Mja, er stond natuurlijk links en rechts ook nog een paar man te wachten zeker?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:50 schreef Toeps het volgende:
Ben thuis, heb tevens nog nooit zo'n volle stoptrein gezien.
Als ik dat niet mag, mag jij het ook nietquote:
quote:Het laatste Hondekop-nieuws: treinstel 766 wordt geel geschilderd ten behoeve van een film over de treinkaping bij Wijster. Voor interieuropnamen wordt treinstel 386 gebruikt, waarvan de twee bakken onlangs weer zijn herenigd. Dat treinstel blijft groen. Het klopt niet echt: voor deze film zouden eigenlijk twee gele tweetjes nodig zijn.
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:07 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, gewoon onderhoud in Groningen
Pak dan gewoon twee V'tjes, het gros van het volk ziet het verschil toch niet.quote:
ja idd, als je het toch niet "historisch correct" krijgt, waarom dan die moeite? Bijkomend voordeel: Het mortiervuur en de Uzi's kunnen gewoon WEL natuurgetrouw weergegeven worden als je 2 Veetjes gebruiktquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Pak dan gewoon twee V'tjes, het gros van het volk ziet het verschil toch niet.
Ja en een klein handcameratje in zijn hand.. Hij schrok zich de klerequote:Op dinsdag 13 november 2007 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat moet een n00b geweest zijn
Had hij een potloodje en kladblokje in zijn linnen zak?
Kan nog steeds driekwart van OHIH geweest zijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:21 schreef Tecnix het volgende:
Ja
http://nl.youtube.com/watch?v=RJq9D2OxYhU het blijft leukquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan nog steeds driekwart van OHIH geweest zijn
Hoofdzakelijk al die "jonge jij moet je muil houwe mijn piem0l is groter" reactiesquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:59 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=RJq9D2OxYhU het blijft leuk
Ja hee, het is niet zo dat bij iedere poetsbeurt de type-aanduiding wijzigt of zo hoor. Niet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:27 schreef ghizzer het volgende:
één van de ICRMm's zit.
ik bedoelde ICMm's. sorry, ben die afkortingen niet echt meester.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hee, het is niet zo dat bij iedere poetsbeurt de type-aanduiding wijzigt of zo hoor. Niet.
kan kloppen. ik had m vandaag om 18:42 uur uit Appletown.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:28 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik zag inderdaad een VIRM staan op Dvge zo rond 12:15 tot 12:30... net als gisteren overigens.
Dat was niet Wijster maar De Punt, toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja idd, als je het toch niet "historisch correct" krijgt, waarom dan die moeite? Bijkomend voordeel: Het mortiervuur en de Uzi's kunnen gewoon WEL natuurgetrouw weergegeven worden als je 2 Veetjes gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |