De kast is leeg.quote:Op maandag 12 november 2007 15:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met een stelling.....
quote:
Hou niet van half werk......quote:Op maandag 12 november 2007 15:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Je mag ook de fifty/fifty of het aan het publiek vragen...
*note to self:quote:Op maandag 12 november 2007 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mensen zonder tieten hebben geen humor...
Hoeveel urnen kun je er in kwijt....quote:Op maandag 12 november 2007 15:48 schreef ppi het volgende:
[..]
De kast is leeg.
Wachtend op twee lagen olie.
Een lege kast is fijn, geen gezeik en gedoe.
En ruimte zat - rustgevend gevoel.
Stelling:
Iedereen zou een lege stellingkast moeten hebben - zou de wereld veel vriendelijker van worden.
Dan zet je eerst de fifty/fifty in, vervolgens vraag je het aan het publiek (die hebben dan ook minder keuze) en dan bel je nog iemand om het te controleren.... dan zit je helemaal goed en heb je alles ingedektquote:Op maandag 12 november 2007 15:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hou niet van half werk......![]()
Ken hem helemaal niet, hij viel me pas op sinds de laatste twee maand of zo..quote:
Psst...je blijft hier.....punt uit!quote:Op maandag 12 november 2007 15:43 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
En hier kan ik ook om gieren![]()
![]()
Thnx dear... dat begint idd al steeds meer een vent te worden... een vent die vanmorgen trouwens geslaagd is voor z'n bromcertificaatquote:Op maandag 12 november 2007 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Veulen en Leandra! ook bedankt!![]()
![]()
en Leandra, jij ook gefeliciteerd met je puber. (die hard op weg is te ontpuberen denk ik zo?)
quote:Op maandag 12 november 2007 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Veulen en Leandra! ook bedankt!![]()
![]()
en Leandra, jij ook gefeliciteerd met je puber. (die hard op weg is te ontpuberen denk ik zo?)
quote:Op maandag 12 november 2007 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor een vent van boven de 40 wel natuurlijk
quote:Op maandag 12 november 2007 15:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij had vorige week voor het eerst een erectie........tranen met tuiten...het liep zo lastig
![]()
Neuh... vanaf een jaar of 25 pas... die van rond de 20 zijn me een beetje te mager en jongensachtig.quote:
Jah, hij was weer eens en voor de zoveelste keer op zoek naar zijn ontaarde moeder......heb hem doorverwezen naar Fok...quote:
Ah gossie... was ie helemaal op z'n fietsje gekomen??quote:Op maandag 12 november 2007 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, hij was weer eens en voor de zoveelste keer op zoek naar zijn ontaarde moeder......heb hem doorverwezen naar Fok...
quote:Op maandag 12 november 2007 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx dear... dat begint idd al steeds meer een vent te worden... een vent die vanmorgen trouwens geslaagd is voor z'n bromcertificaat
Jij kon mijn foto ook niet zien?quote:Op maandag 12 november 2007 15:56 schreef Leandra het volgende:
die van rond de 20 zijn me een beetje te mager.
quote:Op maandag 12 november 2007 15:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah gossie... was ie helemaal op z'n fietsje gekomen??![]()
Ze zat waarschijnlijk in de kroegquote:Op maandag 12 november 2007 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, hij was weer eens en voor de zoveelste keer op zoek naar zijn ontaarde moeder......heb hem doorverwezen naar Fok...
OMGquote:Op maandag 12 november 2007 15:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
dubbel hoera voor de puber....
én, heb je een man in een gorillapak voor m naar school gestuurd??![]()
want da's tegenwoordig de mode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |