Het ED zal het wel bij het rechte eind hebben, ik ben wel gematigd positief. Al blijf ik het jammer vinden dat Rutten afgezegd heeft. Was imo de juiste man op het juiste moment.quote:Op maandag 12 november 2007 13:46 schreef Lemming22 het volgende:
Op PSV Netwerk wordt gezegd dat er vanmiddag om 15.00 uur volgens ANP een perconferentie is. Spannend![]()
![]()
Dit snap ik niet. Wat heeft PSV ermee te maken dat de Spurs Jol hebben ontslagen? Spurs betalen geld aan Jol, Jol kan verder met zn leven. Wat mis ik?quote:„Jol was direct beschikbaar, maar de afkoopsom die hij bij Tottenham Hotspur kon bedingen bleek een groot struikelblok. Er was teveel geld mee gemoeid”, aldus Reker.
Die gaat dus niet door.... dooie mus enzoquote:Op maandag 12 november 2007 13:46 schreef Lemming22 het volgende:
Op PSV Netwerk wordt gezegd dat er vanmiddag om 15.00 uur volgens ANP een perconferentie is. Spannend![]()
![]()
Waarschijnlijk omdat Jol (een deel van) dat bedrag niet zou krijgen als hij direct ergens anders aan de slag zou gaan.quote:Op maandag 12 november 2007 14:01 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dit snap ik niet. Wat heeft PSV ermee te maken dat de Spurs Jol hebben ontslagen? Spurs betalen geld aan Jol, Jol kan verder met zn leven. Wat mis ik?
Als Jol meteen weer aan de slag zou gaan ergens anders, loopt hij de nodige duiten misquote:Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Jol (een deel van) dat bedrag niet zou krijgen als hij direct ergens anders aan de slag zou gaan.
Ja, kutgrapquote:Op maandag 12 november 2007 14:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die gaat dus niet door.... dooie mus enzo
zelden zoiets hypocriets gezienquote:Op maandag 12 november 2007 15:42 schreef AminBen het volgende:
Koeman moest gewoon ontslagen worden toen. Wie zat te fluiten toen Schuitema het woord nam snapt er niks van
Hier is het al 3 uur geweest?quote:Op maandag 12 november 2007 13:46 schreef Lemming22 het volgende:
![]()
Raar. Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat dat rechtsgeldig is.quote:Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Jol (een deel van) dat bedrag niet zou krijgen als hij direct ergens anders aan de slag zou gaan.
quote:Op maandag 12 november 2007 15:09 schreef sjimz het volgende:
Sef Vergoossen bij PSV
Adrie Koster bij Ajax.
Het is nu wachten op Fritz Korbach bij Feyenoord
Het is een soort van concurrentiebeding eigenlijk, en dat zie je wel vaker.quote:Op maandag 12 november 2007 16:21 schreef ErikT het volgende:
[..]
Raar. Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat dat rechtsgeldig is.
Rijkaard met Sparta, je punt is?quote:Op maandag 12 november 2007 16:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
Sef Vergoossen, degradeerde die niet met MVV destijds?
Laat Grrrrrrr nou lekker zeiken, daar is ie zo goed inquote:Op maandag 12 november 2007 20:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Rijkaard met Sparta, je punt is?
Dus Verbeek naar PSV? Iemand?quote:Er is een mogelijkheid dat Gert-Jan Verbeek zijn aflopende contract bij SC Heerenveen niet zal verlengen. Een andere club zou de oefenmeester van de Friezen namelijk een aanbieding hebben gedaan, waardoor hij de ploeg mogelijk gaat verlaten.
"Ik ben door een club gepolst. Ik heb gezegd dat mijn contract afloopt, maar dat ik eerst een gesprek zal hebben met Heerenveen," liet Verbeek in een reactie weten. "Deze club past bij me, maar aan de andere kant wil ik geen tweede Foppe worden. Ik heb het gevoel dat ik er klaar voor ben, maar ik besef ook dat niet elke club bij me past."
Wat is jouw punt? Zeker dat Rijkaard een wereldcoach is?quote:Op maandag 12 november 2007 20:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Rijkaard met Sparta, je punt is?
Iets zegt me dat Vergoossen ook niet jouw eerste keus isquote:Op maandag 12 november 2007 20:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Laat Grrrrrrr nou lekker zeiken, daar is ie zo goed in
Misschien wil Louis Coolen ook welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |