Zo dus.quote:Op zondag 11 november 2007 21:06 schreef AutumnTears het volgende:
Goh hoe ging dat ookal weer Brian kreeg een schop van Nena en ging bellen naar achter![]()
Ik vraag me echt af hoe dat kan, het ging om 2 á 3 seconde.quote:Op zondag 11 november 2007 21:10 schreef Margo37 het volgende:
Zag net een stukje van vrijdag wat er in de fitness gebeurde, Brian staat dan wel met zijn handen op zijn hoofd maar geeft Huub toch ff een ram met zijn elleboog
Staat op Nowlive bij de filmpjes.
Misschien dat het iemand lukt om de link hier neer te zetten??
Ja, zelf had ik het helemaal niet gezien maar het filmpje is echt overduidelijk.quote:Op zondag 11 november 2007 21:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe dat kan, het ging om 2 á 3 seconde.
Ik heb ook een account op Nowlive maar de site is niet bereikbaar.quote:Op zondag 11 november 2007 21:17 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja, zelf had ik het helemaal niet gezien maar het filmpje is echt overduidelijk.
Volgens mij hebben er meer een account bij Nowlive, Dreamboy??
en nuquote:Op zondag 11 november 2007 20:58 schreef Margo37 het volgende:
Zag net een stukje van vrijdag wat er in de fitness gebeurde, Brian staat dan wel met zijn handen op zijn hoofd maar geeft Huub toch ff een ram met zijn elleboog![]()
![]()
???quote:Op zondag 11 november 2007 21:17 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja, zelf had ik het helemaal niet gezien maar het filmpje is echt overduidelijk.
Volgens mij hebben er meer een account bij Nowlive, Dreamboy??
Ik las her en der dat ineens de fitness in beeld was geweest voor heel even, had ik zelf niet gezien.....maar er is nu een fimpje van dus.quote:
Parra rat, wat een teringlijer,Ik ben helemaar parra ,ik heb zo,n AU viese smerige RAT.quote:Op zondag 11 november 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel weer DB en een mooi OP.
[..]
Zo dus.
http://www.youtube.com/watch?v=tAWR1DRI6DY
quote:Op zondag 11 november 2007 21:10 schreef Margo37 het volgende:
Zag net een stukje van vrijdag wat er in de fitness gebeurde, Brian staat dan wel met zijn handen op zijn hoofd maar geeft Huub toch ff een ram met zijn elleboog
Misschien dat het iemand lukt om de link hier neer te zetten??
quote:
kopstoot raakt alleen luchtquote:Op zondag 11 november 2007 21:30 schreef Desii het volgende:
[..]
zo weeee... das een behoorlijke elleboog zeg en daarna een kopstoot van Huub
Ja echt te erg bah bahquote:Op zondag 11 november 2007 21:26 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Parra rat, wat een teringlijer,Ik ben helemaar parra ,ik heb zo,n AU viese smerige RAT.![]()
![]()
![]()
![]()
Kopstoot? Als Brian z'n hoofd naar achter haalt, is het nog geen koopstoot van huub, toch? Dikke schwalbe van de sneakrat dus.quote:Op zondag 11 november 2007 21:30 schreef Desii het volgende:
[..]
zo weeee... das een behoorlijke elleboog zeg en daarna een kopstoot van Huub
Bedankt DB, dat is dus weer duidelijk.quote:
Dank je welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |