dank..quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:51 schreef spy08 het volgende:
[..]
Kijk! Dat zijn pas mooie schoenen.![]()
[ afbeelding ]
ook mooi
geintje zeker?quote:
Probeer eens SuitSupply, voor hetzelfde geld veel meer pakquote:
Caruso is mooi spul, maar als je een collectie wilt opbouwen omdat je voor je werk pakken moet dragen kun je misschien beter iets goedkopers (Oger Dressed for succes bijvoorbeeld) beginnen.. Tenzij je natuurlijk zoveel geld hebt dat je meteen 3 Caruso's kunt kopenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:46 schreef KabaYoshi het volgende:
Ik ben op zoek naar mijn eerste pak. Ik hou van mooie spullen en wil dan ook rustig een gedegen collectie opbouwen. Ik ben bij oger geweest, en daar is mij een pak (Raffaele Caruso) van rond de 800 euro laten zien. Hij werd wel op maat gemaakt, maar het was geen maatpak, hij pakte hem gewoon uit het rek.
Nu is mijn vraag, in hoeverre is dit beter dan een pak van bijvoorbeeld Suit Supply, of de maatpakken die je voor minder kunt laten aanmeten (zelfs bij Oger zelf)? Het is voor mij best veel geld, maar ik begrijp ook dat kwaliteit een prijs heeft. En daarbij komt natuurlijk ook de service, het advies wat ik kreeg heb ik als zeer prettig ervaren.
extra info: ik studeer deze zomer af en zal gaan werken in de strategische consultancy sector ()
De schoenenreus?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:19 schreef D.zire het volgende:
Even een kort vraagje voor de experts.
Ik zoek voor max. 50 euro schoenen voor onder een grijs pak. Welke kleur en welke zaak/maat raden jullie mij aan?
Onderschep de zak van Max in Wassenaar of Aerdenhoutquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:19 schreef D.zire het volgende:
Ik zoek voor max. 50 euro schoenen voor onder een grijs pak. Welke kleur en welke zaak/maat raden jullie mij aan?
Zoek nu even in de uitverkoop, met een beetje geluk vind je een goed pak voor de halve prijs.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:29 schreef KabaYoshi het volgende:
Gelukkig weet ik al bij welk bedrijf ik als eerste zal worden 'uitgezet'. Het voordeel is dat in dit bedrijf zelf geen pakken cultuur hangt, en ik dus niet dagelijks een pak aanhoef. Wel zal ik een pak moeten hebben voor bepaalde afspraken, met name bij grote (potentiele) klanten. Ik denk dus dat ik met 1 pak nu, en 1 pak in de winteruitverkoop wel uit zal komen.
Hoe zit het met de duurzaamheid van de pakken (Caruso vs. Suit Supply)?
Dan zou ik nu in de uitverkoop bij manfield of van dalen ofzo gaan kijken als ik jou was.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:19 schreef D.zire het volgende:
Ik zoek voor max. 50 euro schoenen voor onder een grijs pak. Welke kleur en welke zaak/merk raden jullie mij aan?
Ja hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:57 schreef D.zire het volgende:
ok. Mogen donkerbruine schoenen onder een (licht) grijs pak nu wel of niet?
ga voor je eerste pak voor antraciet of donkerblauw, suitsupply is prima prijs/kwaliteit om mee te beginnen en je houdt geld over voor fatsoenlijke shirts en schoenen. met meerdere shirts en dassen valt het niet zo op dat je één pak hebt. als je een duur caruso pak aanschaft en moet besparen op schoenen en shirts ziet dat er ook niet uitquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:29 schreef KabaYoshi het volgende:
Gelukkig weet ik al bij welk bedrijf ik als eerste zal worden 'uitgezet'. Het voordeel is dat in dit bedrijf zelf geen pakken cultuur hangt, en ik dus niet dagelijks een pak aanhoef. Wel zal ik een pak moeten hebben voor bepaalde afspraken, met name bij grote (potentiele) klanten. Ik denk dus dat ik met 1 pak nu, en 1 pak in de winteruitverkoop wel uit zal komen.
Hoe zit het met de duurzaamheid van de pakken (Caruso vs. Suit Supply)?
(Het is een overhemd of shirt, geen blouse). Hippe site is niet zo erg, erger is dat je eigenlijk niets te weten komt. Het zit er zo wel mooi uit, maar ja. Is het bij diverse winkels te verkrijgen of is het zo'n bedrijfje die het alleen rechtstreeks verkoopt? Is het (semi)maatwerk of kant-en-klaar? Wat kostte het?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:56 schreef shroomer het volgende:
Vandaag een blouse gekocht van R2. Wit, widespread kraag, met donkere knopen en een lichtgroen printje opgebouwd uit blokjes aan de binnenkant van de kraag.
Kende dit merk nog niet trouwens, iemand hier ervaring mee?
De site doet zich wel erg hip voor..
Maar de 'filosofie' staat me wel aan(http://www.r2-clothing.com/)
Precies heel stoer die site maar er staat totaal geen informatie op, ik zie alleen een Nederlands adresje staan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:14 schreef Gimmick het volgende:
[..]
(Het is een overhemd of shirt, geen blouse). Hippe site is niet zo erg, erger is dat je eigenlijk niets te weten komt. Het zit er zo wel mooi uit, maar ja. Is het bij diverse winkels te verkrijgen of is het zo'n bedrijfje die het alleen rechtstreeks verkoopt? Is het (semi)maatwerk of kant-en-klaar? Wat kostte het?
Het is ook een beetje onzin, blouse is inderdaad de vrouwelijke variant. Maar het is zo'n ontzettend lelijk woord.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:19 schreef shroomer het volgende:
[..]
Precies heel stoer die site maar er staat totaal geen informatie op, ik zie alleen een Nederlands adresje staan.
Kant en klaar, 90 euro.
Alleen een vrouw kan een blouse dragen? Ik heb het gebruik van het woord stropdas al wel afgeleerd trouwens
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:43 schreef Mastroianni het volgende:
Voor mij staat Bestetti in de planning.
Let wel even op de pasvorm. Niet elke spanner past even lekker in elke schoen, ook al is de maat correct. Als de spanner de schoen te veel vervormt, zal het model van de schoen zich aanpassen aan de spanner. Nadeel met kopen via internet is dat je niet even kan kijken of hij goed spant zonder vervormingen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:32 schreef Mr.Adams het volgende:
Schoenspanners...erg belangrijk voor je mooie leren schoenen, maar welke raden jullie aan?
Ik zit erover te denken om Seeadlers te kopen, goede ervaringen over gelezen en slechts ¤19,- (ex verzendkosten). Mochten mensen hier andere tips/suggesties hebben dan hoor ik ze graag!
Daarnaast, momenteel heb ik "gewoon" Kiwi Shoe Care producten en die zijn niet slecht maar ik kijk voorzichtig rond wat er nog meer te krijgen is. De complete The Royal Treatment Cassette is helaas een beetje buiten mijn budget dus welke verzorgingsproducten raden jullie aan?
PS. Mooie schoenen, die Magnanni's!
bronquote:
Vittorio Marchesi bestaat 80 jaar en is uitgegroeid van een klein familiebedrijf tot een toonaangevend merk met vestigingen in Milaan, Tokio, Dubai en Moskou maar ook in Amsterdam en Haarlem. Ondanks de populariteit van Vittorio Marchesi worden de shirts nog steeds in hetzelfde kleine atelier ten zuiden van Milaan geproduceerd en met de hand uitgesneden.
Vittori Shirts & Ties -zoals het label voluit heet- ontwikkelt shirts in uiteenlopende stijlen van opvallend en innovatief tot rustig, klassiek, wit met hier en daar een speels detail zoals een hoge boord met twee of drie knopen, dubbele manchetten, gekleurde knoopsgaten of een (drie) dubbele boord. Wel vind je in de meeste ontwerpen een elegante Italiaanse slim-fit pasvorm voor een moderne look.
De collectie wisselt regelmatig: iedere zes weken worden nieuwe shirts vanuit het atelier in Italië geleverd en in de winkel kun je ook op maat gemaakte en zelf ontworpen shirts bestellen. Naast shirts verkoopt Vittorio Marchesi ook jasjes, riemen, dassen en manchetknopen. Woon je niet in Amsterdam of Haarlem, dan is de webboetiek een goed alternatief.
Waarom zijn wij daar niet aan toe?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:26 schreef shroomer het volgende:
Wel redelijk maar bepaalde dingen zijn we hier in Nederland echt niet aan toe..
[ afbeelding ]
voor mij persoonlijk (en veel anderen) is zoiets toch echt toooo much.
Die 3 knopen ook, apart hoor.
Ja èn? Ik kan me geen situatie voorstellen waarin ik dit shirt niet zou dragen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:31 schreef shroomer het volgende:
Die eeuwige nuchterheid hier..
Het moet ook beetje bij je passen en in wat voor situatie he.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja èn? Ik kan me geen situatie voorstellen waarin ik dit shirt niet zou dragen.
Bezoek bij bij een klant (consultant toch?),begrafenis, formeel diner.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja èn? Ik kan me geen situatie voorstellen waarin ik dit shirt niet zou dragen.
Prima suggestie, maar daar was ik zelf ook wel op gekomen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:35 schreef Japin het volgende:
http://www.bexley.com/Bex(...)m?blocReferrer=12141
Ik kan me niet herinneren dat ik 40 euro verzendkosten heb betaald voor 4 spanners maar het is ook al een jaar geleden. Ik heb ze in ieder geval niet goedkoper kunnen vinden dan deze. (maar ik heb ook niet heel erg hard gezocht)quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Prima suggestie, maar daar was ik zelf ook wel op gekomen.
Echter, ik vertik het om 40 euro verzendkosten te betalen
gewoon de goedkoopste verzendoptie kiezen, kost je meestal rond de 10 euroquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
BS, heb zelf paar van die hemden en word gek gevraagd waar ik ze gekocht hebquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:26 schreef shroomer het volgende:
Wel redelijk maar bepaalde dingen zijn we hier in Nederland echt niet aan toe..
[ afbeelding ]
voor mij persoonlijk (en veel anderen) is zoiets toch echt toooo much.
Die 3 knopen ook, apart hoor.
Gewoon Royal Treatment of Dunkelman spanners kopen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hangt af van de lengte van je shirt. Sommige shirts zijn kort, die lopen constant uit je broek al je ze er in stopt. Andere zijn lang, die blijven goed in de broek zitten (en zien er door de lengte niet uit om buiten de broek te dragen). Buiten de broek is casual, in de broek is meer formeel. Ik draag beide shirts. (Nee, niet tegelijk).quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:34 schreef Koentj het volgende:
Hoe draag je overhemden nou eigenlijk? Niet op je werk. Stop je hem in je broek of laat je bepaalde stukken erbuiten hangen en een riem dragen is noodzakelijk? Zelf doe ik hem in mijn broek en trek ik hem er een beetje uit waardoor hij een stukje over mijn broek hangt. Maar de laatste tijd zie ik veel mensen die hem gewoon niet in hun broek hebben zitten.
Er is een beetje een trend gaande van korte, casual hemden (met 2 borstzakken vaak) die uit de broek worden gedragen..quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:34 schreef Koentj het volgende:
Hoe draag je overhemden nou eigenlijk? Niet op je werk. Stop je hem in je broek of laat je bepaalde stukken erbuiten hangen en een riem dragen is noodzakelijk? Zelf doe ik hem in mijn broek en trek ik hem er een beetje uit waardoor hij een stukje over mijn broek hangt. Maar de laatste tijd zie ik veel mensen die hem gewoon niet in hun broek hebben zitten.
Dat is afhankelijk van het overhemd. Een dress shirt (dus voor onder je pak) draag je altijd in je broek. Dat ziet er ook niet uit als je het uit je broek draagt want dat is veel te lang. De casual overhemden zijn meestal zo kort dat ze niet zo goed in je broek blijven zitten. Ik stop ze er meestal wel in maar vaak liggen ze er na een uurtje alweer uit. Een riem heb ik trouwens altijd om.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:34 schreef Koentj het volgende:
Waar ben je al geweest:? PC hoofdstraat of een andere toko van hugo boss zal ze toch wel hebben? Anders online kan je ze ook online kopen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:04 schreef navigator het volgende:
Hugo Boss Green sneakers in Amsterdam en omgeving, iemand?
Boss Store Herengracht en Bijenkorf heeft ze niet. PCH nog niet geweest maar daar is het vooral Orange en Black.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:20 schreef irencus het volgende:
[..]
Waar ben je al geweest:? PC hoofdstraat of een andere toko van hugo boss zal ze toch wel hebben? Anders online kan je ze ook online kopen.
metz & co al geprobeerd?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:05 schreef navigator het volgende:
[..]
Boss Store Herengracht en Bijenkorf heeft ze niet. PCH nog niet geweest maar daar is het vooral Orange en Black.
Welke online shop verkoopt ze dan? Ik heb al gezocht
Het is een pak, kostuum koop je bij de feestwinkelquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:56 schreef don-diablo het volgende:
Nahjah dan maar ff checken of Boss nog leuke schoenen heeft. En gelijk maar ff een nieuw kostuum erbij kopen.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:17 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het is een pak, kostuum koop je bij de feestwinkel
Een rokkostuum echter niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:17 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het is een pak, kostuum koop je bij de feestwinkel
http://stores.ebay.de/Seeadler-Premium-Schuhspannerquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:14 schreef Rekkie het volgende:
Iemand een idee waar ik goede schoenspanners kan kopen of bestellen?
Bexley bijvoorbeeld???
Wat is ongeveer de normale prijs van suede schoenen van Santoni?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:33 schreef Mr.Adams het volgende:
Die Santoni's kun je nu misschien in de uitverkoop ergens krijgen binnen je budget.
Kijk anders eens naar Van Bommel.
Proestquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:57 schreef Mr.Adams het volgende:
Santoni begint geloof ik bij ongeveer ¤300 en de meeste modellen zitten tussen die ¤300 en ¤600 in.
Als je goed kijkt in de uitverkoop kun je ze vinden voor minder, echter worden ze niet overal verkocht. In Maastricht zijn ze bij een paar winkels te vinden (je kunt daar sowieso erg goed inkopen doen) en voor andere locaties zul je even op internet moeten zoeken. Van Bommel's kun je al krijgen vanaf ¤175 en in de uitverkoop voor nog veel minder, zijn ook op meer locaties verkrijgbaar.
Succes met shoppen!
Magnanniquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:40 schreef Mr.Adams het volgende:
Haha, die prijzen zijn idd even schrikken maar het zijn vaak wel enorm mooie schoentjes. Kijk anders ook eens naar Magnanni, die zitten meestal rond de ¤200 en heb in de uitverkoop al een paar gezien voor ¤149, erg mooie schoentjesVan Bommel heeft suede schoenen die nu in de uitverkoop soms nog maar ¤80 kosten!
Oke, bedankt voor de tips.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:40 schreef Mr.Adams het volgende:
Haha, die prijzen zijn idd even schrikken maar het zijn vaak wel enorm mooie schoentjes. Kijk anders ook eens naar Magnanni, die zitten meestal rond de ¤200 en heb in de uitverkoop al een paar gezien voor ¤149, erg mooie schoentjesVan Bommel heeft suede schoenen die nu in de uitverkoop soms nog maar ¤80 kosten!
Edit: Neem dan meteen de verzorgingsproducten van The Royal Treatment dan blijven ze ook mooi ;-) Gewoon de Creme Superieur (schoencreme) en Graisse Superieur (schoenvet) kopen, als je een winkel tegenkomt waar ze het verkopen. De Creme is gewoon om je schoenen mee te poetsen en op kleur te brengen, de Graisse gebruik je ongeveer eens per twee weken om het leer in te vetten zodat het als nieuw blijft.
Die prijzen zijn alleen schrikken voor de 1e keer kopen. Daarna glij je pas echt af. Mijn laatste 2 aankopen zat maar nét onder de 1000 euro per paar en ik ben bang dat mijn volgende paar daar ruimschoots over heen gaat.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:40 schreef Mr.Adams het volgende:
Edit: Neem dan meteen de verzorgingsproducten van The Royal Treatment dan blijven ze ook mooiDe Creme Superieur (schoencreme) en Graisse Superieur (schoenvet) kopen, als je een winkel tegenkomt waar ze het verkopen. De Creme is om de schoenen mee te poetsen en op kleur te brengen, de Graisse gebruik je ongeveer eens per twee weken zodat het leer als nieuw blijft.
Heb jij gewoon andere prioriteiten dan de gemiddelde man of zit je zover boven het modale inkomen dat je 1000 euro per paar uit kan geven en ook nog leuke vakanties kan hebben/leuke inrichting van je huis/etc? Ik begin (als student) al echt te sputteren bij 200 euro.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:48 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Die prijzen zijn alleen schrikken voor de 1e keer kopen. Daarna glij je pas echt af. Mijn laatste 2 aankopen zat maar nét onder de 1000 euro per paar en ik ben bang dat mijn volgende paar daar ruimschoots over heen gaat.
De royal treatment is ook érg goed ja.
Heb je misschien een voorbeeld van zo'n dure schoenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:48 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Die prijzen zijn alleen schrikken voor de 1e keer kopen. Daarna glij je pas echt af. Mijn laatste 2 aankopen zat maar nét onder de 1000 euro per paar en ik ben bang dat mijn volgende paar daar ruimschoots over heen gaat.
De royal treatment is ook érg goed ja.
Ik heb een paar Saint Crispins die kostten me rond de 969,- en een paar van Edward Green dat rond de 850 zat. En in 't verleden heb ik regelmatig schoenen gepostquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je misschien een voorbeeld van zo'n dure schoen.
Weet je misschien welke maten?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:37 schreef Oksel het volgende:
In Zwolle waren inderdaad veel Santoni's te koop voor 60% van de normale prijs. Gelukkig niet mijn maat, anders had ik deze maand niets meer te eten gehad..(Student).
En welke winkelquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weet je misschien welke maten?
Oke, klinkt goed. Waar zit de bios daar? Ben niet zo bekend in Zwolle.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:49 schreef Oksel het volgende:
Winkel naast de bios. Maten groot en klein. Dus alles behalve 41-42.
Moest ff zoeken, maar dit is mijn collectie van een jaar geleden. Inmiddels zijn er al wat schoenen bij.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je misschien een voorbeeld van zo'n dure schoen.
Prachtig. Vooral die in het midden, met de gesp. Waar is die van.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:22 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Moest ff zoeken, maar dit is mijn collectie van een jaar geleden. Inmiddels zijn er al wat schoenen bij.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |