In de voorkeuren van Finder.quote:Op zondag 11 november 2007 16:49 schreef De_Hertog het volgende:
Hmm. Iedere keer als ik Empty Trash doe via het contextmenu vraagt ie ineens om bevestiging. Kan dat uit?
NeoOffice is een fatsoenlijke port van OpenOffice. Kan je ook eens proberen.quote:Op zondag 11 november 2007 16:48 schreef G.Fawkes het volgende:
ik ga dat iworks pages maar eens proberen.
Eh, bij mij gaat ie ook niet in slaapstand, maar in hibernate. Of doet ie dat bij jou ook niet?quote:Op zondag 11 november 2007 17:07 schreef DutchErrorist het volgende:
hoi
Dit is het topic waar DutchErrorist voor de duizendste keer gaat zeiken bij apple omdat zijn macbook niet meer in slaapstand gaat wanneer de batterij op is maar gewoon uitgaat
nope gewoon uit... en toetsenbord word weer geel... ik ben nu zover om een zwarte te vragenquote:Op zondag 11 november 2007 17:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Eh, bij mij gaat ie ook niet in slaapstand, maar in hibernate. Of doet ie dat bij jou ook niet?
echt he, ik d8 eerst dat het een tikfout wasquote:Op zondag 11 november 2007 18:43 schreef elcastel het volgende:
Ik zie net dat als ik een iMac bestel en er 2Gb (2x1Gb) bij neem dat het 140¤ kost en bij 4Gb (2x2Gb) is de meerprijs 800¤. Zijn die 2Gb bankjes van goud dan ofzo ?
Je signaturequote:Op zondag 11 november 2007 19:31 schreef Svyatagor het volgende:
200.
Champagne for my real friends, and a real pain for my sham friends.
Ik had sowieso al de aanbieding bij het iCentre om de hoek om te upgraden naar 2Gb voor slechts 50¤, misschien hebben ze ook nog zo'n verhaaltje voor de 4Gb variant. Eventueel gaat dit dan ten koste van een draadloze desktop, maar die draad zit me ook niet echt in de weg denk ik.quote:Op zondag 11 november 2007 19:15 schreef JoMo0 het volgende:
Je hoeft het niet bij Apple te bestellen. Als je een beetje goed zoekt heb je voor rond de 150 euro een 2x2 GB kit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |