abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 november 2007 @ 13:46:40 #101
188345 Py
op zich
pi_54524796
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zou hij als blatend kind een deep throat aankunnen?

Kan geen 2 seconden zn bek houden.
Maar hij zelf zal bluffen van wel
  zondag 11 november 2007 @ 13:47:32 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_54524813
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat wel weer een aardig verhaal is:
De spelers hebben gehoord dat als het niet anders kan dan op deze manier, het spel stopt per 1-2-2008. Volgens ons staat die datum al vast (berichten Fons), dus het lijkt erop dat ze de schuld van het stoppen op het conto van de spelers wil schuiven?
Wat had je dan verwacht?? Dat de redactie zelf het boetekleed zou aantrekken??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_54524821
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het ligt idd niet in de lijn der verwachtingen, maar ik zie het niet als probleem, de speler die thuis zit kan immers nog meer tijd aan het promoten van z'n "hit" besteden door ook op andere avonden op te treden...

Wat dan natuurlijk tot protesten van die-hard-fans van de ander zal leiden omdat die minder "kansen" heeft
Joh, er is volgens mij geen discotheek die ze wil hebben. Ik verdenk Talpa ervan dat ze geld betalen om op te mogen treden. Ook het goedkoper maken van de bierprijs in Haaksbergen (van 1.60 naar 1 euro) wijst daar op. Het verschil in prijs zou Talpa wel eens betaald kunnen hebben. Die gasten moeten gewoon een succes worden om ze daarna lekker uit te kunnen buiten.
pi_54524837
ze kunnen brian toch ook wel vanuit zijn eigen huis ophalen als ie zijn single moet promoten?
waarom zou hij daarvoor in de villa moeten blijven dan?
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_54524860
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:48 schreef Ziet het volgende:
ze kunnen brian toch ook wel vanuit zijn eigen huis ophalen als ie zijn single moet promoten?
Uit het oog, uit het hart. Idolen die van de buis verdwijnen worden door kijkers onmiddelijk ingeruild voor een andere.
pi_54524864
Dennix wil sexen
  zondag 11 november 2007 @ 13:50:32 #107
188345 Py
op zich
pi_54524876
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:48 schreef Ziet het volgende:
Ze kunnen toch ook gewoon een bandje afspelen en een danseres laten dansen?
Dan kan Brian gewoon zijn straf uitzitten.
  zondag 11 november 2007 @ 13:51:16 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_54524887
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:45 schreef Py het volgende:
[..]
Hé idd. Het schijnt voor het imago van een rappert nogal positief te zijn als je wat fysiek geweld op je CV hebt staan.
Een diskwalificatie wegens molestatie levert waarschijnlijk een top 10 notering op. Eerst mensen Brian laten leren kennen en hem vervolgens uit de show trappen en de rapcarriere heeft een vliegende start!

Er is nog hoop
Idd... de beelden van de fatale en diskwalificerende klap zouden zo gebruikt kunnen worden in de video...

Sterker nog... het zou misschien wel de reden kunnen zijn waarom de beelden van de doucheramscène wel uitgezonden zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 11 november 2007 @ 13:54:49 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_54524963
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, er is volgens mij geen discotheek die ze wil hebben. Ik verdenk Talpa ervan dat ze geld betalen om op te mogen treden. Ook het goedkoper maken van de bierprijs in Haaksbergen (van 1.60 naar 1 euro) wijst daar op. Het verschil in prijs zou Talpa wel eens betaald kunnen hebben. Die gasten moeten gewoon een succes worden om ze daarna lekker uit te kunnen buiten.
Zou kunnen, hoewel ik het idee heb dat er disco's uitgezocht zijn die op zaterdag toch wel bomvol zitten... ben benieuwd wanneer ze hier hun opwachting maken in de locale verbouwde discoschuur

En het maakt die pubers vrij weinig uit wie er dan op het podium staat... in het ergste geval heeft zo'n disco een extra aanloop van DGK-fans die gemiddeld 2 keer zo oud zijn als het normale publiek
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 11 november 2007 @ 13:55:12 #110
188345 Py
op zich
pi_54524973
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Idd... de beelden van de fatale en diskwalificerende klap zouden zo gebruikt kunnen worden in de video...

Sterker nog... het zou misschien wel de reden kunnen zijn waarom de beelden van de doucheramscène wel uitgezonden zijn.
Contractueel ligt vast dat ze inkomsten uit optredens of interviews e.d. 50-50 delen met Talpa. Die heeft er dus alle belang bij dat de spelers zo vet mogelijk gehyped worden.
Voor rappert Brian betekent dat dus een strafblad aanleggen
pi_54525096
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zou kunnen, hoewel ik het idee heb dat er disco's uitgezocht zijn die op zaterdag toch wel bomvol zitten... ben benieuwd wanneer ze hier hun opwachting maken in de locale verbouwde discoschuur

En het maakt die pubers vrij weinig uit wie er dan op het podium staat... in het ergste geval heeft zo'n disco een extra aanloop van DGK-fans die gemiddeld 2 keer zo oud zijn als het normale publiek
Als ze vol zitten, dan begrijp ik die actie van 1.60 naar 1 euro niet zo heel goed. Dat lijkt toch vooral gedaan om een extra toeloop te genereren. Nou ja, boeiend eigenlijk ook. Ze mogen van mij beiden ergens het kippevirus opdoen. Het heeft niets met het spel te maken en dus is het spelbederf, zoals er al zoveel spelbederf is. Het is verworden tot de agressievere versie van "Onderweg naar morgen"
  zondag 11 november 2007 @ 14:01:52 #112
188345 Py
op zich
pi_54525160
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als ze vol zitten, dan begrijp ik die actie van 1.60 naar 1 euro niet zo heel goed. Dat lijkt toch vooral gedaan om een extra toeloop te genereren. Nou ja, boeiend eigenlijk ook. Ze mogen van mij beiden ergens het kippevirus opdoen. Het heeft niets met het spel te maken en dus is het spelbederf, zoals er al zoveel spelbederf is. Het is verworden tot de agressievere versie van "Onderweg naar morgen"
Nee joh. Die verlaging van de bierprijs heeft nergens anders mee te maken dan om het publiek vooraf zo lam mogelijk te krijgen zodat ze niet meer beseffen wat voor buttartiesten ze voorgeschoteld krijgen
pi_54525168
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:55 schreef Py het volgende:

[..]

Contractueel ligt vast dat ze inkomsten uit optredens of interviews e.d. 50-50 delen met Talpa. Die heeft er dus alle belang bij dat de spelers zo vet mogelijk gehyped worden.
Voor rappert Brian betekent dat dus een strafblad aanleggen

volgens mij zijn de inkomsten van zo'n plaatje vrij weinig
dus kan me niet voorstellen dat talpa het voor de poen doet
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  zondag 11 november 2007 @ 14:02:37 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_54525176
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das dan ook weer waar.

En tsja... het programma is al tijden bagger
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 11 november 2007 @ 14:02:45 #115
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54525177
We weten allemaal hoe het gaat lopen maandag. Als er boetes uitgedeeld worden krijgt Huub er zeker 1. Hiermee wordt een signaal afgegeven aan de streamers dat ze blij moeten zijn dat Huub er nog in zit. Daarbij wordt de afgelopen week van Brian niet meegegnomen.
Deur aan gruzelementen
Arm omdraaieen
Glas bewust de hal intrappen
Amamda half afgerost in de douche
Een of meerdere van deze 4 punten hadden Brian een rode kaart moeten opleveren. Dat had betekend dat Brian reeds exit had gemoeten. Maat helaas dit is niet gebeurt. Dit leverde natuurlijk veekl frustraties op bij Huub. Die er dan uitkomen bij een volgende ruzie. In mijn ogen is de ruzie van afgelopen vrijdag en vooral de escalatie dan ook het gevolg van de beslissing van een partijdige scheidsrechter.
Het is net als in het voetbalveld. Als ze iemand in het veld laten staan die meerdere malen rood heeft verdient kun je verwachten dat de tegenpartij diegene gaat aanpakken.
Met andere woorden het niet bestraffen van Brian had de escallatie van vrijdag tot gevolg. Daar het een het gevolg is van het andere moeten ze de gehele afgelopen week menemen in d e beoordeling. Omdat Brian eerder meer dan fout zat zou Brian als eerste een exit verdienen. Daarmee hoeft vrijdag niet meer meegenomen te worden omdat Brian reeds exit had gemoeten.
Nu lijkt het erop dat ze alleen vrijdag gaan beoordelen maar stiekum terugkijken naar afgelopen week en dan zijn er meerder wannabees fout geweest.
Het is precies hetzelfde als in de 6 tegen 2. Plots is dan iedereen fout geweest. Maar ze negeren dan wie er begonnen is. Ik vind dat dus niet kunnen. Exit waardige agressie is meteen exit en kan in mijn ogen niet tegen elkaar worden afgestreept omdat het een het gevolg is van een ander.
  zondag 11 november 2007 @ 14:03:29 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_54525184
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:01 schreef Py het volgende:
[..]
Nee joh. Die verlaging van de bierprijs heeft nergens anders mee te maken dan om het publiek vooraf zo lam mogelijk te krijgen zodat ze niet meer beseffen wat voor buttartiesten ze voorgeschoteld krijgen
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 11 november 2007 @ 14:06:13 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_54525278
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:02 schreef akveor het volgende:
We weten allemaal hoe het gaat lopen maandag.
-knip-
Exit waardige agressie is meteen exit en kan in mijn ogen niet tegen elkaar worden afgestreept omdat het een het gevolg is van een ander.

Maar we weten toch allemaal hoet dat gaat in NL??
Wat er aan vooraf gaat doet er niet toe, wie fataal over de grens gaat is immers altijd de schuldige
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_54525301
quote:
We weten allemaal hoe het gaat lopen maandag. Als er boetes uitgedeeld worden krijgt Huub er zeker 1.
Er zijn maar twee redenen waarom Brian een boete/exit zou moeten krijgen, de rest van je posting vind ik gekleurd.
1. Het Amanda-douche verhaal
2. Gericht een glas schoppen naar Dennis
pi_54525339
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:02 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

Aansporen nieuwe doelgroep om vooral ook te gaan kijken. Nogal zielig om dat met 2 wansingles te doen.
pi_54525362
quote:
We weten allemaal hoe het gaat lopen maandag. Als er boetes uitgedeeld worden krijgt Huub er zeker 1. Hiermee wordt een signaal afgegeven aan de streamers dat ze blij moeten zijn dat Huub er nog in zit. Daarbij wordt de afgelopen week van Brian niet meegegnomen.
Deur aan gruzelementen
Arm omdraaieen
Glas bewust de hal intrappen
Amamda half afgerost in de douche
Een of meerdere van deze 4 punten hadden Brian een rode kaart moeten opleveren. Dat had betekend dat Brian reeds exit had gemoeten. Maat helaas dit is niet gebeurt. Dit leverde natuurlijk veekl frustraties op bij Huub. Die er dan uitkomen bij een volgende ruzie. In mijn ogen is de ruzie van afgelopen vrijdag en vooral de escalatie dan ook het gevolg van de beslissing van een partijdige scheidsrechter.
Het is net als in het voetbalveld. Als ze iemand in het veld laten staan die meerdere malen rood heeft verdient kun je verwachten dat de tegenpartij diegene gaat aanpakken.
Met andere woorden het niet bestraffen van Brian had de escallatie van vrijdag tot gevolg. Daar het een het gevolg is van het andere moeten ze de gehele afgelopen week menemen in d e beoordeling. Omdat Brian eerder meer dan fout zat zou Brian als eerste een exit verdienen. Daarmee hoeft vrijdag niet meer meegenomen te worden omdat Brian reeds exit had gemoeten.
Nu lijkt het erop dat ze alleen vrijdag gaan beoordelen maar stiekum terugkijken naar afgelopen week en dan zijn er meerder wannabees fout geweest.
Het is precies hetzelfde als in de 6 tegen 2. Plots is dan iedereen fout geweest. Maar ze negeren dan wie er begonnen is. Ik vind dat dus niet kunnen. Exit waardige agressie is meteen exit en kan in mijn ogen niet tegen elkaar worden afgestreept omdat het een het gevolg is van een ander.
voor mij is het simpel ik weet dat iemand 3 maal met z'n poten aan vrouwen heeft gezeten en de politie(febo) grijpt niet in, en ik zie het een 4de keer gebeuren dan schop ik die gozer zelf inelkaar

vind dat de febo huub een beloning moet geven ipv een sanctie
pi_54525393
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:09 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

voor mij is het simpel ik weet dat iemand 3 maal met z'n poten aan vrouwen heeft gezeten en de politie(febo) grijpt niet in, en ik zie het een 4de keer gebeuren dan schop ik die gozer zelf inelkaar

vind dat de febo huub een beloning moet geven ipv een sanctie
Dan denk ik onmiddelijk aan een stomdronken Amanda en een Huub die haar, tegen haar zin in, zit te beffen
pi_54525420
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dan denk ik onmiddelijk aan een stomdronken Amanda en een Huub die haar, tegen haar zin in, zit te beffen
Wat je kennelijk zelf niet hebt gezien.
pi_54525424

† In Memoriam † zondag 11 november 2007 @ 14:13:11 #124
135305 beequeen
Lost.
pi_54525449
Grappig om te lezen dat veel users vanaf het begin van DGK al een hekel aan Brian hadden.

Beetje OT maar ach.

[De bewoners] Brian #1
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 11 november 2007 @ 14:13:26 #125
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54525456
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Er zijn maar twee redenen waarom Brian een boete/exit zou moeten krijgen, de rest van je posting vind ik gekleurd.
Kan zijn. Maar nu overgaan tot sancties zonder de afgelopen week mee te nemen vind ik gewoon niet eerlijk. In mijn ogen kun je niet zomaar een moment pakken en niet kijken naar het voorafgaande.
Zal wel iets scheef lopen. Maar je kunt Nederland ook niet beschuldigen dat ze zelf de tweede wereldoorlog zijn begonnen omdat ze terug hebben gevochten.
Op zondag 11 november 2007 14:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zeker dat glas schoppen is exit waard.Vind het zielig voor die fan van Brian,die gisteren de disco werd uitgemept.Hij had glas gooien van zijn grote held gezien en wist dat het dan goed zat.Die jongen heeft gewoon Brian nagedaan en die kreeg geen eens straf.En nu doet hij het na en word letterlijk de tent uitgeschopt.
  zondag 11 november 2007 @ 14:13:58 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_54525470
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo erg tegen haar zin was dat niet....
Aan de andere kant denk ik dat het haar op dat moment geen fuck had uitgemaakt van wie ze aandacht kreeg..
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_54525499
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:12 schreef tipsch het volgende:

[..]

Wat je kennelijk zelf niet hebt gezien.
Van a tot en met z en weer terug. Een te stomdronken grietje dat nog een paar keer zegt dat ze niet wil, Sylvia roept om Huub bij zich te roepen. Maar dat is de eeuwige discussie hier, iedereen ziet schijnbaar wat anders.
  zondag 11 november 2007 @ 14:16:10 #129
188345 Py
op zich
pi_54525528
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:02 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

Volgens mij kun je je daar nog lelijk in vergissen.
Wat heeft het gekost om die plaatjes te maken? Een paar duizend denk ik. Die zijn ondertussen met downloaden alleen al lang en breed terugverdiend.
pi_54525534
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zo erg tegen haar zin was dat niet....
Aan de andere kant denk ik dat het haar op dat moment geen fuck had uitgemaakt van wie ze aandacht kreeg..
Waarbij vermeld dat het i.m.o. sowieso meer dan schandalig is om een stomdronken grietje te schaken voor eigen gerief.
pi_54525535
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Van a tot en met z en weer terug. Een te stomdronken grietje dat nog een paar keer zegt dat ze niet wil, Sylvia roept om Huub bij zich te roepen. Maar dat is de eeuwige discussie hier, iedereen ziet schijnbaar wat anders.
Ze wilde niet met Huub naar bed,maar het beffen vond ze prima.
pi_54525554
Oh oh, stront aan de vinger !
Ik zie verdachte bewegingen onder de dekens bij nix en naad en nix tilt het dekbed op om eronder te kijken
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_54525570
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:16 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ze wilde niet met Huub naar bed,maar het beffen vond ze prima.
Kun jij je voorstellen dat iemand zo dronken is dat ze helemaal of nauweljks meer besef en/of wilskracht heeft om ook maar iets te doen?
pi_54525579
kan er nu niet een heel groot keihard brandalarm afgaan?

Dit is een programma dus werk dus moet je een ontruimingsoefenig houden.

No time like the present zou ik zeggen.
Hup , gooi die sirene erin.
  zondag 11 november 2007 @ 14:18:42 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_54525586
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarbij vermeld dat het i.m.o. sowieso meer dan schandalig is om een stomdronken grietje te schaken voor eigen gerief.
Klopt, maar vooralsnog was hij vooral met haar gerief bezig
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 11 november 2007 @ 14:18:51 #136
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54525589
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

In mijn ogen had Huub dat niet moeten doen. Het zit ethisch gewoon niet goed.

in zake mepgevaar
streamlock
bel beveiliging
zorg er dat de bewoners na de meppartij niet meer over de meppartij praten,dreig met sancties en exits
zet de streams weer aan

tijdens de volgende redactie vergadering houden we een stemming of we huub de schuld zullen geven of we de boel maar gewoon maar zullen vergeten
  zondag 11 november 2007 @ 14:20:27 #138
188345 Py
op zich
pi_54525638
Stomdronken grietjes schaken voor eigen gerief
De zaterdagavond hobbie van 95% van puberend Nederland
pi_54525641
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:18 schreef akveor het volgende:

[..]

Dankjewel dat ook jij dat ziet....
pi_54525644
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:18 schreef akveor het volgende:

[..]

Laten we het dan maar helemaal niet over Brian hebben
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_54525699
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Kun jij je voorstellen dat iemand zo dronken is dat ze helemaal of nauweljks meer besef en/of wilskracht heeft om ook maar iets te doen?
Ja dat ken ik.Huub was ook zo dronken als een tor.Was een beetje dom,maar Amanda vond het prima.Amanda genoot stiekum best van al die aandacht die ze altijd van Huub kreeg.
  zondag 11 november 2007 @ 14:24:54 #142
188345 Py
op zich
pi_54525802
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:19 schreef Nomrc2 het volgende:
met betrekking tot geweld staat volgens mij dit in het regelboek:

in zake mepgevaar
streamlock
bel beveiliging
zorg er dat de bewoners na de meppartij niet meer over de meppartij praten,dreig met sancties en exits
zet de streams weer aan

tijdens de volgende redactie vergadering houden we een stemming of we huub de schuld zullen geven of we de boel maar gewoon maar zullen vergeten
Kan niet anders dat dat er staat
En het altijd paraat staande BrianBeschermingsTeam (BBT) indoctrineerd Amanda, gaat gewillige vrouwen bellen en optredens regelen en houdt de voorraad pammetjes bij.
pi_54525810
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:20 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Laten we het dan maar helemaal niet over Brian hebben
Brian deugt niet, dat is hartstikke duidelijk. Op de schaal van deugen krijgt hij van mij een 1 en Huub van mij een 3. Beiden scoren vet onvoldoende bij mij.
pi_54525811
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:16 schreef Py het volgende:

[..]

Volgens mij kun je je daar nog lelijk in vergissen.
Wat heeft het gekost om die plaatjes te maken? Een paar duizend denk ik. Die zijn ondertussen met downloaden alleen al lang en breed terugverdiend.
schat dat talpa 30% overhoud
talpa zit er echt niet in om geld met die plaatjes te verdienen

maar ik denk ook dat gewoon reclame maken is voor DGK
  zondag 11 november 2007 @ 14:26:00 #145
168951 STAP01
body and brain
pi_54525841
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
Grappig om te lezen dat veel users vanaf het begin van DGK al een hekel aan Brian hadden.

Beetje OT maar ach.

[De bewoners] Brian #1
Die gedichten van Brian! OMG!!!!!!! En dan de commentaren erop, Groetjes van Sint en Piet
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54525860
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:25 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

schat dat talpa 30% overhoud
talpa zit er echt niet in om geld met die plaatjes te verdienen

maar ik denk ook dat gewoon reclame maken is voor DGK
Wat nu als er nog een plaatje in elkaar gezet wordt...en nog eentje....
pi_54525936
nadia lijkt me helemaal niet lekker in bed.
Make my day!
  zondag 11 november 2007 @ 14:30:34 #148
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54525959
quote:
Op zondag 11 november 2007 14:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dankjewel dat ook jij dat ziet....
Als 'gedwongen' Huub fan (bij gebrek aan spelers) sluit ik mijn ogen niet voor Huub's fouten. En heb ook meerde malen geroepen dat Huub een exit verdient. Toch kan ik hem veel dingen 'vergeven' omdat hij, voor mij, leuke en intelligente dingen in het spel brengt. Ik kan me wat hem betreft ook makkelijker schikken in de beslissingen van de Febo om hem te laten blijven. Maar als ie exit had gemoeten had ik dat begrepen. ook al had ie vrijdag z'n handen thuis moeten houden.... ik vind die frustraties het gevolg van wat er afgelopen week is gebeurt en daarom moet de hele week bekeken worden.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_54525974
12.30 Feyenoord Ajax is afgelopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')