En daarna mag ze naar huis , waar dat is weet ze zelf ook niet ... Zal wel bij een van der zusjes worden..quote:Op maandag 12 november 2007 00:09 schreef Dark het volgende:
Voor Amanda staan morgen wel 6 dingen op het rooster, ze heeft nergens tijd om te chillen.
S'morgens moet ze naar de KNO arts, heur haar moet geverfd, dansen moet geoefend, pianoles, groepsgesprek en s'avonds komt Jan Willem...........druk, druk, druk
His latest trick....quote:Op maandag 12 november 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Kijk net de uitzending van de douche scene en je ziet dat Brian Amanda vast heeft, maar ondertussen Huub ook nog een elleboog geeft.
quote:Op maandag 12 november 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
BetweterAls men de animatie wil verbeteren om meer te kunnen zien van wat er precies gebeurt, is de combinatie AS/PSP de beste als men PSP toch al op het systeem heeft staan.
Ik heb m ook net gezien! Amanda wilde gewoon de douche invluchten! Ze was doodsbang voor m! En idd zag ik ook de elleboog naar Huub!quote:Op maandag 12 november 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Kijk net de uitzending van de douche scene en je ziet dat Brian Amanda vast heeft, maar ondertussen Huub ook nog een elleboog geeft.
Ik heb er trouwens van alles op los gelaten, maar de beelden worden niet zo duidelijk dat je ziet wat er exact gebeurt.quote:Op maandag 12 november 2007 00:15 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Betweter jezelf.![]()
Ze wou alleen maar het gifje kunnen openen.
Het lijkt alsof ze meer onder de indruk is van het gebeuren van vrijdagnacht dan wanneer B haar slaat, dat is toch te triest voor woordenquote:Op maandag 12 november 2007 00:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
His latest trick....![]()
Amanda nu alléén in de chill..... niet echt vrolijk![]()
Nee idd. Maar toch denk ik dat het de hoek is. Alleen Huub kon hem niet goed raken omdat Brian's reflexen veel te snel voor Huubje zijn.quote:Op maandag 12 november 2007 00:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er trouwens van alles op los gelaten, maar de beelden worden niet zo duidelijk dat je ziet wat er exact gebeurt.
Een heuse cowgirl!quote:Op maandag 12 november 2007 00:21 schreef kissa het volgende:
Morgen Dennis op Fries die geen voet verzet![]()
wat?quote:Op maandag 12 november 2007 00:17 schreef chufi het volgende:
Huub heeft zich schriftelijk ingedekt door een brief in meervoud naar de redactie te schrijven
Ik las in een van de cossen vandaag, dat Huub mensen van de redaktie wilde spreken, maar die waren er niet of hadden geen tijd en hij had brieven geschreven ofzo. Maar het was niet duidelijk of die brieven voor redaktie waren of voor anderen.quote:
de enige reden die ik hiervoor kan bedenken is dat het gebeuren van vrijdagavond erger moet zijn geweest dan brian die haar aftuigd onder de douche... waarschijnlijk vreest ze heel erg voor een exit voor brian of haar. precies hetzelfde wat ik hoop!quote:Op maandag 12 november 2007 00:19 schreef KimiK het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze meer onder de indruk is van het gebeuren van vrijdagnacht dan wanneer B haar slaat, dat is toch te triest voor woorden![]()
Het schijnt dat ie vanmiddag een brief heeft geschreven met zn grieven naar achter en mogelijkk zijn verhaal van wat er gebeurt isquote:
quote:Op maandag 12 november 2007 00:30 schreef yellowfirst het volgende:
Hoor ik een virtuoos gitaarspel op de achtergrond? Dat moet Brian,een bandje zijn....
Geen idee, maar het interesseert me ook nietquote:Op maandag 12 november 2007 00:33 schreef mootie het volgende:
Slaapt Kut, weer in bed met Kutter?
We kunnen een kaarten actie houden voor Amanda.quote:Op maandag 12 november 2007 00:34 schreef avonne het volgende:
Misschien stuur ik dinsdag amanda wel een leuk kaartje. Met o.a. dat ze een leuk vriendje heeft, en dat hij dat liedje dat hij voor Nena geschreven heeft, altijd zo mooi speelt.
Moet natuurlijk wel tussen een hoop blabla staan, anders komt het niet door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |