GADVERDAMME~!quote:
En dan nog dagen uit je bek stinken naar een open riool. Da's kicken manquote:
Wat is er mis met ouderwets drankmisbruik?quote:Op zondag 11 november 2007 22:29 schreef Aoristus het volgende:
[..]
En dan nog dagen uit je bek stinken naar een open riool. Da's kicken man
Amerikanen hequote:Op zondag 11 november 2007 22:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat is er mis met ouderwets drankmisbruik?![]()
Niets.quote:Op zondag 11 november 2007 22:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Doe mij maar modern drankmisbruikquote:Op zondag 11 november 2007 22:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Precies, het kan ook door je neusquote:Op zondag 11 november 2007 22:41 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Doe mij maar modern drankmisbruik![]()
Rock altijd met z'n ouderwetse gedoequote:Op zondag 11 november 2007 22:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Precies, het kan ook door je neus
Vergeet het rietje niet hè!quote:Op zondag 11 november 2007 22:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Precies, het kan ook door je neus
Ik dacht dat jij al naar bed was?quote:Op zondag 11 november 2007 22:17 schreef Apropos het volgende:
Te laat.
Dat heb ik nooit beweerd.quote:Op zondag 11 november 2007 23:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al naar bed was?
Slapen.quote:
Tof. Sherrif met gevoel voor humor. 'Eens zien of ik de langharige domme drugsgebruikers zover kan krijgen dat ze hun eigen strontlucht opsnuiven om high te worden'.quote:
Wat een leuk stukje. Onverwacht goed zelfs voor Volkskrantse begrippenquote:Op maandag 12 november 2007 08:41 schreef Autodidact het volgende:
Balkenende: ‘Donner is CDA. Donner is van ons. Punt uit.’
"Pim is de partij, en de partij is Pim"
quote:Video geplette auto moet snelheidsduivel tergen
SYDNEY - Deelnemers aan illegale straatraces in het Australische Sydney moeten vanaf nu rekening houden met een drastische straf: zij krijgen van de politie een video waarop te zien is hoe hun in beslag genomen auto door een schrootpers wordt vernietigd.
De confrontatie met "de verandering van een trots bezit in een hoop schroot is een boodschap aan deze hooligans dat wij het serieus bedoelen als wij levens willen beschermen", aldus minister van Politiezaken David Campbell van de deelstaat New South Wales maandag.
Tot de maatregel is besloten nadat afgelopen weekeinde weer vier auto's in beslag waren genomen bij illegale straatraces.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |