Hoezo, gaat hij naar huis ? Bedankt voor het kijken en tot ziensquote:Op zondag 11 november 2007 23:34 schreef Ziet het volgende:
hij is echt doorgedraaid...
zijn eigen plasmascherm met "bedankt to all"
ja of juist niet einde brianquote:Op zondag 11 november 2007 23:34 schreef Nostalgist het volgende:
Einde Brian ? Bedankt hij de redactie ?
Je ligt vast in een deuk nuquote:Op zondag 11 november 2007 23:33 schreef avonne het volgende:
o, hemel, daar komt Humor Brian weer.
Ik ben benieuwd
Hij bedankt de mensen achter, want die zorgen zo goed voor hem.En hij wil natuurlijk ff slijmen, want hij wil er morgen niet uit.quote:Op zondag 11 november 2007 23:34 schreef noucky het volgende:
Brian maakt zijn eigen plasmascherm: Bedankt for all !!!!
Wat heeft dit dan te betekenen.
Zal wel weer off stream worden na 5 sec...quote:Op zondag 11 november 2007 23:36 schreef Darklight het volgende:
hoelaat is dat gesprek morgen?
Brian is een attent persoonquote:Op zondag 11 november 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
Brian slijmt weer tegen de Febo.
"bedankt to all : ) !!"
Voor de CPs? Of voor de lieve opbeurende woordjes dat hij een goeie vent is?
quote:Op zondag 11 november 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
Brian slijmt weer tegen de Febo.
"bedankt to all : ) !!"
Voor de CPs? Of voor de lieve opbeurende woordjes dat hij een goeie vent is?
Hij kan haast de plaats van Andre van Duin in nemen, zo grappig is iequote:Op zondag 11 november 2007 23:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian is een attent persoon
Hij vergeet nooit iemanden te bedanken of te beschermen en alles doet hij grappenderwijs!
quote:Op zondag 11 november 2007 23:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Misschien voor de SMS-jes. Ik denk dat als de SMS-jes voor Huub uitblijven (veelal uit protest!), hij nog best een aardig percentage kan halen.
Prima toch. Ik gun het DGK echt niet.quote:Op zondag 11 november 2007 23:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb wel gesmst, ik gun het gewoon Brian niet!
Ik heb twee keer voor Jaap gebeld.Die mag van mij best wel eens goed omhoog.quote:Op zondag 11 november 2007 23:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb wel gesmst, ik gun het gewoon Brian niet!
Ja zover had ik niet gedacht! Blontquote:Op zondag 11 november 2007 23:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Prima toch. Ik gun het DGK echt niet.![]()
mmmquote:Op zondag 11 november 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja zover had ik niet gedacht! Blont![]()
Het is gewoon een smeerlap.quote:Op zondag 11 november 2007 23:46 schreef Kaleddis het volgende:
Drink je water eerst, zit rechtop, zet daar het glas neer...
Wat is hij toch aardig tegen Amanda....
Dat heb ik met vele gifjes gedaan, maar als ik dan via verkenner het bestand open dan wordt Paintshop pro geopend.quote:Op zondag 11 november 2007 23:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Met rechts op het plaatje en dan opslaan als...
Nu kan ie haar nog wat manieren bijbrengen... morgen is het over en uit.... please..quote:Op zondag 11 november 2007 23:46 schreef Kaleddis het volgende:
Drink je water eerst, zit rechtop, zet daar het glas neer...
Wat is hij toch aardig tegen Amanda....
heb je photoshop?? dan kun je een bewegende gif openen met imagereadyquote:Op zondag 11 november 2007 23:47 schreef noucky het volgende:
[..]
Dat heb ik met vele gifjes gedaan, maar als ik dan via verkenner het bestand open dan wordt Paintshop pro geopend.
volgens mij waren dat de eitjes die Palma van de week mee had genomen. Parkieteneitjes ofzoquote:Op zondag 11 november 2007 23:47 schreef avonne het volgende:
wat was dat met die eieren?
B&A hebben rauwe eieren gekregen, en die staan nu op het nachtkastje
Amanda ging een appeltaart bakken, ze hadden geen eieren meer. Iemand van productie bracht een paar eieren. Daarop reageerden ze heel enthousiast. Ik denk dat ze iets op de schaal hadden geschreven met 'n stift of zo. (Daarom zei Brian ook dat hij ze niet kon koken want dan gaat het eraf)quote:Op zondag 11 november 2007 23:47 schreef avonne het volgende:
wat was dat met die eieren?
B&A hebben rauwe eieren gekregen, en die staan nu op het nachtkastje
Owww da's makkelijk te verhelpen.quote:Op zondag 11 november 2007 23:47 schreef noucky het volgende:
[..]
Dat heb ik met vele gifjes gedaan, maar als ik dan via verkenner het bestand open dan wordt Paintshop pro geopend.
In PSP naar bestand, JASCproducts en dan animationshop openen ...daar gifje opendoen.quote:Op zondag 11 november 2007 23:47 schreef noucky het volgende:
[..]
Je hebt een animatieprogramma nodig. Animation Shop hoort bij PSP. Download (het is een install) de tweede link van boven:quote:Op zondag 11 november 2007 23:47 schreef noucky het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 november 2007 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt een animatieprogramma nodig. Animation Shop hoort bij PSP. Download (het is een install) de tweede link van boven:
http://ftp.jasc.com/pub/en/
Trustequote:
shit zal wel weer te laat zijnquote:Op zondag 11 november 2007 23:59 schreef Nostalgist het volgende:
ff offtopic..... op RTL5 nu de douchescene in de zondaguitzending..... met een ander (vertraagd) intro.....
Betweterquote:Op zondag 11 november 2007 23:53 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Bij XP zit er gewoon een viewer. Zie mijn post eerder.
Ik ging er vanuit dat giffiles automatisch dit soort programma's opent, blijkbaar dus niet.quote:Op zondag 11 november 2007 23:48 schreef Desii het volgende:
[..]
heb je photoshop?? dan kun je een bewegende gif openen met imageready
of gewoon openen via windows mediaplayer
Ja die gebruik ik ook voor de gifjes.quote:Op zondag 11 november 2007 23:53 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Bij XP zit er gewoon een viewer. Zie mijn post eerder.
quote:Op maandag 12 november 2007 00:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja die gebruik ik ook voor de gifjes.
akveor zijn tip zou ik ook hebben voorgesteld.
Truste
quote:Op maandag 12 november 2007 00:09 schreef Desii het volgende:
Ik las hem op Nowlive, maar vond hem wel lachen..
De nieuwe tekst voor Brian zijn singel
Dit is de gouden kooi
van Huub van Ballegooy
ik vind dat wel niet mooi,
maar hij is de winnaar van de kooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |