Goed plan. En na een maandje of wat vergeten we die boodschappen gewoon!quote:Op maandag 12 november 2007 11:53 schreef Prosac het volgende:
Tegen die 3 in dat huis zeggen dat het programma nog 1 jaar doorgaat. 1 iemand achter om het hek dicht te houden, 1 iemand die boodschappen regelt.
en klaar.
quote:Op maandag 12 november 2007 11:53 schreef Prosac het volgende:
Brian moet helemaal niet exit bedenk ik me net. Hij zit daar veilig opgesloten, gitaartje derbij, neuqsletje, eten drinken.
Ik zou gewoon Amanda, Nadia en Brian in dat huis houden. De rest eruit, stiekem een tvuitzending met de gedeelde winnaars Huub en Jaap.
Tegen die 3 in dat huis zeggen dat het programma nog 1 jaar doorgaat. 1 iemand achter om het hek dicht te houden, 1 iemand die boodschappen regelt.
en klaar.
af en toe een doos aangespoelde bananen naar binnenquote:Op maandag 12 november 2007 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed plan. En na een maandje of wat vergeten we die boodschappen gewoon!
Allen jammer dat het trash niet meteen begreep dat het voor hun wasquote:Op maandag 12 november 2007 11:48 schreef riri het volgende:
Het is namelijk heel opvallend dat als erop Lieke gebasht wordt het 9 van de 10 keer afloopt in agressief gedrag onder de bewoners....ik denk dat achter daar schoon genoeg van heeft...ze zijn niet voor niet hard toegesproken door één of andere hoge piet
De foto,s zijn zeker door een Brianfan gemaakt.Huub staat er weing op.quote:Op maandag 12 november 2007 11:57 schreef Clank het volgende:
http://www.danspaleis.nl/
Foto's van het optreden van zaterdag Huub en Brian.
Wat een overkill aan Brianfoto's.quote:Op maandag 12 november 2007 11:57 schreef Clank het volgende:
http://www.danspaleis.nl/
Foto's van het optreden van zaterdag Huub en Brian.
Het is daarom ook precies DAAROM, dat het gedrag van Amanda en Nadia die lieke aan het pesten zijn meer is dat dat alleen.quote:Op maandag 12 november 2007 11:48 schreef riri het volgende:
Het is namelijk heel opvallend dat als erop Lieke gebasht wordt het 9 van de 10 keer afloopt in agressief gedrag onder de bewoners....ik denk dat achter daar schoon genoeg van heeft...ze zijn niet voor niet hard toegesproken door één of andere hoge piet
Nee dat heeft de FEBO gemaakt,kijk maar als de GDK opent wie staat er al in het lijstje juist,die RATquote:Op maandag 12 november 2007 12:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De foto,s zijn zeker door een Brianfan gemaakt.Huub staat er weing op.
Daar ben ik al een tijdje achter. De FEBO bestaat uit een stel incompetente nono's, niks meer of minder.quote:Op maandag 12 november 2007 12:07 schreef Sonique het volgende:
De acties komen dus vanuit de Febo, dat zou de enige logische verklaring zijn... Zelfs de groep van Brian zou het niet doen als ze wisten dat er niet mee weg zouden komen. En aangezien zelfs de plannen van Jaap door de Febo aan Amanda worden doorgebrieft, weet ik wel hoe laat het is...
en wat knap dat die meisjes stug naast hem blijven staan met zijn klotsende oksels.quote:Op maandag 12 november 2007 12:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een overkill aan Brianfoto's.
Volgens mij worden ze onder schot gehouden door de FEBOfotograaf.quote:Op maandag 12 november 2007 12:13 schreef noekje het volgende:
[..]
en wat knap dat die meisjes stug naast hem blijven staan met zijn klotsende oksels.
Het was zelfs gescript door achter, Jaap zei dat na een telefoontje dat ze konden stoppen want er was genoeg voor tv, maar ze mochten zelf weten of ze door gingen met pesten naar Lieke.quote:Op maandag 12 november 2007 11:48 schreef riri het volgende:
Ik dacht dat het Bo en Ulimia waren!quote:Op maandag 12 november 2007 12:18 schreef Sonique het volgende:
Zucht, daar heb je Anno en Rexia ook weer...
Eikenhouten lenzen?!quote:Op maandag 12 november 2007 12:07 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat helemaal grappig is, is dat het fisieke geweld ook altijd van de kant van Brian af komt. We hebben dit de afgelopen weken al meerdere keren kunnen zien!
Vanacht zei Nadia toen ze een vreetkick had met Amanda en veel lawaai maakte in de keuken door een bord te pakken.quote:Op maandag 12 november 2007 12:23 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Het was zelfs gescript door achter, Jaap zei dat na een telefoontje dat ze konden stoppen want er was genoeg voor tv, maar ze mochten zelf weten of ze door gingen met pesten naar Lieke.
"willen gooien" is nog niet écht gooien hoor, ik neem aan dat Huub Brian het liefste zou wurgen,maar dat heeft hij ook nog niet gedaan, dus wat wil je nu beweren?quote:Op maandag 12 november 2007 12:26 schreef T-lex het volgende:
[..]
Eikenhouten lenzen?!![]()
![]()
Sorry hoor, maar de afgelopen keren is steeds Huub geweest die als eerste een fysieke confrontatie op zocht. (Beetpakken, koppen tegen mekaar, duwen en knijpen)
Tegen zowel Nix als Brian was hij de laatste keren de persoon die als eerste te ver ging.
Huub moet god danken op z'n blote knietjes dat Jaap daar zit. Anders had hij allang naar huis geweest.![]()
Een stoel pakken en die bij Nix in z'n nek willen gooien is echt een schoolvoorbeeld van zelfbeheersing.![]()
Ja, maar jij bent natuurlijk bij lange na niet zo intelligent als Nadia. Je hebt nu eenmaal verschillende degradaties in intelligentiequote:Op maandag 12 november 2007 12:30 schreef carpediem23 het volgende:
Ze heeft ook geen HBO gedaan dat is gelul, want in 1 a 2 jaar kun je geen bachelor halen. Anders zit ik nu 3 jaar voor Piet Snot op school te blokken.
Ik ontken niet dat Huub een engeltje is..quote:Op maandag 12 november 2007 12:26 schreef T-lex het volgende:
[..]
Eikenhouten lenzen?!![]()
![]()
Sorry hoor, maar de afgelopen keren is steeds Huub geweest die als eerste een fysieke confrontatie op zocht. (Beetpakken, koppen tegen mekaar, duwen en knijpen)
Tegen zowel Nix als Brian was hij de laatste keren de persoon die als eerste te ver ging.
Huub moet god danken op z'n blote knietjes dat Jaap daar zit. Anders had hij allang naar huis geweest.![]()
Een stoel pakken en die bij Nix in z'n nek willen gooien is echt een schoolvoorbeeld van zelfbeheersing.![]()
Die is om in te lijsten.quote:Op maandag 12 november 2007 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent natuurlijk bij lange na niet zo intelligent als Nadia. Je hebt nu eenmaal verschillende degradaties in intelligentie.
Wat ik zeg...quote:Op maandag 12 november 2007 12:30 schreef carpediem23 het volgende:
[quote]Op maandag 12 november 2007 12:27 schreef Sonique het volgende:
[..]
Vanacht zei Nadia toen ze een vreetkick had met Amanda en veel lawaai maakte in de keuken door een bord te pakken.
"Zullen we dit doen bij jaap z'n bed"
Amanda: "Neeee"
Nadia: "Oh nee, we mogen geen snode plannen meer doen"
Daarbij het feit weglatend dat een HBO studente de term 'snode plannen' op zo'n manier gebruikt...
[/quote/
Ze heeft ook geen HBO gedaan dat is gelul, want in 1 a 2 jaar kun je geen bachelor halen. Anders zit ik nu 3 jaar voor Piet Snot op school te blokken.
en voor Dennix (alhoewel...die durft waarschijnlijk niet) Amanda en Nadiaquote:Op maandag 12 november 2007 12:36 schreef Darklight het volgende:
Als er geen camera's waren, had Huub allang iedereen gehoekt
Zelfde geldt voor Brain
Hij denkt dat het aanwezig zijn in de fitness helpt om zijn conditie op peil te houden. Hij loopt alleen wat sukkelig op en neer , dat doet hij dagelijks.quote:Op maandag 12 november 2007 12:36 schreef pullup het volgende:
Dennis hoopt zeker dat hij leert om die gewichten telekinetisch te heffen want erg veel doet ie niet.
NOU!!quote:Op maandag 12 november 2007 12:44 schreef beequeen het volgende:
Nightmare of Uglyness met 4 man sterk.......het kan niet op.
Waarom komen ze dan niet gewoon later binnen?? Het is al bijna 1 uur.quote:Op maandag 12 november 2007 12:45 schreef Dreamboy het volgende:
DOB heeft gehoord dat ze om 13.00 iets anders moeten doen.
Duidelijk dus ge vergadering is om 13.00 uur
Wat?quote:Op maandag 12 november 2007 12:45 schreef STAP01 het volgende:
om 13.00 gaat het beginnen !!!
Nee hoor allemaal, als laatste Bianca.quote:
Met het kleine verschil dat Brian al aardig wat gehoekt hééft....quote:Op maandag 12 november 2007 12:36 schreef Darklight het volgende:
Als er geen camera's waren, had Huub allang iedereen gehoekt
Zelfde geldt voor Brain
En wij mogen niets zien.quote:Op maandag 12 november 2007 12:45 schreef riri het volgende:
Om 1 uur komt er even iets...wellicht op de bank
Dit willen ze niet missen natuurlijkquote:Op maandag 12 november 2007 12:46 schreef Clank het volgende:
[..]
Waarom komen ze dan niet gewoon later binnen?? Het is al bijna 1 uur.
Ja!! Zorgen dat het eerst per ongeluk rood wordt, kan ze weer dagen lang haar haar gaan verven, misschien dat het er dit keer wel afvalt!quote:
Damn, wat een stuk. FF lezen..quote:Op maandag 12 november 2007 12:49 schreef akveor het volgende:
OT
Ik heb me maar eens lekker uitgeleefd op Ilona's Hyves
http://ilonajuly.hyves.nl(...)nsite_van_Huub/IeBi/
quote:Op maandag 12 november 2007 12:49 schreef akveor het volgende:
OT
Top en nu maar hopen dat Ilona een keertje mee komt posten.quote:Op maandag 12 november 2007 12:49 schreef akveor het volgende:
OT
quote:Op maandag 12 november 2007 12:50 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Ja!! Zorgen dat het eerst per ongeluk rood wordt, kan ze weer dagen lang haar haar gaan verven, misschien dat het er dit keer wel afvalt!
Hij kan vandaag niet veel goed bij je doen hèquote:Op maandag 12 november 2007 12:54 schreef riri het volgende:
Mensenkinderen....zak nog verder van die stoel af Huub....
Klopt...kan soms dat gedrag van alles laten hangen niet uitstaan van hem...en dan ook dat steeds op anderen afgeven voortdurendquote:Op maandag 12 november 2007 12:56 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij kan vandaag niet veel goed bij je doen hè![]()
Top!quote:Op maandag 12 november 2007 12:49 schreef akveor het volgende:
OT
Knap werk van die bimbo's, die wijven zijn toch geen tang van 150 euro waardquote:Op maandag 12 november 2007 13:03 schreef StephanL het volgende:
Stijltang is gesloopt, bedrading ligt blootTang van 150 euro binnen 2 maanden kapot
Betekent dat dat wanneer Amanda en Nadia door blijven tangen met dat ding, ze wel eens geëlektrokuteerd kunnen worden?quote:Op maandag 12 november 2007 13:03 schreef StephanL het volgende:
Stijltang is gesloopt, bedrading ligt blootTang van 150 euro binnen 2 maanden kapot
Yep, jammer dat die Chi meneer is meegekomen vandaag.quote:Op maandag 12 november 2007 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Betekent dat dat wanneer Amanda en Nadia door blijven tangen met dat ding, ze wel eens geëlektrokuteerd kunnen worden?
Ging over Dennxi volgens mijquote:Op maandag 12 november 2007 13:06 schreef Sonique het volgende:
Wat zei Huub nou!
"Gouden kooi, maar geen winnaar"
Exit Brian Koeflats!!!quote:Op maandag 12 november 2007 13:07 schreef Darklight het volgende:
wat is er om 13.00uur?
dat ging over dennix..quote:Op maandag 12 november 2007 13:06 schreef Sonique het volgende:
Wat zei Huub nou!
"Gouden kooi, maar geen winnaar"
aha, ok..quote:Op maandag 12 november 2007 13:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ging over Dennxi volgens mij
Profvoetballer net niet, Gouden Kooi, geen winnaar
Huub is gewoon een lekker joch om te zien imo.quote:Op maandag 12 november 2007 13:08 schreef Sonique het volgende:
Ik vind dat Huub het beste kapsel van de kooi heeft
Dat wel, maar ik vond hem leuker met langer haarquote:Op maandag 12 november 2007 13:08 schreef Sonique het volgende:
Ik vind dat Huub het beste kapsel van de kooi heeft
"dan komt er iets". "Groepsgesprek met onze bazen"quote:Op maandag 12 november 2007 13:07 schreef Darklight het volgende:
wat is er om 13.00uur?
Huub. we hebben een groepsgesprek met onze bazen.quote:Op maandag 12 november 2007 13:07 schreef Darklight het volgende:
wat is er om 13.00uur?
Volgens mij niet maar wel met de angermanagement van Anita. Huispsycholoog van Sjonniequote:Op maandag 12 november 2007 13:12 schreef NG het volgende:
Hoe ging dat eigenlijk met het groepsgesprek na de 6-2 aanranding.. Vond dat offstream plaats of mochten we meekijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |