En zeker die heaumeau die even in beeld komt,schitterend!quote:Op maandag 12 november 2007 14:44 schreef SillyWalks het volgende:
Niet al te goed... maar ik moet zeggen dat die Bosz... Bozsa.. ?Boshart? Marc-Marie en Matthijs van Nieuwkerk wel erg goed nadoet
Jup, is nu al vijf minuten bezig.quote:Op zondag 18 november 2007 18:11 schreef -Franktastic- het volgende:
Zometeen weer. Is het nu elke week een nieuwe?
Echt welquote:Op zondag 18 november 2007 18:24 schreef BigFire het volgende:
Carlo is wel heel goed als Marc Marie en Matthijs idd
Vind ik wel, net of het niveau van Koefnoen hoger ligtquote:Op zondag 18 november 2007 18:26 schreef UFOtje het volgende:
Natuurlijk is het niet het niveau van b.v. een koefnoen,
Idd, met uitzondering van die tussenfilmpjes, haalt die Matthijs en Marc-Marie persiflage makkelijk het Koefnoen-niveau.quote:Op maandag 19 november 2007 15:58 schreef patty het volgende:
[..]
Vind ik wel, net of het niveau van Koefnoen hoger ligt
jankerd, Carlo en Irene hebben beide allang een televizierring op zakquote:Op maandag 12 november 2007 20:46 schreef SevenWonders het volgende:
Beetje goedkope humor, zelf de Televizierring niet gewonnen (waren ze eigenlijk wel eens een keer genomineerd? ) en dan de winnaar afkraken om er zelf mee te scoren. Dat is 1 of 2 keer leuk, daarna houdt het op...
Talentquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:01 schreef Ceriel het volgende:
Ja, die Carlo is echt een talent hoor!
En dan heb je ineens na je 40ste geen talent meer?quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:27 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
TalentDie man is ergens in de de 40 ...
Tjah, maar net hoe je het opvat idd. Maar Carlo is toch wel een gevestigde naam, maar je hebt wel gelijk in een bepaald opzicht,quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:28 schreef Ceriel het volgende:
[..]
En dan heb je ineens na je 40ste geen talent meer?Of vat jij het woord 'talent' op als 'iemand die iets goed kan en jong is, maar nog niet ontdekt?'
Trusten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:37 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Tjah, maar net hoe je het opvat idd. Maar Carlo is toch wel een gevestigde naam, maar je hebt wel gelijk in een bepaald opzicht,
weltrusten
Carlo & Irene allebei een televizier-ster geworden, en volgens mij Telekids ook nog ooit eens beste kinderprogramma. Dat hadden zij al op zak toen Matthijs nog achter z'n typmachientje stukkies zat te tikken.quote:Op maandag 12 november 2007 20:46 schreef SevenWonders het volgende:
Beetje goedkope humor, zelf de Televizierring niet gewonnen (waren ze eigenlijk wel eens een keer genomineerd? ) en dan de winnaar afkraken om er zelf mee te scoren. Dat is 1 of 2 keer leuk, daarna houdt het op...
Het is geweldig!quote:Op maandag 19 november 2007 14:24 schreef Urquhart het volgende:
Die van gisteren volgens mij: http://nl.youtube.com/watch?v=1w9fpEyME90
Pittige Tijden blonk nooit uit qua imitaties. Het waren gewoon karikaturen van de GTST-acteurs geworden, die een geheel eigen leven gingen leiden. Dat maakte het ook zo leuk.quote:Op zondag 25 november 2007 19:57 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm.. Irene doet het niet zo goed eigenlijkWas ze als enkele GTST typetjes toch beter
Of dat kwam omdat je toen een stuk jonger was en het goed leek
dat klopt wel. Net alsof je naar een 'bijna-herhaling' zit te kijken. Misschien volgende week beterquote:Op dinsdag 27 november 2007 12:22 schreef Herald het volgende:
Ik vind de grap eigenlijk maar één keer leuk. Heb steeds het gevoel dat de Marc-Marie en Matthijs stukjes gewoon dezelfde zijn elke week.
Lama's is tofquote:Op zondag 2 december 2007 19:30 schreef SunChaser het volgende:
Vinden jullie dit echt leuk, dit is nog erger dan de lama's
haha idd... en die MMH en MvN imitaties zijn ook echt geniaal.. dat doet ie echt zoooo goed..quote:
ja idd.. het enige goede typetje van Irene in De Wereld Slaat Door..quote:Op maandag 3 december 2007 19:10 schreef TheVulture het volgende:
Die Nelleke v/d Krogt is echt briljant![]()
Nou ik vind haar Marianne v Wijnkoop ook erg sterk hoorquote:Op maandag 3 december 2007 19:12 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ja idd.. het enige goede typetje van Irene in De Wereld Slaat Door..
Ja precies. Hoewel ze het typetje wel wat uitvergroot, doet ze het erg goedquote:Op maandag 3 december 2007 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik vind haar Marianne v Wijnkoop ook erg sterk hoor
ik kijk nooit live&cooking, maar die youtube filmpjes zijn erg lolligquote:Op zondag 18 november 2007 18:24 schreef BigFire het volgende:
Carlo is wel heel goed als Marc Marie en Matthijs idd
Daar moet ik ook het hardst om lachen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:55 schreef BdR het volgende:
Mathijs: "maar genoeg over mij" *mathijs magazine in beeld*
Ze probeert te veel met haar overdreven gedoe.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:20 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik vind Irene toch eigenlijk best wel slecht
Vrouwenkwaal. Die begrijpen niets van subtiele humor.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:36 schreef patty het volgende:
Ze probeert te veel met haar overdreven gedoe.
Tnx!quote:Op maandag 10 december 2007 18:52 schreef BdR het volgende:
weer een nieuwe, die van gister dus..
http://nl.youtube.com/watch?v=wHHTk9my4bc
Ja maar ik vind dat hij het deze keer wel heel erg leuk deed. "Niet over mij, genoeg, niet over mij... jongens, stop... schitterende dvd..." Hilarisch!quote:Op woensdag 12 december 2007 23:24 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik vond Mari van de Ven TE grappig gewoon
alleen jammer, dat Carlo de grap met het tijdschrift 'genoeg over mij' weer herhaald; dat is een keer leuk, maar niet dan weer drie keer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |