abonnement Unibet Coolblue
pi_54524165
Fly on !



Post hier alle interessante, leuke of minder leuke reisnieuwtjes en aanbiedingen

Probeer bij je post het volgende te vermelden:
  • De datum van het nieuwsbericht of aanbieding
  • De voorwaarden van de aanbieding
  • De bron
  • Eventueel je eigen mening

    Losse topics met aanbiedingen zullen regelmatig worden samengevoegd met dit topic.

    GA NAAR DE LAATSTE POSTS IN DIT TOPIC VOOR DE LAATSTE AANBIEDING ZOALS VERMELD IN DE TITEL

    Vorige delen:
    [TRV] Nieuws en Aanbiedingen #2
    [TRV] Nieuws & Aanbiedingen #3
  •   zondag 11 november 2007 @ 16:21:06 #2
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_54528769
    tvp, In januari naar Bergamo en Milaan voor 4ct met z'n 2en (ryanair)
    Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
    pi_54530658
    Nog cheape vluchtjes met NYE?
      zondag 11 november 2007 @ 20:39:18 #5
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_54535196
    Denk het niet. DIe aanbieding van Ryanair is ook maar vrij matig imo.
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_54535616
    quote:
    Op zondag 11 november 2007 17:35 schreef Erasmusch het volgende:
    Nog cheape vluchtjes met NYE?
    Als je wil, kun je nog NYE vieren in Belfast, Liverpool of Bristol met een retourtje vanaf Schiphol voor minder dan 60 euro incl. (met Easyjet en/of Aerlingus)
    pi_54537677
    Bristol en Liverpool ben ik al geweest en Belfast lijkt geen goed plan. Kon zelf ook al niks anders vinden op skyscanner
    pi_54537771
    Super aanbiedingen weer van RyanAir.
    pi_54582982
    quote:
    Europese Commissie oordeelt nog niet over Nederlandse vliegbelasting

    BRUSSEL - De Europese Commissie heeft meer tijd nodig om een oordeel te vellen over de volgend jaar in te voeren Nederlandse vliegbelasting. Europees transportcommissaris Jacques Barrot heeft de Nederlandse autoriteiten om meer informatie gevraagd over de precieze grondslag van de heffing, die in juli 2008 in werking treedt. Dat meldt Barrot naar aanleiding van vragen van VVD-europarlementariër Jeanine Hennis-Plasschaert.

    De Commissie zegt met name meer informatie nodig te hebben om te bepalen of de heffing niet ingaat tegen Europese wetgeving op het gebied van vrije dienstverlening in de luchtvaart. De Commissie heeft daarnaast meer gegevens nodig om de gevolgen van de vrijstelling voor transferpassagiers te kunnen beoordelen. De heffing zal volgens de huidige plannen slechts van toepassing zijn op lokaal opstappende passagiers.

    Verdrag van Chicago
    De vraag van Hennis-Plasschaert of de vliegbelasting in strijd is met artikel 15 van het Verdrag van Chicago of met Europese regels om de totstandbrenging van een gemeenschappelijk Europese luchtruim te realiseren, antwoordt Barrot dat dit niet het geval is. “Deze teksten hebben respectievelijk betrekking op luchthavengelden en luchtvaartnavigatiediensten, niet op vliegbelastingen”, aldus Barrot.

    De Commissie vindt het verder nog te vroeg om een vergelijking te trekken tussen de Nederlandse vliegbelasting en een vertrekbelasting op de luchthaven van Malta. De EC waarschuwde de Maltese regering vorig jaar wegens deze heffing omdat deze zou leiden tot ongelijkheid tussen nationale en internationale passagiers. Volgens Barrot is helemaal niet zeker of de geplande Nederlandse heffing op dezelfde manier functioneert als de Maltese.
    Bron: http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=23200

    Ik ben benieuwd wat de uiteindelijke conclusie wordt van de Europese Commisie, ik heb een flauw vermoeden dat Nederland het gewoon mag doorvoeren, maar hoop dat wordt geoordeeld dat de MILIEUbelasting voor iedereen moet gelden, dus ook voor de transitpassagiers. (Dit zal zo'n mooie invloed hebben op de concurrentiepositie van Schiphol dat de huicheltax opeens toch niet doorgaat gezien de economische gevolgen).

    Het blijft toch vreemd dat met het huidige voorstel mensen die 2x landen en 2x opstijgen op Amsterdam geen Mileubelasting moeten betalen, (de transitpassagiers), en mensen die 1x landen en 1x opstijgen dit wel moeten doen. (Hoe ze dit uit milieu-oogpunt willen uitleggen is mij nog niet bekend, op deze specifieke vraag wordt door Den Haag behoorlijk ontwijkend op geantwoord).
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
      dinsdag 13 november 2007 @ 20:05:20 #10
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_54583928
    quote:
    Op zondag 11 november 2007 22:16 schreef Poepoog het volgende:
    Super aanbiedingen weer van RyanAir.
    Ik heb 28,63 euro teveel betaald voor een retourtje Milaan volgende week , toch balen . Maarja, ¤50 all-in (met verblijf) is ook niet mis
    pi_54664809
    Als je tussen nu en 4 december kan vertrekken een retourtje Singapore met Singapore Airlines voor ¤380 inclusief op vliegwinkel.nl
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_54670247
    quote:
    Op vrijdag 16 november 2007 23:55 schreef Thetallguy het volgende:
    Als je tussen nu en 4 december kan vertrekken een retourtje Singapore met Singapore Airlines voor ¤380 inclusief op vliegwinkel.nl

    In combinatie met de (nieuwe) routes van AirAsia daarbij, kom je op 440 euro voor een retourtje Bangkok of Phuket. Met een overstap op Tiger Airways kun je voor minder dan 800 euro retour naar Australië
      zaterdag 17 november 2007 @ 11:36:04 #13
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_54670290
    quote:
    Op zaterdag 17 november 2007 11:33 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    In combinatie met de (nieuwe) routes van AirAsia daarbij, kom je op 440 euro voor een retourtje Bangkok of Phuket. Met een overstap richting Kuala Lumpur kun je voor 850 euro retour naar Brisbane...
    Idd, leuke aanbieding. Alleen no timeeeee
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_54670446
    quote:
    Op zaterdag 17 november 2007 11:33 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    In combinatie met de (nieuwe) routes van AirAsia daarbij, kom je op 440 euro voor een retourtje Bangkok of Phuket. Met een overstap op Tiger Airways kun je voor minder dan 800 euro retour naar Australië
    Air Asia X van Kuala Lumpur naar Gold Coast kost je 280 euro, retourtje Singapore/Johor Bahru-Kuala Lumpur kost vast ook niet meer dan 40-50 euro, moet het voor rond de 700 euro al lukken
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_54685288
    quote:
    Op zondag 11 november 2007 22:16 schreef Poepoog het volgende:
    Super aanbiedingen weer van RyanAir.
    En dan blijkt dat je eerder geboekte vlucht ineens veel goedkoper is... Maar ik mag niet klagen, laat ze maar lekker doorgaan met hun aanbiedingen
    pi_54809108
    Binnenkort maar weer eens zoeken voor een goedkope vlucht naar Dublin.
    Ben wel veel sites in de gaten aan het houden voor retourtje New York.
      zondag 25 november 2007 @ 13:40:44 #17
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_54823157
    Zijn er nog leuke aanbiedingen naar Madrid, Valencia of Sevilla?? Willen in de meivakantie een paar dagen naar Spanje (en niet naar Barcelona)
    pi_54847390
    tvptje.. ff een paar dagen naa rhet buitenland in januari even in de gatenhouden dus!
    pi_54849548
    Vliegen naar Spanje (Valencia en Madrid) kost meestal zo'n 35 euro incl. alles voor een retourtje met ryanair. Maar in de mei-vakantie kunnen de prijzen wel eens hoger zijn dan die van iberia of vueling
      maandag 26 november 2007 @ 18:50:55 #20
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_54851959
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 16:44 schreef DutchTrain het volgende:
    Vliegen naar Spanje (Valencia en Madrid) kost meestal zo'n 35 euro incl. alles voor een retourtje met ryanair. Maar in de mei-vakantie kunnen de prijzen wel eens hoger zijn dan die van iberia of vueling
    Had verkeerd gezocht, vanaf Eindhoven of Dusseldorf zijn de tickets een stuk duurder. Vanaf Charleroi echter niet, heb tickets gevonden voor 30 euro p.p. begin maart. En in de meivakantie zijn ze rond de 45 euro p.p. Mooie prijzen, goedkoper hoeft niet (en kan waarschijnlijk ook niet)
    pi_54859355
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 16:44 schreef DutchTrain het volgende:
    Vliegen naar Spanje (Valencia en Madrid) kost meestal zo'n 35 euro incl. alles voor een retourtje met ryanair. Maar in de mei-vakantie kunnen de prijzen wel eens hoger zijn dan die van iberia of vueling
    Afgelopen week een retourtje geboekt eind januari (Eindhoven - Madrid) voor 26,- incl. belastingen, cc-toeslag etc. Weliswaar zonder bagage, maar voor een weekend is dat ook niet nodig. Zaterdagochtend om 9 uur vliegen en maandagochtend half zeven o.i.d. weer terug.

    Overigens kreeg ik van Volareweb een mailtje dat m'n terugvlucht (Milaan - Maastricht) een dag naar voren is gezet. Beetje jammer van zo'n kort weekend, maar goed. Mag eigenlijk niet klagen voor een retour all-in voor 5,02 euro. Incl. tax én bagage!
    "There are no short cuts to any place worth going"
    - Beverly Sills
    pi_54869941
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 23:26 schreef Pizza_Shooter het volgende:

    [..]


    Overigens kreeg ik van Volareweb een mailtje dat m'n terugvlucht (Milaan - Maastricht) een dag naar voren is gezet. Beetje jammer van zo'n kort weekend, maar goed. Mag eigenlijk niet klagen voor een retour all-in voor 5,02 euro. Incl. tax én bagage!
    mooie aanbieding idd. ik ga even een weekendje naar milaan boeken.. super tip
    pi_54917702
    5,02?! retour damn...

    Ook maar is die aanbiedingen in de gaten houden
    "The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
    pi_54921460
    quote:
    Op donderdag 29 november 2007 12:59 schreef Setambre het volgende:
    5,02?! retour damn...

    Ook maar is die aanbiedingen in de gaten houden
    Het was een openingsactie voor de lijn Maastricht - Milaan, vandaar die 5,02 all-in. Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij vermelden dat het 2e ticket dat ik wilde boeken opeens 50 euro was; blijkbaar was ik de laatste die voor 5 euro mocht dat weekend. Plus dat de terugvlucht nu een dag naar voren verzet is, maar goed. Wel op relaxte tijden overigens: vrijdag rond 13 uur 's middags heen en zondag ook rond die tijd weer terug. Geen RyanAir-taferelen met vluchten om 6 uur 's morgens etc.
    "There are no short cuts to any place worth going"
    - Beverly Sills
    pi_54923278
    quote:
    Op donderdag 29 november 2007 15:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:

    [..]

    Geen RyanAir-taferelen met vluchten om 6 uur 's morgens etc.
    ? Ryain air vliegt ook 'smiddags hoor!
      donderdag 29 november 2007 @ 18:28:07 #26
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_54924891
    Net even een retourtje Valencia geboekt vanaf MST voor ¤2 incl. belasting. (in Januari Do t/m Di)
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_54925033
    Mijn god dat is geen geld!
    Net ook ff gekeken voor Valencia, kwam ik op 12 euro uit voor 2 man. Even kijken of dat een optie gaat worden!
    pi_54925698
    quote:
    Op zondag 25 november 2007 13:40 schreef Blik het volgende:
    Zijn er nog leuke aanbiedingen naar Madrid, Valencia of Sevilla?? Willen in de meivakantie een paar dagen naar Spanje (en niet naar Barcelona)
    Vueling heeft nogal eens aanbiedingen, maar zelf zou ik voorzichtig zijn met boeken bij die maatschappij. Ze lijden zwaar verlies en voor het winterseizoen hebben ze op het laatste moment een aantal vluchten geschrapt.
    It's not a lie, if you believe
    pi_54926380
    quote:
    Op donderdag 29 november 2007 19:02 schreef 18konijn het volgende:

    [..]

    Vueling heeft nogal eens aanbiedingen, maar zelf zou ik voorzichtig zijn met boeken bij die maatschappij. Ze lijden zwaar verlies en voor het winterseizoen hebben ze op het laatste moment een aantal vluchten geschrapt.
    Een samenvoeging met clickair zit er dan ook in, maar ik denk dat clickair (o.a. met aandeelhouder Iberia) wacht tot Vueling failliet gaat, en zo goedkoop de vliegtuigen over kunnen nemen.
    Je kunt met Clickair overigens ook naar Sevilla vliegen....

    Verwacht trouwens in de meivakantie geen aanbiedingen, de luchtvaartmaatschappijen weten heel goed dat de Nederlanders dan weg willen, dus de spotprijzen zullen dan niet te vinden zijn.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_54948464
    kreeg vanmiddag een mailtje dat je in januari vanaf 50e retour naar Parijs kan met de Thalys! Leek me wel het vermelden waard +'.
    pi_54958149
    Ik heb een retourtje Milaan geboekt met volareweb: heen 22-1 terug 23-1. Nu krijg ik laatst een nieuwe bevestiging doorgemaild. Toen ik het bericht van Pizza_shooter las, keek ik nog eens goed en toen zag ik pas dat mijn heenvlucht naar 23-1 is verplaatst. Dit betekent dat mijn terugvlucht eerder vertrekt dan mijn vlucht heen! Ik ga ze maar eens mailen...
    Wordt over nagedacht...
    pi_54958371
    quote:
    Datum- en tijdsveranderingen zijn toegestaan één uur voor schema vertrektijd via Volareweb.com ticket desk en na betaling van 30 Euro omboekkosten per vlucht per passagier. In alle gevallen zal het tarief van de vernieuwde boeking gehanteerd worden. Het verschil dient door de passagier betaald te worden. Indien het nieuwe tarief lager blijkt te zijn, wordt niet tot terugbetaling van het verschil overgegaan.
    Uit de voorwaarden.

    Voor ¤30 + verschil in tarief zou het dus kunnen, de 21e heen oid, want ze vliegen niet dagelijks. Ik denk dat je goedkoper uit bent met een enkeltje Ryanair naar Bergamo en dan de bus naar Milaan
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_54958454
    Alles leuk en aardig, maar zij veranderen mijn vluchttijden zonder te vragen of ik het daar mee eens ben. En dan zelfs op zo'n manier dat het onmogelijk is om op de genoemde tijden te vliegen (terugweg eerder dan heenweg).
    Dan ga ik niet vervolgens wijzigingskosten betalen.
    Wordt over nagedacht...
    pi_54958517
    quote:
    6.4 Als uw vlucht is geannuleerd of voor de reisdatum is veranderd van tijdschema, zodat uw vlucht vijf uur voor of na de originele geplande vertrektijd staat gepland, dan geeft dit u recht op een reiskrediet of een volledige schadeloosstelling van alle betaalde prijzen als de alternatief aangeboden vluchten niet geschikt zijn voor u. De luchtvaartmaatschappij beveelt alle passagiers ten zeerste aan hun reservering te controleren kort voor vertrek, wanneer ver voor vertrek is geboekt.
    Die staat er ook nog trouwens, dat zou weer betekenen dat je alles terug kan krijgen
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_54958788
    Ik heb een voorstel gedaan voor twee data die me wel uitkomen en anders zal ik inderdaad gewoon een volledige schadeloosstelling vragen.
    Wordt over nagedacht...
    pi_54963323
    quote:
    Op vrijdag 30 november 2007 23:08 schreef _Woody_ het volgende:
    Ik heb een voorstel gedaan voor twee data die me wel uitkomen en anders zal ik inderdaad gewoon een volledige schadeloosstelling vragen.
    Zo... 5 hele euro's
    pi_54963493
    Het gaat om het idee.
    Wordt over nagedacht...
    pi_54963546
    Dan heb ik niks gezegd

    vvv

    [ Bericht 56% gewijzigd door Thetallguy op 01-12-2007 11:10:58 ]
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      zaterdag 1 december 2007 @ 10:58:53 #39
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_54963769
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 10:33 schreef Thetallguy het volgende:
    Niet om vervelend te zijn, maar vaak krijg je de 'administratiekosten' dan niet terug voor het ongemak. Niet boos worden als je dus maar 2 cent van de betaalde 5,02 terug krijgt
    Mijn ervaring is, ook met de budgetairliners, is dat je, als zij het schema omgooien, of alle kosten terugkrijgt, ook de administratiekosten, of kosteloos de vlucht mag omboeken.

    Air Asia heb ik ervaring mee met zowel volledig geld terugkrijgen als omboeken van vluchten, ook de retourvlucht omdat de heenvlucht later was.
    Sky Europe heb ik ervaring mee dat omdat ze niet meer naar Bratislava vlogen ik kosteloos en op een door mij bepalen tijd een andere retourvlucht mocht boeken op ELK traject waarop zij vlogen, of volledig geld terug.

    Dus ik zie niet in waarom je niet alle kosten terug zou krijgen of gratis kan omboeken door een schemawijzing van de maatschappij. Als ze dat nie zouden doen voldoen ze overigens ook niet aan de EU regels!
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_55025320
    HOOOOOEEEERAAAA!! eindelijk nachttreinen naar eindhoven!! vanaf 9 december start de ns met een nachtnet naar eindhoven/tilburg/den bosch. Dus we hoeven niet meer met z'n allen te rennen om de laatste trein om 11 uur te halen

    http://ns.nl/servlet/Satellite?cid=1084186236924&pagename=www.ns.nl%2FPage%2FArtikelPage_www.ns.nl&p=1084186236924&lang=nl&c=Page

    Denk voor vele mensen iets waar we jaren op hebben gewacht!
      dinsdag 4 december 2007 @ 07:14:55 #41
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_55026865
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 00:45 schreef jmac het volgende:
    HOOOOOEEEERAAAA!! eindelijk nachttreinen naar eindhoven!! vanaf 9 december start de ns met een nachtnet naar eindhoven/tilburg/den bosch. Dus we hoeven niet meer met z'n allen te rennen om de laatste trein om 11 uur te halen

    http://ns.nl/servlet/Satellite?cid=1084186236924&pagename=www.ns.nl%2FPage%2FArtikelPage_www.ns.nl&p=1084186236924&lang=nl&c=Page

    Denk voor vele mensen iets waar we jaren op hebben gewacht!
    Is idd mooi nieuws, kan ik ook eens vanuit Den Bosch laat terug naar Utrecht (mits mijn fiets op het station staat)
      woensdag 5 december 2007 @ 19:36:42 #42
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_55063235
    Met Transvertragia http://www.transavia.com/nl/megasale

    Kan je nu voor 'alleen de belastingen' vliegen naar verschillende bestemmingen in Europa vanaf Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven.
    Wel alleen in de periode 10 december tot en met 3 februari, maar het kan wellicht voor een leuke weekendtrip interresant zijn.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_55224533
    quote:
    Nu ook bijbetalen voor 'tweezitters' in Economy Class bij KLM

    AMSTELVEEN - Passagiers die bij KLM een vlucht boeken op een Boeing 747-400, 777-200 of MD-11 moeten vanaf januari extra betalen als ze een Economy Class stoel willen reserveren op een rij waar slechts twee stoelen staan. De toeslag á vijftig euro per persoon per vlucht is van toepassing op alle vluchten vanuit Amsterdam en op twaalf vluchten naar Amsterdam.

    Eerder stelde KLM al in dat moest worden bijbetaald voor stoelen met extra beenruimte, zoals bij de nooduitgang. Voor Platinum en Gold leden van de frequent flyer programma’s Flying Blue (KLM en Air France) en Worldperks (Northwest) geldt de toeslag niet.

    De ‘tweezitters’ kunnen, net als de stoelen met extra beenruimte, alleen via internet worden gereserveerd en dienen te worden betaald met een creditcard. Reserveren is vanaf dertig uur voor vertrek mogelijk.

    Beperkt aantal stoelen
    Het aantal ‘tweezitters’ op de 747, 777 en MD-11 is beperkt. In de 747-400 Combi zijn dit rijen 12 tot en met 17 D/E, bij de 747-400 zijn daar 63 tot en met 66 A/C en H/K aan toegevoegd. In de 777 bevinden de enige ‘tweezitters’ zich op rij 10 A/B en H/J en 44 A/B en H/J. In de MD-11 zijn de minste stoelrijen met twee zitplaatsen, namelijk alleen rij 39 A/C en G/J.

    Overigens moet worden opgemerkt dat de ‘tweezitters’ misschien prettig zijn voor passagiers die in een tweetal reizen, maar dat de specifieke rijen zich niet per definitie op een ideale plek in het vliegtuig bevinden, omdat ze bijvoorbeeld vlak bij het toilet of de boordkeuken zijn geplaatst.
    bron: http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=23684

    Ik weet niet wat KLM denkt te zijn, maar echt de favoriete airline zijn ze voor veel mensen al niet, het entertainmentsysteem in de economy classe op de 747's die veel ingezet worden richting Azië loopt gigantisch achter bij de Aziatische concurrenten. (KLM; kleine schermen in het gangpad, de Aziatische concurrenten AVOD videoschermen in elke stoel).

    Dit is een maatregel die over de top is voor een full servicemaatschappij die KLM zegt te zijn, zeker bij de 747-Combi's zijn de 2 zitters helemaal niet ideaal omdat je aan het gangpad en tegen een muur zit, dus zeker geen topplek. Je hebt ook niet meer beenruimte dan anders.
    Straks gaan betalen voor een gangpad of raamplaats? Of om als samenreizenden naast elkaar te mogen zitten?
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_55224652
    Moeten ze in de Fokkers ook doen, is lekker binnenlopen
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_55229764
    nog even en ze gaan de stoelen voorin extra belasten omdat je daar minder lang op je eten moet wachten en sneller bij de gate bent na de landing. Dat je meer service extra laat kosten okee, maar ga niet ieder wissewasje extra belasten om je eigen zakken te vullen.
    "There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
    pi_55231782
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 22:05 schreef arrebar het volgende:
    nog even en ze gaan de stoelen voorin extra belasten omdat je daar minder lang op je eten moet wachten en sneller bij de gate bent na de landing. Dat je meer service extra laat kosten okee, maar ga niet ieder wissewasje extra belasten om je eigen zakken te vullen.
    . En een toeslag op de bestaande toeslag voor het zitten bij de nooduitgang, omdat je er niet alleen veel beenruimte hebt, maar dat je er ook als eerste uit bent bij een crash (de zogenoemde hoge overlevingskanstoeslag )
    pi_55231833
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 23:06 schreef WebForce het volgende:

    [..]

    . En een toeslag op de bestaande toeslag voor het zitten bij de nooduitgang, omdat je er niet alleen veel beenruimte hebt, maar dat je er ook als eerste uit bent bij een crash (de zogenoemde hoge overlevingskanstoeslag )
    Die is dus al een paar maanden geleden aangekondigd bij de KLM, ook ¤50 meen ik
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_55233182
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 23:08 schreef Thetallguy het volgende:

    [..]

    Die is dus al een paar maanden geleden aangekondigd bij de KLM, ook ¤50 meen ik
    Ik bedoel dat je een dubbele toeslag hebt voor 1 plek
    - Beenruimte
    - Overlevingskanstoeslag

    Jammer dat ik em moet uitleggen...
      vrijdag 14 december 2007 @ 01:22:40 #49
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_55260070
    -hier stond iets doms, sorry-
    Confidence through competence
    pi_55260296
    Thalys van Amsterdam - Parijs / Parijs - Amsterdam 25euro enkeltje.
    http://www.nshispeed.nl/n(...)eis-vanaf-25-2#62-10

    Beschikbaardheid:
    http://217.194.102.77/avl/thalys_nlasc_frpno.php
      dinsdag 18 december 2007 @ 19:28:07 #51
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_55368694
    quote:
    Brussel wil af van vloeistoflimiet in handbagage

    18-12-2007

    BRUSSEL - De Europese Commissie komt in de zomer met een stappenplan om de vloeistoflimieten voor luchtvaartpassagiers af te schaffen. Aanleiding zijn klachten van passagiers, Europees Parlement en luchtvaartbedrijven. Dat meldden Europarlementsleden Jeanine Hennis-Plasschaert (VVD) en Corien Wortmann (CDA) dinsdag (18 december) na overleg met de Europese Commissie.

    Schijnveiligheid
    Passagiers mogen nu hooguit kleine flesjes lenzenvloeistof, drinkwater of andere vloeistof meenemen aan boord. De regel was eind 2006 ingesteld na de poging een terroristische aanslag te plegen op het Londense vliegveld Heathrow.
    VVD'ster Hennis-Plasschaert voerde sindsdien actie tegen de beperking. "De vloeistoflimiet houdt geen terrorist tegen. De controle is zo lek als een mandje en verschilt per land. Kortom, een dure maatregel voor schijnveiligheid."

    Half januari akkoord
    Het Europees Parlement, de EU-landen en de Europese Commissie willen voor half januari een akkoord over veiligheid in de luchtvaart. Nieuw wordt waarschijnlijk dat het Europees Parlement mag gaan meebeslissen over controlemaatregelen op luchthavens. Nu beslissen de EU-landen zelf.

    "Het parlement heeft dinsdag een eindbod op tafel gelegd bij de EU-landen", zei CDA'ster Wortmann. Het parlement ziet daarbij af van een eerdere wens. "We willen graag dat extra controles op luchthavens niet voor rekening komen van passagiers. Maar dat stuit op groot verzet van de EU-landen. Het parlement doet nu wat water bij de wijn, wat dit betreft."

    Wel zal de Europese Commissie onderzoeken hoe EU-landen nu de controles financieren. Dat zou eventueel kunen leiden tot een voorstel om de regels hiervoor te harmoniseren.
    bron: http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=23791

    Dit lijkt mij een goed plan. De laatste tijd merk ik sowieso al dat het wat minder prioriteit heeft gezien de minder goede controle op vloeistoffen, en je kan beter letten op de gevaarlijke zaken dan de passagier zijn flesje water af te pakken.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_55491352
    Voor mensen die naar Belgie willen; in de kerstvakantie en in de weekends kun je een korting krijgen voor de reis binnen Belgie. Bestellen kan op de website van de Belgische spoorwegen (ff googlen).
    Zo ga ik eind deze week voor 16 euro retour naar Brugge (nl gratis ivm OV) terwijl dat via de Nederlandse Spoorwegen 10 euro meer kost!
    pi_55491579
    Maar niet geldig vanaf/naar een grenspunt dus wel zorgen dat je een kaartje daarvandaan ook hebt
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_55492002
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 19:28 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    bron: http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=23791

    Dit lijkt mij een goed plan. De laatste tijd merk ik sowieso al dat het wat minder prioriteit heeft gezien de minder goede controle op vloeistoffen, en je kan beter letten op de gevaarlijke zaken dan de passagier zijn flesje water af te pakken.
    controles afschaffen omdat ze niet waterdicht zijn.
    al qaida aanhangers smullen van dit nieuws.
    pi_55493098
    quote:
    Op zondag 23 december 2007 15:31 schreef Thetallguy het volgende:
    Maar niet geldig vanaf/naar een grenspunt dus wel zorgen dat je een kaartje daarvandaan ook hebt
    klopt, geldt alleen binnen belgie.
    pi_55493281
    quote:
    Op zondag 23 december 2007 15:47 schreef rebel6 het volgende:

    [..]

    controles afschaffen omdat ze niet waterdicht zijn.
    al qaida aanhangers smullen van dit nieuws.
    Leef in angst, nee echt!
    pi_55493932
    quote:
    Op zondag 23 december 2007 16:38 schreef Xith het volgende:

    [..]

    Leef in angst, nee echt!
    Je hebt gelijk, een fatsoenlijke controle op brandbare vloeistoffen aan boord is inderdaad belachelijk, gauw afschaffen maar!
    pi_55494391
    In januari/februari zullen de echte aanbiedingen wel weer komen. Vind het al een tijdje erg rustig.
    pi_55495199
    quote:
    Op zondag 23 december 2007 17:06 schreef rebel6 het volgende:

    [..]

    Je hebt gelijk, een fatsoenlijke controle op brandbare vloeistoffen aan boord is inderdaad belachelijk, gauw afschaffen maar!
    De huidige regels zijn volkomen onzinnig, deo mag je mee aan boord, een aansteker is ook geen probleem deo+aansteker=vlammenwerper/leuke ontploffing. Daarnaast zijn er zat plastic messen te krijgen welke een metaaldetector dus niet oppikt. Het is een en al schijnveiligheid.
      zondag 23 december 2007 @ 18:20:19 #60
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_55495527
    Ze hebben by Firstchoice in de UK wel fijne aanbiedingen naar Florida in Januari. Ongeveer 500pond pp incl. vlucht/hotel/auto!
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_55515582
    quote:
    KLM neemt concurrent VLM Airlines over

    24-12-2007

    SCHIPHOL - Air France-KLM neemt officieel de Vlaamse branchegenoot VLM Airlines over. VLM Airlines, dat de grootste speler is op de zakenluchthaven Londen City Airport, gaat intensief samenwerken met CityJet, een dochteronderneming van Air France. Het Nederlandse Panta Holdings van Jaap Rosen Jacobson was tot nu toe de eigenaar van VLM Airlines.

    VLM Airlines is een bekende maatschappij in de Nederlandse zakenwereld. Het bedrijf vliegt dagelijks veelvuldig van Schiphol en Rotterdam naar Groot-Brittannië. De vloot bestaat uit achttien Fokker 50’s en een gehuurde BAe-146.

    Directeur Johan Vanneste van VLM Airlines is blij met de overname door Air France-KLM. Door de intensieve samenwerking met CityJet vergroten beide maatschappijen hun positie op Londen City Airport enorm en krijgen passagiers de keuze uit meer bestemmingen en meer frequenties.

    Jaap Rosen Jacobson, eigenaar van Panta Holdings, verklaarde: “VLM Airlines is een juweel onder de regionale luchtvaartmaatschappijen. Ze is van een kleine maatschappij uitgegroeid tot de belangrijkste speler op London City Airport. Ik ben trots op deze ontwikkeling en nog meer op de spannende opportuniteiten die VLM Airlines te wachten staan onder de vleugels van Air France-KLM."
    http://www.nu.nl/news/136(...)_neemt_VLM_over.html

    Vaarwel concurrentie


    Misschien gaan ze wel aansluiten op het netwerk van CityJet ( http://www.cityjet.com/# ) en komt er een codeshare verbinding Rotterdam - Parijs voor KLM-AF vluchten vanaf Parijs, zoals je nu ook vanaf Eindhoven via Parijs kan vliegen
      maandag 24 december 2007 @ 18:52:38 #62
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_55516705
    quote:
    Op maandag 24 december 2007 15:36 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    http://www.nu.nl/news/136(...)_neemt_VLM_over.html

    Vaarwel concurrentie


    Misschien gaan ze wel aansluiten op het netwerk van CityJet ( http://www.cityjet.com/# ) en komt er een codeshare verbinding Rotterdam - Parijs voor KLM-AF vluchten vanaf Parijs, zoals je nu ook vanaf Eindhoven via Parijs kan vliegen
    Ik hoorde het ook en dacht.. tja een slimme zet als het door de ogen van KLM bekijkt, een grote concurrent welke op de Amsterdam / Rotterdam - London City route vliegt opkopen.
    Alleen denk ik niet dat dit heel goedkoop is geweest voor AF/KLM, VLM was een goedlopende luchtvaartonderneming, maar kan natuurlijk geen nee zeggen tegen het grote geld.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_55524617
    In dezelfde week als waarin British Airways heeft aangekondigd te starten met 4x daags London City - Amsterdam.

    1 concurrent minder, 1 erbij
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_55530858
    Wel weer goed nieuws
    quote:
    Centralwings ook vanaf Gdansk naar Amsterdam

    24-12-2007

    AMSTERDAM - De Poolse prijsvechter Centralwings vliegt vanaf 1 april 2008 een nieuwe lijndienst van Gdansk naar Amsterdam. Onlangs kondigde de maatschappij al aan een verbinding te openen van Krakow naar Amsterdam. De dochteronderneming van het Poolse LOT speelt in op de groeiende vraag naar transport van en naar Polen.

    Naast Amsterdam kondigde Centralwings ook Manchester en Girona aan als nieuwe bestemming vanaf Gdansk. Daarnaast start de maatschappij een verbinding tussen Wroclaw en Rome Ciampino.
    Weer een leuke low cost bestemming waar ik nog graag heen wil er bij


    Alhoewel 'low cost' betrekkelijk is =>
    quote:
    Going Out
    1 Adult at 19,99 EUR 19,99 EUR
    Fixed Passenger's Charge 32,89 EUR

    Coming Back
    1 Adult at 19,99 EUR 19,99 EUR
    Fixed Passenger's Charge 32,89 EUR

    Total 105,76 EUR


    [ Bericht 19% gewijzigd door DutchTrain op 25-12-2007 12:14:14 ]
    pi_55575085
    Ik weet niet of het aanbiedingsprijzen zijn maar ik boek net een retourtje in maart (12e heen en de 14e terug) en ik kom op 2 euro cent uit (met toeslagen etc in totaal 26 euro retour).
    Komt goed uit want ik heb er altijd zo een hekel aan als ze die vlucht prijzen omhoog knallen na de europese lotingen

    Zo wordt Tottenham Hotspur-PSV wel erg leuk

    (ervan uitgaande dat PSV en Tottenham een ronde verder raken.. anders heb ik pech en wordt het een paar dagen sight seeing..)
    Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
    "Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
    Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
    "En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
      donderdag 27 december 2007 @ 16:35:53 #66
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_55575644
    quote:
    Op maandag 24 december 2007 23:42 schreef Thetallguy het volgende:
    In dezelfde week als waarin British Airways heeft aangekondigd te starten met 4x daags London City - Amsterdam.

    1 concurrent minder, 1 erbij
    Handige bijkomstigheid is dat ze slots vrij kunnen maken voor Northwest op LHR. (aangezien ze waarschijnlijk gaan stoppen met RTM/EIN- LHR)
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_55580158
    effe melden: ryanair heeft momenteel weer wat goedkope aanbiedinkjes dus voor degene die interesse heeft....
    Je bent nooit te oud om te leren....toch?
    pi_55581206
    De aanbiedingen die ze nu hebben, hebben ze bijna standaard.
    Wordt over nagedacht...
    pi_55581344
    Die ¤10 zijn toch wel leuk hoor
    pi_55726040
    Interessant topic!
    Heb toch wel wat plannen voor het komende jaar en dan komt een eventueel goedkoop ticket altijd van pas!
    Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
    Ik vind je sig nogal denigrerend.
    pi_55749558
    Voor de mensen in Noord-Nederland:
    quote:
    Altijd nachtbus naar Bremen

    Groningen - Busbedrijf Public Express maakt voortaan altijd een nachtrit tussen Groningen en Bremen. Passagiers moesten tot dusver voor de rit reserveren, maar dat is niet meer nodig. "Het is niet elke nacht even druk, maar er is altijd wel iemand die meewil. We gaan daarom gewoon elke nacht rijden", zegt directeur Christoph Marquardt.

    Marquardt beleefde een slechte start van het jaar. Vijf van de dertig merendeels Nederlandse inzittenden raakten dinsdagavond licht gewond toen de bus met lage snelheid tegen een boom botste. De chauffeuze (43) raakte kort na vertrek bij het station in Oldenburg plotseling onwel. Ze is geopereerd en maakt het volgens Public Express inmiddels weer goed. De passagiers zijn met een andere bus naar Groningen gebracht.

    Het bedrijf rijdt sinds april vier keer per dag tussen Groningen en het treinstation en de luchthaven van Bremen. Tijdens de drie dagritten stopt de bus ook in Oldenburg. De nachtbus vertrekt om 23.15 uur uit Bremen en om 02.15 uur uit Groningen.

    Bron: Dagblad van het Noorden
    www.publicexpress.de/nl/
    pi_55752077
    Geen taxen en toeslagen bij Skyeurope.com
    quote:
    No Fees & Taxes with SkyEurope!

    Get your SkyEurope Ticket* for flights across Europe net of tax!

    SkyEurope helps you save money and abates taxes. ALL flight tickets* booked until January 13th 2008 are sold after tax!
    This offer is valid from now for all flights booked until January 13th 2008. Book your ticket without any additional charges and fees here (this promotion is not valid for creditcard fees)!

    Choose your favorite destination and save your tax-free flight* ticket right now!
    This unique offer lasts for all bookings made until January 13th 2008.

    Travel period lasts from January 8th until February 29th 2008.
    Het aantal bestemmingen is helaas wel teruggebracht naar alleen Wenen en Praag. Beide steden kun je nu bezoeken vanaf zo'n 65 euro incl. met deze aanbieding.

    Nieuw is, dat je ook een vlucht met overstap in Wenen of Praag kunt boeken, waardoor je bijvoorbeeld voor 120 euro retour naar Boekarest, Sofia of Warschau vliegt. Wel goed opletten dat je een overstap kiest waarbij je niet de hele nacht op de luchthaven moet blijven..
      zaterdag 5 januari 2008 @ 23:28:00 #73
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_55811606
    Zijn jullie bekend met Priceline.com? Daar kan je op hotels bieden; heb het net gedaan voor mijn vakantie in de States en we hebben hele goede hotels voor een redelijk zacht prijsje gekregen.
    Principe is dat je biedt op een hotelklasse in een gebied (zeg maar 4*) en dat je dan niet weet wat voor een hotel je krijgt. Ze kunnen ook je prijs afwijzen als het te laag is, daarvoor moet je even op onderzoek uit op het Net. (je mag maar 1x per 24u bieden op een klasse in een gebied; je kan wel een klasse lager gaan zitten of in een ander gebied pakken) Heb net een Marriot resort geboekt voor ongeveer -55% en een Westin hotel voor -40%!
    Er is ook een Europese (UK) site. Voor Amerikaanse hotels kan je dit forum www.biddingfortravel.net raadplegen voor geaccepteerde rates voor hotels. Erg handig en het is beter dan de meeste aanbiedingen!
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_55885055


    Wel met een heleboel voorwaarden => http://www.ryanair.com/member/freeflights.html
    pi_55901886
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 22:19 schreef DutchTrain het volgende:
    [ afbeelding ]

    Wel met een heleboel voorwaarden => http://www.ryanair.com/member/freeflights.html
    En het werkt meestal ook met oudere boekingsnummers
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_55911285
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 17:27 schreef Thetallguy het volgende:
    En het werkt meestal ook met oudere boekingsnummers
    Had dat nou niet gezegd, nou heb ik weer 57 euro uitgegeven voor een retourtje Eindhoven - Valencia - Malta
      woensdag 9 januari 2008 @ 23:30:43 #77
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_55912357
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 19:05 schreef DutchTrain het volgende:
    Geen taxen en toeslagen bij Skyeurope.com
    [..]

    Het aantal bestemmingen is helaas wel teruggebracht naar alleen Wenen en Praag. Beide steden kun je nu bezoeken vanaf zo'n 65 euro incl. met deze aanbieding.

    Nieuw is, dat je ook een vlucht met overstap in Wenen of Praag kunt boeken, waardoor je bijvoorbeeld voor 120 euro retour naar Boekarest, Sofia of Warschau vliegt. Wel goed opletten dat je een overstap kiest waarbij je niet de hele nacht op de luchthaven moet blijven..
    Amsterdam - Praag van 2 t/m 5 mei (wel met belachelijke reistijden, 21:00 heen en om 06:30 terug) voor 58 euro incl.
    pi_55949839
    Boek vroeg en bespaar nog méér Onze BESTE AANBIEDINGEN OOIT!

    Boek nu voor enorme kortingen met onze beste aanbiedingen ooit want wij hebben de prijzen gesnoeid van al onze 312 routes!

    U krijgt van ons tot maar liefst 25% korting op elke stoel, op elke route en elke dag. Op vluchten van 12 februari tot 31 mei 2008.

    Wees er snel bij: deze aanbieding geldt tot 15 januari 2008 om middernacht. En wacht niet, want deze fantastische prijzen mag u niet missen.

    Boek vroeg en bespaar nog méér vandaag bij easyJet.com
    pi_55958996
    Ik had voor februari tickets geboekt naar milan met volareweb. maar helaas hebben zij mij vanvond gebeld dat alle vluchten van Rotterdam naar Milaan tot eind maart geannuleerd zijn..

    zucht..
      vrijdag 11 januari 2008 @ 20:27:12 #80
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_55959061
    http://www.klm.com/travel/nl_nl/special_offers/destination/ecotax.htm?intcamp=sal.ecotax&intchan=home.ecotax&inttype=hptrigger.ecotax&intctry=nl&intlang=NL

    Voor verre vluchten is het wellicht raadzaam om deze voor 16 januari te boeken, omdat je dan de 'belachelijke' vliegbelasting van 45 euro niet hoeft te betalen.

    Wel heeft KLM juist de brandstoftoeslag weer verhoogd, en dit riekt naar bedrog, KLM haar brandstofkosten stijgen of dalen namelijk helemaal niet als dit opeens op de wereldmarkt aan het stijgen is, wat dit zit in zogenaamde hedgefondsen.
    Ik ben er dan ook voor dat luchtvaartmaatschappijen uitsluitend de airportkosten apart in rekening mogen brengen, en de rest gelijk deel moet uitmaken van de ticketprijs, want een ticketprijs van 500 euro klinkt leuk, maar als je daar 176 euro 'brandstoftoelsag' op gooit moet je gewoon je ticket duurder maken, want dit is gewoon verkapt prijs verhogen onder het valse voorwendsel van stijgende olieprijzen.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_55960975
    quote:
    Op vrijdag 11 januari 2008 20:24 schreef DancePlaza het volgende:
    Ik had voor februari tickets geboekt naar milan met volareweb. maar helaas hebben zij mij vanvond gebeld dat alle vluchten van Rotterdam naar Milaan tot eind maart geannuleerd zijn..

    zucht..
    Das lekker dan. Halverwege maart heb ik een vlucht Maastricht - Milaan geboekt, mag hopen dat die niet gecancelled wordt.
    "There are no short cuts to any place worth going"
    - Beverly Sills
    pi_56027352
    via www.easyjet.com/january nog goedkope tickets voor in de maand januari. Boeken kan t/m morgennacht en vliegen t/m de 31e

    Als ik via die link bijv. Amsterdam - Londen voor komende woensdag doe kom ik op ongeveer 30 euro retour. Via easyjet.nl is dit voor dezelfde vluchten 260 euro
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_56144476
    Een aanbieding van een andere orde..

    Het is weer www.boekenfestijn.com in Ahoy, Rotterdam dit weekend. Ofwel vele goedkope reisgidsen en fotoboeken en kalenders van allerlei landen en steden.

    Ben vandaag geweest en er liggen vrij veel reisgidsen, voornamelijk van Elmar en National Geographic. Maar ook vele talengidsjes en pocketboekjes van velerlei bestemmingen.
    pi_56148444
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 23:47 schreef DutchTrain het volgende:
    Een aanbieding van een andere orde..

    Het is weer www.boekenfestijn.com in Ahoy, Rotterdam dit weekend. Ofwel vele goedkope reisgidsen en fotoboeken en kalenders van allerlei landen en steden.

    Ben vandaag geweest en er liggen vrij veel reisgidsen, voornamelijk van Elmar en National Geographic. Maar ook vele talengidsjes en pocketboekjes van velerlei bestemmingen.
    Ik heb een Nederlands-Italiaans woordenboekje voor 3 euro en een boek van Toscane voor 4 euro aangeschaft.
    En verder nog wat niet reisgerelateerde boeken!
    Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
    Ik vind je sig nogal denigrerend.
    pi_56366289
    Nog een leuke aanbieding als je toch nog op stap moet...

    quote:
    Verras je Valentijndate
    Al plannen voor Valentijnsdag? Verras je date met een onvergetelijke avond uit. En waar je ook heengaat met het openbaar vervoer van RET, Connexxion en NS in Rotterdam en omstreken, met het ValentijnVervoerbewijs reist je date op 14 februari na 18.00 uur gratis met je mee! Zorg zelf natuurlijk wel voor een geldig vervoerbewijs.

    Ook voor korting op theater tickets => http://www.ovalentijn.nl/
      dinsdag 29 januari 2008 @ 18:51:12 #87
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_56392139
    quote:
    Transavia begint binnenkort vanaf RTM een 2 dagelijkse vlucht op Paris Orly-Sud voor dezelfde prijs, best wel apart dat ze rechtstreekse concurrentie met de Thalys aangaan.
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_56392438
    quote:
    Op dinsdag 29 januari 2008 18:51 schreef Public_NME het volgende:

    Transavia begint binnenkort vanaf RTM een 2 dagelijkse vlucht op Paris Orly-Sud voor dezelfde prijs, best wel apart dat ze rechtstreekse concurrentie met de Thalys aangaan.
    Als ze aansluiting zouden bieden op de andere Transavia vluchten vanaf Orly zou het interessant kunnen zijn, maar ik denk dat de zakelijk markt liever een Cityhopper verbinding naar Charles de Gualle had gehad voor aansluiting op Air France vluchten daar (zoals Eindhoven nu wel heeft)
    pi_56392550


    http://www.centralwings.com
    quote:
    All flights lead to Poland!

    Only from 30 January to 12 February 2008 can you buy the ticket TO POLAND from 29.90 GBP! *

    Check from which European cities you can fly to Poland and book the ticket right now at www.centralwings.com

    Be there between 30 January and 12 February 2008!

    * Promotion concerns the flights between 30 January and 31 March 2008, exclusive of 17-24.03.2008. One way flight all fees and taxes inclusive. The number of places at an attractive price is limited.
      dinsdag 29 januari 2008 @ 20:34:59 #90
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_56394550
    Skyeurope heeft een leuke en goede valentijnsactie, koop 2 tickets, en betaal er 1!

    http://www1.skyeurope.com/nl/Default.aspx?CatID=145

    Persoonlijk komt dit heel erg goed uit, ik moest voor half mei 2 tickets hebben voor Amsterdam - Wenen, en dan Wenen - Barcelona. Totaal kom ik nu uit op 51,50 + 35,50 = 87,00 euro voor 2 personen inclusief alle kosten!
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
      dinsdag 29 januari 2008 @ 23:02:25 #91
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_56398591
    quote:
    Op dinsdag 29 januari 2008 20:34 schreef ozzietukker het volgende:
    Skyeurope heeft een leuke en goede valentijnsactie, koop 2 tickets, en betaal er 1!

    http://www1.skyeurope.com/nl/Default.aspx?CatID=145

    Persoonlijk komt dit heel erg goed uit, ik moest voor half mei 2 tickets hebben voor Amsterdam - Wenen, en dan Wenen - Barcelona. Totaal kom ik nu uit op 51,50 + 35,50 = 87,00 euro voor 2 personen inclusief alle kosten!
    Goede tip, zit er zwaar over te denken om voor 99 euro een lang weekend Praag te boeken in Mei. kun je een beetje goedkoop slapen in Praag in een hostel?
      dinsdag 29 januari 2008 @ 23:05:41 #92
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_56398678
    quote:
    Op dinsdag 29 januari 2008 23:02 schreef Blik het volgende:

    [..]

    Goede tip, zit er zwaar over te denken om voor 99 euro een lang weekend Praag te boeken in Mei. kun je een beetje goedkoop slapen in Praag in een hostel?
    Op Hostelworld zag ik max. ¤20 pppn...
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_56426793
    Schiphol heeft elke week een "Airline van de week".
    Deze week: Swissair.
    quote:
    Luchtvaartmaatschappij: Swiss International Air Lines
    Retourprijs (klasse): ¤ 179.00 (Economy)
    (Ticket ¤ 67,- + Tax ¤ 112,-)
    Vliegticket Garantie: ¤ 6,-
    Reserveringskosten per persoon: ¤ 15,-
    Reisperiode: Van 02-01-2008 tot 31-03-2008
    Minimum aantal personen: 1
    Min. / max. verblijfsduur: minimum 3 dag / maximum 365 dag
    Vertrekdagen heenvlucht: Ma-Di-Wo-Do-Vr-Za-Zo-
    Vertrekdagen terugvlucht: Ma-Di-Wo-Do-Vr-Za-Zo-
    Aantal transfers: 1
    Overige informatie: Route via Zürich.
    Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
    Ik vind je sig nogal denigrerend.
    pi_56427669
    quote:
    Op dinsdag 29 januari 2008 23:02 schreef Blik het volgende:

    [..]

    Goede tip, zit er zwaar over te denken om voor 99 euro een lang weekend Praag te boeken in Mei. kun je een beetje goedkoop slapen in Praag in een hostel?
    Je kunt heel leuk en heel goedkoop overnachten in Praag! Sowieso is Praag erg leuk.
      donderdag 31 januari 2008 @ 10:17:52 #95
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_56427925
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 10:00 schreef Liejannuh het volgende:

    [..]

    Je kunt heel leuk en heel goedkoop overnachten in Praag! Sowieso is Praag erg leuk.
    Dat is erg mooi, ben nog nooit in Praag geweest ( ), zelfs nog nooit in Tsjechië.
      donderdag 31 januari 2008 @ 18:55:00 #96
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_56440005
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 08:51 schreef OA het volgende:
    Schiphol heeft elke week een "Airline van de week".
    Deze week: Swissair.
    [ afbeelding ]
    [..]
    Waarnaartoe? Zürich?
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_56444452
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 18:55 schreef Public_NME het volgende:

    [..]

    Waarnaartoe? Zürich?
    Er staat Venetië (via Zürich) :p
      donderdag 31 januari 2008 @ 22:13:14 #98
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_56444805
    ik zag dat plaatje niet...
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_56502094
    quote:
    Poolse prijsvechter Centralwings nu ook van Amsterdam naar Poznan
    02-02-2008

    WARSCHAU - De Poolse prijsvechter Centralwings heeft een derde bestemming aangekondigd vanaf Amsterdam. De dochtermaatschappij van LOT vliegt vanaf 30 maart drie maal per week naar Poznan. Eerder werd al bekendgemaakt dat vanaf dezelfde datum naar Krakow en Gdansk wordt gevlogen, waardoor Centralwings in één klap drie nieuwe routes opent.

    De vluchten naar Poznan worden op maandag, vrijdag en zondag uitgevoerd. Centralwings vliegt met een vloot van negen Boeing 737-300’s en 737-400’s
    Interessant voor de mensen die graag grote en cultuur-historische, oost-Europese steden bezoeken. Een retourtje Amsterdam-Poznan heb je vanaf ¤75,- incl. taxes.
    pi_56605516
    Airline van de week: Royal Air Maroc
    quote:
    Amsterdam naar Casablanca


    Vertrek vanaf: Amsterdam
    Bestemming: Casablanca
    Luchtvaartmaatschappij: Royal Air Maroc
    Retourprijs (klasse): ¤ 263.00 (Economy)
    (Ticket ¤ 160,- + Tax ¤ 103,-)
    Vliegticket Garantie: ¤ 6,-
    Reserveringskosten per persoon: ¤ 19,-
    Reisperiode: Van 07-01-2008 tot 31-03-2008
    Minimum aantal personen: 1
    Min. / max. verblijfsduur: / minimum 1 zaterdagnacht / maximum 30 dag
    Vertrekdagen heenvlucht: Ma-Di-Wo-Do-Vr-Za-Zo-
    Vertrekdagen terugvlucht: Ma-Di-Wo-Do-Vr-Za-Zo-
    Aantal transfers: 0
    Overige informatie: Non stop. Vooruitboekperiode 7 dagen.

    Dit is een vanaf-prijs voor de voordeligste vliegroute, incl. luchthavenbelasting en onder voorbehoud van wijzigingen. Deze vliegticketaanbieding is excl. ¤ 18,50 reserveringskosten en ¤ 6,- Vliegticket Garantie per ticket.
    Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
    Ik vind je sig nogal denigrerend.
    pi_56639595
    Ik ga hier even meelezen, wil dit jaar wat vaker een weekendje weg
    Xbox Live Gamertag: Harmen84
      dinsdag 12 februari 2008 @ 09:11:53 #102
    29444 RemcoDelft
    4 8 15 16 23 42
    pi_56678686
    quote:
    Op zondag 10 februari 2008 10:55 schreef Harmen1984 het volgende:
    Ik ga hier even meelezen, wil dit jaar wat vaker een weekendje weg
    Ik ook Nu nog tijd maken
    censuur :O
      dinsdag 12 februari 2008 @ 13:35:44 #103
    93767 Dom_Konijn
    Drunken lullabie
    pi_56683119
    Ah leuk topic
    Schaamteloze TVP dus..
    pi_56691578
    Moeilijk hè, zelf een aanbieding plaatsen
    pi_56691644
    Het is Valentijnsaanbiedingentijd bij:

    => www.skyeurope.com




    => www.sterlingticket.com




    => www.centralwings.com




    => www.ns.nl

    pi_56691677
    En nog wat nieuws van Easyjet
    quote:
    Brussel: een nieuwe bestemming in het easyJet netwerk
    Vlieg naar Geneve: ook zakelijk, want op dezelfde dag retour is mogelijk!

    Vanaf ¤ 26,99 incl voor een enkele reis. Op zakenreis? Dezelfde dag weer thuis! Of geniet deze winter van een ski weekend!

    Brussel – Geneve
    Vertrek 08:25 – aankomst 09:45
    Vertrek 20:40 – aankomst 22:00

    Vlieg naar Berlijn: ontdek het nieuwe Berlijn met deze dagelijkse vlucht!

    Vanaf ¤ 26,99 incl. voor een enkele reis

    Brussel – Berlijn
    Vertrek 20:45 – aankomst 22:10

    Vlieg naar Nice: geniet van de Franse Rivièra met deze dagelijkse vlucht!

    Vanaf ¤ 26.99 incl. voor een enkele reis

    Brussel – Nice
    Vertrek 18:55 – aankomst 20:45
    pi_56692312
    quote:
    Op dinsdag 12 februari 2008 21:41 schreef DutchTrain het volgende:
    Het is Valentijnsaanbiedingentijd bij:

    => www.skyeurope.com

    [ afbeelding ]


    => www.sterlingticket.com

    [ afbeelding ]


    => www.centralwings.com

    [ afbeelding ]


    => www.ns.nl

    [ afbeelding ]
    De Duitsers doen ook mee

    => www.airberlin.nl



    Alleen Mallorca vanaf Amsterdam, maar voor de grensstreek-bewoners misschien
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_56706770
    quote:
    Conditions:


    Offer Validity Departures through April 29, 2008

    Minimum stay None

    Maximum stay None

    Child discounts: Children aged 2 to 11: None

    Children under 2 years not occupying a seat have 90% discount of the applicable adult fare

    Prices Round trip in Euros in Economy Class

    Taxes Included.

    Service Fees: Included

    Observations: Date change not permitted. Tickets are non-refundable.
    Op een gegeven moment kan je niet meer verder klikken, dus ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe je van deze aanbieding gebruik moet maken...
    Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
    Ik vind je sig nogal denigrerend.
    pi_57048361
    Ik was heel deze topicreeks kwijt!
    Hopelijk binnenkort wat leuke aanbiedingen voor korte vluchtjes van Benelux naar elders in Europa, een weekendje/midweekje weg is altijd leuk
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      donderdag 28 februari 2008 @ 23:16:57 #110
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_57049399
    quote:
    Op woensdag 13 februari 2008 16:52 schreef OA het volgende:
    [ afbeelding ]
    [..]

    Op een gegeven moment kan je niet meer verder klikken, dus ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe je van deze aanbieding gebruik moet maken...
    leuke aanbieding, maar met Ryanair ben je veel minder kwijt. (voor 3 personen was ik 36 euro kwijt, na toeslagen 86 euro totaal)
    pi_57050058
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 23:16 schreef Blik het volgende:

    [..]

    leuke aanbieding, maar met Ryanair ben je veel minder kwijt. (voor 3 personen was ik 36 euro kwijt, na toeslagen 86 euro totaal)
    True, ben drie weken terug voor 26,- euro all-in naar Madrid met Ryanair gevlogen. Alleen dan vlieg je dus niet vanaf Schiphol, dus das geen vergelijking.
    "There are no short cuts to any place worth going"
    - Beverly Sills
      vrijdag 29 februari 2008 @ 00:24:38 #112
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_57050839
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 23:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:

    [..]

    True, ben drie weken terug voor 26,- euro all-in naar Madrid met Ryanair gevlogen. Alleen dan vlieg je dus niet vanaf Schiphol, dus das geen vergelijking.
    zelfs al woon je op de Waddeneilanden zal het goedkoper zijn om naar Eindhoven of Charleroi te rijden om vervolgens met Ryanair te vliegen (bij wijze van spreken)
      vrijdag 29 februari 2008 @ 10:57:10 #113
    128088 Masanga
    Hakuna matata!
    pi_57056125
    Zo, gister maakte ik al melding van kortingen in Belgie bij connectons (www.connections.be)

    De bestemmingen zijn wereldwijd.

    Düsseldorf Bangkok 539,00 31/03/2008
    Brussel Beijing 550,00 31/03/2008
    Brussel Buenos Aires 614,00 03/03/2008
    Brussel Cancun 629,00 03/03/2008
    Parijs CDG Cebu / Filipijnen 765,00 03/03/2008
    Brussel Chennai / India 567,00 03/03/2008
    Brussel Chicago 364,00 03/03/2008
    Brussel Dakar 499,00 03/03/2008
    Brussel Dar es Salam 635,00
    Brussel Guatemala City 699,00
    Parijs CDG Hanoi 775,00
    Brussel Havana 597,00
    Parijs CDG Jakarta - Kemayoran 765,00
    Brussel Johannesburg 589,00
    Parijs CDG Kathmandu 779,00
    Brussel Lima 699,00
    Brussel Mexico City 520,00
    Brussel Miami 364,00
    Brussel Montreal Dorval 371,00
    Brussel New York JFK 329,00
    Brussel Ouagadougou 645,00
    Brussel Quito 819,00
    Parijs CDG Rio de Janeiro 661,00
    Brussel San Jose 729,00
    Brussel Santiago de Chile 789,00
    Brussel Sao Paulo 599,00
    Brussel Tokyo 726,00
    Brussel Trivandrum / India 599,00
    Brussel Zanzibar 569,00

    Het is allerminst mijn bedoeling te spammen, maar ik vind hier best erg aantrekkelijke aanbiedingen tussenzitten hoor. Zelf denk ik met Ethiopian Airlines toch eens naar Zanzibar te vliegen
    When all things seem to end, the future still remains..
    pi_57068712
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 10:57 schreef Masanga het volgende:
    Zo, gister maakte ik al melding van kortingen in Belgie bij connectons (www.connections.be)

    De bestemmingen zijn wereldwijd.

    Düsseldorf Bangkok 539,00 31/03/2008
    Brussel Beijing 550,00 31/03/2008
    Brussel Buenos Aires 614,00 03/03/2008
    Brussel Cancun 629,00 03/03/2008
    Parijs CDG Cebu / Filipijnen 765,00 03/03/2008
    Brussel Chennai / India 567,00 03/03/2008
    Brussel Chicago 364,00 03/03/2008
    Brussel Dakar 499,00 03/03/2008
    Brussel Dar es Salam 635,00
    Brussel Guatemala City 699,00
    Parijs CDG Hanoi 775,00
    Brussel Havana 597,00
    Parijs CDG Jakarta - Kemayoran 765,00
    Brussel Johannesburg 589,00
    Parijs CDG Kathmandu 779,00
    Brussel Lima 699,00
    Brussel Mexico City 520,00
    Brussel Miami 364,00
    Brussel Montreal Dorval 371,00
    Brussel New York JFK 329,00
    Brussel Ouagadougou 645,00
    Brussel Quito 819,00
    Parijs CDG Rio de Janeiro 661,00
    Brussel San Jose 729,00
    Brussel Santiago de Chile 789,00
    Brussel Sao Paulo 599,00
    Brussel Tokyo 726,00
    Brussel Trivandrum / India 599,00
    Brussel Zanzibar 569,00

    Het is allerminst mijn bedoeling te spammen, maar ik vind hier best erg aantrekkelijke aanbiedingen tussenzitten hoor. Zelf denk ik met Ethiopian Airlines toch eens naar Zanzibar te vliegen

    Interessant... dit zijn vanaf prijzen neem ik aan?
    Hoe realistisch is een ticketprijs voor een retour naar new york vanaf nederland of belgie rond de 350 euro eigenlijk op dit moment?

    Ik heb nog geen zomervakantie geboekt en met deze dollarkoers neig ik er sterk naar dit jaar toch een bezoekje van een weekje aan NY te brengen.. Iemand die wat weet over de tickets nowadays?

    Die site hierboven aangegeven, kun je daar trouwens alleen met creditcard boeken? (kan het even zo snel niet vinden).
    Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
    "Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
    Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
    "En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
    pi_57218856
    Aanbieding bij Ryanair:



    Bijvoorbeeld:
    Londen: ¤ 10
    Madrid en Milaan: ¤ 15

    Het zijn vanafprijzen. Een retourtje Londen in juni met 2 personen kost toch al ruim ¤ 160...
    Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
    Ik vind je sig nogal denigrerend.
    pi_57224475
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 12:13 schreef OA het volgende:
    Aanbieding bij Ryanair:

    [ link | afbeelding ]

    Bijvoorbeeld:
    Londen: ¤ 10
    Madrid en Milaan: ¤ 15

    Het zijn vanafprijzen. Een retourtje Londen in juni met 2 personen kost toch al ruim ¤ 160...
    Dit is geen aanbieding meer.
    pi_57328481
    British Airways:

    230 voor een retourtje NYC leek erg goedkoop, maar na taxes is het nog steeds 522

    Xbox Live Gamertag: Harmen84
    pi_57335722
    Het kan al voor 460 ook met British Airways via cheaptickets.com
      vrijdag 14 maart 2008 @ 21:12:07 #120
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_57383958
    Waarom kost mij een retour (donderdag heen, zaterdag terug) Weeze - Milaan niet de ¤0,01 p/p, zoals aangegeven hier, maar +- ¤50,- p/p? Zie ik wat over het hoofd of doe ik wat verkeerd?
    Ik kom sowieso niet lagen dan ¤10 voor een enkele vlucht (op andere dagen)
    pi_57384237
    Hij lijkt nergens die 1cent fares nog te pakken, misschien staat het wel al aangekondigd maar gaat het vannacht pas in oid. wel interessant om even in de gaten te houden
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      vrijdag 14 maart 2008 @ 21:40:20 #122
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_57384696
    .
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 21:12 schreef WebForce het volgende:
    Waarom kost mij een retour (donderdag heen, zaterdag terug) Weeze - Milaan niet de ¤0,01 p/p, zoals aangegeven hier, maar +- ¤50,- p/p? Zie ik wat over het hoofd of doe ik wat verkeerd?
    Ik kom sowieso niet lagen dan ¤10 voor een enkele vlucht (op andere dagen)
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 21:23 schreef Thetallguy het volgende:
    Hij lijkt nergens die 1cent fares nog te pakken, misschien staat het wel al aangekondigd maar gaat het vannacht pas in oid. wel interessant om even in de gaten te houden
    Waarschijnlijk weer alleen op maandag, dinsdag en woensdag. Ik vond er net zo eentje van weeze naar balaton
    Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
    pi_57384856
    Hij blijft bij mij elke keer taxes erbij gooien zodat het alsnog ¤10 wordt
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      vrijdag 14 maart 2008 @ 21:52:51 #124
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_57385008
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 21:46 schreef Thetallguy het volgende:
    Hij blijft bij mij elke keer taxes erbij gooien zodat het alsnog ¤10 wordt
    Deze heb ik bijvoorbeeld gevonden (bovenste is trouwens 'Heenreis Van Dusseldorf Weeze - Balaton')

    Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
      vrijdag 14 maart 2008 @ 21:58:34 #125
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_57385141
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 21:52 schreef maok het volgende:

    [..]

    Deze heb ik bijvoorbeeld gevonden (bovenste is trouwens 'Heenreis Van Dusseldorf Weeze - Balaton')

    [ afbeelding ]
    Dat wil ik ook voor Weeze - Milaan op 29 heen en 31 mei terug!
      vrijdag 14 maart 2008 @ 22:00:29 #126
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_57385193
    Of deze, terug is op donderdag, dus waarschijnlijk is het niet alleen op ma - di- wo

    Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
      vrijdag 14 maart 2008 @ 22:01:33 #127
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_57385216
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 21:58 schreef WebForce het volgende:

    [..]

    Dat wil ik ook voor Weeze - Milaan op 29 heen en 31 mei terug!
    Het valt me op dat april makkelijker gaat dan mei, je moet ook even op letten dat er een aantal data is dat de actie niet geldt.
    Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
    pi_57385519
    Niet alle 0,01 fares zijn dus helemaal vrij van toeslagen. Plus je moet alsnog CC toeslag betalen waardoor je dus ook al niet onder de ¤8,02 per retourtje komt, afzetters

    Er staat overal wel geadverteerd dat het incl. alle kosten, belastingen & toeslagen is, maar de CC toeslag dus niet. Zal dus vast wel een klein lettertje zijn in de Europese regelgeving waardoor dat dan weer wel mag
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      vrijdag 14 maart 2008 @ 22:15:56 #129
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_57385588
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 22:13 schreef Thetallguy het volgende:
    Niet alle 0,01 fares zijn dus helemaal vrij van toeslagen. Plus je moet alsnog CC toeslag betalen waardoor je dus ook al niet onder de ¤8,02 per retourtje komt, afzetters

    Er staat overal wel geadverteerd dat het incl. alle kosten, belastingen & toeslagen is, maar de CC toeslag dus niet. Zal dus vast wel een klein lettertje zijn in de Europese regelgeving waardoor dat dan weer wel mag
    Volgens mij heb ik dat de vorige keer niet betaald, toen is er gewoon 4ct afgeschreven (voor 2 personen weeze-bergamo)
    Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
      vrijdag 14 maart 2008 @ 22:17:44 #130
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_57385637
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 22:13 schreef Thetallguy het volgende:
    Niet alle 0,01 fares zijn dus helemaal vrij van toeslagen. Plus je moet alsnog CC toeslag betalen waardoor je dus ook al niet onder de ¤8,02 per retourtje komt, afzetters

    Er staat overal wel geadverteerd dat het incl. alle kosten, belastingen & toeslagen is, maar de CC toeslag dus niet. Zal dus vast wel een klein lettertje zijn in de Europese regelgeving waardoor dat dan weer wel mag
    Is het verstandig te wachten tot ongevere een maand voor vertrek? Of zeggen jullie voor ¤50,- p/p nu boeken?
    pi_57385640
    Idd, alle andere keren was dat niet. Maar ze hebben sinds kort een nieuw boekingssysteem wat de prijzen 'eerlijker' zou moeten weergeven, en misschien dat het sindsdien aangepast is.

    @boven: ik denk dat het bij Ryanair sowieso niet lager zal worden
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      vrijdag 14 maart 2008 @ 22:42:18 #132
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_57386252
    Ik heb even lopen zoeken naar iets tijdens het hemelvaarts weekend (woensdag 30 april heen en maandag 5 mei terug) maar ik kan niet echt iets vinden. Ik wil eigenlijk hooguit ¤20,- euro betalen maar liever natuurlijk ¤2ct. Heeft iemand daar nog wat voor gezien?
    Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
    pi_57392198
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 22:42 schreef maok het volgende:
    Ik heb even lopen zoeken naar iets tijdens het hemelvaarts weekend (woensdag 30 april heen en maandag 5 mei terug) maar ik kan niet echt iets vinden. Ik wil eigenlijk hooguit ¤20,- euro betalen maar liever natuurlijk ¤2ct. Heeft iemand daar nog wat voor gezien?
    Denk je ook niet dat er meer mensen zijn die met hemelvaart wegwillen? Dus dat de prijzen al hoog liggen.
      zaterdag 15 maart 2008 @ 11:14:37 #134
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_57392333
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 11:03 schreef Poepoog het volgende:

    [..]

    Denk je ook niet dat er meer mensen zijn die met hemelvaart wegwillen? Dus dat de prijzen al hoog liggen.
    Ik had eerst nog wel wat gevonden, eigenlijk gelijk moeten boeken, maar helaas.
    Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
      zondag 16 maart 2008 @ 13:20:21 #135
    106418 boeiuh
    Funk the dump stuff
    pi_57411577
    quote:
    Op vrijdag 14 maart 2008 22:13 schreef Thetallguy het volgende:
    Niet alle 0,01 fares zijn dus helemaal vrij van toeslagen. Plus je moet alsnog CC toeslag betalen waardoor je dus ook al niet onder de ¤8,02 per retourtje komt, afzetters
    Daarnaast komt er nog minimaal ¤13 bij als je bagage meeneemt en ¤4 als je op de luchthaven incheckt ipv online
    Funk Gezond, Soul een Appel
    pi_57411688
    quote:
    Op zondag 16 maart 2008 13:20 schreef boeiuh het volgende:
    Daarnaast komt er nog minimaal ¤13 bij als je bagage meeneemt en ¤4 als je op de luchthaven incheckt ipv online
    Soms wel, soms niet, dat hangt van de aanbieding af. En eigenlijk moet je het zien als korting die je krijgt als je het niet doet... bij een andere maatschappij heb je die keuze namelijk niet
    pi_57418005
    Net terug van een weekendje Milaan voor 5,02 euro met Volareweb. Met dank aan dit topic.
    "There are no short cuts to any place worth going"
    - Beverly Sills
    pi_57520685
    zitten idd soms leuke aanbiedingen tussen!
    Live!
    pi_57535768
    Voor een ieder die nog een stedentripje wil doen tijdens Hemelvaart / Bevrijdingsdag



    via vliegtarieven.nl

    [ Bericht 9% gewijzigd door DutchTrain op 22-03-2008 10:31:05 ]
    pi_57538321
    quote:
    Op zaterdag 22 maart 2008 10:25 schreef DutchTrain het volgende:
    Voor een ieder die nog een stedentripje wil doen tijdens Hemelvaart / Bevrijdingsdag

    [ afbeelding ]

    via vliegtarieven.nl
    Via Easyjet kan je vaak voor 80 tot 90 euro op en naar naar Londen en dat is dan geen eens een aanbieding...
    pi_57538549
    quote:
    Op zaterdag 22 maart 2008 13:22 schreef Niek. het volgende:

    [..]

    Via Easyjet kan je vaak voor 80 tot 90 euro op en naar naar Londen en dat is dan geen eens een aanbieding...
    Woh vanaf Schiphol INCL belastingen?
    pi_57538793
    quote:
    Op zaterdag 22 maart 2008 13:35 schreef Poepoog het volgende:

    [..]

    Woh vanaf Schiphol INCL belastingen?
    Easyjet tarieven zijn zo vanaf 55 euro richting Londen, alleen zonder in te checken tas want daar betaal je 15 euro voor
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_57539715
    quote:
    Op zaterdag 22 maart 2008 13:50 schreef Thetallguy het volgende:

    [..]

    Easyjet tarieven zijn zo vanaf 55 euro richting Londen, alleen zonder in te checken tas want daar betaal je 15 euro voor
    Wat veel mensen alleen niet weten of niet door hebben is dat je een kleine trolley gewoon als handbagage mee mag nemen, bespaart je geld maar vooral veel tijd aangezien je niet op je bagage hoeft te wachten.
    pi_57540123


    Met Air Transat (Dit goedkoopste tarief is met vertrek op 17 april)
    Via http://www.airtransat.nl
    pi_57540375
    quote:
    Op zaterdag 22 maart 2008 13:22 schreef Niek. het volgende:
    Via Easyjet kan je vaak voor 80 tot 90 euro op en naar naar Londen en dat is dan geen eens een aanbieding...
    Ja, je kan ook vaak genoeg voor 1 cent van Eindhoven naar London Stansted, maar ik heb het hier over Duitse steden en de periode van Koninginnedag t/m Bevrijdingsdag... voor die periode is dit een hele goede aanbieding.
    Alle low-cost maatschappijen beginnen bij 130 euro voor een retourtje naar een willekeurige bestemming.
    pi_57662270
    Er zijn weer veel aanbiedingen voor vluchten met de prijsvechters:

    SkyEurope
    Vueling
    Clickair
    pi_57667337
    Even een schaamteloze :$ tvp, mag graag weekendjes weg boeken
    pi_57755608
    iemand nog een aanbieding gezien voor retour berlijn 23 tm 27 juni dit jaar? met de trein is het vrij duur via nshighspeed, 250 euro is het goedkoopste wat er te halen valt.
    Hooray for boobies!
    pi_57760813
    quote:
    Op dinsdag 1 april 2008 09:58 schreef Spockjuh_ het volgende:
    iemand nog een aanbieding gezien voor retour berlijn 23 tm 27 juni dit jaar? met de trein is het vrij duur via nshighspeed, 250 euro is het goedkoopste wat er te halen valt.
    Met eurolines of gullivers wellicht een beetje goedkoper
    pi_57761924
    quote:
    Op dinsdag 1 april 2008 09:58 schreef Spockjuh_ het volgende:
    iemand nog een aanbieding gezien voor retour berlijn 23 tm 27 juni dit jaar? met de trein is het vrij duur via nshighspeed, 250 euro is het goedkoopste wat er te halen valt.
    Ik tik diezelfde data in en ik kom uit om 78 euro...
    "There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
    pi_57762298
    wel als je met de nachttrein om 0.38 gaat en nog twee keer moet overstappen.... ik heb iig al de heenrit geboekt voor 78 euro. terug is het nog steeds 172 euro dus dat moet echt goedkoper kunnen zonder dat je een hele nacht bezig bent met overstappen...
    Hooray for boobies!
      dinsdag 1 april 2008 @ 19:57:50 #152
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_57765855
    quote:
    Op dinsdag 1 april 2008 09:58 schreef Spockjuh_ het volgende:
    iemand nog een aanbieding gezien voor retour berlijn 23 tm 27 juni dit jaar? met de trein is het vrij duur via nshighspeed, 250 euro is het goedkoopste wat er te halen valt.
    Think outside the box.. maar misschien is mijn optie iets te ver gezocht, qua reistijd is ie wel acceptabel.

    Ga met de NS Internationaal van Utrecht CS naar Dusseldorf, kan nu al vanaf 16 euro enkele reis, (2,5 uur) en dan met Air Berlin van Dusseldorf naar Berlijn, (1 uur) dit kan op de door jouw genoemde data op wat ongelukkige tijden vanaf 58 euro, boek je iets nachtrusttechnische beter tijden voor de vluchten kan dat al tussen de 85 - 100 euro voor Air berlin. Met wachttijden erbij ben je dan ongeveer 6 uur onderweg.

    Totaal is het dus mogelijk vanaf 32 + 58 = 90 euro, of als je beter tijden wilt vanaf 32 + 87 = 119 euro.

    Al hoort dit eigenlijk thuis in het hoe kom ik goedkoop van A naar B topic.

    Ah ik zie dat je de heenrit al geboekt hebt, maakt niet uit, Air Berlin werkt ook via het enkele reistarief principe, en ook met de NS heb je tegenwoordig acties dat je de goedkope tarieven ook enkele reis kunt boeken.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_57766738
    kijk, goede tip inderdaad. dank voor uw denkwerk
    Hooray for boobies!
    pi_57933495
    Oasis Airlines stopt

    Het einde voor de low cost airline tussen Hong Kong en London / Vancouver is in zicht

    => http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601080&sid=aGqQNCTFDkzs
    quote:
    The airline has applied for a voluntary liquidator and is seeking new investors, Chief Executive Officer Stephen Miller said at a Hong Kong press conference. It was losing more than HK$1 million a flight, the Hong Kong Economic Times said earlier, citing unidentified people.

    Oasis was unable to sustain its low-fare model because of competition from Cathay Pacific, Hong Kong's biggest airline, and four other carriers on flights to London. The airline is the fourth worldwide to shut down within two weeks after a 73 percent surge in fuel costs over the past year.

    ``The competition among airlines is fierce in Hong Kong,'' said Edward Wong, an aviation analyst at Quam Ltd. ``The rising oil price affects carriers globally.''

    The shutdown will affect thousands of passengers and about 700 staff, KPMG's Edward Middleton, who will oversee the liquidation, said at the press conference. The airline's service to London early tomorrow morning was fully booked, as were flights over the coming few days, he added. Passengers with bookings should contact the airline.
    pi_57935181
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 13:40 schreef DutchTrain het volgende:
    Oasis Airlines stopt

    Het einde voor de low cost airline tussen Hong Kong en London / Vancouver is in zicht

    => http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601080&sid=aGqQNCTFDkzs
    [..]


    mooi balen..als je net een ticket hebt van oasis
      woensdag 9 april 2008 @ 20:46:04 #156
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_57942618
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 13:40 schreef DutchTrain het volgende:
    Oasis Airlines stopt

    Het einde voor de low cost airline tussen Hong Kong en London / Vancouver is in zicht

    => http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601080&sid=aGqQNCTFDkzs
    [..]


    Ik heb afgelopen februari met ze gevlogen en was daar erg tevreden over.

    Maar als je Yields slecht zijn, tja dan heb je helaas uiteindelijk geen bestaansrecht, want je kon de zitplaatsen wel gevuld krijgen met de goedkope tickets, de duurdere tickets werden slecht verkocht. (Loadfactor van 89% zegt dus niet alles).

    Toch vreemd, want de laatste tijd waren ze bezig het inflight systeem te upgraden (op de terugvlucht gebruik kunnen maken van een goede airshow (waar-ben-je-nu-kaartje)), en ook waren er ontwikkelingen om te gaan samenwerken.
    Dus voor mij is dit een donderslag bij heldere hemel om het zomaar te zeggen, gelukkig had ik nog niet geboekt maar ik had het plan om in februari weer met ze te vliegen...
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_57944563
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 13:40 schreef DutchTrain het volgende:
    Oasis Airlines stopt

    Het einde voor de low cost airline tussen Hong Kong en London / Vancouver is in zicht

    => http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601080&sid=aGqQNCTFDkzs
    [..]
    Pfft, blij dat ik niet geboekt heb. Heb sterk getwijfeld om deze zomer met Oasis naar Hong Kong te vliegen, maar uiteindelijk bij Air Berlin geboekt omdat Dusseldorf beter te bereiken is dan London. Blij toe dus.
    When you came pulling in here, did you notice a sign out in front of my house that said Dead Nigger Storage?
    pi_58366338
    geen aanbiedingen de laatste tijd?

    Ik wil in oktober nog een weekje weg nml
    pi_58375148
    quote:
    Op maandag 28 april 2008 20:31 schreef WooZ het volgende:
    geen aanbiedingen de laatste tijd?

    Ik wil in oktober nog een weekje weg nml
    Arghh,dacht er is weer iets nieuws! Je maakt me blij me een dooie mus
    Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
    Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
      donderdag 1 mei 2008 @ 21:52:18 #160
    214336 VaughanWilliams
    Low budget traveller
    pi_58424144
    Hee allen,

    Heeft iemand nog leuke reistips voor de zomer? We dachten aan Valencia of Barcelona, maar is wel erg warm in augustus....

    [ Bericht 82% gewijzigd door VaughanWilliams op 01-05-2008 23:55:34 ]
    pi_58424742
    dit lijkt bijna op een verkapte ryan air spam/reclame boodschap...
    Hooray for boobies!
    pi_58425407
    Inderdaad, lijkt verdacht veel op een kansloze spam aktie van een ryanair medewerker.
      donderdag 1 mei 2008 @ 23:57:15 #163
    214336 VaughanWilliams
    Low budget traveller
    pi_58427023
    Het was absoluut niet zo bedoeld

    Maar ik kan me voorstellen dat het zo overkomt, nu ik het teruglees.

    Ik heb het 'reclame' gedeelte maar weggehaald.


    Sorry.
    pi_58427293
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 23:57 schreef VaughanWilliams het volgende:
    Het was absoluut niet zo bedoeld

    Maar ik kan me voorstellen dat het zo overkomt, nu ik het teruglees.

    Ik heb het 'reclame' gedeelte maar weggehaald.


    Sorry.
    clickair vliegt goedkoop op barca en valencia vanaf 020. Echter denk ik dat je voor de zomer altijd wel duur uitbent. Verder moet je met dit soort vragen hier terecht: Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #11
      vrijdag 2 mei 2008 @ 00:51:57 #165
    214336 VaughanWilliams
    Low budget traveller
    pi_58428222
    Bedankt!
    pi_58434264
    quote:
    Op donderdag 1 mei 2008 22:19 schreef Spockjuh_ het volgende:
    dit lijkt bijna op een verkapte ryan air spam/reclame boodschap...
    Dat vond ik eigenlijk best meevallen.
    Hij vertelde alleen dat hij regelmatig met vrienden naar verschillende bestemmingen is gevlogen voor weinig geld voor het bezoeken van verschillende steden. Dat hij dit met Ryanair deed en hier goede ervaringen mee heeft gehad lijkt mij alleen maar belangrijke informatie voor dit topic!
    pi_58434779
    TVplaneticket
      vrijdag 2 mei 2008 @ 13:34:32 #168
    214336 VaughanWilliams
    Low budget traveller
    pi_58435029
    Ik kan me de reactie voorstellen. Ik legde het er een beetje dik bovenop, maar het is wel hoe het gegaan is. Gisteren teruggekomen uit Wroclaw, dus ik had nog wat adrealine over. Geocaching gedaan voor het eerst, dat was best leuk! Lang niet alles gevonden helaas. De vluchten van Ryanair zijn meestal niet echt bijzonder leuk. Het is net in een bus zitten, maar dan met lotto-kaartjes. En altijd vrij afgelegen vliegvelden, aangezien ik bij Den Haag in de buurt woon en steeds naar eindhoven of Weeze moet.

    Maar de locaties zijn wel geslaagd. Komende zomer ga ik overigens met Skyeurope naar Praag, daar ben ik echt benieuwd naar.

    [ Bericht 5% gewijzigd door VaughanWilliams op 02-05-2008 13:43:47 ]
    pi_58441075
    kras.nl heeft in mijn ervaring tal van leuke aanbiedingen (vooral uberdure hotels voor 3* prijzen)
    pi_58441339
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 13:34 schreef VaughanWilliams het volgende:
    Maar de locaties zijn wel geslaagd. Komende zomer ga ik overigens met Skyeurope naar Praag, daar ben ik echt benieuwd naar.
    Heb ik afgelopen zomer gedaan, ze hadden toen vluchten in de ochtend of de avond, met de ochtend vlucht ben je dus lekker op tijd in Praag, het vliegveld is ook best dichtbij de stad, erg goed te doen allemaal. Daarnaast is Praag, als je goed rondkijkt, nog altijd spotgoedkoop.
    pi_58443266
    ik ben afgelopen zomer teruggevlogen met skyeurope. Was prima, kostte iets van 40,- incl ofzo op de zondagavond
      zaterdag 3 mei 2008 @ 13:40:35 #172
    214336 VaughanWilliams
    Low budget traveller
    pi_58453606
    We (ik en en een goede vriendin) gaan 21 - 24 juli. We vliegen de eerste dag 's avonds heen, hebben een hostel in het centrum en gaan daarna drie dagen de stad bekijken tot we de laatste avond weer terug moeten vliegen. Ik vind het wel relaxt dat we vanaf Amsterdam kunnen vliegen.

    Heb je nog tips waar goede, betaalbare restaurantjes/cafe'tjes zitten?
    pi_58459697
    Praag #4

    Mijn hotel toen zat in milicova. Ong. 10 min. lopen vanaf het centrum. Hebben elke keer zwart gereden met de tram. Daar in de buurt zaten zat restaurants waar je echt goed kon eten voor 10-15 euro (3 gangen incl 2 pullen bier). In het centrum zelf ben je net zoveel kwijt als in nl
      zaterdag 3 mei 2008 @ 22:47:23 #174
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_58462092
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 20:32 schreef WooZ het volgende:
    Praag #4

    Mijn hotel toen zat in milicova. Ong. 10 min. lopen vanaf het centrum. Hebben elke keer zwart gereden met de tram. Daar in de buurt zaten zat restaurants waar je echt goed kon eten voor 10-15 euro (3 gangen incl 2 pullen bier). In het centrum zelf ben je net zoveel kwijt als in nl
    Dat zwart rijden raad ik je niet aan, hoewel de kans op controle niet al te groot is, (ook niet in Bratislava trouwens), heb ik nu 2x een controle gehad, achteraf voelde ik al aan dat die 3 kerels niet op een normale manier zaten, en op het moment dat de deuren dichtgingen sprongen ze op, en ze gingen niet bepaald zachtaardig om met de aanwezige zwartrijders.... Een dagkaart kost volgens mij iets van 80KC, zo'n 3-4 euro ofzo, daar zal ik het risico niet voor nemen.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_58464829
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 20:32 schreef WooZ het volgende:
    Praag #4

    Mijn hotel toen zat in milicova. Ong. 10 min. lopen vanaf het centrum. Hebben elke keer zwart gereden met de tram. Daar in de buurt zaten zat restaurants waar je echt goed kon eten voor 10-15 euro (3 gangen incl 2 pullen bier). In het centrum zelf ben je net zoveel kwijt als in nl
    Een kaartje is spotgoedkoop....
    pi_58466191
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 01:24 schreef Niek. het volgende:

    [..]

    Een kaartje is spotgoedkoop....
    goedkoop, goedkoop, tsja wat is goedkoop. Een weekkaart was 25 euro ofzo, kan je toch mooi een avond goed van stappen daar
    pi_58467280
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 03:17 schreef WooZ het volgende:

    [..]

    goedkoop, goedkoop, tsja wat is goedkoop. Een weekkaart was 25 euro ofzo, kan je toch mooi een avond goed van stappen daar
    Volgende keer misschien wat dichter bij het centrum dan maar
    Overigens is toen ik in Praag was (voor de 3e keer ofzo haha) 'n vriend betrapt op het zwartrijden.En ze waren inderdaad niet echt vriendelijk
    Dat terwijl wij eigenlijk elke keer betaalden,maar wegens omstandigheden een keer niet:verslapen,snel tram in,moest erna trein richting Berlijn hebben.
    Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
    Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
      maandag 5 mei 2008 @ 11:10:10 #178
    214336 VaughanWilliams
    Low budget traveller
    pi_58487463
    Bedankt voor de reacties! Ik zal hierna verkassen naar de Praag pagina, zodat mensen hier aanbiedingen kwijt kunnen:). Maar de tips zijn zeker handig. Ben ook niet zo'n fan van zwartrijden, zeker niet als tickets praktisch niks kosten (zoals bijv. in Polen: enkeltje vanaf vliegeld Wroclaw naar centrum 2 zloty = 0.60 euro).
    pi_58491194
    Even een tvp
    pi_58549680
    Ik was op zoek naar een goedkope vlucht naar Miami voor in de zomervakantie. Toen stuitte ik op deze aanbieding;

    Martin Air:
    Amsterdam naar Miami, Florida, USA retourprijs: ¤ 509
    Boeken: t/m 31 mei 2008
    Vertrek: t/m 26 juni 2008

    Toen ik verder klinkte, zag ik nog meer aanbiedingen:

    CURAÇAO
    All-in retourprijs: ¤ 529
    Boeken: t/m 14 mei 08
    Vertrek: 16 juni 08
    Retour: 23 juni 08

    TORONTO, CANADA
    All-in retourprijs: ¤ 409
    Boeken: t/m 31 mei 08
    Vertrek: 7 mei t/m 19 jun 08

    MIAMI, FLORIDA
    All-in retourprijs: ¤ 509
    Boeken: t/m 31 mei 08
    Vertrek: t/m 26 juni

    VANCOUVER, CANADA
    All-in retourprijs: ¤ 571
    Boeken: t/m 21 mei 08
    Vertrek: 9 t/m 21 mei 08

    PARAMARIBO, SURINAME
    All-in retourprijs: ¤ 599
    Boeken: t/m 26 jun 08
    Vertrek: t/m 26 jun 08

    CANCÚN, MEXICO
    All-in retourprijs: ¤ 663
    Boeken: t/m 26 jun 08
    Vertrek: t/m 26 jun, 18 aug t/m 31 okt 08

    HAVANA, CUBA
    All-in retourprijs: ¤ 609
    Boeken: 3 mei t/m 13 mei 08
    Vertrek: 7 mei t/m 26 jun 08

    ORANJESTAD, ARUBA
    All-in retourprijs: ¤ 712
    Boeken: t/m 15 jun 08
    Vertrek: 25 mei t/m 15 jun 08

    Martinair Specials
    pi_58552741
    Klinkt goed, was eigenlijk van plan om naar Miami te gaan. Hmm ff over nadenken, bedankt voor de tip
    pi_58671531


    Grote zomersolden
    vanaf ¤19 taksen inbegrepen
    vanuit Brussel naar Praag vanaf ¤19 taksen inbegrepen
    vanuit Brussel naar Wenen vanaf ¤29 taksen inbegrepen


    Boekingsperiode: 14. - 18.5.2008
    Reisperiode: 26.5. - 30.9.2008


    www.skyeurope.com
    pi_58672010
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 20:21 schreef DutchTrain het volgende:
    [ afbeelding ]

    Grote zomersolden
    vanaf ¤19 taksen inbegrepen
    vanuit Brussel naar Praag vanaf ¤19 taksen inbegrepen
    vanuit Brussel naar Wenen vanaf ¤29 taksen inbegrepen


    Boekingsperiode: 14. - 18.5.2008
    Reisperiode: 26.5. - 30.9.2008


    www.skyeurope.com
    Wanneer je op de actie klikt op de site, staat er Service Unavailable
    pi_58672576
    Op http://www.airberlin.com kun je nu goedkoop vluchten voor in het najaar naar de VS boeken. Zo heb je al een retour Düsseldorf - New York vanaf 300,- Dat haal je meestal niet, maar ergens tussen de 300 en 400 euro is nog genoeg te vinden.
    When you came pulling in here, did you notice a sign out in front of my house that said Dead Nigger Storage?
      woensdag 14 mei 2008 @ 22:08:51 #185
    93828 nickybol
    onderduiknaam
    pi_58673784
    Ligt het aan mij of kan ik voor 31 december / 1 januari nog geen vluchten boeken bij Air Berlin?
    pi_58674566
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 22:08 schreef nickybol het volgende:
    Ligt het aan mij of kan ik voor 31 december / 1 januari nog geen vluchten boeken bij Air Berlin?
    Wat voor vlucht had je in gedachten? Als ik op 31-12-08 van Amsterdam naar Madrid wil vliegen en bijv. op de 05-01-09 weer terug kan dat gewoon.
    When you came pulling in here, did you notice a sign out in front of my house that said Dead Nigger Storage?
      donderdag 15 mei 2008 @ 08:24:13 #187
    93828 nickybol
    onderduiknaam
    pi_58678029
    Ik wilde van Dusseldorf naar Boston of New York.
    pi_58682694
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 20:45 schreef Grunner het volgende:

    [..]

    Wanneer je op de actie klikt op de site, staat er Service Unavailable
    Nu niet meer
      maandag 19 mei 2008 @ 13:13:33 #189
    128950 sturky100
    bijten bijten!
    pi_58760265
    Nu 2 dagen supersale bij Lufthansa.nl. Slechts 2 dagen. De reden dat ik het hier neerzet is de aanbieding naar Singapore voor 439 all-inn vanaf amsterdam.

    Via vliegwinkel.nl zie je gelijk welke data nog vrij zijn tegen dat tarief
    god bless america!
      maandag 19 mei 2008 @ 13:53:01 #190
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_58761050
    quote:
    Op maandag 19 mei 2008 13:13 schreef sturky100 het volgende:
    Nu 2 dagen supersale bij Lufthansa.nl. Slechts 2 dagen. De reden dat ik het hier neerzet is de aanbieding naar Singapore voor 439 all-inn vanaf amsterdam.

    Via vliegwinkel.nl zie je gelijk welke data nog vrij zijn tegen dat tarief
    Nou ik kan die prijzen niet vinden hoor?!
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
      maandag 19 mei 2008 @ 16:10:20 #191
    128950 sturky100
    bijten bijten!
    pi_58763452
    quote:
    Op maandag 19 mei 2008 13:53 schreef Public_NME het volgende:

    [..]

    Nou ik kan die prijzen niet vinden hoor?!
    ik wel, zowel op de site van vliegwinkel als lufthansa nog steeds te boeken voor die prijs
    god bless america!
      maandag 19 mei 2008 @ 16:13:40 #192
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_58763517
    quote:
    Op maandag 19 mei 2008 16:10 schreef sturky100 het volgende:

    [..]

    ik wel, zowel op de site van vliegwinkel als lufthansa nog steeds te boeken voor die prijs
    Voorbeelddata? Ik probeer het in de zomer en kom op iets van 1400e pp uit
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
      maandag 19 mei 2008 @ 16:31:07 #193
    128950 sturky100
    bijten bijten!
    pi_58763770
    quote:
    Op maandag 19 mei 2008 16:13 schreef Public_NME het volgende:

    [..]

    Voorbeelddata? Ik probeer het in de zomer en kom op iets van 1400e pp uit
    Bij nader inzien kun je toch beter op de site van lufthana zoeken met een zoekrange van 6 dagen. Via ''change date'' kun je verder navigeren. Ik ze meerdere vertrekdagen in de maand juli voor 450 euro

    [ Bericht 0% gewijzigd door sturky100 op 19-05-2008 16:38:43 ]
    god bless america!
      maandag 19 mei 2008 @ 16:39:07 #194
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_58763879
    ga naar de site van www.vliegtarieven.nl -> klik de flyer aan van Lufthansa -> klik op vliegen naar Singapore -> Vervolgens kun je bij data invullen zien of de goedkoopste vlucht nog beschikbaar is
      maandag 19 mei 2008 @ 21:38:45 #195
    66130 Erasmusch
    easy easy
    pi_58768756
    Die aanbieding is niet geldig met een return flight in augustus? Hij springt nl opeens van 500 naar 1400...
    pi_58772124
    quote:
    Op maandag 19 mei 2008 21:38 schreef Erasmusch het volgende:
    Die aanbieding is niet geldig met een return flight in augustus? Hij springt nl opeens van 500 naar 1400...
    Het zijn vanaf-prijzen, echter zijn er genoeg data waarop wel wat te vinden is, alleen logischerwijs vaak niet in het echte hoogseizoen.
    When you came pulling in here, did you notice a sign out in front of my house that said Dead Nigger Storage?
    pi_58774526
    Nog even het hele lijstje, alleen vandaag nog te boeken
    quote:
    Casablanca ¤ 299
    Dubai ¤ 399
    Cairo ¤ 379
    Seoul ¤ 449
    Hyderabad ¤ 449
    Calcutta ¤ 449
    Nanjing ¤ 449
    Beijing ¤ 449
    Guangzhou ¤ 449
    Johannesburg ¤ 449
    Addis Ababa ¤ 439


    Voorwaarden:
    - Vertrek: 26 mei tot 15 augustus 2008
    - Boeken: 19 en 20 mei 2008*
    - Min: 7 dagen
    - Max: 1 maand
    - Vertrekplaats Amsterdam
    Bovenstaande tarieven zijn actie tarieven via Frankfurt en beperkt beschikbaar. Wordt de route via Munchen gekozen dan is er een afwijkend tarief.

    * Op de actie tarieven zit een minimale vooruitboekperiode van 7 dagen.
    Bovenstaande vanaf tarieven zijn incl.belastingen en toeslagen en exclusief ticketfee en/of reserveringskosten en onder voorbehoud van beschikbaarheid.
    pi_58784311
    Gratis vluchten van Ryanair zijn er weer voor de maand juni.

    oa.
    Eindhoven - Londen
    Weeze - Edinburgh
    Weeze - Glasgow
    Weeze - Wroclaw

    Vanaf 1 cent excl. bagage en creditcard. Neem je geen bagage mee kost het je dus 8,02 per retourtje
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      vrijdag 23 mei 2008 @ 20:57:02 #199
    134944 Hi_flyer
    Van alles te melden
    pi_58865683
    Ah, de gratis vlucht van Eindhoven-London staat er al bij

    Als Weeze goed bereikbaar is per OV en Wroclaw een beetje boeiende stad lijkt ga ik een ticket boeken.
      vrijdag 23 mei 2008 @ 22:52:28 #200
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_58868352
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 20:57 schreef Hi_flyer het volgende:
    Ah, de gratis vlucht van Eindhoven-London staat er al bij

    Als Weeze goed bereikbaar is per OV en Wroclaw een beetje boeiende stad lijkt ga ik een ticket boeken.
    Weeze is niet zo best per OV te brereiken.... Helaas, maar je kan wel goedkoop parkeren enzo!
    pi_59014294
    quote:
    Op vrijdag 23 mei 2008 20:57 schreef Hi_flyer het volgende:
    Ah, de gratis vlucht van Eindhoven-London staat er al bij

    Als Weeze goed bereikbaar is per OV en Wroclaw een beetje boeiende stad lijkt ga ik een ticket boeken.
    http://www.airexpressbus.com met de bus vanaf Utrecht of Amsterdam
    pi_59014408




    Een retourtje Amsterdam of Brussel - Sevilla komt op 82 euro excl 10 euro per stuk ruimbagage en de betaalkosten
    pi_59016897
    ik heb gister ticket met ryanair geboekt in oktober. 96,- voor 2 retourtickets eindhoven - londen (en dat is incl. beide 1 stuk bagage)
    pi_59257953
    En je kan weer geheel gratis gaan vliegen met Ryanair



    OK, wel pas vanaf oktober en vrijwel alleen op dinsdag en woensdag buiten de vakanties...
    pi_59260071
    !!! Inclusief taxes en Belastingen !!!
    pi_59291819


    Voor 25 euro naar Praag of Wenen.

    www.skyeurope.com
    pi_59293126
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 21:02 schreef DutchTrain het volgende:
    En je kan weer geheel gratis gaan vliegen met Ryanair

    [ afbeelding ]

    OK, wel pas vanaf oktober en vrijwel alleen op dinsdag en woensdag buiten de vakanties...
    Heb 2x een retourtje London en Stockholm gehaald, wat me toch wel 36 EUR heeft gekost (4 euro per vlucht ) omdat je voor de betaling 16 EUR aan kosten betaald (als je betaald komt er 16 EUR bij wegens kosten om het te betalen )

    Maar goed..

    Heb niets voor de andere bestemmingen vanaf eindhoven gevonden... Alles was meer dan 64 EUR op elke datum (voor 1 persoon)...
      maandag 16 juni 2008 @ 20:47:26 #208
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_59442499
    Weet iemand of er binnenkort weer een Vueling-actie komt? Of heeft iemand toevallig een promotiecode? (Of weet hoe je eraan moet komen?)
    pi_59452383
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 20:47 schreef Aventura het volgende:
    Weet iemand of er binnenkort weer een Vueling-actie komt? Of heeft iemand toevallig een promotiecode? (Of weet hoe je eraan moet komen?)

    Niet dat ik weet, maar zo goed zijn die aanbiedingen ook niet. Iberia, clickair of Ryanair vliegen voor ongeveer dezelfde prijs naar dezelfde bestemmingen.
      dinsdag 17 juni 2008 @ 18:45:27 #210
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_59467079
    quote:
    Met flesje water langs de douane beveiliging kan straks weer

    17-06-2008

    BRUSSEL - De Europese limiet op het meenemen van vloeistoffen aan boord van vliegtuigen gaat verdwijnen. De kersverse eurocommissaris Antonio Tajani heeft aangegeven de beperking stap voor stap te gaan afbouwen. Aan een datum waarop het meenemen van vloeistoffen weer volledig mogelijk is, wilde de Italiaan zich niet wagen. Tajani neemt in Brussel de portefeuille Verkeer - en daarmee ook luchtvaart - over van Jacques Barrot, die eurocommissaris van Justitie wordt.

    Sinds het najaar van 2006 mogen vliegtuigpassagiers in Europa geen verpakkingen met vloeistoffen groter dan 100 milliliters mee aan boord nemen. In totaal mag maximaal een liter aan boord worden gebracht. Voor medicijnen en taxfree-aankopen is een regeling getroffen. Die kunnen wel mee het vliegtuig in.

    Tajani noemde de vloeistoflimiet als een van de zaken die hij op korte termijn wil aanpakken. Het is echter zeer onwaarschijnlijk dat vakantiegangers deze zomer al van de omstreden regeling af zijn.
    Van www.luchtvaartnieuws.nl

    Het is niet waar, er wordt eindelijk een beetje actie ondernomen dat de vloeistofrestricties nergens op slaan. Uiteraard moet je iemand die met een 5 liter jerrycan aankan natuurlijk niet zonder meer doorlaten, maar een flesje frisdrank kan prima. Het wordt niet veiliger door alleen kleine hoeveelheden toe te staan, want 5 flesjes van 100 ml is ook 500 ml.

    En waarschijnlijk zal het % van onderschepte scherpe voorwaarden wat omhoog gaan, want deze is nog altijd niet op het nivo als voor het invoeren van de vloeistofcontrole!
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_59467271
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 18:45 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    Van www.luchtvaartnieuws.nl

    Het is niet waar, er wordt eindelijk een beetje actie ondernomen dat de vloeistofrestricties nergens op slaan. Uiteraard moet je iemand die met een 5 liter jerrycan aankan natuurlijk niet zonder meer doorlaten, maar een flesje frisdrank kan prima. Het wordt niet veiliger door alleen kleine hoeveelheden toe te staan, want 5 flesjes van 100 ml is ook 500 ml.

    En waarschijnlijk zal het % van onderschepte scherpe voorwaarden wat omhoog gaan, want deze is nog altijd niet op het nivo als voor het invoeren van de vloeistofcontrole!
    Vloeistoffen kunnen wel degelijk gevaarlijk zijn. Je kan 2 verschillende vloeistoffen met elkaar mengen waardoor er een explosie ontstaat.
    Ook zijn er vloeistoffen die erg zuur zijn en er zo voor zorgen dat alluminium (veel gebruikt materiaal in vliegtuigen) oplost zodat er gevaarlijke situaties ontstaan.
      dinsdag 17 juni 2008 @ 19:02:11 #212
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_59467477
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 18:54 schreef its_me_ het volgende:

    [..]

    Vloeistoffen kunnen wel degelijk gevaarlijk zijn. Je kan 2 verschillende vloeistoffen met elkaar mengen waardoor er een explosie ontstaat.
    Ook zijn er vloeistoffen die erg zuur zijn en er zo voor zorgen dat alluminium (veel gebruikt materiaal in vliegtuigen) oplost zodat er gevaarlijke situaties ontstaan.
    Jij hebt iets teveel geluisterd naar de lezing van een paar mensen die beweren een aanslag te hebben voorkomen. Of dat nu wel of niet zo is doet niet terzake.
    Het gaat erom dat de limiet absoluut geen zin heeft omdat je in de kleine containers dezelfde stoffen kunt doen (de securitymedewerker ziet wel dat het vloeistoffen zijn maar niet WAT voor vloeistoffen). M.a.w dit is gewoon een schijnmaatregel.

    Als je al hier bang voor bent, voer dan de Israelische controles uit welke achterhalen wat voor soort stof er in de verpakking zit, en ga geen onzinnige maatregel invoeren.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_59467733
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 19:02 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    Jij hebt iets teveel geluisterd naar de lezing van een paar mensen die beweren een aanslag te hebben voorkomen. Of dat nu wel of niet zo is doet niet terzake.
    1. Het doet natuurlijk wél terzake of die onderzoekers een aanslag hebben voorkomen.
    2. Het scheelt dat ik het een en ander geleerd heb tijdens mijn studie, waardoor ik weet dat je m.b.v. vloeistoffen wel degelijk gevaarlijke situaties kan veroorzaken.
    quote:
    Het gaat erom dat de limiet absoluut geen zin heeft omdat je in de kleine containers dezelfde stoffen kunt doen (de securitymedewerker ziet wel dat het vloeistoffen zijn maar niet WAT voor vloeistoffen). M.a.w dit is gewoon een schijnmaatregel.

    Als je al hier bang voor bent, voer dan de Israelische controles uit welke achterhalen wat voor soort stof er in de verpakking zit, en ga geen onzinnige maatregel invoeren.
    De maatregel heeft natuurlijk alleen zin in het geval dat je helemaal geen vloeistoffen mee mag nemen.
      dinsdag 17 juni 2008 @ 19:20:38 #214
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_59467963
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 19:12 schreef its_me_ het volgende:

    [..]

    1. Het doet natuurlijk wél terzake of die onderzoekers een aanslag hebben voorkomen.
    2. Het scheelt dat ik het een en ander geleerd heb tijdens mijn studie, waardoor ik weet dat je m.b.v. vloeistoffen wel degelijk gevaarlijke situaties kan veroorzaken.
    [..]

    De maatregel heeft natuurlijk alleen zin in het geval dat je helemaal geen vloeistoffen mee mag nemen.
    Dus heeft de maatregel die nu ingevoerd is geen zin omdat je gewoon vloeistoffen kan meenemen, hoewel in kleine porties maar wel tot 1 liter, waardoor de securitymedewerker geacht wordt hier ook op te letten zodat andere zaken niet dezelfde aandacht kunnen krijgen.

    M.a.w. het wordt er niet veiliger door dat vliegen. En ook ik heb tijdens mijn studie en werkervaring wat geleerd, namelijk dat het beter is om mensen te fixeren op een paar punten dan restricties in te voeren die uiteindelijk veroorzaken dat de algehele veiligheid er niet beter op wordt omdat er dingen gemist worden.
    En dat er dingen gemist worden is duidelijk gezien de onderzoeksresultaten die ik krijg te zien.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_59468336
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 19:20 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    Dus heeft de maatregel die nu ingevoerd is geen zin omdat je gewoon vloeistoffen kan meenemen, hoewel in kleine porties maar wel tot 1 liter, waardoor de securitymedewerker geacht wordt hier ook op te letten zodat andere zaken niet dezelfde aandacht kunnen krijgen.

    M.a.w. het wordt er niet veiliger door dat vliegen. En ook ik heb tijdens mijn studie en werkervaring wat geleerd, namelijk dat het beter is om mensen te fixeren op een paar punten dan restricties in te voeren die uiteindelijk veroorzaken dat de algehele veiligheid er niet beter op wordt omdat er dingen gemist worden.
    En dat er dingen gemist worden is duidelijk gezien de onderzoeksresultaten die ik krijg te zien.
    Dan zie ik een gemeenschappelijke conclusie: om de veiligheid in een vliegtuig te verbeteren dienen de vloeistoffen voor 100% verboden te worden.
      dinsdag 17 juni 2008 @ 19:49:08 #216
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_59468730
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 19:34 schreef its_me_ het volgende:

    [..]

    Dan zie ik een gemeenschappelijke conclusie: om de veiligheid in een vliegtuig te verbeteren dienen de vloeistoffen voor 100% verboden te worden.
    Dat heb ik niet gezegd, als je goed had gelezen is juist het invoeren van nog een groep 'verboden' niet bevorderlijk voor de veiligheid omdat de controle op andere veel gevaarlijkere groepen minder wordt.
    Naast dat het onmogelijk zal zijn om vloeistoffen te verbieden, omdat je altijd uitzonderingen zal blijven houden, en het feit dat je je moet afvragen of een vlucht Amsterdam - Wenen echt zoveel risico heeft, je zal juist op specifieke vluchten strenge controles moeten invoeren die gericht zijn op de veiligheid en weten WAT er exact aan boord wordt meegenomen, en niet op de schijnveiligheid.

    Ik ben wel benieuwd hoe snel de maatregelen afgeschaft worden, Europe kennende kan het lang duren, aan de andere kant, de vloeistofmaatregel kan net zo snel afgeschaft worden als deze is ingevoerd.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_59475033
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 18:54 schreef its_me_ het volgende:

    [..]

    Vloeistoffen kunnen wel degelijk gevaarlijk zijn. Je kan 2 verschillende vloeistoffen met elkaar mengen waardoor er een explosie ontstaat.
    Ook zijn er vloeistoffen die erg zuur zijn en er zo voor zorgen dat alluminium (veel gebruikt materiaal in vliegtuigen) oplost zodat er gevaarlijke situaties ontstaan.
    Ja en ik kan legaal 2 liter vodka achter de douane kopen, deze meenemen het vliegtuig in... daar kan ik ongestoord tijdens het stijgen deze flessen leeggieten zodat het helemaal naar achteren stroomt en dit aansteken - tegelijkertijd breek ik de glazen vodkaflessen en snijdt ik de stewardes d'r strot door terwijl achter me alle stoelen met mensen in de fik vliegen.

    En als ik nog een 8 mensen bij me had, zoals terroristen dat meestal doen - dan zou het vliegtuig al helemaal in de fik staan. desgewenst gaat er wat suiker en een sok in de vodka flessen, zodat je een molotov-cocktail krijgt die dankzij de suiker aan je blijft bleven.

    Schijnveiligheid Men kan altijd iets verzinnen om een ander te doden, 2 handen zijn al genoeg.
    pi_59475147
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 23:18 schreef Xith het volgende:

    [..]

    Ja en ik kan legaal 2 liter vodka achter de douane kopen, deze meenemen het vliegtuig in... daar kan ik ongestoord tijdens het stijgen deze flessen leeggieten zodat het helemaal naar achteren stroomt en dit aansteken - tegelijkertijd breek ik de glazen vodkaflessen en snijdt ik de stewardes d'r strot door terwijl achter me alle stoelen met mensen in de fik vliegen.

    En als ik nog een 8 mensen bij me had, zoals terroristen dat meestal doen - dan zou het vliegtuig al helemaal in de fik staan. desgewenst gaat er wat suiker en een sok in de vodka flessen, zodat je een molotov-cocktail krijgt die dankzij de suiker aan je blijft bleven.

    Schijnveiligheid Men kan altijd iets verzinnen om een ander te doden, 2 handen zijn al genoeg.
    Jep, en zo zullen er altijd manieren blijven bestaan om een vliegtuig te kunnen kapen.
      dinsdag 17 juni 2008 @ 23:33:14 #219
    134944 Hi_flyer
    Van alles te melden
    pi_59475489
    Kunnen we deze discussie ergens anders houden? Anders is dit topic in no-time vol....
    pi_59609751
    Misschien niet geheel voor dit topic maar wel op en neer naar Japan voor 480 incl. met FinAir in september en oktober.
    pi_59674525
    Nu moeten niet ingewijden gokken hoe en wat?
    pi_59674874
    Ik snap die website van Skyeurope niet helemaal. Als ik van Amsterdam naar pak em beet Praag wil dan neemt ie Praag als vertrekplaats voor de heenreis, terwijl ik toch echt eerst Amsterdam kies Doe ik iets verkeerd?
    pi_59675097
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 09:04 schreef DancePlaza het volgende:
    [ afbeelding ]

    Geldt alleen voor de volgende vluchten:
    quote:
    From Great Britain from £19*
    London Luton - Bratislava
    London Luton - Prague
    Birmingham - Bratislava
    Manchester - Bratislava
    Manchester - Kosice

    From Ireland from ¤19*
    Dublin - Bratislava
    Dublin - Kosice
    Cork - Bratislava
    Other discounted fares:
    Italy from ¤19*
    Rome Fiumicino - Prague
    Rome Fiumicino - Bratislava
    Milan Bergamo - Vienna
    Milan Bergamo - Prague
    Naples - Vienna
    Naples - Prague
    Trieste - Budapest
    Trieste - Prague
    Pisa - Vienna
    Pisa - Prague
    Venice/Treviso - Vienna
    Venice/Treviso - Prague
    pi_59799085
    Mwa, ik weet nog dat ik in january 2007 voor 160 EURO 2 retour tickets naar venetie had (vanuit brussel), dat zou bij transavia 400 EUR kosten
    pi_59800285
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 18:15 schreef Xith het volgende:
    Mwa, ik weet nog dat ik in january 2007 voor 160 EURO 2 retour tickets naar venetie had (vanuit brussel), dat zou bij transavia 400 EUR kosten
    Vroeger kon je ook met de trekschuit voor een paar cent
    pi_59800312
    quote:
    De Treindagkaartactie
    Met deze kaart kunt u voor ¤ 14,95 een dag lang onbeperkt door heel Nederland reizen in de maanden juli en augustus.
    De kaart is geldig in alle treinen in Nederland en is een ideale manier om er deze zomer een dagje op uit te gaan of een festival te bezoeken.

    Bij aankoop van een kaartje maakt u ook kans op een geweldig weekend weg!
    => http://www.marktplaats.nl(...)l/html/ns/index.html
    pi_59819015

    http://www.aerlingus.com

    Reisperiode
    tot 30 september 2008

    Bestemmingen:

    Van Amsterdam
    Dublin ¤62
    Cork ¤62
    Belfast Intl ¤62
    New York ¤378
    Boston ¤392
    Washington Dulles ¤445

    Van Brussel
    Dublin ¤44

    Van Düsseldorf
    Dublin ¤51
      dinsdag 1 juli 2008 @ 14:46:13 #230
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_59819345
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2008 14:31 schreef DancePlaza het volgende:
    [ afbeelding ]
    http://www.aerlingus.com

    Reisperiode
    tot 30 september 2008

    Bestemmingen:

    Van Amsterdam
    Dublin ¤62
    Cork ¤62
    Belfast Intl ¤62
    New York ¤378
    Boston ¤392
    Washington Dulles ¤445

    Van Brussel
    Dublin ¤44

    Van Düsseldorf
    Dublin ¤51
    Boeken voor 31 mei
    Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
      woensdag 2 juli 2008 @ 08:11:03 #231
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_59833858
    Skyeurope heeft weer mooie aanbieding, vandaag t/m vrijdagavond boeken voor een stedentrip naar Praag of Wenen (Vlucht vanaf Amsterdam) inde maand september

    Zo betaal je voor een wel erg lang weekend Praag van woensdag t/m maandag maar 36 euro voor 2 personen

    [ Bericht 4% gewijzigd door Blik op 02-07-2008 09:21:51 ]
    pi_59834493
    in welke reisperiode is dat? ik zoek nog iets voor in december
      woensdag 2 juli 2008 @ 09:22:22 #233
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_59834615
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 09:15 schreef WooZ het volgende:
    in welke reisperiode is dat? ik zoek nog iets voor in december
    even toegevoegd aan bericht, het is in de maand september
      woensdag 2 juli 2008 @ 12:19:09 #234
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_59838760
    In September met Iceland Air naar NYC voor ¤399 incl. (wel stopover in Reykjavik). Te boeken op cheaptickets.nl
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_59856168
    TVP

    hou erg van reizen
    Was nog afgelopen 2 weken nog in Milaan , Italie voor 90 E Retour
    met transavia
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
      donderdag 3 juli 2008 @ 08:57:04 #236
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_59858398
    Skyeurope heeft voor de maand september nog tickets voor 9 euro...

    Als je een tas wilt meenemen komen daar nog 7 euro per enkele reis kosten bij, en voor het betalen met een credit card ook nog eens 4 euro enkele reis.
    Komt dus neer op een retour vanaf 13 of 20 euro naar Praag of Wenen.

    http://www2.skyeurope.com/en/default.aspx?catid=95
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_59860724
    is 20 euro inclusief alles ??
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
      donderdag 3 juli 2008 @ 15:34:27 #238
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_59867888
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 11:02 schreef Meki het volgende:
    is 20 euro inclusief alles ??
    Ja, 20 euro, inclusief alles voor een enkele reis, 9 euro ticket prijs, 4 euro credit card kosten, 7 euro bagagekosten, totaal 20 euro.
    Uiteraard zijn niet op alle dagen deze tarieven beschikbaar, maar met een beetje flexibel zoeken moet je wel iets kunnen vinden.
    Sky Europe is qua beenruimte even goed (of slecht) als KLM.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
      donderdag 3 juli 2008 @ 16:08:16 #239
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_59868797
    Is volgens mij wel alleen t/m morgenavond die aanbieding. Zie mijn post iets hierboven.
    pi_59878559
    komt er geen toeslagen en belastingen erbij dan ?
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
    pi_59878876
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 23:50 schreef Meki het volgende:
    komt er geen toeslagen en belastingen erbij dan ?
    Dat zijn die 9EUR aan kosten. Gewoon voor september zoeken naar dagen met 0.00 EUR vlucht kosten, daar komen dan 9 EUROs bij voor taxes...
    pi_59879913
    ok, wel goedkoop,
    Heb plannen voor NEW YORK, Praag , Casablanca, Marrakech, Wenen voor dit jaar alleen al

    dankzij deze topic
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
      dinsdag 8 juli 2008 @ 20:06:42 #243
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_59980389
    Skyeurope heeft nu weer een actie, 1 euro all in, een retour met credit card kosten maar zonder bagage komt dan neer op 10 euro.

    * Het boeken gaat wel extreem traag, en pas na een aantal keer proberen is het gelukt om een boeking te maken.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_59980878
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 20:06 schreef ozzietukker het volgende:
    Skyeurope heeft nu weer een actie, 1 euro all in, een retour met credit card kosten maar zonder bagage komt dan neer op 10 euro.

    * Het boeken gaat wel extreem traag, en pas na een aantal keer proberen is het gelukt om een boeking te maken.
    extreem langzaam? hij wil bij mij helemaal niet!!
    Als ik op de knop 'search now' druk doet ie niks.
    Ik wil boeken
    Wat heb jij geboekt Ozzyietukker=

    [ Bericht 2% gewijzigd door Walking_On_Sunshine op 08-07-2008 20:34:18 ]
    Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
    Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
      dinsdag 8 juli 2008 @ 20:44:27 #245
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_59981219
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 20:29 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

    [..]

    extreem langzaam? hij wil bij mij helemaal niet!!
    Als ik op de knop 'search now' druk doet ie niks.
    Ik wil boeken
    Wat heb jij geboekt Ozzyietukker=
    Ik heb geboekt Amsterdam - Praag en Amsterdam - Wenen eind maart. Voor 10 euro per persoon voor een retour zonder bagage.

    De aanhouder wint, op een gegeven moment kon ik boeken, maar bij de laatste stap gooide hij me eruit, of soms is de sessie verlopen. Na 30 minuten is het toch gelukt om te boeken. Tip, voer je bestemming in en data, en wacht geduldig, en kijk af en toe of e.e.a. al geladen is. (Het lijkt alsof hij niks zoekt, dat doet hij wel, alleen gaat het heel traag).
    Uiteindelijk zal het moeten lukken, maar ik geef toe, het gaat wel eens makkelijker.

    Ik voel me wel een beetje genaaid trouwens, in Januari moet ik naar Praag, had echter al reeds geboeket voor 66 euro.. nu had dat voor 10 euro gekund...
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_59983183
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 20:44 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    Ik heb geboekt Amsterdam - Praag en Amsterdam - Wenen eind maart. Voor 10 euro per persoon voor een retour zonder bagage.

    De aanhouder wint, op een gegeven moment kon ik boeken, maar bij de laatste stap gooide hij me eruit, of soms is de sessie verlopen. Na 30 minuten is het toch gelukt om te boeken. Tip, voer je bestemming in en data, en wacht geduldig, en kijk af en toe of e.e.a. al geladen is. (Het lijkt alsof hij niks zoekt, dat doet hij wel, alleen gaat het heel traag).
    Uiteindelijk zal het moeten lukken, maar ik geef toe, het gaat wel eens makkelijker.

    Ik voel me wel een beetje genaaid trouwens, in Januari moet ik naar Praag, had echter al reeds geboeket voor 66 euro.. nu had dat voor 10 euro gekund...
    AHH! zo sloom!
    pi_59988984
    Ok dus, vanochtend kom ik er wel door.. maar kan nergens hee trips voor 1 EUR vinden, de terwijl bijna alle terug reizen 1 EUR zijn.

    Iemand tips?
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:19:10 #248
    214336 VaughanWilliams
    Low budget traveller
    pi_60002752
    Niet echt, Brussel (als dat een optie is)-Wenen of Praag wordt vanaf october aangeboden met heen en terug voor 1 euro, en des te verder van nu je zoekt des te frequenter worden de acties.
      vrijdag 11 juli 2008 @ 00:14:07 #249
    136810 Professional
    Shoarmakoning!
    pi_60032509
    Ik ga morgenvroeg ook eens wat zoeken.
    Wel jammer dat je vanaf Brussel in de avond vertrekt.
      zaterdag 12 juli 2008 @ 14:32:47 #250
    136810 Professional
    Shoarmakoning!
    pi_60059093
    Weekendje Wenen geboekt bij Skyeurope.
    Wel pas in januari vertrekken, maar voor 20 euro per persoon, inclusief creditcard en stoelenkeuze vind ik dat wel meevallen.
      maandag 14 juli 2008 @ 18:32:51 #251
    138914 Slappy
    ambtenaar
    pi_60102457
    tvp.Ik wil graag Vrijdag naar London woont vriend daar buiten London dan,Maar welke kan ik beste nemen.en Waarom heeft Easyjet alleen creditcard betalling
    Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
    pi_60107290
    quote:
    Op maandag 14 juli 2008 18:32 schreef Slappy het volgende:
    tvp.Ik wil graag Vrijdag naar London woont vriend daar buiten London dan,Maar welke kan ik beste nemen.en Waarom heeft Easyjet alleen creditcard betalling
    verkeerde topic
    pi_60203514


    => http://www.vueling.com/offers/offer_happy.php?language=NL


    Een weekendretourje Barcelona of Valencia komt anlsnog op iets meer dan 100 euro in oktober met vertrek op donderdagavond en terug op maandagochtend heel vroeg...
      donderdag 24 juli 2008 @ 08:41:28 #254
    50691 Christiaan
    Futue te ipsum
    pi_60313074


    Als iemand nog weg wil volgende maand.

    https://booking.skyeurope.com/?culture=en-US
    Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
    Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
    pi_60344419
    Ik hou deze in de gaten.. Eerste week van augustus wil ik graag ergens heen
    Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
      woensdag 30 juli 2008 @ 18:58:48 #256
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_60449546


    http://www.ryanair.com/site/NL/?val=NL&view=email&emn=080728_NL_EXPHOTELS&pos=off1

    Vanaf Eindhoven, Maastricht, Brussel of Weeze naar een heleboel plaatsen in Europa vanaf 1 euro incl belastingen en toeslagen.

    Voor de ¤1,- aanbiedingen geldt:
    Boekingsperiode: 29.07.08 - 04.08.08
    Reisperiode: 01.09.08 - 30.09.08
    Reisdagen: after 12:00 Mon
    all day Tues/Wed
    before 12:00 Thurs
    after 12:00 Sat
    (subject to availability)
    Notes on this fare: All Holidays, School Breaks and Major Sporting Events are excluded from this offer
    Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
    pi_60450748
    Dank voor het melden! Meteen ff 2 tripjes boeken.
    pi_60462940
    * Breach gaat ook maar eens die actie bekijken
    AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
    George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
      vrijdag 1 augustus 2008 @ 19:51:33 #259
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_60495893
    http://www.easyjet.com/nl/boek/verleng_de_zomer.html

    25% korting op vluchten van 1 september tot en met 30 november 2008.

    Hoewel uiteraard niet zo goedkoop als de Ryanairactie, Easyjet vliegt vanaf Schiphol, en met deze kortingen kan je de 'bagagetoeslagen' een beetje compenseren.
    Ook qua hele vliegervaring heb ik een beter gevoel met Easyjet dan met Ryanair.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
      zondag 3 augustus 2008 @ 09:55:17 #260
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_60522259
    Ik heb met Ryanair een mooi tripje geboekt; Eindhoven-Dublin-Edinburgh voor ¤24 incl. tax (4 vluchten). Van Maandag t/m Woensdag, mooi om even stoom af te blazen...
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_60606998
    Een reisgerelateerde aanbieding



    Alleen vandaag 49,95 (zelfde prijs als in Prijzencircus tijdje terug, maar nu thuisbezorgd) op www.dagknaller.nl
    pi_60931147
    Een van mijn favoriete topics maar het is al een tijdje stil! Zijn er nog mooie aanbieding voor het najaar?
    Oktober, november of december!
    pi_60931419
    quote:
    Op woensdag 6 augustus 2008 19:24 schreef DutchTrain het volgende:
    Een reisgerelateerde aanbieding

    [ afbeelding ]

    Alleen vandaag 49,95 (zelfde prijs als in Prijzencircus tijdje terug, maar nu thuisbezorgd) op www.dagknaller.nl
    welke DVD 's zijn dit (dagjesknaller laat het niet meer zien maar ben wel geinteresseerd)? Ik kan op imdb.com alleen de Himalaya en Sahara vinden.
    pi_60934730
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 19:14 schreef JTB85 het volgende:
    Een van mijn favoriete topics maar het is al een tijdje stil! Zijn er nog mooie aanbieding voor het najaar?
    Oktober, november of december!
    Ryanair heeft voor dan vast nog wel wat goedkope tickets. De aanbiedingen van Sterling en Skyeurope zijn net weer afgelopen, maar die komen voor die maanden wel nog terug.
    Eventueel met centralwings naar Polen of met Finair of British Airways goedkoop naar Japan.
    pi_60934791
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 19:24 schreef Xith het volgende:

    [..]

    welke DVD 's zijn dit (dagjesknaller laat het niet meer zien maar ben wel geinteresseerd)? Ik kan op imdb.com alleen de Himalaya en Sahara vinden.
    Het was de hele dvd collectie inderdaad, zonder de laatste serie New Europe (die nu ook ergens in de aanbieding was, maar weet niet meer waar)
      maandag 18 augustus 2008 @ 21:17:12 #267
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_60934906
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 21:11 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Ryanair heeft voor dan vast nog wel wat goedkope tickets. De aanbiedingen van Sterling en Skyeurope zijn net weer afgelopen, maar die komen voor die maanden wel nog terug.
    Eventueel met centralwings naar Polen of met Finair of British Airways goedkoop naar Japan.
    Ik zou centralwings niet adviseren trouwens... maar dat heeft meer met de kredietsituatie van de maatschappij te maken.

    Sky Europe heeft nu tarieven vrijgegeven tot Oktober 2009, maar die zijn nogal aan de hoge kant, ik verwacht daar binnenkort een actie op.
    Tegenwoordig doet Sky Europe ook veel last minute acties om de vliegtuigen vol te krijgen, het zijn dan geen superdeals als voor 10 euro all in zoals bij Ryanair, maar op korte termijn toch best interessant.

    Ryanair verwent ons een beetje teveel, de tickets die nu aangeboden worden voor 15 euro vind ik gewoon aan de dure kant... want ik zie ze regelmatig goedkoper...
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_60934970
    Centralwings is toch van LOT, net als Transavia van KLM is ?
      maandag 18 augustus 2008 @ 21:38:14 #269
    134944 Hi_flyer
    Van alles te melden
    pi_60935463
    Hmm, ik zoek nog goedkope huwelijksreistickets voor november richting Middellandse zee, maar dan wordt er niet echt goedkoop op gevlogen geloof ik. Iemand een tip wellicht?
    pi_60959123
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 21:38 schreef Hi_flyer het volgende:
    Hmm, ik zoek nog goedkope huwelijksreistickets voor november richting Middellandse zee, maar dan wordt er niet echt goedkoop op gevlogen geloof ik. Iemand een tip wellicht?
    Met Ryanair van Eindhoven naar Valencia en van daar naar Malta of één van de andere bestemmingen die je van daar kan bereiken




    http://www.ryanair.com/site/NL/?culture=NL
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:11:17 #273
    93828 nickybol
    onderduiknaam
    pi_60962333
    Goedkope tickets binnen de VS, zoals Ryanair in Europa, waar zijn die te vinden?
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:15:05 #274
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_60962453
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 20:11 schreef nickybol het volgende:
    Goedkope tickets binnen de VS, zoals Ryanair in Europa, waar zijn die te vinden?
    Afhankelijk van de bestemming is http://www.southwest.com/ een goede budgetmaatschappij.

    Anders doe je er verstandig aan om de vlucht te boeken vanaf Europa als een 'Multi destination' dan zijn de tarieven allezins redelijk. (Maar zo goedkoop als het in Europa bijvoorbeeld Ryanair is zal je in Amerika niet vinden).

    Al hoort deze vraag meer thuis in Vragen over vliegen Deel #5 (e-tickets, bagage etc.)
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_60964101
    Voor als je echt nu al je vakantie van volgend jaar wil boeken



    http://www.easycruise.com
    pi_60990849
    Voor wie nog een last-minute zoekt..

    quote:
    8 Daagse zon en zee vakantie
    Samen met de reisorganisatie GoMundo hebben we een fantastische last-minute voor je geregeld. Volgende week donderdag kun je al met je bips in het zand zitten aan een cocktail ! Wil je er nog even lekker tussen uit voordat het weer koud en druilerig gaat worden in Nederland ? Dan moet je wel snel toeslaan want voor je het weet zitten we weer in de typisch Nederlandse "natte sneeuw". Heb je wel eens aan Bulgarije gedacht als vakantie land ? Sunny Beach aan de zwarte zee kust is the place to be in Bulgarije en hotel Balaton** ligt dan ook ideaal. Strand, zonnen, zwemmen, winkeltjes, terasjes en barretjes alles is mogelijk vanuit hotel Balaton**.

    Met een meer dan 8 kilometer lang zandstrand, variërend in breedte van 30 tot 60 meter en een rustige zee met een langzaam aflopende zandbodem is dit een uitstekende bestemming voor jong en oud. Ook vind je in Sunny Beach een ruim aanbod van restaurants, bars, nacht clubs, disco’s en zelfs een casino. Sunny Beach is tevens een paradijs voor de watersporter én voor kleine kinderen.

    Ligging:
    Gelegen in Sunny Beach op 200m van het strand.

    Faciliteiten:
    Het hotel beschikt over 165 kamers, lobby met receptie, lobby restaurant, bar, buitenzwembad (ligbedden en parasols tegen betaling), kluisverhuur.

    Kamers:
    Alle kamers zijn vriendelijk ingericht en voorzien van TV, telefoon, koelkast, badkamer met toilet en douche, balkon

    Verzorging:
    Je verblijft in deze accommodatie op basis van Logies & Ontbijt.

    Vertrek vanaf Amsterdam

    Heenvlucht
    Donderdag 28-08-08
    Bulgaria Air


    Terugvlucht
    Donderdag 04-09-08
    Bulgaria Air

    Balaton Hotel, Sunny Beach
    Duur: 8 dagen
    Kamertype(s)
    2 persoonskamer

    In de winkel : ¤ 599,95
    Alleen vandaag: ¤244,- incl BTW

    Verzendkosten Nederland : ¤ 0,- per bestelling
    Verzendkosten Belgie : ¤ 0,- per bestelling
    Levertijd : 5 werkdagen
    => http://www.1dayfly.nl/ (alleen woensdag 20 augustus)
    pi_60993957
    Ik blijf de komende tijd vooral skyeurope en easyjet in de gaten houden. Er even een paar dagen uit in het najaar zou wel erg welkom zijn!
    pi_61002708
    quote:
    BESTEMD VOOR 2 PERSONEN!


    * De absolute topbestemming van dit moment is
    Zonnestrand in Bulgarije. Dit spotgoedkope
    vakantieparadijs ligt aan de kristalheldere Zwarte
    Zee en heeft één van de mooiste stranden van
    Europa. Maar liefst kilometers prachtig, en vooral
    schoon, zandstrand mét duinen. Bovendien vindt u
    er een levendige boulevard met sfeervolle
    restaurants en vele terrassen. En dat op nog geen
    drie uur vliegen van Nederland!


    Faciliteiten:
    * Het hotel ligt op slechts 200 meter van het
    zandstrand en op ongeveer 300 meter van het
    dichtstbijzijnde centrum en de
    vele uitgaansgelegenheden. Een bushalte op 50
    meter.
    * Alle kamers zijn netjes en modern ingericht.
    * Voorzien van een badkamer met bad, douche, toilet
    en föhn, tv, telefoon, minibar, airco en een
    balkon of terras met zitje.
    * Handdoeken en beddengoed inclusief.
    * Schoonmaak en wisseling handdoeken iedere dag,
    wisseling beddengoed 3 keer per week.
    * Babybedje, kinderstoel aanwezig (tegen betaling).
    * Zwembad met apart kindergedeelte, zonneterras met
    ligbedden en parasols.
    * Een tuin met terras.
    * Restaurant, poolbar, snackbar, bar.
    * Ontbijt en diner zijn in buffetvorm.
    * 24-uurs receptie, kluisjes (tegen betaling).

    Vervoer en
    data:
    * Heenreis: U vliegt op donderdag 4 september 2008
    om 9:45 uur vanaf Schiphol Amsterdam naar Burgas.
    * Terugreis: U vliegt op donderdag 11 september 2008
    om 06:50 uur van Burgas naar Schiphol Amsterdam.


    Algemene
    Voorwaarden:
    * Door te boeken via dagknaller.nl gaat u akkoord
    met de Algemene Voorwaarden van Ferio vakanties.
    * Kopieer onderstaande link in uw webbrowser voor de
    algemene voorwaarden:
    http://www.ferio.nl/nieuw(...)_Ferio_vakanties.pdf
    * Wanneer er dusdanig veel boekingen worden gemaakt
    op deze vakantie, bestaat de kans op onvoldoende
    beschikbaarheid. In dat geval wordt u een
    alternatieve (vergelijkbare) vakantie aangeboden.
    U heeft het recht dit alternatief te weigeren en
    komt dan in aanmerking voor teruggave van de
    totale reissom.
    ¤ 599,-
    (Let op: dit is inclusief verzendkosten!)
    via dagknaller.nl
    pi_61003216
    Welke verzendkosten?
    pi_61006517
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 22:09 schreef JTB85 het volgende:
    Ik blijf de komende tijd vooral skyeurope en easyjet in de gaten houden. Er even een paar dagen uit in het najaar zou wel erg welkom zijn!
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:13:30 #281
    67478 Radjesh
    Dire Straits!
    pi_61040640
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 12:54 schreef Thetallguy het volgende:

    [..]

    [ link | afbeelding ]
    Top

    Daar ga ik ff kijken
    pi_61050056
    alleen maar naar Praag en die soort steden is het 2 halen 1 betalen
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
    pi_61345324


    Travel period: SEPTEMBER and OCTOBER 2008

    http://booking.skyeurope.com/?culture=en-US
    pi_61351930
    Net terug dus van 1 dagje Bergamo Italie (Dinsdag weg, woensdag terug!), mooie historische stad gezien, lekkere ravioli gegeten... en de ticket was dus 1 euro ! (actie in juni ofzo)
      woensdag 3 september 2008 @ 21:05:01 #285
    134944 Hi_flyer
    Van alles te melden
    pi_61358379
    Vet
    pi_61369095

    (16 DISCS)


    * Heeft u de afgelopen weken ook zo kunnen geniet
    van de nieuwste reis-serie van Michael Palin?
    * Deze box bevat 8 Documantaires (16 DVD's) van zijn
    voorgaande serie.
    * Na de wereld aan het lachen te hebben gemaakt met
    Monty Python, brengt Michael Palin nu de wereld
    aan het lachen met deze fantastische wereldreizen
    DVD-box.
    * Afleveringen: Himalaya, Mooiste Treinreizen,
    Sahara, Cirkel Rond, Pool tot Pool, Het Spoor van
    Hemingway, Reis Om De Wereld In 80 Dagen en Per
    trein door Engeland en Schotland.

    http://dagknaller.nl/

    ¤ 49,95
    (Let op: dit is inclusief verzendkosten!)
    pi_61406009
    'k Ga in oktober 3 dagen naar Dublin voor 12 euro met RyanAir (2 euro ticket + belastingen, 10 euro credit card kosten ). Voor dat soort prijzen kun je ook nog eens weggaan

    Iemand trouwens enig idee waar je Visa Electron kunt aanvragen? Daar kun je bij RyanAir namelijk gratis mee betalen, de overige (VISA) kaarten niet
      vrijdag 5 september 2008 @ 16:57:24 #288
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_61406356
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2008 16:46 schreef Knakker het volgende:
    'k Ga in oktober 3 dagen naar Dublin voor 12 euro met RyanAir (2 euro ticket + belastingen, 10 euro credit card kosten ). Voor dat soort prijzen kun je ook nog eens weggaan

    Iemand trouwens enig idee waar je Visa Electron kunt aanvragen? Daar kun je bij RyanAir namelijk gratis mee betalen, de overige (VISA) kaarten niet
    Is bij Nederlandse banken in ieder geval niet mogelijk
    pi_61555471


    Supermooie aanbieding natuurlijk maar welke data ik ook probeer de prijs van ¤1 krijg ik niet. Iemand een idee?!
      donderdag 11 september 2008 @ 17:44:42 #290
    29444 RemcoDelft
    4 8 15 16 23 42
    pi_61555903
    quote:
    Op donderdag 11 september 2008 17:28 schreef JTB85 het volgende:
    [ afbeelding ]

    Supermooie aanbieding natuurlijk maar welke data ik ook probeer de prijs van ¤1 krijg ik niet. Iemand een idee?!
    Ik eindig bij een zoektocht naar Stockholm met 0 euro + 10 euro belastingen/toeslagen per enkele reis. Plus niet te vergeten 4 euro creditcardtoeslag, plus 15 euro bagage als je niet alleen handbagage hebt.
    censuur :O
      vrijdag 12 september 2008 @ 23:24:46 #291
    67478 Radjesh
    Dire Straits!
    pi_61591452
    Nou nou wat aan het stunten Klm zijn gewoon stel oplichters
    Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
      zaterdag 13 september 2008 @ 09:53:06 #293
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_61595687
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 23:40 schreef Slappy het volgende:
    Nou nou wat aan het stunten Klm zijn gewoon stel oplichters
    Door de te hoge brandstoftoeslag wordt de ticketprijs relatief duur en raken stoelen onderbezet. De olieprijs is inmiddels gezakt, maar als ze nu opeens de brandstoftoeslag verlagen zijn ze niet geloofwaardig, dus gaan ze nu 'zogenaamd' stunten met de prijs.
    Nadat deze actie is afgelopen zal de brandstoftoeslag verder worden verlaagd. Althans, als ze hun eigen regelgeving naleven dat als olieprijs 30 dagen onder een bepaald nivo is geweest dat ze deze verder verlagen.

    Met Ryanair, dagtrip naar London is mij gelukt om te boeken op woensdag 5 november heen en terug inclusief credit card toeslagen voor 1+5+1+5 = 12 euro.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_61610136
    Supermooie aanbieding natuurlijk maar welke data ik ook probeer de prijs van ¤1 krijg ik niet. Iemand een idee?!
    [/quote]

    Zijn er mensen die er wel in zijn geslaagd om van deze aanbieding te profiteren?
    pi_61612946
    klopt het dat een vakantie van 6 dagen stukken goedkoper is als een vakantie van 7 dagen..?
    ik zag namelijk een groot prijsverschil tussen 6 en 7 dagen.. terwijl er maar weinig verschil is tussen 7 en 8, 8 en 9 etc.
      zondag 14 september 2008 @ 10:56:28 #296
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_61616260
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 00:28 schreef AmiJames het volgende:
    klopt het dat een vakantie van 6 dagen stukken goedkoper is als een vakantie van 7 dagen..?
    ik zag namelijk een groot prijsverschil tussen 6 en 7 dagen.. terwijl er maar weinig verschil is tussen 7 en 8, 8 en 9 etc.
    Normaal gesproken zal een vakantie van 7 dagen goedkoper moeten zijn, in ieder geval bij lijndienstmaatschappijen omdat er dan een zaterdagnacht in voorkomt waardoor je onder de voorwaarden valt van de goedkope ticketcatogorie. Hoe dat zit met aanbiedingen ALL INN, dus hotel + vlucht weet ik niet zeker, maar ik vind het vreemd dat er zo'n groot verschil zou zijn.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_61622551
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 22:14 schreef JTB85 het volgende:
    Supermooie aanbieding natuurlijk maar welke data ik ook probeer de prijs van ¤1 krijg ik niet. Iemand een idee?!

    Ikke!
    Ik ga van 7 t/m 9 oktober naar Londen voor 2 euro (en dan ook echt 2 euro, geen belastingen erboven op!) retour!
    Je moet echt heel goed zoeken, maar ze zijn er wel!
    "You should never underestimate the predictability of stupidity"
    Mijn reviews
    pi_61695569
    Ik heb gekeken maar welke tickets zijn nu zo lowbudget? Amsterdam - Praag zijn nog steeds prijzig in de periode oktober.
    pi_61696242
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 22:14 schreef JTB85 het volgende:
    Supermooie aanbieding natuurlijk maar welke data ik ook probeer de prijs van ¤1 krijg ik niet. Iemand een idee?!
    Paar dagen geleden heb ik EHV-Stansted geboekt voor 1 euro enkele reis. Heen op do. 2 okt om 19.30, terug op ma. 6 okt om 7.55
    Xbox Live Gamertag: Harmen84
    pi_61696348
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 09:23 schreef lunko1979 het volgende:
    Ik heb gekeken maar welke tickets zijn nu zo lowbudget? Amsterdam - Praag zijn nog steeds prijzig in de periode oktober.
    als je de low fare calender aan klikt krijg je de de datum die voor 7 euro worden aangeboden.

    sommige worden ook aangeboden voor 17 of 27 euro maar daarover worden de vlieg tax enzovoorts over berekent!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')