Brabant ftwquote:
quote:
Nou dat bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:42 schreef JeMoeder het volgende:
Carnaval is een slecht excuus om bier te drinken. Ga gewoon bierdrinken zonder die pakkies an, veel gezelliger.
/carequote:Op woensdag 11 november 2009 11:48 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Carnaval is verpest door al dat tuig van boven de grote sloten, wat hier denkt leuk te moeten gaan doen. De grootste sfeerverpesters zitten nog altijd in Bergen op Zoom en Breda en komen massaal uit steden als Rotterdam en Amsterdam om zich hier te misdragen.
Zolang dat gajes ten westen van de Maas blijft, vind ik het prima.
Moa blief weeg beej ôzze Limburgse Vastelaovend!
[..]
[ afbeelding ]
Het is zelfs een religieus feest, waarvan de gehele oorsprong voor het gemak is vergeten -- niet vasten, wel feesten. Echt katholieke theologie.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:59 schreef karr-1 het volgende:
Zonder meer mee eens, dood aan carnaval, het meest vreselijke feest dat er bestaat. En het is niet eens een feest, het is een hel.
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:41 schreef Forcefuzz het volgende:
Wij vieren feest!
Dus weg met de malaise,
want het is weer tijd voor de:
POLONAISE!!
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:01 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het is zelfs een religieus feest, waarvan de gehele oorsprong voor het gemak is vergeten -- niet vasten, wel feesten. Echt katholieke theologie.
Wie zegt dat er aan vasten niet meer gedaan word? ik doe er nog gewoon aan mee van aswoensdag tot aan pasenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:01 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het is zelfs een religieus feest, waarvan de gehele oorsprong voor het gemak is vergeten -- niet vasten, wel feesten. Echt katholieke theologie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |