Lees pagina 6 van het vorige topic eens door voordat je met conclusies komt.. Ik heb 1 wedstrijd opnieuw gespeeld nadat hij gecrasht was en valsgespeeld. Daarbij komt wel dat ik 32 wedstrijden gewonnen heb en de nul heb gehouden en 1 wedstrijd 0-0 heb gespeeld. Vind het best knap, maar misschien ben je gewoon jaloers. Is dat zo?quote:Op zondag 11 november 2007 20:08 schreef sitting_elfling het volgende:
1. Je denkt van .. hmzl .. ik kan er geen kloot van, kutspel ik verlies maar ik dacht dat ik het wel kon.
2. Hey ik moet volgende wedstrijd tegen ajax en ik zie dat ik ook een manager kan toevoegen.. nog 1.
3. Wordt ook coach van ajax
4. Tijdens de wedstrijd opstelling verneuken van ajax zodat mijn team mooi eem' 3-0 wint.
5. Ajax zijn coach 'vertrekken/resignen'
6. Oh yeh!! PwnZ-0rs! Ik ben de man !! 3-0 van ajax gewonnen!
Als je dit doet, wie zegt dat je niet heel de tijd een wedstrijd overnieuw speelt?quote:Op zondag 11 november 2007 21:33 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Lees pagina 6 van het vorige topic eens door voordat je met conclusies komt.. Ik heb 1 wedstrijd opnieuw gespeeld nadat hij gecrasht was en valsgespeeld. Daarbij komt wel dat ik 32 wedstrijden gewonnen heb en de nul heb gehouden en 1 wedstrijd 0-0 heb gespeeld. Vind het best knap, maar misschien ben je gewoon jaloers. Is dat zo?
Moet ik me game nog maar eens uploaden? En dat ik niet steeds opnieuw speel kun je ook wel merken aan het feit dat ik het hele seizoen in anderhalve dag af heb...quote:Op zondag 11 november 2007 21:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je dit doet, wie zegt dat je niet heel de tijd een wedstrijd overnieuw speelt?![]()
eens een cheater altijd een cheater
Ik hoop dat ik nu eindelijk in het 4e seizoen kan promoveren met Hull City.
Heb nu een redelijk teamstaan dat in ieder geval top 3 moet eindigen.
Ja, had ik ook. Dat laatste.quote:Op zondag 11 november 2007 21:56 schreef MCH het volgende:
Hebben andere fokkers ook problemen met het laden van de site van SI voor een update? Donderdag lukte het al niet en nu ik vandaag weer thuis ben nog steeds niet. Tweede vraag gaat over de installatie van de legale versie van FM2008 op Vista. Hebben andere mensen ook dat er nergens snelkoppelingen op bureaublad of onder de startknop te vinden zijn?
Want als je niet savet en opnieuw begint loopt de tijd door?quote:Op zondag 11 november 2007 23:13 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Moet ik me game nog maar eens uploaden? En dat ik niet steeds opnieuw speel kun je ook wel merken aan het feit dat ik het hele seizoen in anderhalve dag af heb...
Je zit in t verkeerde topicquote:Op maandag 12 november 2007 00:15 schreef borisz het volgende:
bier
Premies? Die worden volgens mij niet onder het salarisbudget geteld..quote:Op maandag 12 november 2007 01:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als je 100k per week onder je loonbudget zit, en je hebt ook nog 7 miljoen transferbudget over, hoe kun je dan toch steeds meer in het rood komen te staan?
En beter nog, wat kun je eraan doen?
Waar kun je zien hoe hoog die zijn? Het gaat hier namelijk om een paar honderdduizend per maand die ik steeds kwijt raakquote:Op maandag 12 november 2007 01:20 schreef Sev het volgende:
[..]
Premies? Die worden volgens mij niet onder het salarisbudget geteld..
Ik, en ik denk velen met mij wil(len) er niet verder over discussieren... in het eerste seizoen kampioen worden met 0 tegendoelpunten en maar 2 verliespunten is gewoon onmogelijk...quote:Op zondag 11 november 2007 23:13 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Moet ik me game nog maar eens uploaden? En dat ik niet steeds opnieuw speel kun je ook wel merken aan het feit dat ik het hele seizoen in anderhalve dag af heb...
quote:Op maandag 12 november 2007 08:54 schreef kweek89 het volgende:
sigh, hij heeft laten zien meerdere malen in zijn geuploade game dat hij 1 wedstrijdje gecheat heeft.
wat zijn jullie kleine kinderen zeg dat jullie nog zo gaan doen, geen aandacht aan besteden verder...het kan, FM laat vaak genoeg glitches zien van onmogelijke dingen...lekker boeiend.
zelf wel eens gehad, heel af en toe hielp het om te spele nvanaf de laatste save, meestal was het onherstelbaarquote:Op maandag 12 november 2007 08:56 schreef Zinton het volgende:
Eerst dit![]()
[ afbeelding ]
Daarna dit![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar dan dit!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit is na 2,5 seizoen.....Hebben meer mensen hier last van? Wat een kutzooi, ik kan ook gewoon niet meer verder nu...Niet dat het nou zo geweldig ging maar het ging weer beter in het seizoen, CL doorgekomen en betere tactiek gevonden en het had ook resultaat maar dan krijg je zoiets.
Ik weet niet eens meer of ik wel overnieuw wil beginnen, als het na 2,5 jaar toch voorbij is, waar bouw je dan je team voor op?![]()
![]()
Dat kan je met een savegame niet aantonen..quote:Op maandag 12 november 2007 08:54 schreef kweek89 het volgende:
sigh, hij heeft laten zien meerdere malen in zijn geuploade game dat hij 1 wedstrijdje gecheat heeft.
wat zijn jullie kleine kinderen zeg dat jullie nog zo gaan doen, geen aandacht aan besteden verder...het kan, FM laat vaak genoeg glitches zien van onmogelijke dingen...lekker boeiend.
de ene x krijg je dit,quote:Op maandag 12 november 2007 09:06 schreef Zinton het volgende:
Maar daarna heb je het niet meer gehad? Dus als ik het spel gewoon opnieuw installeer en de laatste betapatch eroverheen gooi is het dan weer mogelijk dat ik meer dan 2,5 jaar kan spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |