSV de laatste 2 jaren GEEN kampioen was geworden. En zo belangrijk is Steek nog net niet.
Palop.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:47 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk dat ie over het algemeen gezien beter is, maar toch heeft ie zo zijn periodes waarin hij regelmatig blundert.
1 ding doet niemand hem na, en dat is zijn uitgooi.
Voordat iedereen te serieus gaat reageren, het was meer als een grappige woordspeling weggezet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:44 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Maar toch laat Gomez regelmatig Steekjes vallen.
Weet ik nog zo net niet. Als ik nu spelers al lovend over Koster hoor praten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:47 schreef twi het volgende:
Koster is natuurlijk ook pas 3 of 4 wedstrijden onderweg in redelijk rustig vaarwater. Dus dat moet allemaal niet overdreven worden. Wat duidelijk is, is dat hij niet een persoon is waar spelers voor naar een club willen komen. En dat gaat Ajax echt enorm missen, zeker als er wederom geen Champions League behaald wordt.
Je moet dus de afweging maken tussen de manier hoe Koster met de jeugd en de huidige selectie omgaat, en een volgende trainer die de uitstraling heeft waardoor er grote spelers (of eigenlijk liever grote talenten) naar de club kunnen komen.
Persoonlijk denk ik dat Van Basten over dezelfde kwaliteiten beschikt die Ajacieden op het moment zo content maken over Koster. Voor Rijkaard geldt overigens hetzelfde. Deze twee hebben echter het voordeel dat er spelers zijn die dolgraag onder hen zouden werken, waar er denk ik geen enkel talent staat te trappelenn om onder Koster te werken.
Daarom ook.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou vriend.. met het drama bij Oranje denk ik dat veel spelers bedanken om onder San Marco te spelen..quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:47 schreef twi het volgende:
Koster is natuurlijk ook pas 3 of 4 wedstrijden onderweg in redelijk rustig vaarwater. Dus dat moet allemaal niet overdreven worden. Wat duidelijk is, is dat hij niet een persoon is waar spelers voor naar een club willen komen. En dat gaat Ajax echt enorm missen, zeker als er wederom geen Champions League behaald wordt.
Je moet dus de afweging maken tussen de manier hoe Koster met de jeugd en de huidige selectie omgaat, en een volgende trainer die de uitstraling heeft waardoor er grote spelers (of eigenlijk liever grote talenten) naar de club kunnen komen.
Persoonlijk denk ik dat Van Basten over dezelfde kwaliteiten beschikt die Ajacieden op het moment zo content maken over Koster. Voor Rijkaard geldt overigens hetzelfde. Deze twee hebben echter het voordeel dat er spelers zijn die dolgraag onder hen zouden werken, waar er denk ik geen enkel talent staat te trappelenn om onder Koster te werken.
misschien is het nieuws niet gelekt?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daarom ook.
Waarom speelt hij nog bij PSV en wordt hij met geen enkele topclub in verband gebracht, terwijl Maarten Stekelenburg al meerdere malen met AC Milan in verband werd gebracht?
Hetzelfde geldt eigenlijk voor vrijwel de complete selectie van PSV.
Gomes is al meerdere malen met Milan in verband gebracht hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daarom ook.
Waarom speelt hij nog bij PSV en wordt hij met geen enkele topclub in verband gebracht, terwijl Maarten Stekelenburg al meerdere malen met AC Milan in verband werd gebracht?
Hetzelfde geldt eigenlijk voor vrijwel de complete selectie van PSV.
Nooit gehoord, maar ik geloof je op je woord.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gomes is al meerdere malen met Milan in verband gebracht hoor.
Daar gaat het niet om, meeste PSV'ers worden niet eens in verband gebracht met grotere clubs, terwijl dit bij Ajax als na zes goede wedstrijden gebeurt.quote:Maar het is ook gewoon zo dat spelers graag bij PSV blijven sowieso omdat er vrijwel ieder jaar CL gespeeld wordt.
I know, maar nogmaals, er is niet eens interesse en dus maakt het niet eens uit of PSV in de CL speelt.quote:De kans dat je bij PSV CL speelt is nou eenmaal wat groter dan dat het bij jullie het geval is
Gelijk heb je, ik vond hem eigenlijk al niet zo super, na zondag helemaal niet meerquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vindt je het gek met zo een scheids die voor elke poep of scheet een kaart geeft.. [ afbeelding ]
Ik snap nog steeds niet hoe je erbij komt dat er geen interesse is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nooit gehoord, maar ik geloof je op je woord.
Maar gezien de prestaties zou je toch wel wat meer interesse verwachten?
[..]
Daar gaat het niet om, meeste PSV'ers worden niet eens in verband gebracht met grotere clubs, terwijl dit bij Ajax als na zes goede wedstrijden gebeurt.
[..]
I know, maar nogmaals, er is niet eens interesse en dus maakt het niet eens uit of PSV in de CL speelt.
Overigens, dit moet je niet zien als bash zou graag ruilen, vind het maar kut dat al die Ajacieden zo snel gevolgd worden door buitenlandse topclubs.
Wie? Van Bommel? Van Nistelrooij? Zouden die uberhaupt nog bij Ajax gaan voetballen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nou vriend.. met het drama bij Oranje denk ik dat veel spelers bedanken om onder San Marco te spelen..
En waarom denk je dat Davids naar Ajax is gekomen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:10 schreef Cheiron het volgende:
Spelers die niet zouden komen omdat Koster daar zit ipv bijvoorbeeld Ten Cate? Mwoah. Denk dat als Ajax kampioen wordt, CL speelt, Davids nog een jaar houdt en nog een grote naam aan kan trekken dat meer een aanzuigende werking zal hebben dat het kapsel van Koster.
Overigens vind ik het enorm dom om als Ajax-bestuur nu al te zeggen dat Koster geen optie is voor volgend jaar, tenzij Koster zelf heeft aangegeven het niet te ambieren. Maar dat heb ik niet meegekregen
Om af te bouwenquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:19 schreef twi het volgende:
[..]
En waarom denk je dat Davids naar Ajax is gekomen?
Over het algemeen gekeken naar het beleid van van Basten denk ik dat spelers liever onder een andere trainer willen spelen..quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:18 schreef twi het volgende:
[..]
Wie? Van Bommel? Van Nistelrooij? Zouden die uberhaupt nog bij Ajax gaan voetballen?
Nee, maar die worden dan meteen weggekocht, zonder dat je dat ver van te voren zag aankomen. Van de selectie van 3 jaar geleden zijn er nog maar 5 over. Bij Ajax zal dat niet veel anders zijn, alleen zien jullie het al van verre aankomen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, meeste PSV'ers worden niet eens in verband gebracht met grotere clubs, terwijl dit bij Ajax als na zes goede wedstrijden gebeurt.
En als je een beetje IQ hebt snap je ook wel dat je de functie van bondscoach niet kan vergelijken met de functie van hoofdcoach bij een club.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Over het algemeen gekeken naar het beleid van van Basten denk ik dat spelers liever onder een andere trainer willen spelen..
Nee, m'n proeftijd zit eropquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:25 schreef Sethje het volgende:
Heb je een dagje vrij Pyth ? Je bent ineens weer zo aanwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |