Koster had dat anders moeten oplossen, bestraf ze maar na de wedstrijd... je weet op voorhand al dat het gevaarlijk is om zo vroeg in de wedstrijd 2 man te wisselen, zeker in de Klassieker.quote:Op zondag 11 november 2007 15:12 schreef zjroentje het volgende:
Ik kneep 'm wel ff toen Van der Wiel er af moest. Oh noes, nu kan Colin er wel eens inkomen.
Prachtig dat Koster dan gewoon een aanvallende middenvelder inbrengt.![]()
Die wissel zorgde wel voor de 1-1, maargoed.quote:Op zondag 11 november 2007 15:17 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Koster had dat anders moeten oplossen, bestraf ze maar na de wedstrijd... je weet op voorhand al dat het gevaarlijk is om zo vroeg in de wedstrijd 2 man te wisselen, zeker in de Klassieker.
Als ze elkaar echt naar de keel zijn gevlogen dan is het meer dan terecht ze eruit te halen.quote:Op zondag 11 november 2007 15:17 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Koster had dat anders moeten oplossen, bestraf ze maar na de wedstrijd... je weet op voorhand al dat het gevaarlijk is om zo vroeg in de wedstrijd 2 man te wisselen, zeker in de Klassieker.
Idd en zo denderend speelden beide toch niet.quote:Op zondag 11 november 2007 15:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als ze elkaar echt naar de keel zijn gevlogen dan is het meer dan terecht ze eruit te halen.
Hij zal ze er niet uit hebben gehaald omdat ze "oelewapper" tegen elkaar hebben gezegd.quote:Op zondag 11 november 2007 15:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als ze elkaar echt naar de keel zijn gevlogen dan is het meer dan terecht ze eruit te halen.
Nee, als je consequent bent doe je het zoals hij nu deed.quote:Op zondag 11 november 2007 15:17 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Geldt ook voor Feyenoord.quote:Op zondag 11 november 2007 15:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is toch wel zuur hoor, je had gewoon met de drie punten weg kunnen lopen daar.
Ja en misschien was het wel 1-4 geworden als Luque en Suarez erin gebleven waren.quote:Op zondag 11 november 2007 15:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die wissel zorgde wel voor de 1-1, maargoed.
Dan is het de taak van de trainer om autoriteit te tonen. Laat het ze maar na de wedstrijd uitvechten... ik geloof niet dat dit was gebeurd als Ten Cate er nog was (verder ben ik tevreden hoor met Koster, ben blij dat Ten Cate weg is).quote:Op zondag 11 november 2007 15:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kunt er ook niet 1 wisselen, want dan voelt de ander zich benadeeld. Of je laat ze beiden staan en toont geen karakter, of je haalt ze er beiden vanaf. Het is gewoon pure pech dat Van der Wiel er af moest. Ogararu kan er verder weinig aan doen dat hij zo hard met z'n achterhoofd op de grond knalde. De overtreding van Van Bronckhorst die eraan vooraf ging was trouwens wel goed voor zijn tweede gele kaart. Maar die klotebelg heeft zeker alleen een fetisj voor gele kaarten, rode zijn hem om het even...quote:Op zondag 11 november 2007 15:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee, als je consequent bent doe je het zoals hij nu deed.
Dat is boeiend, ja, want als AZ van PSV wint staan we straks nog gewoon eerste. Liever dat, dan dat PSV nu ook nog eens op ons uitloopt.quote:
Het was een puike thuisfluiter.quote:Op zondag 11 november 2007 15:26 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kunt er ook niet 1 wisselen, want dan voelt de ander zich benadeeld. Of je laat ze beiden staan en toont geen karakter, of je haalt ze er beiden vanaf. Het is gewoon pure pech dat Van der Wiel er af moest. Ogararu kan er verder weinig aan doen dat hij zo hard met z'n achterhoofd op de grond knalde. De overtreding van Van Bronckhorst die eraan vooraf ging was trouwens wel goed voor zijn tweede gele kaart. Maar die klotebelg heeft zeker alleen een fetisj voor gele kaarten, rode zijn hem om het even...
Als Ogararu er niet uit moest had ik het nog maar moeten zien. Tot die tijd was Ajax namelijk sterker.quote:
Als PSV wint, staan we niet eerste. Nouja, heel veel is die eerste plek op het moment ook niet waard met gelijke punten. Wint AZ, dan is de achterstand van AZ 8 puntjes en betekent het dat ze weer langzaam terug komen. Zie ik liever ook niet. PSV mag er van mij nog eentje in schoppen, dat het 1-1 wordt. Liever dus 0-0 inplaats van 0-1, en daardoor dus niet boeiend.quote:Op zondag 11 november 2007 15:30 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat is boeiend, ja, want als AZ van PSV wint staan we straks nog gewoon eerste. Liever dat, dan dat PSV nu ook nog eens op ons uitloopt.
ik hoop dat Luque hem op zijn bek sloeg ivm met die schwalbe die Suarez maaktequote:Op zondag 11 november 2007 15:27 schreef Cheiron het volgende:
Als er echt ruzie was heeft Koster gewoon goed gehandeld.
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op zondag 11 november 2007 15:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is toch wel zuur hoor, je had gewoon met de drie punten weg kunnen lopen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |