Dan komt dat door het uploaden.quote:Op maandag 12 november 2007 14:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zit er ook naar te kijken en ze zijn echt scheef.
Deze webcamfoto - ja.quote:Op maandag 12 november 2007 14:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neuh, dit was de webcamfeauteaux die even snel gemaakt werd.![]()
De beruchte "kabeltje is weg" foto niet..quote:Heb jij 'm wel gezien dan?![]()
Wehehe, petraa vindt me lekker!quote:Op maandag 12 november 2007 14:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zit er ook naar te kijken en ze zijn echt scheef.
De "kabeltje" feauteaux was ongeveer net zo onsmakelijk maar wel grappiger.quote:Op maandag 12 november 2007 14:40 schreef ppi het volgende:
[..]
Deze webcamfoto - ja.
[..]
De beruchte "kabeltje is weg" foto niet..
De ontwikkelcentrale van de geheime dienst is er jaloers op.....screbenizarolletjes..
Ja Buuf, je kunt ook niet zomaar weg, we zijn elkaar de maat aan het nemen, jij bent nu aan de beurtquote:Op maandag 12 november 2007 14:39 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben heul ffies weg, en gelijk een onnavolgbare wending in het plot...![]()
quote:
Dit is de ontkenningsfase, straks ga je om mijn telefoonnummer vragen.quote:Op maandag 12 november 2007 14:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Na ik zie een grote witte vlek, met 2 bruine puntjes en daaronder een nog grotere witte vlek met daarop feli buuv
Dus kan niet beoordelen of ik je lekker vind
Buuv is jarigquote:Op maandag 12 november 2007 14:41 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja Buuf, je kunt ook niet zomaar weg, we zijn elkaar de maat aan het nemen, jij bent nu aan de beurt![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 14:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is de ontkenningsfase, straks ga je om mijn telefoonnummer vragen.![]()
Je had er zelf idd erg veel lol om...quote:Op maandag 12 november 2007 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De "kabeltje" feauteaux was ongeveer net zo onsmakelijk maar wel grappiger.
![]()
Ik heb geen telefoon, schatquote:Op maandag 12 november 2007 14:43 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Omdat je het zo graag wilt!!!! Mag ik aub je telefoonnr.![]()
Jij werkt nog met rooksignalen, vandaar dat je niet stopt met roken en kou zit te lijden.quote:
Net als nu ongeveer.quote:Op maandag 12 november 2007 14:43 schreef ppi het volgende:
[..]
Je had er zelf idd erg veel lol om...
En wij maar wachten.....
![]()
Ik heb gewoon niet echt behoefte aan contact met mensenquote:Op maandag 12 november 2007 14:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Jij werkt nog met rooksignalen, vandaar dat je niet stopt met roken en kou zit te lijden.
Mensen die denken dat dit grappig is.quote:Op maandag 12 november 2007 14:49 schreef beroepslurker het volgende:
Damn, krijg die jongens niet in bedwang voor de foto, nou ja, ik heb het geprobeerd, volgende!
quote:Op maandag 12 november 2007 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet echt behoefte aan contact met mensen
Da's wat anders.
Mensen irriteren.quote:Op maandag 12 november 2007 14:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Kluizenaar!!
Trouwens als je niet echt behoefte heb aan contact met mensen, wat doe je dan hiero![]()
Ik zit ook al non-stop op die F5 knop te rammen..quote:Op maandag 12 november 2007 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Net als nu ongeveer.
Tot een vrouw zo tof is om even een buuvcadeau te maken.
Teasers?quote:Op maandag 12 november 2007 14:51 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik zit ook al non-stop op die F5 knop te rammen..
Het zijn een stel grmmmmbllll Teasers hier...
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 14:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Peet, maak jij 's zo'n kekke feauteaux voor de buuv, jij bent ook een vrouwtje
Niet zeiken, tieten het wild rondspringend doen we het ook voor -put your money waar je mond isquote:Op maandag 12 november 2007 14:49 schreef beroepslurker het volgende:
Damn, krijg die jongens niet in bedwang voor de foto, nou ja, ik heb het geprobeerd, volgende!
Gelukkig heb ik me laatst aangemeld voor KPD.quote:Op maandag 12 november 2007 14:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Teasers?
We krijgen NIETS.
Dat is niet eensch teasen.
Arme Buuv.
Die wil melk.quote:Op maandag 12 november 2007 14:57 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat kleine kereltje vindt het ook tof !
Jajaquote:Op maandag 12 november 2007 14:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van deze humor kan BL nog wat leren![]()
![]()
Hij heeft vast een flash-back..quote:
Ik ga douchen, jammer genoeg is het snoer van me web-cam te kort.quote:Op maandag 12 november 2007 15:07 schreef Veulen het volgende:
Mis ik nou een serie naaktfoto's?
Wat oneerlijk![]()
Link staat nog in de quotes.quote:Op maandag 12 november 2007 15:07 schreef Veulen het volgende:
Wat oneerlijk![]()
Hallo Veulenquote:Op maandag 12 november 2007 15:07 schreef Veulen het volgende:
Wat oneerlijk![]()
gelukkig ben ik geen mensquote:Op maandag 12 november 2007 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet echt behoefte aan contact met mensen
Da's wat anders.
dat kan je toch zo over bluetoothenquote:Op maandag 12 november 2007 15:10 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ga douchen, jammer genoeg is het snoer van me web-cam te kort.
Klote Kabels....
Ja maar die pagina werkt niet meerquote:Op maandag 12 november 2007 15:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Link staat nog in de quotes.
Heb je echt mijn feauteaux niet gezien?quote:Op maandag 12 november 2007 15:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja maar die pagina werkt niet meer![]()
Je gunt het me niet![]()
Neeehquote:Op maandag 12 november 2007 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Heb je echt mijn feauteaux niet gezien?![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 15:22 schreef Jewscky het volgende:
Febo kunnen jullie twee WC potten laten zien, in plaats van die NIXLUL en PLATREET
COSpostjosti.quote:Op maandag 12 november 2007 15:22 schreef Jewscky het volgende:
Febo kunnen jullie twee WC potten laten zien, in plaats van die NIXLUL en PLATREET
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |