Zwitserland is niet aan de andere kant van de wereld.quote:Op zondag 2 december 2007 12:06 schreef maril het volgende:
Ik hoop niet dat Tom Egberts de presentator is vanavond aangezien Jack in zwitserland is.
Hij verdient er gewoon 2 hoorquote:
Zat Jack wel in Zwitserland ? Hij leverde wel commentaar vanmiddag maar dat kan net zo goed vanuit Nederland geweest zijn? (of was ie ergens in beeld daar?)quote:Op zondag 2 december 2007 12:06 schreef maril het volgende:
Ik hoop niet dat Tom Egberts de presentator is vanavond aangezien Jack in zwitserland is.
Met z'n geniale "je hebt vrouwen nodig om de beker te poetsen"quote:Op zondag 2 december 2007 22:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zat Jack wel in Zwitserland ? Hij leverde wel commentaar vanmiddag maar dat kan net zo goed vanuit Nederland geweest zijn? (of was ie ergens in beeld daar?)
vuurwerkquote:Op zondag 2 december 2007 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij verdient er gewoon 2 hoor.
Fysiek sterk bedoelde hij.quote:Op zondag 2 december 2007 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
De landen liggen ons niet want ze zijn sterk.
als jij Frank was wat zou jij dan doen? bij de AH gaan werkenquote:Op zondag 2 december 2007 22:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom heb ik gekozen voor het trainersvak? Omdat ik niks anders kan dan voetbal!
Waarom geven die voetballers nooit toe dat ze in de voetbalwereld blijven hangen omdat dat het enige is waar ze verstand van hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |