Hmm...quote:Op maandag 12 november 2007 00:55 schreef BrainView het volgende:
Zonder gein
Waar is het bewijs dat Brian een klap uitdeelt dan
??
gewoon objectief probeer ik te zijn..
tv momentje zekersquote:Op maandag 12 november 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft iemand 'n idee waarom Lieke op de trap een boek zit te lezen ?
[ afbeelding ]
gewoon ... luisteren, zonder het gemekker van Nix en Nada er door.quote:Op maandag 12 november 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft iemand 'n idee waarom Lieke op de trap een boek zit te lezen ?
[ afbeelding ]
Dan zou me het bankstel in de chill toch comfortabeler lijken. Alhoewel, Lieke zoekt vaker vreemde plekken om te lezen. Op de trap bij de voordeur, de trap bij het zwembad. Of gaat zitten grienen onder de BBQ.quote:Op maandag 12 november 2007 01:13 schreef avonne het volgende:
[..]
gewoon ... luisteren, zonder het gemekker van Nix en Nada er door.
Ik denk dat Lieke het alleen niet trekt in die slaapkamer beneden. Voelt zich bedreigd. Of slapen Huub en Lieke inmiddels in de MB?quote:Op maandag 12 november 2007 01:17 schreef Desii het volgende:
Lieke ging om kwart over 12 al naar bed.... maar ze blijft, lijkt wel express wakker om op Huub te wachten
Zal wel weer ruzie onder de dekens worden... hoop dat mijn voorspelling niet uitkomt iig.
Wil eigenlijk gaan slapen, maar vind piano zo moooooi![]()
Dus als Huubje er morgen uitmoet, steken ze Ivar maar in het gouden hok....![]()
Nee, Japie is om 22uur al gaan slapen en Lieke is net ruim een uur alleen in de slaapkamer geweest.quote:Op maandag 12 november 2007 01:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke het alleen niet trekt in die slaapkamer beneden. Voelt zich bedreigd. Of slapen Huub en Lieke inmiddels in de MB?
Ik ookquote:Op maandag 12 november 2007 01:22 schreef avonne het volgende:
Lieke gaat 's avonds als Huub speelt er nooit bij zitten.
Ik denk dat ze heel goed weet dat hij niet naar bed gaat, voordat hij minstens een half uur alleen is geweest, en zeker weet dat iedereen naar bed is.
Ik luister ook graag naar dit half uurtje elke avond.
Hoeft ook geen directe ruzie meer te zijn. Ben bang dat voor haar de toon definitief is gezet, logisch.quote:Op maandag 12 november 2007 01:22 schreef Desii het volgende:
[..]
Nee, Japie is om 22uur al gaan slapen en Lieke is net ruim een uur alleen in de slaapkamer geweest.
Volgens mij was er geen ruzie of iets dergelijks, heb het niet gehoord; was met wat anders bezig
Geen ruzie hoorquote:Op maandag 12 november 2007 01:22 schreef Desii het volgende:
[..]
Nee, Japie is om 22uur al gaan slapen en Lieke is net ruim een uur alleen in de slaapkamer geweest.
Volgens mij was er geen ruzie of iets dergelijks, heb het niet gehoord; was met wat anders bezig
Ik denk het eerste. Hij was er zo vrolijk bij, he?quote:Op maandag 12 november 2007 01:33 schreef Kaleddis het volgende:
Wat me nog steeds dwars zit is het zelfgemaakte "plasma" van Brian eerder op de avond. Een stuk papier waarop hij had geschreven:"Bedankt allemaal !"
Wat heeft hij daarmee bedoeld ? Bedankt FEBO dat jullie me weer uit deze shit hebben gered of was het bedankt alle fans voor het kijken, ik ga morgen naar huis.....
Volgens mij bedankt voor de sms-jes. De populpoll is toch juist afgelopen.quote:Op maandag 12 november 2007 01:33 schreef Kaleddis het volgende:
Wat me nog steeds dwars zit is het zelfgemaakte "plasma" van Brian eerder op de avond. Een stuk papier waarop hij had geschreven:"Bedankt allemaal !"
Wat heeft hij daarmee bedoeld ? Bedankt FEBO dat jullie me weer uit deze shit hebben gered of was het bedankt alle fans voor het kijken, ik ga morgen naar huis.....
quote:Op maandag 12 november 2007 01:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk het eerste. Hij was er zo vrolijk bij, he?
Mmmm, hij is sindsdien inderdaad een stuk vrolijker dan daarvoor. Niet echt wat ik wil lezen, maar denk wel dat het je het in die hoek moet zoeken...quote:Op maandag 12 november 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij bedankt voor de sms-jes. De populpoll is toch juist afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |