Het zijn in totaal maar drie landen en allemaal lid van de EUquote:Op maandag 12 november 2007 14:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Boards of Canada - Engeland
Leningrad Cowboys - Canada
Tokio hotel - Duitsland![]()
Texas - Schotland![]()
Hanoi Rocks - Engeland![]()
Betrapt!!quote:Op maandag 12 november 2007 14:18 schreef Berkery het volgende:
Bono Vox
The Edge
Larry Mullen jr.
Adam Clayton
Madmaster + 1quote:Op maandag 12 november 2007 15:29 schreef MadMaster het volgende:
Boards of Canada - Schotland
Leningrad Cowboys - Finland
Tokio hotel - Duitsland
Texas - Schotland
Hanoi Rocks - Finland
Toen ik nog een middelbaar scholier waS luisterde ik bijna niks anders, die namen lepel ik in mijn slaap nog zo opquote:
Ik ook vorig jaar tijdens mijn bezoek aan Lapland, heb je ook je hand in hun handafdrukken gelegd?quote:Op maandag 12 november 2007 16:05 schreef krapula het volgende:
ik heb voet gezet op lorditori (lordiplein)
uiteraard, hoogtepunt van mijn lapland-tripquote:Op maandag 12 november 2007 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook vorig jaar tijdens mijn bezoek aan Lapland, heb je ook je hand in hun handafdrukken gelegd?
Krapula +1
quote:Op maandag 12 november 2007 16:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's Bram Vermeulen.
quote:genoemd, is een alternatieve geneeswijze, waarbij met behulp van lichaamseigen stoffen en voeding getracht wordt het lichaam te ondersteunen met het doel het eigen lichaamseigen natuurlijke genezingsproces te stimuleren. Daarbij streeft men naar zogenoemde "optimale" concentraties voedingsstoffen in het lichaam, die men probeert te bereiken met doseringen die soms ver boven de aanbevolen dagelijkse hoeveelheden uitkomen.
Neenquote:Op maandag 12 november 2007 16:42 schreef SaskiaR het volgende:
homeopathie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |