Ik beheers deze 100%quote:Op zondag 11 november 2007 22:17 schreef jeweetsch het volgende:
Als je het al doet, doe het dan goed:
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op zondag 11 november 2007 22:17 schreef jeweetsch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 23:03 schreef jeweetsch het volgende:
Maar wacht, er is meer...
http://www.umop.com/rps101/rps101chart.html
oh lord~!quote:Op zondag 11 november 2007 23:03 schreef jeweetsch het volgende:
Maar wacht, er is meer...
http://www.umop.com/rps101/rps101chart.html
quote:Op zondag 11 november 2007 22:17 schreef jeweetsch het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat een cockroach een nuke overleefd?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:15 schreef Waris7 het volgende:
Hoe de fuk pwnt "cockroach" "nuke"?![]()
Maar goed, wij noemen dit spel gewoon "kaas, peper, döner", en daarin pwnt de kaas de döner omdat kaas met döner uuh... lekker is?
overleefd, ja hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Omdat een cockroach een nuke overleefd?![]()
Ze kunnen iig tegen de stralingquote:
Heb je dat nooit geleerd op school?? Als er ooit een nuke ontploft die alle mensen ter wereld doodt, dan nog is de kans groot dat insecten dat zonder al te veel problemen overleven. Schijnt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:15 schreef Waris7 het volgende:
Hoe de fuk pwnt "cockroach" "nuke"?![]()
Maar goed, wij noemen dit spel gewoon "kaas, peper, döner", en daarin pwnt de kaas de döner omdat kaas met döner uuh... lekker is?
Serieus? Tering dat wist ik niet man. Ik dacht dat die bom ALLES doodde...quote:Op woensdag 14 november 2007 00:39 schreef WurM het volgende:
[..]
Heb je dat nooit geleerd op school?? Als er ooit een nuke ontploft die alle mensen ter wereld doodt, dan nog is de kans groot dat insecten dat zonder al te veel problemen overleven. Schijnt.
Vreemd dat papier van water wint... :Squote:Op zondag 11 november 2007 19:55 schreef kasteelheer het volgende:
ik speel hem meestal zo
[ afbeelding ]
paper soaks up waterquote:Op woensdag 14 november 2007 13:35 schreef Ravage het volgende:
[..]
Vreemd dat papier van water wint... :S
De duivel wordt geowned door een boom. Dat noem ik nog eens realistisch.quote:Op zondag 11 november 2007 22:17 schreef jeweetsch het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, daarom snap ik de stelling "Schaar wint van Papier" ook niet....quote:Op woensdag 14 november 2007 21:16 schreef Pinobot het volgende:
Papier wint altijd, als je namelijk met een schaar papier knipt dan heb je gewoon 2 stukjes papier maar is je schaar een beetje botter.
Daar was toch ook ergens een uitleg van elke mogelijk combinatie bij?quote:Op zondag 11 november 2007 22:17 schreef jeweetsch het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |