Wil je er even aan zitten?quote:Op maandag 12 november 2007 13:52 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zo, mijn wallpaper ziet er weer tóp uit! Geinige tepels ook![]()
Voor mijn nakende bovenlijfje?quote:Op maandag 12 november 2007 13:57 schreef Jewscky het volgende:
Daar betaal ik niet lang meer voor FEBO.
quote:Op maandag 12 november 2007 13:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond dit wel koud genoeg eigenlijk![]()
Het ís echt fucking koud.quote:Op maandag 12 november 2007 13:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik vond het wel hartverwarmend....![]()
ah, die is ook lievquote:Op maandag 12 november 2007 14:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het ís echt fucking koud.
Sneeuwt nu bijna constant enzeaux, en aangezien ik het raam openheb omdat ik nogal rook is het écht koud.![]()
Het was trouwens nieteensch mijn idee om nakende te gaan zijn het origineel was:
[ afbeelding ]
Misschien moeten we er een leuke SC-traditie van maken.quote:Op maandag 12 november 2007 14:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het ís echt fucking koud.
Sneeuwt nu bijna constant enzeaux, en aangezien ik het raam openheb omdat ik nogal rook is het écht koud.![]()
Het was trouwens nieteensch mijn idee om nakende te gaan zijn het origineel was:
[ afbeelding ]
Ik heb het net gedaan.quote:Op maandag 12 november 2007 14:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal ik mijn tieten laten zien![]()
Buuv.....van harte en nog vele jaren .....
Blurkie is een mietjequote:Op maandag 12 november 2007 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, da's toch weer jammer.
Heb je mooie NMNS?quote:Op maandag 12 november 2007 14:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal ik mijn tieten laten zien![]()
Buuv.....van harte en nog vele jaren .....
Pas maar op jij, anders klem ik je kop er tussen tot je om genade smeektquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |