hadden ze hem maar de benen gebroken vandaag.quote:Op zondag 11 november 2007 18:50 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een tyfushoer, die kanker-De Guzman!
Één post later:quote:Op zondag 11 november 2007 18:50 schreef Rumille het volgende:
Valt me mee dat de meeste Feyenoord en Ajax supporters hier redelijk sportief zijn en hun eigen zwaktes bespreken ipv zeuren over die kutjoden of kutkakkerlakken. Tenminste, van wat ik heb gezien.
Vink mooi. Van wat ik heb gezien en gehoord, mogen wij zowel tevreden zijn met een 2-2 (Feyenoord beter) maar ook ontevreden (onterechte penal, Huntelaar mist kansen).
Zelfde bij Feyenoord.
quote:Op zondag 11 november 2007 18:50 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een tyfushoer, die kanker-De Guzman!
Bij Feyenoord zijn ze altijd blij met een punt tegen Ajaxquote:Op zondag 11 november 2007 18:57 schreef BonJovi het volgende:
De Guzman juichen alsof ze voorkomen how sad
Ach als een speler van ons dat zou doen dan zouden we het prachtig vinden.quote:Op zondag 11 november 2007 18:58 schreef Silenus het volgende:
Ik snap ook niet waarom ie ging provoceren. We scholden hem toch niet uit?
Wat een rare knakker.
quote:
Omdat 'ie voor het eerst in zeven wedstrijden ofzo niet scoort?quote:Op zondag 11 november 2007 19:22 schreef HeatWave het volgende:
KJH is het ook ff kwijt trouwens, heb het nare voorgevoel dat die al rond is met een club...
Idd lekker overdreven weer. Akkoord of niet, ze moeten er ook nog met Ajax uit zien te komen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat 'ie voor het eerst in zeven wedstrijden ofzo niet scoort?
Ok, hij is niet de messias maar hij loopt gewoon 1 op 1 hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |