Oke, mooie schoen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:37 schreef Mastroianni het volgende:
Die met die gesp is van Santoni, qua modellen ben je ook gek op italiaans heNooit aan die dure troep beginnen. Terugkeren naar voordeligere schoenen is echt onmogelijk.
Ik gebruik alleen maar spanners van de Royal Treatment, vind ik de beste. Behalve bij die van Saint Crispin's, daar zijn op maat gemaakte spanners bijgeleverd.
Hetzelfde geldt qua verzorging van je schoenen. Op het moment dat je schoenen van 300 euro gaat kopen is het echt de moeite waard om tegelijkertijd ook te investeren in goede spanners en een goed verzorgingsproduct. Mocht je op een gegeven moment je zolen kapot lopen dan loont het ook echt om op zoek te gaan naar een GOEDE schoenmaker. In principe kunnen dit soort schoenen jaaaren mee gaan mits je ze goed verzorgt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oke, mooie schoen.
Haha, klopt. Sinds korte tijd ben ik er zeer gecharmeerd van.
Oke, scheelt dat heel veel als je geen spanners gebruikt?
Maar ik neem aan dat je dat er allemaal weer uithaalt, gezien het feit je er dan langer mee doet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:51 schreef Mastroianni het volgende:
Helemaal met Japin eens. Onderhoud is érg belangrijk. Gaat ook nog best veel geld in zitten.
Met veel paren doe ik al ruim 2 jaar zonder dat ik ze heb moeten verzolen omdat ik goed af kan wisselen. Dat scheelt ook al veel. Maar goed, ik heb nu 18 paar in totaal dus heb altijd wel een goed gepoetst paar klaar staanquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je dat er allemaal weer uithaalt, gezien het feit je er dan langer mee doet.
Ja, ik ben ook niet van plan om ze 5 dagen in de week te dragen, ben er dan wel zuinig op natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:56 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Met veel paren doe ik al ruim 2 jaar zonder dat ik ze heb moeten verzolen omdat ik goed af kan wisselen. Dat scheelt ook al veel. Maar goed, ik heb nu 18 paar in totaal dus heb altijd wel een goed gepoetst paar klaar staan
Jij zult je zometeen in 1e instantie in moeten houden om niet te veel op 't paar te lopen. Ik zou zeggen hooguit 2 a 3x in de week. Als je dat hebt op een gegeven moment is 't gewoon een kwestie van goed blijven poetsen. En dan niet met collonil of kiwi ofzo.
Ik heb een heel gaaf idee in mijn hoofd dat ik bij Ugolini of Bestetti wil laten maken. Maar eens kijken wanneer ik wat tijd hebquote:Op woensdag 3 september 2008 00:03 schreef OldJeller het volgende:
Als je eenmaal een behoorlijke garderobe hebt waarmee je veel kan combineren, en een fraaie schoenencollectie hebt is 't ook aardig om wat extravagantere shoes aan te schaffen... b.v. groen.
(mits je weet wat je doet)
Tandenborstels, panties, oude onderbroeken, microvezeldoekjes, en lijnzaadolie voor de zolenquote:Op woensdag 3 september 2008 11:19 schreef Mr.Adams het volgende:
Juistem
Waarmee poetsen jullie de schoen? Zelf gebruik ik oude t-shirts...werkt eigenlijk perfect![]()
Ies allemaal show - doekjes en oude tandenborstels volstaan. Wel een goede uitborstel-borstel kopen, dat is zeker het geld waard...quote:Op woensdag 3 september 2008 16:38 schreef Mr.Adams het volgende:
Maar voor het gewone poetsen gebruiken jullie dus geen speciale borstels oid? Ik zat eraan te denken zo'n setje te kopen maar vraag me af wat precies de toegevoegde waarde is.
Circle of Gentlemenquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:55 schreef Mr.Brightsight het volgende:
Heren, ik ben ook zoek naare en overhemd met 3 knoopjes in de kraag. Mss dat jullie weten welke ik bedoel, ik weet nl. niet hoe zo'n overhemd genoemd wordt.
http://www.net5.nl/web/sh(...)3/media=24832/page=1
21.29min. Daar heeft iemand zo'n overhemd aan:)
Ik heb het geprobeerd te googlen maar daar kwam niks concreets uitrollen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |