Zie je, het gaat de goede kant op. Nu heb je "foon" al goed.quote:
Ik denk niet dat ik er op ga komen en volgens mij komt je aflossing ook elk momentquote:Op maandag 12 november 2007 06:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zie je, het gaat de goede kant op. Nu heb je "foon" al goed.![]()
Heb je een camera hier hangen!? De aflossing komt net binnen lopen!quote:Op maandag 12 november 2007 06:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er op ga komen en volgens mij komt je aflossing ook elk moment
Shit spionagenetwerk ontdektquote:Op maandag 12 november 2007 06:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je een camera hier hangen!? De aflossing komt net binnen lopen!![]()
Vanavond rond 2300 ben ik er weer.quote:Op maandag 12 november 2007 06:52 schreef Yurithemaster het volgende:
half 7, 7 uur word je altijd afglost dus ik kon met enige zekerhijd een voorspelling doen
Ben je er morgen weer?
Dan zie ik je dan wel weerquote:Op maandag 12 november 2007 06:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanavond rond 2300 ben ik er weer.
quote:Op maandag 12 november 2007 06:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan zie ik je dan wel weerslaapse
Dit is Patty Smith...quote:Op maandag 12 november 2007 00:07 schreef qonmann het volgende:
Vraagje voor de nachtploeg (ik schat Tong)..en dus een leuk plaatje:
Wie ?
![]()
En dit is een hydrofoon...quote:Op maandag 12 november 2007 06:12 schreef Cobra4 het volgende:
Dan maar een nieuwe vraag:
Eenis een apparaat dat geluid omzet in elektriciteit, maar - in tegenstelling tot een microfoon - geschikt is voor gebruik onder water of andere vloeistoffen. Sommige
zijn ook in staat tot de omgekeerde activiteit, dus omzetting van elektriciteit in geluid. Zij fungeren dan als een onderwater-luidspreker.
Wat is
Er zijn diverse varaan-soorten en deze heb ik vorige week op Bali in het echt gezien, indrukwekkend.quote:Op maandag 12 november 2007 09:43 schreef SaskiaR het volgende:
komodovaraan dan wel
quote:Op maandag 12 november 2007 10:08 schreef tong80 het volgende:
John Holmes, John Leslie, Hugo Metsers en Ron Jeremy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |