Naja, vooruit, ik doe met je meequote:Op maandag 12 november 2007 07:31 schreef Crazy-M het volgende:
Ach,
doe hier ook maar een Goedemorgen![]()
WAs er toch al 1?quote:Op maandag 12 november 2007 07:35 schreef ajf het volgende:
2 goedemorgentopics?
Goedemorgen mensjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
quote:
Ohja.. das die dude!!quote:Op maandag 12 november 2007 07:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niemand weet het![]()
ja maar ik zat aan de theequote:
Die slingers had ik in het andere topic opgehangen. Helaas werd die gesloten en ben ik nu m'n slingers kwijt!quote:Op maandag 12 november 2007 08:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar ik zat aan de thee
en waar zijn jouw slingers dan?
moet toch vrolijk doen op de Maandag ochtend![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 07:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
GoeiemoggelBen jij van de abdelung tlansploft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie reclame![]()
je moet eens op de details gaan letten
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
mja andere topic was frisserquote:Op maandag 12 november 2007 08:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die slingers had ik in het andere topic opgehangen. Helaas werd die gesloten en ben ik nu m'n slingers kwijt!
Ik ben altijd vrolijk op maandagochtend, vooral als ik dan ochtenddienst heb! Niets is leuker dan om 5 uur opstaan nadat je maar liefst 4 uur hebt geslapen!
Geef maar hoer, ik roggel het wiel.quote:Op maandag 12 november 2007 08:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Ben jij van de abdelung tlansploft?
Goeie reclame![]()
je moet eens op de details gaan letten
Dat is het vaak ook, maar om de stemming er een beetje in te houden maken we er maar gewoon goedemorgen vanquote:Op maandag 12 november 2007 10:59 schreef Koploperkopper het volgende:
Waarom is het altijd goedemorgen, kan het nooit slechtemorgen zijn?
Doodverwensing!quote:Op maandag 12 november 2007 10:59 schreef Koploperkopper het volgende:
Waarom is het altijd goedemorgen, kan het nooit slechtemorgen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |