De hele stijl spreekt me wel aan. Oude beelden vermengd met interviews van nu en Geert Mak als verteller. Je wordt er lekker in ondergedompeld.quote:Vanaf zondag, 17 weken lang, om 21:10 uur, In Europa. Het eerste van twee seizoenen waarin we samen met Geert Mak door de eeuw zullen trekken. De eerste aflevering, 1900, is een vooruitblik op het verleden. Van Londen via Berlijn, Ieper en Leonding, langzaam naar Stalingrad.
Vooral de melding dat de opperbevelhebbers het maar aanstelleritis vonden en mensen dan maar gewoon executeerden als ze niet terug wilden, word je wel eventjes stil van.quote:Op maandag 12 november 2007 13:09 schreef StarGazer het volgende:
Damn, kreeg gewoon kippenvel bij de shellshock beelden.
euh.. gisteren was slechts een sneak preview naar "things to come"quote:Op maandag 12 november 2007 16:40 schreef EricT het volgende:
kan het niet helpen maar vind het geen sterk programma, erg rommelig en naar mijn mening worden kernfeiten niet genoeg belicht
quote:Op maandag 12 november 2007 17:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
euh.. gisteren was slechts een sneak preview naar "things to come"![]()
Is dat van hem.. dat filmpje maakte wel indrukquote:Op maandag 12 november 2007 11:17 schreef zatoichi het volgende:
Dat filmpje van die gast die met zijn vogelpak van de eifeltoren sprong!
Gezien nu. Vind het inderdaad interessant. Geert Mak vind ik echter niet zo'n hele goede verteller .. Doet me iets teveel aan de basisschool denken op de 1 of andere manierquote:Op maandag 12 november 2007 12:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zie dat het al op uitzendinggemist.nl staat.![]()
Klik hier voor aflevering 1.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |