quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:03 schreef MissHobje het volgende:
lol,ik kom net uit mijn werk [afbeelding]
En die Rihanna gelijk ook even.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:41 schreef JDude het volgende:
Kan iemand die Ali B even op z'n bakkes stampen? Wat een irritant figuur.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:54 schreef borisz het volgende:
was je net op de radio ?
Ik kan op de VU niet echt radioluisterenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Stond voor een dichte deur van het kinderdagverblijf vanmorgen, was de studiedag vergeten
In die tijd maar even een requestje gestuurd met één van mijn en Gerards favorieten
Then Jerico - The motive
zelfs als je een radio bij je hebt is het in het hoofdgebouw bijna altijd onmogelijk om radio te luisteren, dus je zal het idd van een stream moeten hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kan op de VU niet echt radioluisteren![]()
edit: via een omweg heb ik nu een stream aan![]()
100 days, 100 nights lalalala...quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
Hey, dit is een lekker stukje muziek.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ja gaaf nummer dat 100 days 100 nights
Doet me denken aan de tijd dat ik nog niet geboren was en m'n auto nog met z'n originele lak rondreed
Excel neemt toch gewoon de formules mee als je kopieert/transponeert? of plak je harde waarden?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat Excel![]()
![]()
Als je gaat transponeren (van rijen kolommen maken) kan je geen koppelingen meenemen naar het volgende werkblad...
De verwijzingen naar een ander tabblad bedoel je? Zou ie normaal moeten doen, zou je denken.. Hm... denkdenk...quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
Hij neemt wel formules mee, maar ik wil verwijzingen meenemen...anders gaat'ie namelijk die formules toepassen op andere cellen en dan krijg ik hele rare waarden...
Ik ben ook vrijquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
eej. Heb jij nu ook een weekje vrij? of was dat weer iemand anders?
Excel kon ik wel aardig maar gebruik het nu zelden meer. Al die celverwijzingen en shit..quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
Ja Excel is toch een partij kut zeg!
Hoe'st met je Beamer?
Ik schrijf, als echte nerd, wel een stukkie software wat't voor me gaat doen
quote:
quote:Alleen morgen ff naar de zaak. Vannochtend als een ware poetsturk mijn hele appartement gesopt. Ben KAPOT!!
Ik heb een 1.6 mee.. en wat mij opvalt is dat ie vrij traag is, stoelen niet zoveel steun hebben, veel toeren maakt (ondanks de 6 versnellingen.. .die je natuurlijk alleen maar op de snelweg kunt gebruiken), grote dode hoek idd, geen cruisecontrol heeft (basis versie misschien dit) en het gebruik is redelijk hoog.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:33 schreef SilentChaos het volgende:
Zo'n nieuwe 1 serie? Die hebben wij hier op werk als lease-wagens, wat trekken die dingen lekker op
Beetje jammer alleen dat'ie verder superkut rijdt (te strakke vering, geen comfort dus en de spiegels hadden ze net zo goed er niet op kunnen zetten want je hebt er geen donder aan!)
Ah! Dat vraagt natuurlijk om foto'squote:Op dinsdag 13 november 2007 12:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hè, ineens ligt er een iPhone voor m'n neus. Dat had ik niet verwacht.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah! Dat vraagt natuurlijk om foto's.
Namelijk? Heb het gemistquote:Op maandag 12 november 2007 23:11 schreef Marc63 het volgende:
Dan vond ik de AV-klassieker van Racoon toch heel wat beter uit de verf komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |