abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 november 2007 @ 21:20:40 #51
51286 w00h00
Digital man!
pi_54536251
Zojuist Ever Banega gekocht, speel nu met Ajax, zit in het eerste seizoen december.
Ik sta momenteel tweede maar drie wedstrijden minder gespeeld dan de nr 1 feyenoord.

In de de CL poule 3e geworden met Arsenal en Lazio boven me.

Afgelopen zomer heb ik alleen Bousouffa gekocht die het trouwens heel erg goed doet.
pi_54536568
Ik heb Defour gekocht met Ajax die het redelijk doet. Ik sta nu 5e in de competitie met 8 punten achterstand en 4 wedstrijden minder als de koploper, Roda JC. In de CL sta ik eerste in de groepsfase met Grasshoppers, Lazio en Barcalona onder met. In de CL alleen verloren van Barcalona met 3 - 0.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_54536592
quote:
Op zondag 11 november 2007 20:08 schreef sitting_elfling het volgende:
1. Je denkt van .. hmzl .. ik kan er geen kloot van, kutspel ik verlies maar ik dacht dat ik het wel kon.
2. Hey ik moet volgende wedstrijd tegen ajax en ik zie dat ik ook een manager kan toevoegen.. nog 1.
3. Wordt ook coach van ajax
4. Tijdens de wedstrijd opstelling verneuken van ajax zodat mijn team mooi eem' 3-0 wint.
5. Ajax zijn coach 'vertrekken/resignen'
6. Oh yeh!! PwnZ-0rs! Ik ben de man !! 3-0 van ajax gewonnen!
Lees pagina 6 van het vorige topic eens door voordat je met conclusies komt.. Ik heb 1 wedstrijd opnieuw gespeeld nadat hij gecrasht was en valsgespeeld. Daarbij komt wel dat ik 32 wedstrijden gewonnen heb en de nul heb gehouden en 1 wedstrijd 0-0 heb gespeeld. Vind het best knap, maar misschien ben je gewoon jaloers. Is dat zo?
:) (:
pi_54536638
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:33 schreef Gitaartovenaar het volgende:

[..]

Lees pagina 6 van het vorige topic eens door voordat je met conclusies komt.. Ik heb 1 wedstrijd opnieuw gespeeld nadat hij gecrasht was en valsgespeeld. Daarbij komt wel dat ik 32 wedstrijden gewonnen heb en de nul heb gehouden en 1 wedstrijd 0-0 heb gespeeld. Vind het best knap, maar misschien ben je gewoon jaloers. Is dat zo?
Als je dit doet, wie zegt dat je niet heel de tijd een wedstrijd overnieuw speelt?

eens een cheater altijd een cheater

Ik hoop dat ik nu eindelijk in het 4e seizoen kan promoveren met Hull City.
Heb nu een redelijk teamstaan dat in ieder geval top 3 moet eindigen.
pi_54536680
Ben bondscoah geworden van Kameroen kon ook voor Nigeria kiezen na 3 wedstirjden 7 punten sta 1e en zal ook wel naar de Afrika cup gaan.

Met Newcastle toch nog 4e geworden.
League cup gewonnen
Weer van Benfica verloren in de 1e knock-out ronde CL
fa cup heel vroeg uit.
Ik had weer de beste aankoop dit keer was het King
Barnes weer speler van het jaar volgens spelers.

een ding snap ik niet waarom hij niet word opgeroepen is 1 van de beste spelers al een paar jaarlang

Aankopen tot nu toe voor het aankomend seizoen 12-13
juan pablo Carrizo (gk)
adu (amc)
Arturo Vidal een speler die op heel veel posities kan spelen.
Mika Aartilo maar die is meer voor de sier
Samuel Eto`o

en valdemir martins komt volgend seizoen is een regen en kan pas op zijn 18e naar mij toe komen.
pi_54537225
Hebben andere fokkers ook problemen met het laden van de site van SI voor een update? Donderdag lukte het al niet en nu ik vandaag weer thuis ben nog steeds niet. Tweede vraag gaat over de installatie van de legale versie van FM2008 op Vista. Hebben andere mensen ook dat er nergens snelkoppelingen op bureaublad of onder de startknop te vinden zijn?
pi_54538001
gaat me redelijk goed af met Engeland, onlangs een spitsenprobleem 3 keer winst, kwalificatie voor de groepsfase is vrijwel zeker, voorwaarde is dat ik neit te dik verlies van Macedonië
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_54538030
nope
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_54539540
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als je dit doet, wie zegt dat je niet heel de tijd een wedstrijd overnieuw speelt?

eens een cheater altijd een cheater

Ik hoop dat ik nu eindelijk in het 4e seizoen kan promoveren met Hull City.
Heb nu een redelijk teamstaan dat in ieder geval top 3 moet eindigen.
Moet ik me game nog maar eens uploaden? En dat ik niet steeds opnieuw speel kun je ook wel merken aan het feit dat ik het hele seizoen in anderhalve dag af heb...
:) (:
pi_54540793
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:56 schreef MCH het volgende:
Hebben andere fokkers ook problemen met het laden van de site van SI voor een update? Donderdag lukte het al niet en nu ik vandaag weer thuis ben nog steeds niet. Tweede vraag gaat over de installatie van de legale versie van FM2008 op Vista. Hebben andere mensen ook dat er nergens snelkoppelingen op bureaublad of onder de startknop te vinden zijn?
Ja, had ik ook. Dat laatste.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54540803
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:13 schreef Gitaartovenaar het volgende:

[..]

Moet ik me game nog maar eens uploaden? En dat ik niet steeds opnieuw speel kun je ook wel merken aan het feit dat ik het hele seizoen in anderhalve dag af heb...
Want als je niet savet en opnieuw begint loopt de tijd door?

Niet dus.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 november 2007 @ 00:15:16 #62
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_54540845
bier
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_54541248
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:15 schreef borisz het volgende:
bier
Je zit in t verkeerde topic
  maandag 12 november 2007 @ 01:06:51 #64
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_54541615
Als je 100k per week onder je loonbudget zit, en je hebt ook nog 7 miljoen transferbudget over, hoe kun je dan toch steeds meer in het rood komen te staan?

En beter nog, wat kun je eraan doen?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  maandag 12 november 2007 @ 01:20:48 #65
169570 Sev
Seventh Heaven
pi_54541833
quote:
Op maandag 12 november 2007 01:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als je 100k per week onder je loonbudget zit, en je hebt ook nog 7 miljoen transferbudget over, hoe kun je dan toch steeds meer in het rood komen te staan?

En beter nog, wat kun je eraan doen?
Premies? Die worden volgens mij niet onder het salarisbudget geteld..
  maandag 12 november 2007 @ 01:24:26 #66
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_54541891
quote:
Op maandag 12 november 2007 01:20 schreef Sev het volgende:

[..]

Premies? Die worden volgens mij niet onder het salarisbudget geteld..
Waar kun je zien hoe hoog die zijn? Het gaat hier namelijk om een paar honderdduizend per maand die ik steeds kwijt raak
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_54543367
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:13 schreef Gitaartovenaar het volgende:

[..]

Ik, en ik denk velen met mij wil(len) er niet verder over discussieren... in het eerste seizoen kampioen worden met 0 tegendoelpunten en maar 2 verliespunten is gewoon onmogelijk...
pi_54543484
sigh, hij heeft laten zien meerdere malen in zijn geuploade game dat hij 1 wedstrijdje gecheat heeft.
wat zijn jullie kleine kinderen zeg dat jullie nog zo gaan doen, geen aandacht aan besteden verder...het kan, FM laat vaak genoeg glitches zien van onmogelijke dingen...lekker boeiend.
you might aswell do the white line
pi_54543512
Eerst dit

Daarna dit

Maar dan dit!

Dit is na 2,5 seizoen.....Hebben meer mensen hier last van? Wat een kutzooi, ik kan ook gewoon niet meer verder nu...Niet dat het nou zo geweldig ging maar het ging weer beter in het seizoen, CL doorgekomen en betere tactiek gevonden en het had ook resultaat maar dan krijg je zoiets.

Ik weet niet eens meer of ik wel overnieuw wil beginnen, als het na 2,5 jaar toch voorbij is, waar bouw je dan je team voor op?
pi_54543540
quote:
Op maandag 12 november 2007 08:54 schreef kweek89 het volgende:
sigh, hij heeft laten zien meerdere malen in zijn geuploade game dat hij 1 wedstrijdje gecheat heeft.
wat zijn jullie kleine kinderen zeg dat jullie nog zo gaan doen, geen aandacht aan besteden verder...het kan, FM laat vaak genoeg glitches zien van onmogelijke dingen...lekker boeiend.

There are no Americans in Baghdad
pi_54543557
quote:
Op maandag 12 november 2007 08:56 schreef Zinton het volgende:
Eerst dit

[ afbeelding ]

Daarna dit

[ afbeelding ]

Maar dan dit!

[ afbeelding ]

Dit is na 2,5 seizoen.....Hebben meer mensen hier last van? Wat een kutzooi, ik kan ook gewoon niet meer verder nu...Niet dat het nou zo geweldig ging maar het ging weer beter in het seizoen, CL doorgekomen en betere tactiek gevonden en het had ook resultaat maar dan krijg je zoiets.

Ik weet niet eens meer of ik wel overnieuw wil beginnen, als het na 2,5 jaar toch voorbij is, waar bouw je dan je team voor op?
zelf wel eens gehad, heel af en toe hielp het om te spele nvanaf de laatste save, meestal was het onherstelbaar
pi_54543661
Maar daarna heb je het niet meer gehad? Dus als ik het spel gewoon opnieuw installeer en de laatste betapatch eroverheen gooi is het dan weer mogelijk dat ik meer dan 2,5 jaar kan spelen?
pi_54543739
quote:
Op maandag 12 november 2007 08:54 schreef kweek89 het volgende:
Dat kan je met een savegame niet aantonen..
Echt, dit is echt onmogelijk. Dat je dat niet wil zien maakt je wel erg, ehm, naief.
-
pi_54543758
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:06 schreef Zinton het volgende:
Maar daarna heb je het niet meer gehad? Dus als ik het spel gewoon opnieuw installeer en de laatste betapatch eroverheen gooi is het dan weer mogelijk dat ik meer dan 2,5 jaar kan spelen?
de ene x krijg je dit,

De andere x kan je 250 jaar doorspelen.. en je hoeft hem niet eens te herinstallen, gewoon de game opnieuw opstarten en proberen door te spelen, wil het,, lucky you, wil het niet zou je overnieuw moeten beginnen
pi_54543898
Heb het al 5 keer geprobeerd denk dus ik denk niet dat het gaat lukken

Iemand nog een aanrader voor een leuk team om mee te beginnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')