quote:Op maandag 12 november 2007 12:12 schreef beroepslurker het volgende:
[ [url=kitten]afbeelding[/url] ]
Voor de buuf voor je verjaardag, je mag ze allemaal houden!
quote:Op maandag 12 november 2007 12:14 schreef beroepslurker het volgende:
Sorry Buurvrouw, ik moet nog het 1 en ander leren qua plaatjes/kadootjes, sorry......was een nestje met jonge katjes, zo schattig!
depends...quote:
Ach, it's the thought that counts hè? Ik snap er nog de ballen van met die plaatjes, maar ja, ben ook aan het werken, en dit is natuurlijk mijn straf omdat ik tijdens werktijd bij DE BUUF op verjaarsvisite ga met een nest jonge katten...quote:Op maandag 12 november 2007 12:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn nederige excuses....![]()
ik was een smartass omdat ik niet goed keek....
BL wat lief![]()
![]()
al werkt het nog niet helemaal...![]()
Wat een heerlijk opwekkende tekst op de maandagmorgen/middag Gert!quote:Op maandag 12 november 2007 12:19 schreef Gert het volgende:
Shorter of breath and one day closer to death.
Goedemiddag.
quote:Op maandag 12 november 2007 12:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaan we kieskeurig doen?
Alsof ik voor zomaar iedereen mijn kleren uittrek![]()
![]()
Jij gaat gelijk voor het vlees dus.....zóóóquote:Op maandag 12 november 2007 12:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
in dat geval.... kom maar op...
![]()
laat de groente verder maar achterwege hoor...![]()
Door slotjes heenposten.quote:Op maandag 12 november 2007 12:19 schreef debuurvrouw het volgende:
ik zag het heus wel hoor Gert![]()
Hai....
nu al de helft?!quote:Op maandag 12 november 2007 12:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Door slotjes heenposten.![]()
Hai, en voor het geval je de nachtelijke aubades aan de jarige job niet hebt terug gelezen: gefeliciteerd met het bereiken van de helft van je leven! (doe je het daarvoor?)
Ik dacht dat die youtube ongein alleen 's avonds was?quote:Op maandag 12 november 2007 13:13 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=XcaCwKvMyfs
Even een lekker nummertje voor het begin van de middag .
O wacht.. 1973. Neh, nog niet op de helft dus.quote:Op maandag 12 november 2007 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nu al de helft?!![]()
een derde misschien...
![]()
Uitzonderingen daargelaten Herr Nick....maar ik zal me inhouden hoor, ouwe zeurquote:Op maandag 12 november 2007 13:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat die youtube ongein alleen 's avonds was?![]()
Je gaat je gang maar.quote:Op maandag 12 november 2007 13:16 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten Herr Nick....maar ik zal me inhouden hoor, ouwe zeur![]()
Doe ik goddomme alle moeite om een mooie aanleiding te verzinnen, is het wéér niet goed.quote:Op maandag 12 november 2007 13:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar.
Ik klik toch niet.
Sympony & Metallica pwnt elk youtube-linkje![]()
![]()
![]()
![]()
En niet zo negatief meteen, piskloon.![]()
Gertje, lieverd.quote:Op maandag 12 november 2007 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe ik goddomme alle moeite om een mooie aanleiding te verzinnen, is het wéér niet goed.
Misschien moet jij je [url=http://www.youtube.com/watch?v=iO1UhNa5CmEdít[/url] eens af gaan vragen. Fijn stukje muziek trouwens, alleen niet voor elevators.
Ja, jíj bent het zonnetje in huis poeporigineelquote:Op maandag 12 november 2007 13:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar.
Ik klik toch niet.
Sympony & Metallica pwnt elk youtube-linkje![]()
![]()
![]()
![]()
En niet zo negatief meteen, piskloon.![]()
Sorry, ik hoor net dat je moeder een heks was en levend is verbrand.quote:Op maandag 12 november 2007 13:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gertje, lieverd.
Jij mag alles.
Dat weet je toch, mallerd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had het eigenlijk meer hier over trouwens.quote:Op maandag 12 november 2007 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe ik goddomme alle moeite om een mooie aanleiding te verzinnen, is het wéér niet goed.
Misschien moet jij je dit eens af gaan vragen. Fijn stukje muziek trouwens, alleen niet voor elevators.
Waarom is dat minder?quote:Op maandag 12 november 2007 13:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry, ik hoor net dat je moeder een heks was en levend is verbrand.
Da's toch wat minder.![]()
Nee, totáál niet mijn ding, dat gedoe met orkesten.quote:Op maandag 12 november 2007 13:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk meer hier over trouwens.
Orkest![]()
Metallica![]()
Orkest en Metallica![]()
![]()
Even kijken hoor, eh... nee.quote:Op maandag 12 november 2007 13:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom is dat minder?
Leeft ze nog?
Wat is dan wél jouw ding?quote:Op maandag 12 november 2007 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, totáál niet mijn ding, dat gedoe met orkesten.
quote:Op maandag 12 november 2007 13:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Even kijken hoor, eh... nee.
"As I watched my mother die, I lost my head"
En daarna gaat hij diepe wonden kerven en spettert het bloed in het rond.
toch beter dan dat Rolling Stones-behang...quote:Op maandag 12 november 2007 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, totáál niet mijn ding, dat gedoe met orkesten.
Wil jij je cadeautje al hebben?quote:Op maandag 12 november 2007 13:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
toch beter dan dat Rolling Stones-behang...![]()
Nou, Metallica zónder orkest bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 november 2007 13:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is dan wél jouw ding?
*wil het nog serieus weten ook![]()
Absoluut niet.quote:Op maandag 12 november 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, Metallica zónder orkest bijvoorbeeld.
Kill 'em All vind ik het meest kicken nog steeds.
Een beetje dat punky geluid zit er dan nog in.
Maar hou ook erg van beats (progressive house), indie, foute disco, jaren 70- rock.
Té-ring hekel aan: arrenbie.![]()
![]()
en in het algemeen aan "mensen" die om de drie seconden "yo" zeggen.
Moet er bij jou altijd gebeukt worden dan, qua muziek? Zelfs als er een orkest staat te spelen?![]()
Wehehehequote:Op maandag 12 november 2007 13:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Een mooie aria uit Turandot kan ik ook ten zeerste waarderen![]()
Of commerciële meuk zoals Coldplay bijvoorbeeld.
FatBoySlim is ook toffig.
Ik heb eigenlijk een heul brede smaak. Het enige waar ik op kots zijn inderdaad die hippe hoppe negerts en van die glade neukmuziek voor 15 jarige meisjes.
En jump![]()
quote:
Ik vond dit wel koud genoeg eigenlijkquote:Op maandag 12 november 2007 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Thanks....
![]()
morgen ben ik wéér jarig...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |