Dag muis.....werk je blogje es ffies bij......quote:Op maandag 12 november 2007 15:23 schreef Soury het volgende:
Heee Buuvvvvie !!!!!!!!!!!! Van HARTE !! Maak er een mooie dag van...[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Lege Pmquote:Op maandag 12 november 2007 15:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Veulerst, feauteaux in je pm
quote:Op maandag 12 november 2007 15:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat kan je toch zo over bluetoothen![]()
Hoe heb jij leren lezen en schrijven?????????????????????????????????????????????quote:Op maandag 12 november 2007 15:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan die vage kudtfoto van jou......
![]()
kreeg bericht van Shmoopy dat t nou wel kon anders hoor...quote:Op maandag 12 november 2007 14:56 schreef ppi het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik me laatst aangemeld voor KPD.
![]()
Volgens mij is Buuv nog geen lid....
Ga even mensen in de COS lastigvallen met je josti-posts.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 12 november 2007 15:29 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Hoe heb jij leren lezen en schrijven?????????????????????????????????????????????![]()
Ben je soms een broer van die RAT?quote:Op maandag 12 november 2007 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga even mensen in de COS lastigvallen met je josti-posts.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je zit in de SC hé?quote:Op maandag 12 november 2007 15:35 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Ben je soms een broer van die RAT?![]()
Vinnik te onveilig en te nieuwerwetsch.quote:Op maandag 12 november 2007 15:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat kan je toch zo over bluetoothen![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 15:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Heb jij tinypic in je adblocker staan ofzo!?![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 15:35 schreef Jewscky het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 november 2007 15:39 schreef Ian_Nick het volgende:
En nogsteeds geen SC-vrouwen met een buuv-cadeau![]()
aquote:Op maandag 12 november 2007 15:35 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Pjew, van Shmoopy nog wel....quote:Op maandag 12 november 2007 15:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kreeg bericht van Shmoopy dat t nou wel kon anders hoor...![]()
![]()
Woon jij hoog?quote:Op maandag 12 november 2007 15:41 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Of een zus van die silicone hoer,die zo goed het ABC op kan noemen.![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 15:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom ben jij de enige die 'm niet kan zien!?![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent echt zo iemand die dat soort opmerkingen leuk vind hé?![]()
C_C is chillquote:Op maandag 12 november 2007 15:41 schreef ppi het volgende:
[..]
Pjew, van Shmoopy nog wel....
Ik moest een week wachten op 1 of andere onhandige clown...
Nou, kom maar op met een stelling.....quote:Op maandag 12 november 2007 15:37 schreef ppi het volgende:
[..]
Vinnik te onveilig en te nieuwerwetsch.
Kan iedereen meelurken ofzo![]()
Als compensatie een intieme foto van mijn te gek geile nieuwe stellingkast:
Ik heb ook nog steeds geen beruchte "kabeltje" feauteaux gezien... hoewel het wellicht strafbaar is als ik m bekijkquote:Op maandag 12 november 2007 15:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom ben jij de enige die 'm niet kan zien!?![]()
Al;s je denkt dat dat normaal is... Does abnormaal danquote:Op maandag 12 november 2007 15:41 schreef Jewscky het volgende:
Je mist de N .quote:Op maandag 12 november 2007 15:41 schreef Jewscky het volgende:
[..]
En hier kan ik ook om gierenquote:Op maandag 12 november 2007 15:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Woon jij hoog?
Ga 's uit het raam leunen?
Mensen zonder tieten hebben geen humor...quote:Op maandag 12 november 2007 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent echt zo iemand die dat soort opmerkingen leuk vind hé?![]()
Want 20 jarige meisjes is ook pedopr0n.quote:Op maandag 12 november 2007 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds geen beruchte "kabeltje" feauteaux gezien... hoewel het wellicht strafbaar is als ik m bekijk
Dan moet ik de nieuwste msn installerenquote:Op maandag 12 november 2007 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je nou MSN had, had ik gezegd voeg me even toe![]()
Van mij nietquote:Op maandag 12 november 2007 15:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan moet ik de nieuwste msn installeren![]()
Krijg het gevoel dat je me hier weg wilt hebben...quote:Op maandag 12 november 2007 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien is de COS dan een betere plek voor je?![]()
Voor een vent van boven de 40 wel natuurlijkquote:Op maandag 12 november 2007 15:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want 20 jarige meisjes is ook pedopr0n.
Nix mis met je gevoel........hou dat vast....quote:Op maandag 12 november 2007 15:46 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Krijg het gevoel dat je me hier weg wilt hebben...![]()
Bullshit!?quote:Op maandag 12 november 2007 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor een vent van boven de 40 wel natuurlijk
quote:Op maandag 12 november 2007 15:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan ik een time-out aanvragen? Ik moet even bijlezen, gaat te snel, maak fouten.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |