Vanaf nu als ik iets bestel zeg ik dat er voor me wordt gekookt.quote:Op maandag 12 november 2007 18:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zozo, chique zeg! Door je nieuwe vriend of heb je een broodje shoarma besteld?
Ik werd uit de keuken gejaagd: 'anders vallen er gewonden!'quote:
Hij is wel, eh... romantisch ja.....quote:Op maandag 12 november 2007 23:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik werd uit de keuken gejaagd: 'anders vallen er gewonden!'
![]()
![]()
Nog steedsquote:Op maandag 12 november 2007 23:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ha Soemp, ben je nog steeds aan het daten? Of heb je je los kunnen rukken?
Schitterend als zo iets gebeurd!quote:Op maandag 12 november 2007 10:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dát vind ik nou hele vette grappen
Kent hij je al lang?quote:Op maandag 12 november 2007 23:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik werd uit de keuken gejaagd: 'anders vallen er gewonden!'
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 23:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog steeds, morgen en dan vrijdag weer en zaterdag een feest van zijn vrienden.
![]()
![]()
Daarna gaan we het rustig aan doen.![]()
De toenmalige vriendin van m'n broer heeft ook een keer Sinterklaas met ons meegevierd. Die wist niet dat Sinterklaasgedichten horen te rijmenquote:Op maandag 12 november 2007 23:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Maar ach, waarom rustig als het hard leuk gaat?Mijn vriend gaat over 2 weken ook Sinterklaas meevieren bij mijn moeder
![]()
Dan hebben we net 3 maandjes wat.
Alleen maar tof dat je naar een feest van zijn vrienden gaat
Ik vind het stom dat op die Morocco zo groot munt aangekondigd staatquote:Op maandag 12 november 2007 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pickwick Elements Air vind ik niet zo spannend, Lipton Morocco vind ik beter smaken
Lipton Moroccoquote:Op maandag 12 november 2007 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pickwick Elements Air vind ik niet zo spannend, Lipton Morocco vind ik beter smaken
Air zegt 20% pepermunt te hebben, naast andere hippie-ingrediënten zoals braamblad en vlierbloesemquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat op die Morocco zo groot munt aangekondigd staatIk helemaal enthousiast die thee gekocht, zit er iets van 20% kaneel in en haast geen munt
![]()
Die ga ik dan maar eens proberen, alhoewel ik zweer bij de muntthee van de Jumbo: 100% muntquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Air zegt 20% pepermunt te hebben, naast andere hippie-ingrediënten zoals braamblad en vlierbloesem
Wat mij betreft kan je em overslaan, maar misschien heb ik de thee niet lang genoeg laten trekken en was er daarom zo weinig aanquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die ga ik dan maar eens proberen, alhoewel ik zweer bij de muntthee van de Jumbo: 100% munt![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:16 schreef LadyBlack het volgende:
*Act of selfcontrol....
De vraag in de AKQ is echt té makkelijk
Ik log gauw uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |