quote:Op maandag 12 november 2007 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
De Flashbacks al gekeken?
Loopt langs een paar spaken, dat is ook de echte reden dat ik de fiets zo lang niet gebruikt hebquote:Op maandag 12 november 2007 16:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is die scheur erg? Ik heb ook al eens gedacht: dat kan nog wel. Om vervolgens twee km later in de middle of nowhere te stranden met een velg in drie delen
hebben schapen duimenquote:
quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 11:11 schreef Soempie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RbFnH66eGtU
![]()
WoWquote:
geniaal filmpjequote:
quote:Op maandag 12 november 2007 16:38 schreef Soempie het volgende:
't Werd vannacht voor me gezongen. Ik moest zo lachen.![]()
Heel romantisch.
![]()
Heel eerlijk, geeeeen idee meer waarom hij het begon te zingen. Maar het was briljant.quote:Op maandag 12 november 2007 16:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geniaal filmpje![]()
[..]waarom in godsnaam
dat zingen
dat je moest lachen snap ik
![]()
Paar dagen maar inderdaad. Ongeveer twee weken geleden, na m'n tentamens.quote:Op maandag 12 november 2007 16:49 schreef wyccie het volgende:
Hee Soemp, wanneer was je naar York geweest? Dat was dan wel een ontzettend kort tripje.
Oh, dacht dat de foto's van afgelopen week(end) waren. Vond het al zo vreemd.quote:Op maandag 12 november 2007 17:06 schreef Soempie het volgende:
Paar dagen maar inderdaad. Ongeveer twee weken geleden, na m'n tentamens.![]()
Hoe is het met jou?![]()
Zozo, chique zeg! Door je nieuwe vriend of heb je een broodje shoarma besteld?quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 14:40 schreef Soempie het volgende:
Ik ga maar eens studeren.Had geen tijd ingebouwd voor een vriendje, maar opeens kost het wel tijd!
![]()
![]()
!
Dat wordt plannen.![]()
De IB groep heeft m'n afhaalbericht voor de volgende OV-kaart naar m'n oude adres in Enschede gestuurd, en dan moet ik em ophalen bij een postkantoor in Hengelo dat op zaterdag dicht is. En op vrijdag heb ik projecten, dus het wordt nog tricky wanneer ik die kaart kan ophalenquote:Op maandag 12 november 2007 18:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ken het
Ik stond bij het postkantoor, want ik moest een kaartje versturen. Zit ik daarna in de trein, kijk in mn tas: Afhaalpas en pasfoto's voor OV. VergetenNou kan ik dus nog een keer
En ik heb nu al een hekel aan mijn nieuwe roosterKlaar om half 6, dan moet ik rennen voor de bus en red ik toch de trein niet, omdat ik in dat stomme Spinozagebouw moet
En het is KOUD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |