abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 16 november 2007 @ 10:39:32 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_54645318
Heitinga is goed. Maar nog steeds jong. De rest van de verdedigers ontbeert kwaliteit.

Is nogal een verschil of je Rijkaard hebt als voorstopper of een reserve van Aston Villa.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54645373
En ook in 88 speelden we echt niet zo goed voor aanvang van het EK.

Je weet nog dat we thuis tegen Bulgarije verloren (vriendschappelijk)? 1-1 tegen Griekenland in de kwali's? Of 0-0 tegen Belgie?

Ik wist het niet meer , maar zo geweldig was het ook allemaal niet. Er was voor het EK nog niet eens een zekerheid over de vaste 11!

Natuurlijk is dit geen garantie dat het nu op het EK ook goed zal gaan, alleen dat het ook niet zegt dat het nu op het EK wel slecht zal gaan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 16 november 2007 @ 10:43:03 #203
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_54645398
Hoevaak moet het verd0**e nog gezegd worden: een kwalificatiereeks is van nul en generlei waarde!!

Dit oranje kan gewoon niet voetballen. Face it! Or die trying!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  vrijdag 16 november 2007 @ 10:43:56 #204
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54645413
Nadeel is gewoon dat Marco van Basten na ruim drie jaar nog altijd niet weet met welke verdedigers hij aan het EK moet beginnen, de verdediging wordt minder kwetsbaar als deze ingespeeld is.

Persoonlijk ga ik voor:

De Cler-Heitinga-Boulahrouz-Ooijer

Denk dat dit best weleens goed uit kan pakken, Joris Mathijsen en Wilfred Bouma zijn nu eenmaal geen Oranje-materiaal en Urby Emanuelson ook nog niet.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54647461
3 tegengoals maar hoor, het minst van allemaal .
pi_54648100
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 12:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het speciaal als Wit Rusland niet tegen je kan scoren?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54648672
De voorhoede morgen is Ruud-Koevermans
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 november 2007 @ 13:25:12 #208
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54649082
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 12:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
De matige verdediging is in dit geval niet zozeer een nadeel met tegendoelpunten (MvB zet er een wat meer teruggetrokken middenveld voor), maar een nadeel voor de aanval: middenveld is teveel teruggetrokken, geen snelle bal van achteruit, en de aanvallende effectieviteit van de vleugelaanvallers is ook niet je van het.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 november 2007 @ 13:32:44 #209
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54649287
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 10:43 schreef M0NTANA het volgende:
Nadeel is gewoon dat Marco van Basten na ruim drie jaar nog altijd niet weet met welke verdedigers hij aan het EK moet beginnen, de verdediging wordt minder kwetsbaar als deze ingespeeld is.

Persoonlijk ga ik voor:

Denk dat dit best weleens goed uit kan pakken, Joris Mathijsen en Wilfred Bouma zijn nu eenmaal geen Oranje-materiaal en Urby Emanuelson ook nog niet.
Grappig dat je de enige verdediger die regelmatig speelt EN nog in een van de Europese competities speelt niet op wil stellen ...

Vergelijk je verdediging eens met:

Van Tiggelelen - Koeman (EC 1 winnaar 1988) - Rijkaard (EC 2 winnaar 1987; later natuurlijk meer) - Van Aerle (EC1 winnaar 1988)

Wat er nu staat is subtop (op z'n hoogst).
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_54650503
quote:
Koevermans debuteert in Oranje-basis
16 november 2007

Danny Koevermans debuteert zaterdagavond tijdens de thuiswedstrijd in de EK-kwalificatie tegen Luxemburg in de basisformatie van het Nederlands elftal. De 29-jarige spits van PSV vormt in de uitverkochte Kuip een aanvalskoppel met Ruud van Nistelrooy.

Koevermans viel tot dusver slechts tweemaal in bij Oranje, dat bij een zege zeker is van deelname aan het EK komende zomer in Oostenrijk en Zwitserland. Afgaande op de laatste training voor het duel met Luxemburg speelt Wesley Sneijder vlak achter beide centrumspitsen. Rafael van der Vaart en Clarence Seedorf bezetten de flanken.

Het Nederlands elftal begint in Rotterdam zonder spelers van Ajax. Van Basten trainde vrijdag nog met 24 spelers. Hij maakt vrijdagmiddag bekend welke zes voetballers het duel met Luxemburg thuis mogen bekijken. Zij moeten zich wel beschikbaar houden voor de uitwedstrijd van woensdag tegen Wit-Rusland.

Vermoedelijke opstelling Nederland:
Van der Sar; Melchiot, Mathijsen en Bouma; De Zeeuw, Sneijder en Van Bronckhorst; Van der Vaart, Koevermans, Nistelrooij en Seedorf.
Danny Koevermans in de basis, volgens de berichten. Hoe wil Van Basten in hemelsnaam gaan spelen?
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54650617
4-4-2 4-2-4 Jan.
  vrijdag 16 november 2007 @ 14:22:48 #212
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54650632
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 14:18 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Danny Koevermans in de basis, volgens de berichten. Hoe wil Van Basten in hemelsnaam gaan spelen?
In ieder geval géén 4-4-2.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 16 november 2007 @ 14:29:29 #213
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54650818
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 13:32 schreef Doc het volgende:

[..]

Grappig dat je de enige verdediger die regelmatig speelt EN nog in een van de Europese competities speelt niet op wil stellen ...
Op wie doel je? Joris Mathijsen?
quote:
Vergelijk je verdediging eens met:

Van Tiggelelen - Koeman (EC 1 winnaar 1988) - Rijkaard (EC 2 winnaar 1987; later natuurlijk meer) - Van Aerle (EC1 winnaar 1988)

Wat er nu staat is subtop (op z'n hoogst).
Adri van Tiggelen en Berry van Aerle waren geen wereldtoppers natuurlijk, Ronald Koeman en Frank Rijkaard waren geweldige voetballers, maar niet onklopbaar als verdediger.
pi_54651124
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 14:18 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Lijkt op een 3-5-2.

Seedorf en Van der Vaart op de flanken van het middenveld werkt natuurlijk niet, maargoed veel keus heeft 'íe niet.
pi_54651160
Ik denk dat De Cler het met deze TT eens is!
Eerst opgeroepen worden en dan weer afvallen.
  vrijdag 16 november 2007 @ 14:44:25 #216
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54651212
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 14:41 schreef Radegast het volgende:

[..]

Lijkt op een 3-5-2.
Kan ook als 4-4-2 (4-2-4, hoe Marco van Basten het liever noemt), als Giovanni van Bronckhorst linksback speelt:

Van der Sar; Melchiot, Mathijsen, Bouma en Van Bronckhorst; Van der Vaart, De Zeeuw, Sneijder en Seedorf; Koevermans en Van Nistelrooij.
pi_54651217
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 10:43 schreef M0NTANA het volgende:

Persoonlijk ga ik voor:

Ja dit is een degelijke verdediging. Hoewel Boulahrouz het niet heel goed doet bij sevilla ofwel?

Hoewel ik wel kan begrijpen dat Emanuelson mag blijven inplaats van De Cler. Luxemburg gaat toch niet aanvallen dus dan is Emanuelson gewoon een extra middenvelder.
lollig
  Trouwste user 2022 vrijdag 16 november 2007 @ 14:49:44 #218
7889 tong80
Spleenheup
pi_54651377
Koevermans ipv KJH

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 16 november 2007 @ 14:50:52 #219
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54651414
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 14:49 schreef tong80 het volgende:
Koevermans ipv KJH

niets mis mee, KJH was al een beetje geblesseerd en ik heb liever dat die semi-profs Koevermans doormidden zagen dan KJH.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54651443
Nul Ajax-spelers in de opstelling.
  vrijdag 16 november 2007 @ 15:00:26 #221
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54651760
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 14:42 schreef sjimz het volgende:
Beetje Clarence Seedorf-taferelen, om media koest te houden wel oproepen, maar meer ook niet.
pi_54651778
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 14:42 schreef sjimz het volgende:
Had ie beter moeten trainen.
  vrijdag 16 november 2007 @ 15:05:51 #223
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54651831
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 14:51 schreef Radegast het volgende:
Nul Ajax-spelers in de opstelling.
Mooi zo, iedereen lekker rust. Laat die Luxemburgers maar de huid duur verkopen, toch met 1-0 verliezen en fiks uitdelen uit frustratie .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54651847
Geen de Cler
Ik miste de onbegrijpelijke actie al rond een EK wedstrijd.
pi_54651851
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ja, dat zal de reden zijn!
  vrijdag 16 november 2007 @ 15:08:28 #226
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54651906
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Alsof dat onder Marco van Basten een garantie is dat je opgesteld wordt? Als je onder Van Basten wilt spelen, moet je zorgen dat je een vriendje van ehm wordt, alleen dan krijg je een eerlijke kans.
pi_54651973
De Cler kan van Bommel wel even bellen voor tips!
  vrijdag 16 november 2007 @ 15:11:13 #228
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54651983
Van Basten probeert te verbloemen dat hij eigenlijk heel graag naar Ajax wil.
pi_54651997
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:10 schreef Longmen het volgende:
De Cler kan van Bommel wel even bellen voor tips!
Kan hij beter Van Nistelrooy bellen, die is er uiteindelijk weer bijgekomen!
pi_54652077
Ach 's middags verliest Bulagrije van Roemenie en is NL dus geplaatst zonder te spelen. Nederlnad verliest vervolgens met 0-1 van Luxemburg. Tijdens de persconferentie geeft Marco aan "een best aardige wedstrijd" te hebben gezien en "dat het altijd lastig is om te voetballen als je al geplaatst ben" en dat het "tevens een voorbereiding is op de WK van 2010, want dan moet oranje oogsten"

pi_54652080
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Alsof dat onder Marco van Basten een garantie is dat je opgesteld wordt? Als je onder Van Basten wilt spelen, moet je zorgen dat je een vriendje van ehm wordt, alleen dan krijg je een eerlijke kans.
Dan word je toch z'n vriendje
janneman
  vrijdag 16 november 2007 @ 15:25:50 #232
188728 Lyzio
why do we fall
pi_54652344
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:15 schreef Longmen het volgende:
Ach 's middags verliest Bulagrije van Roemenie en is NL dus geplaatst zonder te spelen. Nederlnad verliest vervolgens met 0-1 van Luxemburg. Tijdens de persconferentie geeft Marco aan "een best aardige wedstrijd" te hebben gezien en "dat het altijd lastig is om te voetballen als je al geplaatst ben" en dat het "tevens een voorbereiding is op de WK van 2010, want dan moet oranje oogsten"

Zou het?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_54654411
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:15 schreef Longmen het volgende:

Het zou me niks verbazen met hem

Onbegrijpelijk dat de Cler weer naar huis kan.
  vrijdag 16 november 2007 @ 18:25:49 #234
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54656260
quote:
Van Basten: 'Cruijff springt er bovenuit'

,,Voor mij persoonlijk staat Johan Cruijff op één. Dat is in mijn optiek de beste coach met wie ik ooit gewerkt heb. Alle andere trainers die ik in m'n carrière ben tegengekomen, onder wie Sacchi, Michels, Capello, waren overigens ook uitstekende trainers, waar je bepaalde zaken van meekrijgt."

,,Maar Cruijff springt er bovenuit. Met name de klasse en de veelzijdigheid van Cruijff, was het meest bijzonder. Hij bleek in staat om het product 'voetbal' op een goede manier te verkopen. Hij was in staat het collectief naar een hoger plan te tillen en tegelijkertijd het individu beter te maken. In die tijd oogde hij nog zo fit dat hij zelf veel meedeed op de training. Hij zette je aan tot denken over voetbal, tactiek etc. Op een leuke, ludieke manier maakte hij je als speler bewust van dingen die in het veld gebeuren en hoe je daarmee om moet gaan."

,,Bovendien ging Cruijff altijd uit van balbezit. Dat was, zeker in die tijd, zeer onderscheidend. Je zag dit terug in zijn denken en handelen over voetbal, zoals de besprekingen, de tactiek enzovoort. Hij heeft wel eens gezegd liever met 1-0 te winnen door een doelpunt in de eerste minuut, dan door een goal in de laatste minuut. Dat is illustratief voor zijn manier van denken."

,,Overigens zijn een bondscoach en een clubtrainer niet te vergelijken, het is hetzelfde als appels met peren vergelijken. Bij een club werk je immers dag in dag uit met een trainer, terwijl je een bondscoach één keer in de zoveel weken meemaakt. Dus Cruijff op één en Capello, Sacchi, Michels allemaal op de tweede plek." (16-11-2007)

Bron: KNVB.nl
pi_54656315
quote:
,,Overigens zijn een bondscoach en een clubtrainer niet te vergelijken, het is hetzelfde als appels met peren vergelijken. Bij een club werk je immers dag in dag uit met een trainer, terwijl je een bondscoach één keer in de zoveel weken meemaakt.
Gewoon slagen bij Ajax dus.
pi_54668577
Néé! Van Basten gaat eerst slagen als Bondscoach, daar ben ik van overtuigd. En ook al doet hij dat niet, dan nog verdient hij gewoon een eerlijke kans. Van Basten heeft enorm veel bereikt in het Voetbal en voor Nederland! Zonder hém waren we waarschijnlijk nog stééds het "beste land dat nooit wat won". En met een beetje geluk zijn we ook dankzij hem volgend jaar een klein land met twéé grote prijzen. En als we mazzel hebben tekent hij over een paar weken voor nóg twee jaar en hebben we in 2010 óók nog die héle grote prijs. En voor de mensen die vinden dat hij ontslagen zou moeten worden;
  zaterdag 17 november 2007 @ 10:33:50 #237
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_54669455
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 07:03 schreef Tennessee het volgende:
Néé! Van Basten gaat eerst slagen als Bondscoach, daar ben ik van overtuigd. En ook al doet hij dat niet, dan nog verdient hij gewoon een eerlijke kans. Van Basten heeft enorm veel bereikt in het Voetbal en voor Nederland! Zonder hém waren we waarschijnlijk nog stééds het "beste land dat nooit wat won". En met een beetje geluk zijn we ook dankzij hem volgend jaar een klein land met twéé grote prijzen. En als we mazzel hebben tekent hij over een paar weken voor nóg twee jaar en hebben we in 2010 óók nog die héle grote prijs. En voor de mensen die vinden dat hij ontslagen zou moeten worden; [ afbeelding ]
Hou jezelf maar voor de gek! Hou jezelf maar voor de gek! Hou jezelf maar voor de gek! Hou jezelf maar voor de gek! Droom lekker verder!!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_54669501
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ja, is raar, maar waar.
Sportieve inbreng
pi_54669650
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 10:33 schreef Barca het volgende:
Hou jezelf maar voor de gek! Hou jezelf maar voor de gek! Hou jezelf maar voor de gek! Hou jezelf maar voor de gek! Droom lekker verder!!
Liever een dromer dan een trol..
pi_54669668
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 10:36 schreef Gijsbrecht2 het volgende:

[..]

Ja, is raar, maar waar.
Nee, het is onzin... Wél moet je je gedragen en neerleggen bij wat de coach wil, heel normaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')