Dat heeft hij altijd, ik begrijp dat niet. Het is altijd duidelijk te zien dat hij wordt vastgehouden en owrdt neergetrokken, maar hij krijgt ze nooit mee.quote:Op zondag 11 november 2007 15:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook.
Wat was Huntelaar kut zeg. Maar wat was het probleem van de scheids met Huntelaar. Hij werd keer op keer neergetrokken, maar er werd geen 1 gefloten.
En dat is? Ik vond het aardig spelen vanmiddag.quote:Op zondag 11 november 2007 16:06 schreef Doc het volgende:
Anderen zien nu langzamerhand ook wat ik al een tijdje over Urby zeg ...
soms speelt hij wel aardig dat deed hij vandaag ook. Maar dan houdt hij zn kop er niet bij waardoor dat Ajax bijna de kop kost. Je kunt geen 3 man passeren in je eigen strafschop gebied, dat kan in de F'jes wel maar niet tijdens Fey-Ajax.quote:Op zondag 11 november 2007 16:13 schreef Cheiron het volgende:
[..]
En dat is? Ik vond het aardig spelen vanmiddag.
Waarom? Je ziet dat het werkt, Feyenoord kreeg een penalty met een duidelijkere schwalbe.quote:Op zondag 11 november 2007 15:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik hoop dat Luque hem op zijn bek sloeg ivm met die schwalbe die Suarez maakte
Ik zie Luquequote:Op zondag 11 november 2007 16:25 schreef denthemen het volgende:
Kan iemand zeggen welke Avatar ik nu heb? Want ik zie zelf nog steeds dat plaatje van die 0-4 maar het moet iets van Luque zijn, en zo staat ie ook in mijn profiel
Hoe en wat moet ik doen om het te kunnen zien?quote:Op zondag 11 november 2007 16:28 schreef toma het volgende:
ik zie die van luque. Dan heb je denk ik zo ingesteld dat je geen webicons ziet.
Even Ctrl-F5 doen danquote:Op zondag 11 november 2007 16:25 schreef denthemen het volgende:
Kan iemand zeggen welke Avatar ik nu heb? Want ik zie zelf nog steeds dat plaatje van die 0-4 maar het moet iets van Luque zijn, en zo staat ie ook in mijn profiel
goed citerenquote:Op zondag 11 november 2007 16:30 schreef Houniet het volgende:
Ogararu heeft waarschijnlijk een lichte hersensschudding, Suarez en Luque inderdaad ruzie gehad.
waarschijnlijk is bij Ajax gewoon geblesseerd inmiddels.quote:
Dat is dat hij niet kan verdedigen en dat hij te vaak kostbbare fouten maakt.quote:Op zondag 11 november 2007 16:13 schreef Cheiron het volgende:
[..]
En dat is? Ik vond het aardig spelen vanmiddag.
het was leuk. maar nu begint het mij te irriteren. elke Nederlandse scheids weet inmiddels dat Suarez zich makkelijk laat vallen. er zullen nog wel wedstrijden komen waarin Suarez onderuit wordt geschopt en we dus geen penalty krijgen. hij moet daar mee kappen.quote:Op zondag 11 november 2007 16:20 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom? Je ziet dat het werkt, Feyenoord kreeg een penalty met een duidelijkere schwalbe.
Bron? Luque en Suarez vlogen elkaar vorige week nog in de armen na die goal.quote:Op zondag 11 november 2007 16:30 schreef Houniet het volgende:
Ogararu heeft een hersensschudding, Suarez en Luque inderdaad ruzie gehad.
Ik heb een gifje gezien waarin het lijkt dat maduro op de hakken van Mols gaat staan, ik ga om 7 uur nog maar eens goed kijken.quote:Op zondag 11 november 2007 16:47 schreef F1Bas het volgende:
Heb niks kunnen zien van de wedstrijd. Heeft iemand een gifje ofzo van de penalty? Ik hoorde alweer een Feyenoorder roepen dat het een terrechte penalty was.
Bron Ajax netwerk.quote:Koster: voorval Suarez/Luque intern bespreken
In de rust haalde Adrie Koster Suarez en Luque uit de basis. Volgens Tele2 waren de twee op de vuist gegaan in de kleedkamer. Na afloop liet coach Adrie Koster weten dat er iets is voorgevallen dat volgens hem niet door de beugel kon. Daarom heeft hij het tweetal eruit gehaald. 'Verder ga ik er inhoudelijk niet op in. Wij gaan intern bespreken wat de gevolgen zijn.' Door de twee wissels kwam Ajax in de slotfase bij een blessure van Ogararu uiteindelijk nog met tien man te staan.
Adrie Koster @ Langs de Lijn. hij bevestigde het niet maar zo kwam het er wel uitquote:Op zondag 11 november 2007 16:51 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Bron? Luque en Suarez vlogen elkaar vorige week nog in de armen na die goal.
Bovendien schijnt er ook nog een verdediger bij te komen.quote:Op zondag 11 november 2007 16:55 schreef F1Bas het volgende:
Nu nog even volhouden, straks met Davids en een extra aanvallende middenvelder moeten we toch kampioen kunnen worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |