Ja, jammer dat het de enige is die ik kan vinden. Vroeger (en nog steeds) vond ik de gulden middenweg echt helemaal fantastisch.quote:
ik ken(de) het niet eensquote:Op woensdag 12 december 2007 20:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, jammer dat het de enige is die ik kan vinden. Vroeger (en nog steeds) vond ik de gulden middenweg echt helemaal fantastisch.
Het was een jaar of 10 geleden ofzo iedere zondagavond op BNN, duurde altijd maar 3 minuten ofzo. Er zijn er in ieder geval nog veel meer uitgezonden, en volgens mij waren er een paar bij die ik nog beter vond dan deze.quote:
Dikke jood!quote:Op donderdag 13 december 2007 09:27 schreef Roycoooooo het volgende:
Rumille kleine snotaap!
maar toen was ik 11quote:Op woensdag 12 december 2007 20:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het was een jaar of 10 geleden ofzo iedere zondagavond op BNN, duurde altijd maar 3 minuten ofzo. Er zijn er in ieder geval nog veel meer uitgezonden, en volgens mij waren er een paar bij die ik nog beter vond dan deze.
Ja dus? Ik ook.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar toen was ik 11
goedenavond, weer 1 dag dichterbij het weekend
voel ik niet, ben toch dronkenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:26 schreef Blawh het volgende:
Niet zoveel zuipen, sterven je hersencellen van af.
wat heb jij ineensquote:
K ben niet dikquote:
Whehequote:
zoek een vriendinquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:01 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik ben beetje lam laatste tijd. Nergens zin in en dan ga ik raar doen
.
ik dacht dat je altijd zo deed, dat dat normaal was voor jouquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:01 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik ben beetje lam laatste tijd. Nergens zin in en dan ga ik raar doen
.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik dacht dat je altijd zo deed, dat dat normaal was voor jou![]()
![]()
vanavondquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:29 schreef rulerofdeath het volgende:
goedenavond
nog plannen voor het weekend?
ik heb nog geen flauw ideequote:Op vrijdag 14 december 2007 18:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanavondin het café
morgenavond nog maar ff kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |