Alleen als er een derde persoon van afweetquote:Op donderdag 15 november 2007 02:24 schreef mjan het volgende:
[..]
Onder dwang schijnt strafbaar te zijn tegenwoordig.
Dank voor de tip!quote:Op donderdag 15 november 2007 02:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Alleen als er een derde persoon van afweet
Ik weeg 86 kilo. Ben j enu blij?quote:Op donderdag 15 november 2007 02:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Raar he dat je ouders dat denken? Lees anders je eigen fotoboek eens en zie hoe je als een wijf zit te zeiken over je gewicht![]()
owquote:Op woensdag 14 november 2007 23:22 schreef StrayDog het volgende:
Is toch niet erg als je homo bent met die jongen, met andere jongens ben je dan weer hetero.
Als je 1,15m bent niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 02:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik weeg 86 kilo. Ben j enu blij?
Dat zou wel verklaren waarom die vriend hem zo graag ziet... Zie je! Ouders hebben altijd gelijk!quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 02:39 schreef mjan het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom die vriend hem zo graag ziet... Zie je! Ouders hebben altijd gelijk!
Ok, je moet dus duidelijk nog uit de kast komen. Nu wil je van ons tips hebben?quote:Op donderdag 15 november 2007 02:53 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ben 1.75 m, dus nu weer ontopic!
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:55 schreef B-FliP het volgende:
LOL! Volgens mij zijn hetero's ineens heel schaars geworden als we de denkwijze
van jouw ouders zouden overnemen..
quote:Op zondag 11 november 2007 19:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mn ouders vinden het vreemd, ze denken nu dat ik homo ben met die jongen![]()
Ik wil wel lesbisch worden met jou!quote:Op donderdag 15 november 2007 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon lekker homo zijn met die jongen![]()
![]()
*gaat alvast naast de brievenbus zitten*quote:Op donderdag 15 november 2007 14:09 schreef nietzman het volgende:
Stelletje klefkonten, mijn vrinden mogen blij zijn als ze met kerst een kaartje krijgen.
1 keer in de paar maandenquote:Op donderdag 15 november 2007 14:42 schreef BB_Koning het volgende:
Ok, kunnen we het nu weer over de 2 centrale vragen in deze topic hebben:
Hoe vaak spreek jij met je beste vreind(in) af?
Is het vreemd als ik 2 keer per week naar mn beste vriend in Amsterdam ga? Ik woon in Den Haag.
Jeetje, jij zal het vast goed kunnen vinden met mijn oudersquote:Op donderdag 15 november 2007 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
1 keer in de paar maanden
ja
Waarom neemt niemand me serieusquote:Op donderdag 15 november 2007 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
ik bén je moeder
en al die posts in SEX kunnen echt niet
Open een R&P topic 'Niemand neemt me serieus..'quote:Op donderdag 15 november 2007 15:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waarom neemt niemand me serieus![]()
Maar vind je het echt raar?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, maar, doe wat je zelf wil, ga naar A'dam wanneer jij dat wilt, en je ouders kunnen de tering krijgen![]()
slotje
Als jij en die vriend dat leuk vinden en je bent graag veel samen, dan moet je dat doenquote:
Harder zuipen dan je vriendquote:Op donderdag 15 november 2007 17:42 schreef Roquefort het volgende:
En wat doen jullie dan zoal die twee nachtjes per week dat je bij hem logeert?
Nachtenlange yathzee-sessies? Fijne gesprekken?
Ik zou voor de flikker niet weten wat ik twee dagen per week met een andere vent moest uitspoken. Met zijn tweeën kun je twee keer zoveel bier sjouwen natuurlijk, maar als je dan met zijn tweeën drinkt moet je alsnog even snel weer naar de supermarkt of avondwinkel.
Waarom denk je eigenlijk precies dat je ouders geen gelijk hebben?
Ik logeer niet 2 keer per week bij hem, ik ga gewoon langs.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:42 schreef Roquefort het volgende:
En wat doen jullie dan zoal die twee nachtjes per week dat je bij hem logeert?
Nachtenlange yathzee-sessies? Fijne gesprekken?
Ik zou voor de flikker niet weten wat ik twee dagen per week met een andere vent moest uitspoken. Met zijn tweeën kun je twee keer zoveel bier sjouwen natuurlijk, maar als je dan met zijn tweeën drinkt moet je alsnog even snel weer naar de supermarkt of avondwinkel.
Waarom denk je eigenlijk precies dat je ouders geen gelijk hebben?
ik wel hoor, ik zit met een vriendin geregeld 14u aan 1 stuk aan de toog (eigenlijk wekelijks, dus qua tijd kan dat desnoods tellen als 2 bezoekjes) en dat lukt perfect om dat gewoon vol te lullen...quote:Op donderdag 15 november 2007 23:24 schreef BB_Koning het volgende:
Zou je wel weten wat je 2 dagen lang met een meisje uit moet spoken?
Dus hier zit je tegenwoordigquote:Op donderdag 15 november 2007 15:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waarom neemt niemand me serieus![]()
Ik vind het ook niet vreemd, maar die gast hiebroven zegt dat hij niet weet wat hij met een vent zou moeten doen. En daarom vraag ik hem of hij weet wat hij met een vriendin zou moeten doen. Want ja, zoveel evrschillen zijn er toch niet tussen mannelijke en vrouwelijke vreinden?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:28 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ik wel hoor, ik zit met een vriendin geregeld 14u aan 1 stuk aan de toog (eigenlijk wekelijks, dus qua tijd kan dat desnoods tellen als 2 bezoekjes) en dat lukt perfect om dat gewoon vol te lullen...
Platonische vriendin?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik logeer niet 2 keer per week bij hem, ik ga gewoon langs.
Zou je wel weten wat je 2 dagen lang met een meisje uit moet spoken? En dan heb ik het niet over neuken, ik heb het over een meisje dat een platonische vreindin is.
Dus jij vindt het sowieso vreemd als vrienden vaker per week met elkaar afspreken?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:46 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Platonische vriendin?Da's net zoiets als een vriend, en nogmaals, ik zou niet weten wat ik daar tweemaal per week mee zou moeten uitspoken.
Dat platonische gedoe verdiep ik me later nog weleens in, mocht ik onverhoopt impotent raken. Op dit moment beperk ik me liever tot fokken en neuken.![]()
Maar goed, het antwoord dat je gaf op de vraag wat jullie dan samen doen is dus "ik ga gewoon langs".
Ik snap nog steeds het wantrouwen van je ouders, want wat-de-neuk is dat nou voor een bezigheid die je tweemaal per week doet. "Ik ga gewoon langs"!Gesellie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |