Zeker dat glas schoppen is exit waard.Vind het zielig voor die fan van Brian,die gisteren de disco werd uitgemept.Hij had glas gooien van zijn grote held gezien en wist dat het dan goed zat.Die jongen heeft gewoon Brian nagedaan en die kreeg geen eens straf.En nu doet hij het na en word letterlijk de tent uitgeschopt.quote:Op zondag 11 november 2007 14:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn maar twee redenen waarom Brian een boete/exit zou moeten krijgen, de rest van je posting vind ik gekleurd.
1. Het Amanda-douche verhaal
2. Gericht een glas schoppen naar Dennis
Zo erg tegen haar zin was dat niet....quote:Op zondag 11 november 2007 14:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan denk ik onmiddelijk aan een stomdronken Amanda en een Huub die haar, tegen haar zin in, zit te beffen![]()
Van a tot en met z en weer terug. Een te stomdronken grietje dat nog een paar keer zegt dat ze niet wil, Sylvia roept om Huub bij zich te roepen. Maar dat is de eeuwige discussie hier, iedereen ziet schijnbaar wat anders.quote:Op zondag 11 november 2007 14:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat je kennelijk zelf niet hebt gezien.![]()
Volgens mij kun je je daar nog lelijk in vergissen.quote:Op zondag 11 november 2007 14:02 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
volgens mij zijn de inkomsten van zo'n plaatje vrij weinig
dus kan me niet voorstellen dat talpa het voor de poen doet
Waarbij vermeld dat het i.m.o. sowieso meer dan schandalig is om een stomdronken grietje te schaken voor eigen gerief.quote:Op zondag 11 november 2007 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo erg tegen haar zin was dat niet....
Aan de andere kant denk ik dat het haar op dat moment geen fuck had uitgemaakt van wie ze aandacht kreeg..
Ze wilde niet met Huub naar bed,maar het beffen vond ze prima.quote:Op zondag 11 november 2007 14:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van a tot en met z en weer terug. Een te stomdronken grietje dat nog een paar keer zegt dat ze niet wil, Sylvia roept om Huub bij zich te roepen. Maar dat is de eeuwige discussie hier, iedereen ziet schijnbaar wat anders.
Kun jij je voorstellen dat iemand zo dronken is dat ze helemaal of nauweljks meer besef en/of wilskracht heeft om ook maar iets te doen?quote:Op zondag 11 november 2007 14:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze wilde niet met Huub naar bed,maar het beffen vond ze prima.
Klopt, maar vooralsnog was hij vooral met haar gerief bezigquote:Op zondag 11 november 2007 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarbij vermeld dat het i.m.o. sowieso meer dan schandalig is om een stomdronken grietje te schaken voor eigen gerief.
In mijn ogen had Huub dat niet moeten doen. Het zit ethisch gewoon niet goed.quote:Op zondag 11 november 2007 14:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van a tot en met z en weer terug. Een te stomdronken grietje dat nog een paar keer zegt dat ze niet wil, Sylvia roept om Huub bij zich te roepen. Maar dat is de eeuwige discussie hier, iedereen ziet schijnbaar wat anders.
Dankjewel dat ook jij dat ziet....quote:Op zondag 11 november 2007 14:18 schreef akveor het volgende:
[..]
In mijn ogen had Huub dat niet moeten doen. Het zit ethisch gewoon niet goed.
Laten we het dan maar helemaal niet over Brian hebbenquote:Op zondag 11 november 2007 14:18 schreef akveor het volgende:
[..]
In mijn ogen had Huub dat niet moeten doen. Het zit ethisch gewoon niet goed.
Ja dat ken ik.Huub was ook zo dronken als een tor.Was een beetje dom,maar Amanda vond het prima.Amanda genoot stiekum best van al die aandacht die ze altijd van Huub kreeg.quote:Op zondag 11 november 2007 14:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun jij je voorstellen dat iemand zo dronken is dat ze helemaal of nauweljks meer besef en/of wilskracht heeft om ook maar iets te doen?
quote:Op zondag 11 november 2007 14:19 schreef Nomrc2 het volgende:
met betrekking tot geweld staat volgens mij dit in het regelboek:
in zake mepgevaar
streamlock
bel beveiliging
zorg er dat de bewoners na de meppartij niet meer over de meppartij praten,dreig met sancties en exits
zet de streams weer aan
tijdens de volgende redactie vergadering houden we een stemming of we huub de schuld zullen geven of we de boel maar gewoon maar zullen vergeten
Brian deugt niet, dat is hartstikke duidelijk. Op de schaal van deugen krijgt hij van mij een 1 en Huub van mij een 3. Beiden scoren vet onvoldoende bij mij.quote:Op zondag 11 november 2007 14:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Laten we het dan maar helemaal niet over Brian hebben![]()
schat dat talpa 30% overhoudquote:Op zondag 11 november 2007 14:16 schreef Py het volgende:
[..]
Volgens mij kun je je daar nog lelijk in vergissen.
Wat heeft het gekost om die plaatjes te maken? Een paar duizend denk ik. Die zijn ondertussen met downloaden alleen al lang en breed terugverdiend.
Die gedichten van Brian! OMG!!!!!!! En dan de commentaren erop, Groetjes van Sint en Pietquote:Op zondag 11 november 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
Grappig om te lezen dat veel users vanaf het begin van DGK al een hekel aan Brian hadden.
Beetje OT maar ach.![]()
[De bewoners] Brian #1
Wat nu als er nog een plaatje in elkaar gezet wordt...en nog eentje....quote:Op zondag 11 november 2007 14:25 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
schat dat talpa 30% overhoud
talpa zit er echt niet in om geld met die plaatjes te verdienen
maar ik denk ook dat gewoon reclame maken is voor DGK
Als 'gedwongen' Huub fan (bij gebrek aan spelers) sluit ik mijn ogen niet voor Huub's fouten. En heb ook meerde malen geroepen dat Huub een exit verdient. Toch kan ik hem veel dingen 'vergeven' omdat hij, voor mij, leuke en intelligente dingen in het spel brengt. Ik kan me wat hem betreft ook makkelijker schikken in de beslissingen van de Febo om hem te laten blijven. Maar als ie exit had gemoeten had ik dat begrepen. ook al had ie vrijdag z'n handen thuis moeten houden.... ik vind die frustraties het gevolg van wat er afgelopen week is gebeurt en daarom moet de hele week bekeken worden.quote:Op zondag 11 november 2007 14:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dankjewel dat ook jij dat ziet....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |