En ik geef haar geen ongelijk...quote:Op maandag 12 november 2007 11:26 schreef blomst het volgende:
Lieke zei het zonet nogtegen Sharon: Als mij iets aangedaan word, wil ik het terug doen.
Gisteren Huub en Jaap niet willen werken aan de show, dan Lieke nu niet.
Alleen heeft ze het over de hele zondag, en wil ze komende avonden er niet aan weken, gisteren stonden ze pas 5.00uur op, en was het dus al avond.quote:Op maandag 12 november 2007 11:24 schreef riri het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet maar Lieke heeft ze daar gisteren op aangesproken en er gebeurt dus precies wat ze had voorspeld...haar woorden waren...als we nu niets doen zal je merken dat er van de week andere dingen tussen gaan komen waardoor we in tijdsnood komen...en precies dat gebeurt nu
Oww de oplossing voor de ellende is het weglachen van van het excessieve geweld van Brian.quote:Op maandag 12 november 2007 09:47 schreef Clank het volgende:
Op het rooster staat een 'lach yoga sessie' ...
omdat er overdag gefilmd moet wordenquote:Op maandag 12 november 2007 11:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Alleen heeft ze het over de hele zondag, en wil ze komende avonden er niet aan weken, gisteren stonden ze pas 5.00uur op, en was het dus al avond.
Waarom dan nu niet in de avond er aan willen werken?
Grappenderwijs!quote:Op maandag 12 november 2007 11:28 schreef akveor het volgende:
Oww de oplossing voor de ellende is het weglachen van van het excessieve geweld van Brian.
quote:Op maandag 12 november 2007 11:22 schreef beequeen het volgende:
Ik hou op over Huub en Lieke, daar is al zoveel over geschreven en ieder heeft daar zijn eigen mening over, prima.![]()
dan konden ze er gisteren ook niet aan werken, want ze kwamen pas uit bed toen het al weer donker werdquote:Op maandag 12 november 2007 11:31 schreef riri het volgende:
[..]
omdat er overdag gefilmd moet worden
en woensdag en donderdag zit de hele dag vol voor de kalender
Kan alleen maar betekenen dat het hokje er bovenop zit, geen gezeik dus meer.quote:Op maandag 12 november 2007 11:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat ik ook erg frapant vond, zojuist toen Huub en Lieke ruzie aan het maken
waren en Brian, Nadia en Dennis daar onderling op door gingen, de plasma
een waarschuwing gaf daar mee te stoppen. Hoezo alles afkappen ??
omdat ze niet willen dat er zaken uitgespeeld worden tussen bewoners na die toestand van vrijdag....een aantal bewoners is heel kwaad over het gebeurde,het uitlokken van Nadia en Amanda en weet ik wat al niet meer...daar komt vanavond een beslissing overquote:Op maandag 12 november 2007 11:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat ik ook erg frapant vond, zojuist toen Huub en Lieke ruzie aan het maken
waren en Brian, Nadia en Dennis daar onderling op door gingen, de plasma
een waarschuwing gaf daar mee te stoppen. Hoezo alles afkappen ??
Ik zag het meer als bescherming van dat trailer-trash, ze zorgen er op dezequote:Op maandag 12 november 2007 11:39 schreef beequeen het volgende:
Kan alleen maar betekenen dat het hokje er bovenop zit, geen gezeik dus meer.
Nope, de spanning is om te snijden.quote:Op maandag 12 november 2007 11:52 schreef Darklight het volgende:
Heeft HET gesprek al plaatsgevonden?
Prima ideequote:Op maandag 12 november 2007 11:53 schreef Prosac het volgende:
Brian moet helemaal niet exit bedenk ik me net. Hij zit daar veilig opgesloten, gitaartje derbij, neuqsletje, eten drinken.
Ik zou gewoon Amanda, Nadia en Brian in dat huis houden. De rest eruit, stiekem een tvuitzending met de gedeelde winnaars Huub en Jaap.
Tegen die 3 in dat huis zeggen dat het programma nog 1 jaar doorgaat. 1 iemand achter om het hek dicht te houden, 1 iemand die boodschappen regelt.
en klaar.
Geen slecht idee.quote:Op maandag 12 november 2007 11:53 schreef Prosac het volgende:
Brian moet helemaal niet exit bedenk ik me net. Hij zit daar veilig opgesloten, gitaartje derbij, neuqsletje, eten drinken.
Ik zou gewoon Amanda, Nadia en Brian in dat huis houden. De rest eruit, stiekem een tvuitzending met de gedeelde winnaars Huub en Jaap.
Tegen die 3 in dat huis zeggen dat het programma nog 1 jaar doorgaat. 1 iemand achter om het hek dicht te houden, 1 iemand die boodschappen regelt.
en klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |