Namelijk? Heb het gemistquote:Op maandag 12 november 2007 23:11 schreef Marc63 het volgende:
Dan vond ik de AV-klassieker van Racoon toch heel wat beter uit de verf komen
Ik hoorde weer iets over een ananas?quote:
ja, blote borsten, dat mag niet hequote:Op dinsdag 13 november 2007 14:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoorde weer iets over een ananas?![]()
Ik zocht trouwens op Google eens naar: "3fm jelmer ananas", vond ik deze: http://www.youtube.com/watch?v=EPyiSkGrDgA![]()
ik moest eerlijk gezegd ook aan My Chemical Romance denken toen ik het intro van Moke hoordequote:Op dinsdag 13 november 2007 14:25 schreef -Hans- het volgende:
Moke vs My Chemical Romance
Check het intro van beide platen eens en oordeel zelf of het op elkaar lijkt.![]()
My Chemical Romance - The Black Parade vs Moke - This Plan
Moke gebruikt wat zwaardere tonen maar voor de rest lijkt het aardig op elkaar.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:41 schreef purplerose het volgende:
Cossie
Wanneer gaan we cruisen in je bmw![]()
kan 'm zeker herinneren. Maar die plaat.... dat wordt ff zoekenquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:45 schreef cosmick het volgende:
Trouwens, kan iemand zich die "Klapperrrrr van de week" jingle van Veronica nog herinneren? Daar zat vaak een oude plaat doorheen (sjup sjup !!!). Iemand enig idee welke dat is?
De eerste zin van het eerste couplet is toch "Summertime and the living is easy" tadadaaaaa?quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
kan 'm zeker herinneren. Maar die plaat.... dat wordt ff zoeken.
Erm, okquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:44 schreef cosmick het volgende:
[..]. Daar heb ik vrijdag een aanrijding mee gehad
.
dat is hemquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
De eerste zin van het eerste couplet is toch "Summertime and the living is easy" tadadaaaaa?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Summertime ? Daar zit die zin in namelijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
De eerste zin van het eerste couplet is toch "Summertime and the living is easy" tadadaaaaa?
en dan hebben wij het volgens mij over de uitvoering van Billy Stewartquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Summertime ? Daar zit die zin in namelijk.
Yeah!!!! Klikje.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan hebben wij het volgens mij over de uitvoering van Billy Stewart
dit is zoveel sneller dan het 'hoe heet dat nummer ook alweer?' topicquote:
Klopt haha.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit is zoveel sneller dan het 'hoe heet dat nummer ook alweer?' topic
Die steen heeft een stuk meer schadequote:Op dinsdag 13 november 2007 14:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Erm, ok
Jij hebt het er iig levend vanaf gebracht
quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:02 schreef Againzender het volgende:
Giel niet in het Glazen Huis dus?
Nou, die mankeert juist nietsquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die steen heeft een stuk meer schade
Aan de ene kant een beetje jammer omdat hij toch het gezicht van de actie was, aan de andere kant: ik werd hem wel een beetje zat. Beetje afwisseling kan geen kwaad.quote:
zal een hele afwegeing geweest zijn voor hem. Aan de andere kant, na de actie heeft hij wel gelijk een tijdje vakantiequote:Op dinsdag 13 november 2007 15:13 schreef Vlindur het volgende:
* Vlindur wil Coen, Gerard en Michiel er wel in!
Maar wil Gerard niet liever bij zn nieuwe beebie willen zijn?
Allebei ruk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Sander Lantinga een stuk leuker dan Coen eerlijkgezegd in hun show...
Als ie uitstaat: zeker!quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:19 schreef Vlindur het volgende:
Roel_Jewel: Die 2 zijn het beste van de radio!
Nja, niemand die blijkbaar weet welke Arbeidsvitaminen klassieker Racoon gister speelde.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit is zoveel sneller dan het 'hoe heet dat nummer ook alweer?' topic
Die zouden al genoeg zijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:30 schreef Againzender het volgende:
Ik ga in ieder geval voor Gerard en Michiel (goh, nee, echt??). Nummer drie ben ik nog niet uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |