Ook het alfabet niet. Ze heeft straks toch alleen rekenmachine met cijfers nodig om haar klanten te kunnen afrekenen.quote:Op maandag 12 november 2007 09:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maarja, ze wil van het pianospelen toch haar beroep niet maken, dus het is niet nodig om noten te leren lezen![]()
Disana heeft dit uitgebreid beschreven toen hier iemand omquote:Op maandag 12 november 2007 10:07 schreef lorence1 het volgende:
maarre kAN IEMAND mij een update geven?
welk gesprek komt er vandaag? tussen wie? en hoe komen jullie erbij dat huub zou moeten vertrekken?
hoezo? Hoeren rekenen toch altijd met dezelfde bedragen?quote:Op maandag 12 november 2007 10:10 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ook het alfabet niet. Ze heeft straks toch alleen rekenmachine met cijfers nodig om haar klanten te kunnen afrekenen.
Vanaf hier dus, voor de luie zoekers onder ons:quote:Op maandag 12 november 2007 10:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Disana heeft dit uitgebreid beschreven toen er iemand om vroeg bij : Vraag het een streamer.
Ze moeten het wel nakunnen rekenen of ze wel het juiste bedrag krijgen.quote:Op maandag 12 november 2007 10:11 schreef trettie het volgende:
[..]
hoezo? Hoeren rekenen toch altijd met dezelfde bedragen?
ok thanx. is er al bekend hoe laat dat gesprek ongeveer plaatsvindt?quote:Op maandag 12 november 2007 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanaf hier dus, voor de luie zoekers onder ons:
[DGK] Vraag het een Streamer
quote:Op maandag 12 november 2007 10:21 schreef Kaleddis het volgende:
Ik snap ook niet dat iemand nooit iets zegt over dat gekweel van nix. Ik zou er behoorlijk gek van worden als iemand bv. tijdens het televisie kijken er elke keer doorheen zat te galmen![]()
Hij denkt dat hij zo ondekt wordt,de NIXLULquote:Op maandag 12 november 2007 10:21 schreef Kaleddis het volgende:
Ik snap ook niet dat iemand nooit iets zegt over dat gekweel van nix. Ik zou er behoorlijk gek van worden als iemand bv. tijdens het televisie kijken er elke keer doorheen zat te galmen![]()
dat is het sfeertje dat is ontstaan. Op het moment dat je aangeeft dat je iets niet leuk vindt wordt daar onmiddellijk door amanda, dennis, nadia en brian op ingegaan door te gaan lopen mauwen dat je jaloers bent, dat je het zelf niet kunt en vervolgens gaan ze het met z'n allen juist lopen doen, alleen maar om je te ziekenquote:Op maandag 12 november 2007 10:21 schreef Kaleddis het volgende:
of dat ie tijdens het eten eens wat minder moet smekken, wat eet die gozer goor zegquote:Op maandag 12 november 2007 10:21 schreef Kaleddis het volgende:
Daar heb ik ook al een paar keer met verbazing naar zitten kijken. Hij blijft, nadat hij een hap heeft genomen, nog uit een soort van reflex z'n mond nog een paar keer open en dicht doen. ZIet er heel goor uit. En hij eet de hele dag dus ....quote:Op maandag 12 november 2007 10:26 schreef lorence1 het volgende:
[..]
of dat ie tijdens het eten eens wat minder moet smekken, wat eet die gozer goor zeg![]()
zelfde laken een pak, als ze iets zeggen van het smekken gaan ze voortaan alles vlak voor hun gezicht al smekkende opeten.quote:Op maandag 12 november 2007 10:26 schreef lorence1 het volgende:
[..]
of dat ie tijdens het eten eens wat minder moet smekken, wat eet die gozer goor zeg![]()
en zo hoort het ook in DGKquote:Op maandag 12 november 2007 10:24 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is het sfeertje dat is ontstaan. Op het moment dat je aangeeft dat je iets niet leuk vindt wordt daar onmiddellijk door amanda, dennis, nadia en brian op ingegaan door te gaan lopen mauwen dat je jaloers bent, dat je het zelf niet kunt en vervolgens gaan ze het met z'n allen juist lopen doen, alleen maar om je te zieken![]()
![]()
Olga is toch Palma hè?quote:Op maandag 12 november 2007 10:43 schreef beequeen het volgende:
Olga heeft het over afgelopen weekend en de vechtpartijen. Ze heeft bij de buren de beelden mogen zien ( lees streamlock beelden) vreemd.
Lieke vertelt dat Naad veel meer heeft gedaan dan uitlokken. Op het bed heeft ze Lieke onder de dekens geknepen en met haar pump Lieke geschopt. Die blauwe plekken op de benen van Lieke zijn dus niet alleen van het paaldaansen.
Wat is Naad toch een geniepig kutwijf.
Nou...het spel kan veel intelligenter,slimmer gespeeld...maar dat kunnen die tokkies niet....zij verlagen zich en uiten zich alleen maar in primitief gedrag...maar ja,wat kun je anders van ze verwachtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |