abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61335780
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:37 schreef Mastroianni het volgende:
Die met die gesp is van Santoni, qua modellen ben je ook gek op italiaans he Nooit aan die dure troep beginnen. Terugkeren naar voordeligere schoenen is echt onmogelijk.

Ik gebruik alleen maar spanners van de Royal Treatment, vind ik de beste. Behalve bij die van Saint Crispin's, daar zijn op maat gemaakte spanners bijgeleverd.
Oke, mooie schoen.

Haha, klopt. Sinds korte tijd ben ik er zeer gecharmeerd van.

Oke, scheelt dat heel veel als je geen spanners gebruikt?
pi_61335830
Dat scheelt héél veel. Spanners zijn echt een absolute must.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_61335915
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:40 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Oke, mooie schoen.

Haha, klopt. Sinds korte tijd ben ik er zeer gecharmeerd van.

Oke, scheelt dat heel veel als je geen spanners gebruikt?
Hetzelfde geldt qua verzorging van je schoenen. Op het moment dat je schoenen van 300 euro gaat kopen is het echt de moeite waard om tegelijkertijd ook te investeren in goede spanners en een goed verzorgingsproduct. Mocht je op een gegeven moment je zolen kapot lopen dan loont het ook echt om op zoek te gaan naar een GOEDE schoenmaker. In principe kunnen dit soort schoenen jaaaren mee gaan mits je ze goed verzorgt.
pi_61336114
Bedankt voor de tips, jongens .

Vrijdag ga ik dus mijn eerste paar halen, ben benieuwd. Of Santoni (lang leve stufi) of Bellini.
pi_61336122
Helemaal met Japin eens. Onderhoud is érg belangrijk. Gaat ook nog best veel geld in zitten.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_61336182
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:51 schreef Mastroianni het volgende:
Helemaal met Japin eens. Onderhoud is érg belangrijk. Gaat ook nog best veel geld in zitten.
Maar ik neem aan dat je dat er allemaal weer uithaalt, gezien het feit je er dan langer mee doet.
pi_61336243
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:54 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat je dat er allemaal weer uithaalt, gezien het feit je er dan langer mee doet.
Met veel paren doe ik al ruim 2 jaar zonder dat ik ze heb moeten verzolen omdat ik goed af kan wisselen. Dat scheelt ook al veel. Maar goed, ik heb nu 18 paar in totaal dus heb altijd wel een goed gepoetst paar klaar staan

Jij zult je zometeen in 1e instantie in moeten houden om niet te veel op 't paar te lopen. Ik zou zeggen hooguit 2 a 3x in de week. Als je dat hebt op een gegeven moment is 't gewoon een kwestie van goed blijven poetsen. En dan niet met collonil of kiwi ofzo.
pi_61336286
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:56 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

Met veel paren doe ik al ruim 2 jaar zonder dat ik ze heb moeten verzolen omdat ik goed af kan wisselen. Dat scheelt ook al veel. Maar goed, ik heb nu 18 paar in totaal dus heb altijd wel een goed gepoetst paar klaar staan

Jij zult je zometeen in 1e instantie in moeten houden om niet te veel op 't paar te lopen. Ik zou zeggen hooguit 2 a 3x in de week. Als je dat hebt op een gegeven moment is 't gewoon een kwestie van goed blijven poetsen. En dan niet met collonil of kiwi ofzo.
Ja, ik ben ook niet van plan om ze 5 dagen in de week te dragen, ben er dan wel zuinig op natuurlijk.

Ach, als ik meerdere paren heb, is het inderdaad ook wat makkelijker om af te wisselen.
pi_61336363
en direct na het dragen de spanners erin. Dat scheelt echt zo veel.
pi_61336395
Als je eenmaal een behoorlijke garderobe hebt waarmee je veel kan combineren, en een fraaie schoenencollectie hebt is 't ook aardig om wat extravagantere shoes aan te schaffen... b.v. groen.
(mits je weet wat je doet)
pi_61336467
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:03 schreef OldJeller het volgende:
Als je eenmaal een behoorlijke garderobe hebt waarmee je veel kan combineren, en een fraaie schoenencollectie hebt is 't ook aardig om wat extravagantere shoes aan te schaffen... b.v. groen.
(mits je weet wat je doet)
Ik heb een heel gaaf idee in mijn hoofd dat ik bij Ugolini of Bestetti wil laten maken. Maar eens kijken wanneer ik wat tijd heb
pi_61336496
Ja, jaloers.. mooi hoor
pi_61336516
Rood zou ik op zich nog wel mooi vinden, maar groen? Haha, misschien als het een hele goede combi is.

Ik ga slapen. Bedankt voor de tips.
pi_61336519
Schoenspanners zijn idd een must, Seeadlers zijn prima qua prijs en "prestatie" Qua verzorgingsproducten zweer ik bij The Royal Treatment, echt ongeloofelijk goed spul en qua prijs valt het ook allemaal mee, ik geloof dat de meeste producten onder de ¤10 zijn. Het is ook aan te raden een goede poetsdoek te gebruiken bij het uitpoetsen, die heb ik ook van The Royal Treatment (microfiber doek oid), waardoor de glans weer helemaal terug komt en de schoenen weer zo goed als nieuw zijn
  woensdag 3 september 2008 @ 10:16:41 #215
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_61341351
Microfiber-doekjes zijn inderdaad hele goede poetsdoeken. Maar dan wel als allerlaatste, om echt de glans er op te krijgen. Daarnaast zijn ze ook superhandig om na een dag lopen even snel er over heen te halen: dan haal je een beetje vuil weg en de glans gelijk terug.
I am a black hole shitting into the void
pi_61342709
Juistem

Waarmee poetsen jullie de schoen? Zelf gebruik ik oude t-shirts...werkt eigenlijk perfect
pi_61343980
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:19 schreef Mr.Adams het volgende:
Juistem

Waarmee poetsen jullie de schoen? Zelf gebruik ik oude t-shirts...werkt eigenlijk perfect
Tandenborstels, panties, oude onderbroeken, microvezeldoekjes, en lijnzaadolie voor de zolen

Qua producten : Saphir & Saphir Medaille Do'r (= Royal Treatment, maar dan goedkoper en beter verkrijgbaar) en voor het paardenleer Colonil Diamond en een hertenbotje...

suede = crepe rubber borsteltje...
pi_61347684
Hey Solitarias.. was jij niet degene met die Rode MR-2?

Anyway; wat een spullen joh.. Ach, nog een paar jaar sparen. Geen kinderen. En dan schoenen kopen.
pi_61350808
Maar voor het gewone poetsen gebruiken jullie dus geen speciale borstels oid? Ik zat eraan te denken zo'n setje te kopen maar vraag me af wat precies de toegevoegde waarde is.
pi_61352450
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:38 schreef Mr.Adams het volgende:
Maar voor het gewone poetsen gebruiken jullie dus geen speciale borstels oid? Ik zat eraan te denken zo'n setje te kopen maar vraag me af wat precies de toegevoegde waarde is.
Ies allemaal show - doekjes en oude tandenborstels volstaan. Wel een goede uitborstel-borstel kopen, dat is zeker het geld waard...
  woensdag 3 september 2008 @ 19:05:44 #221
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61354535
Echt nodig bij leren schoenen ja en koop een schoenspanner die de compleet schoen spant.
Bij mijn leren schoenen was de schoen rond de hiel helemaal naar binnen gezakt namelijk.

Dus niet:
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_61372973
Hallo heren,

al enige tijd ben ik op zoek naar (licht)grijze suède puntschoenen om te dragen onder donkere jeans en pantalons. Ben ze een lange tijd geleden ergens tegen gekomen, maar heb geen idee waar dat was. Weet nu een van jullie waar ik deze schoenen wellicht kan vinden?

Alvast bedankt
  vrijdag 5 september 2008 @ 11:49:19 #223
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61397618
Elsevier Thema mannen mode valt hier op de mat met o.a. reportage over de maatschoen.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_61419256
Heren, ik ben ook zoek naare en overhemd met 3 knoopjes in de kraag. Mss dat jullie weten welke ik bedoel, ik weet nl. niet hoe zo'n overhemd genoemd wordt.

http://www.net5.nl/web/sh(...)3/media=24832/page=1

21.29min. Daar heeft iemand zo'n overhemd aan:)

Ik heb het geprobeerd te googlen maar daar kwam niks concreets uitrollen..

zaterdag 6 september 2008 @ 11:54:09 #225
3185 Adelante
To let it go now
pi_61423470
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 00:55 schreef Mr.Brightsight het volgende:
Heren, ik ben ook zoek naare en overhemd met 3 knoopjes in de kraag. Mss dat jullie weten welke ik bedoel, ik weet nl. niet hoe zo'n overhemd genoemd wordt.

http://www.net5.nl/web/sh(...)3/media=24832/page=1

21.29min. Daar heeft iemand zo'n overhemd aan:)

Ik heb het geprobeerd te googlen maar daar kwam niks concreets uitrollen..

Circle of Gentlemen

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')