Als die erin was gegaan had hij inderdaad ontslagen mogen worden. Hoe kun je in hemelsnaam zo uitverdedigen?quote:Op zondag 11 november 2007 14:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus wat had die tyfus Furby ons de das om kunnen doen in de laatste minuten![]()
Met het tweede ben ik eens, het eerste is onzin. Huntelaar heeft nog twee enorme kansen gehad, en die pingel was een presentje. Dus het zat er dus best in, zelfs met 10 man.quote:Op zondag 11 november 2007 14:42 schreef Cyberia18 het volgende:
En kom op mensen we moeten toch echt blij zijn met een punt. Meer zat er écht niet in én verdiende we ook niet.
Sja, je kan zeggen dat de scheidsrechter Feyenoord geholpen heeft, wat natuurlijk ook zo is. Maar dat neemt niet weg dat een winst voor Ajax echt zwaar onverdiend zou zijn geweestquote:Op zondag 11 november 2007 14:42 schreef Cyberia18 het volgende:
En kom op mensen we moeten toch echt blij zijn met een punt. Meer zat er écht niet in én verdiende we ook niet.
quote:Koster: voorval Suarez/Luque intern bespreken
In de rust haalde Adrie Koster Suarez en Luque uit de basis. Volgens Tele2 waren de twee op de vuist gegaan in de kleedkamer. Na afloop liet coach Adrie Koster weten dat er iets is voorgevallen dat volgens hem niet door de beugel kon. Daarom heeft hij het tweetal eruit gehaald. 'Verder ga ik er inhoudelijk niet op in. Wij gaan intern bespreken wat de gevolgen zijn.' Door de twee wissels kwam Ajax in de slotfase bij een blessure van Ogararu uiteindelijk nog met tien man te staan.
quote:Op zondag 11 november 2007 14:43 schreef RayMania het volgende:
Achteraf wel blij met de 2-2, vooraf had ik er zeker weten voor getekend. Na die 1-2 natuurlijk gehoopt dat het zo bleef, maar met het uitvallen van Ogararu had ik er al een slecht gevoel bij.
Eerste helft was dramatisch, komt ook omdat Feyenoord fel was en goed speelde. Gelukkig een betere tweede helft, goede wissels (al dan niet bewust of door ruzie) en twee goeie goals. Jammer dat die rebound nog kwam na het stoppen van die penalty, maar dat kan gebeuren.
Baal ontzettend van die kans van Huntelaar na de 1-2. Die had er echt in moeten zitten, dan was de wedstrijd zeker weten over geweest. Huntelaar speelde trouwens een hele slechte wedstrijd; niks lukte, geen bal kon hij aannemen, bij toeval verloor hij die bal aan Rommedahl (die scoorde).
Op naar volgende week.
Nou ik stond aardig te schelden en te tieren toen ie dat deed....de doodsverwensingen laat ik maar even achterwegequote:Op zondag 11 november 2007 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Als die erin was gegaan had hij inderdaad ontslagen mogen worden. Hoe kun je in hemelsnaam zo uitverdedigen?
quote:
Er is niks lekkerder dan onverdiend van Feyenoord winnen.quote:Op zondag 11 november 2007 14:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sja, je kan zeggen dat de scheidsrechter Feyenoord geholpen heeft, wat natuurlijk ook zo is. Maar dat neemt niet weg dat een winst voor Ajax echt zwaar onverdiend zou zijn geweest.
Lekkerder dan 0-4?quote:Op zondag 11 november 2007 14:45 schreef twi het volgende:
[..]
Er is niks lekkerder dan onverdiend van Feyenoord winnen.
Wat een kneuzenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |