ojaquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:23 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kreeg net te horen dat de nieuwe vinyl van Headhunterz verkrijgbaar was al download
* rulerofdeath verslikt zichtquote:Op woensdag 14 november 2007 10:53 schreef Rumille het volgende:
arme roycoooooo.
Pluspunt: Ajax staat nog steeds bovenaan
quote:Op maandag 12 november 2007 13:50 schreef rulerofdeath het volgende:
heey andrea ook weer hierjah hier ist goed he
en daar?
Ja ik hier!quote:
goedzo grote meidquote:Op woensdag 14 november 2007 12:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
[..]
Ja ik hier!en goed hoor, net een druk blok op school overleeft, dus top..
Zware shag rooktquote:Op woensdag 14 november 2007 12:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath verslikt zicht
pluspunt
tjah roy, aj teveel zuipt en teveel zware shag rookt krijg je dat he
tjah lijkt me inderdaad een beetje stug dat je zo'n zware kater overhoud van bobbenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zware shag rookthaha koekwaus! Bassie rookt niet
! En aan t bier kan t ook niet hebben gelegen, was zat. de bob richting Bill
![]()
Beetje gezellig daar Roy? Vast wel, Bill is meestal wel geslaagd.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zware shag rookthaha koekwaus! Bassie rookt niet
! En aan t bier kan t ook niet hebben gelegen, was zat. de bob richting Bill
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:14 schreef ReMcOrE het volgende:
vandaag besloten dat ik over een tijdje ga beginnen met een post-HBO opleiding![]()
hmm het is watquote:Op woensdag 14 november 2007 19:17 schreef Blawh het volgende:
Bassie had vandaag tentamen Engels (Progression Test, ja lach me maar uit Roy.) Mis ik eerst de trein. Ging dus maar met de auto, ruim 10 minuten te laat op school met als gevolg dat ik tentamen niet helemaal afkreeg.![]()
Voor elk vak heb ik altijd meer dan genoeg tijd, en voor zo'n grafvak geven ze je maar 1 uurtje.
Accountant-Administratieconsulent, post-HBO opleiding van de NovaA... maar wordt waarschijnlijk september dat ik ga beginnen, februari is niet echt handig i.vm. drukte op het werk!quote:
jah, prima vermaakt!!quote:Op woensdag 14 november 2007 19:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Beetje gezellig daar Roy? Vast wel, Bill is meestal wel geslaagd.
Nou, zou wel ergens tussen de 35 en 50 punten liggen zoals altijd.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jah, prima vermaakt!!
En zuur van je progression test... Beetje goed gemaakt dan?![]()
en wat had je nu ook alweer gedaan??quote:Op woensdag 14 november 2007 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Accountant-Administratieconsulent, post-HBO opleiding van de NovaA... maar wordt waarschijnlijk september dat ik ga beginnen, februari is niet echt handig i.vm. drukte op het werk!
Bedrijfseconomie toch?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en wat had je nu ook alweer gedaan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |