Oh ja, José was het. Die is er nu dus niet? Zal wel opnieuw moeten worden geïnstrueerd dat het Huub zijn schuld was dat Amanda de douchekop eens van dichtbij zag.quote:Op maandag 12 november 2007 10:50 schreef Larisje het volgende:
Nee Olga is Sharon (de schoonmaakster die er nu is) en Palma heet in het echt José.
Er is volgens mij maar één persoon die geen fysiek geweld heeft gebruikt en dat is Klodder Jaap.quote:Op maandag 12 november 2007 10:51 schreef riri het volgende:
[..]
Nou...het spel kan veel intelligenter,slimmer gespeeld...maar dat kunnen die tokkies niet....zij verlagen zich en uiten zich alleen maar in primitief gedrag...maar ja,wat kun je anders van ze verwachten
Dat heb je met PLATREET SLETTENquote:Op maandag 12 november 2007 10:43 schreef beequeen het volgende:
Olga heeft het over afgelopen weekend en de vechtpartijen. Ze heeft bij de buren de beelden mogen zien ( lees streamlock beelden) vreemd.
Lieke vertelt dat Naad veel meer heeft gedaan dan uitlokken. Op het bed heeft ze Lieke onder de dekens geknepen en met haar pump Lieke geschopt. Die blauwe plekken op de benen van Lieke zijn dus niet alleen van het paaldaansen.
Wat is Naad toch een geniepig kutwijf.
De beelden van Lieke d'r jurk uittrekken en haar vasthouden staan me vers in het geheugenquote:Op maandag 12 november 2007 10:54 schreef Borga het volgende:
[..]
Er is volgens mij maar één persoon die geen fysiek geweld heeft gebruikt en dat is Klodder Jaap.
Ik zou ook sjaggo worden van Lieke, wat kan die griet zuigen zeg.quote:Op maandag 12 november 2007 10:58 schreef riri het volgende:
Die chagrijnige kop van Huub weer....
quote:Op maandag 12 november 2007 11:03 schreef riri het volgende:
[..]
De beelden van Lieke d'r jurk uittrekken en haar vasthouden staan me vers in het geheugen
Iemand moest mij niet zo benaderen zoals Huub doet.....opsodemieteren zou ik zeggen....quote:Op maandag 12 november 2007 11:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou ook sjaggo worden van Lieke, wat kan die griet zuigen zeg.
Held Huub gaat steeds meer naast zijn schoenen klompen lopenquote:Op maandag 12 november 2007 11:05 schreef riri het volgende:
[..]
Iemand moest mij niet zo benaderen zoals Huub doet.....opsodemieteren zou ik zeggen....
Hij staat daar orders uit te delen op een manier![]()
Nee Lieke is redelijk......echt niet. Ze maakt een hoop problemen maar oplossen ho maar. Dat is met Lieke altijd zo, zeiken op een tenenkrommende manier. Beide zijn niet gemakkelijk maar dat zeuren van Lieke, ik ben er helemaal klaar mee.quote:Op maandag 12 november 2007 11:05 schreef riri het volgende:
[..]
Iemand moest mij niet zo benaderen zoals Huub doet.....opsodemieteren zou ik zeggen....
Hij staat daar orders uit te delen op een manier![]()
ja...daar moet hij echt mee oppassenquote:Op maandag 12 november 2007 11:08 schreef Borga het volgende:
[..]
Held Huub gaat steeds meer naast zijn schoenen klompen lopen
ze kruipt anders vaak genoeg zelf boven in op en onder hemquote:Op maandag 12 november 2007 11:14 schreef riri het volgende:
[..]
ja...daar moet hij echt mee oppassen
dat Lieke heeft aangegeven niet meer echt fysiek contact te willen hebben zit hem niet lekker
hij zegt het uitgemaakt te hebben en denkt dat Lieke gewoon tot zijn bezit blijft behoren en dat hij alles met haar doen kan....
Zo is dat dus niet....als hij het uitmaakt moet hij de consequenties ervan ook dragen
Die mag het van mij wel winnen,Als die RAT er maar uit gaatquote:Op maandag 12 november 2007 11:05 schreef Borga het volgende:
[..]
Herstel:
Klodder Jaap heeft het minste fysiek geweld gebruikt in DGK
Huub doet net of hij over alles wat zij moet doen kan beschikken als hem het uitkomt...hij geeft haar geen enkele mogelijkheid zelf te regelen terwijl hijzelf ook niet klaar staat alla minute als een ander iets van hem verwacht...dan zegt hij gewoon als het hem niet zint "Ik heb er geen zin in"...maar oh wee als een ander dat doet.quote:Op maandag 12 november 2007 11:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee Lieke is redelijk......echt niet. Ze maakt een hoop problemen maar oplossen ho maar. Dat is met Lieke altijd zo, zeiken op een tenenkrommende manier. Beide zijn niet gemakkelijk maar dat zeuren van Lieke, ik ben er helemaal klaar mee.
Ik heb het nu niet over wat haar is aangedaan door de groep, dat is een ander onderwerp voor alle duidelijkheid.![]()
En voor Lieke geldt psies hetzelfde!quote:Op maandag 12 november 2007 11:20 schreef riri het volgende:
[..]
Huub is chagrijnig om hele andere dingen en daar praat hij niet over....laat hij die chagrijnigheid op degenen botvieren die het toekomt maar dat doet hij nooit...hij richt dat altijd naar degenen die hem het meest na staan
Ik weet niet of je het weet maar Lieke heeft ze daar gisteren op aangesproken en er gebeurt dus precies wat ze had voorspeld...haar woorden waren...als we nu niets doen zal je merken dat er van de week andere dingen tussen gaan komen waardoor we in tijdsnood komen...en precies dat gebeurt nuquote:Op maandag 12 november 2007 11:18 schreef Clank het volgende:
Lieke heeft de filmpjes nog niet af. Dit legt ze nu bij Huub neer omdat Huub én Jaap gisteren geen zin hadden om te werken aan de show.. in afwachting op het gesprek van vandaag. Lieke had hier Jaap ook op aan kunnen spreken.. maar Huub krijgt het voor zijn kiezen.
Lieke zegt dat ze bijna geen tijd meer hebben.. de dagen zitten al vol. Huub zegt dat ze nog twee avonden hebben.. maar Lieke zegt 'Ja daag.. denk je dat ik daar nog 's avonds aan werken wil?!'
Wat moet ze anders doen daar???![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |