Pleur open dan.quote:Op zondag 11 november 2007 04:52 schreef APK het volgende:
Hé fuck man, ben ik eindelijk dronken geef je me niet eens de kans om een SC met mongolen-TT te openen.![]()
Halz maul.quote:Op zondag 11 november 2007 04:50 schreef APK het volgende:
[..]
Jij luistert niet eens, kutmof.![]()
Dat is een mooi liedje.![]()
Ik klik niet.quote:Op zondag 11 november 2007 04:57 schreef willem-jozef het volgende:
voor onze kleine duitse vrind:
http://nl.youtube.com/watch?v=b20UzLecnHo
zegt 'ie nu pas..quote:Op zondag 11 november 2007 04:52 schreef APK het volgende:
Hé fuck man, ben ik eindelijk dronken geef je me niet eens de kans om een SC met mongolen-TT te openen.![]()
hey, niggerlover, take it easy!quote:Op zondag 11 november 2007 04:59 schreef APK het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ighu4gGlaUE
Achtergrondmuziekje.
Yeah, yeah.![]()
Killing me softly is een puickend nummer man.quote:Op zondag 11 november 2007 05:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hey, niggerlover, take it easy!![]()
Gij klikt niet, klikspaanquote:Op zondag 11 november 2007 05:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Killing me softly is een puickend nummer man.
Yeah, Yeah!quote:
truequote:Op zondag 11 november 2007 05:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Killing me softly is een puickend nummer man.
quote:Op zondag 11 november 2007 05:10 schreef Heathen het volgende:
Heaven knows I'm miserable now....
http://youtube.com/watch?v=1mfk9gKomZE
Whahahahaha!quote:Op zondag 11 november 2007 05:10 schreef Heathen het volgende:
Heaven knows I'm miserable now....
http://youtube.com/watch?v=1mfk9gKomZE
Een van mijn favo's van the smiths.quote:Op zondag 11 november 2007 05:14 schreef APK het volgende:
[..]
Whahahahaha!
Jeugdsentiment!![]()
Effe dat andere nog zelfmoorderige nummer zoeken:
http://nl.youtube.com/watch?v=fRtYNPRXkYU
Fucking geniaal!![]()
![]()
![]()
Nee, wel in de trapkast, maar chocomel is lekkerder!quote:Op zondag 11 november 2007 05:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb je geen spiritus meer in het gootsteenkastje, luv?
[ afbeelding ]
![]()
Die gitaar!quote:Op zondag 11 november 2007 05:15 schreef Heathen het volgende:
[..]
Een van mijn favo's van the smiths.
da's waar!quote:Op zondag 11 november 2007 05:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, wel in de trapkast, maar chocomel is lekkerder!![]()
fuck the smiths.quote:Op zondag 11 november 2007 05:18 schreef APK het volgende:
[..]
Die gitaar!![]()
En dan die stem.![]()
Die treurigheid.![]()
truequote:Op zondag 11 november 2007 05:16 schreef APK het volgende:
I AM HUMAN AND I NEED TO BE LOVED, JUST LIKE EVERYBODY ELSE DOES!![]()
Die is ook teringschijt slecht.quote:Op zondag 11 november 2007 05:22 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=cjuRVFMkf0I
'Bon-Prix-von-Bernice-Love_Junghund.JPG'quote:
'love", rosebud, "love"...quote:Op zondag 11 november 2007 05:27 schreef APK het volgende:
[..]
'Bon-Prix-von-Bernice-Love_Junghund.JPG'
Wat was de zoekopdracht op google?
Ze zijn gewoon geweldigquote:Op zondag 11 november 2007 05:18 schreef APK het volgende:
[..]
Die gitaar!![]()
En dan die stem.![]()
Die treurigheid.![]()
En toen?quote:Op zondag 11 november 2007 05:31 schreef willem-jozef het volgende:
hoorde ik vanmiddag toen ik een mars at:
http://www.youtube.com/watch?v=ZTfyjRXZTEo
toen dacht ik aan een kleine lieve jongen die ergens in een dal in duitsland geen centrale verwarming had en te weinig liefde om de dag door te komen..quote:
Ook dat soort stervensspannende dingen gebeuren alhier op de SC.quote:
Klopt, ik heb lekker geslapen.quote:Op zondag 11 november 2007 08:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Slaap is voor mietjes.
quote:Op zondag 11 november 2007 10:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik doe vanavond wel een poging.
Jij weet dat ik alles teruglees hèquote:Op zondag 11 november 2007 05:39 schreef willem-jozef het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=wMSUnEOPY5I
voor leandra maar ook een beetje voor apk, lobasca, mezelf en natuulrlijk voor ian en kz!
Kee danquote:Op zondag 11 november 2007 13:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope, heul niet.
Komt vanavond wel weer.
Hier ook... alleen duurt dat nog wel een uurtje of watquote:Op zondag 11 november 2007 14:12 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
in afwachting van de rest van de visite...![]()
Natuurlijk - zeker op een regenachtige zondagmiddag als dit , wat is daar mis mee, ?quote:
Het is zondag, rustdag enzo, dag voor bezinning, overdenk je zonden en lees de bijbelquote:Op zondag 11 november 2007 14:25 schreef ppi het volgende:
[..]
Natuurlijk - zeker op een regenachtige zondagmiddag als dit , wat is daar mis mee, ?
Moet/wil het laatste deel van mijn stellingkast in elkaar zetten.
![]()
![]()
![]()
De ergste eerst, en als je nog tijd tekort komt dan ga je morgen gewoon verder (of de rest van de maandquote:
Ik vroeg nog om een slotjequote:Op zondag 11 november 2007 14:32 schreef kleinzusje het volgende:
Mn kleinezusje wordt lastig gevallen![]()
![]()
![]()
lees het net terug
snap er niks van
en hoe ziek kun je zijn![]()
Ik denk niet dat God tijd voor me vrij wil maken.quote:Op zondag 11 november 2007 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
De ergste eerst, en als je nog tijd tekort komt dan ga je morgen gewoon verder (of de rest van de maand)
Je wist niet dat je lastiggevallen werd??quote:Op zondag 11 november 2007 14:32 schreef kleinzusje het volgende:
Mn kleinezusje wordt lastig gevallen![]()
![]()
![]()
lees het net terug
snap er niks van
en hoe ziek kun je zijn![]()
God heeft tijd voor iedereen, het is alleen de vraag wanneerquote:Op zondag 11 november 2007 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk niet dat God tijd voor me vrij wil maken.
Als Hij me aan wil horen mag Hij me roepen.quote:Op zondag 11 november 2007 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
God heeft tijd voor iedereen, het is alleen de vraag wanneer
Allemaal tegelijk op zondag is misschien idd niet zo'n goed idee![]()
Je kunt beter ff zelf aanbellen... als hij je roept dan is het meestal onherroeppelijkquote:Op zondag 11 november 2007 14:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als Hij me aan wil horen mag hij me roepen.
Ik wacht.
APK is toch niet zo'n kudtzeikerdt?quote:Op zondag 11 november 2007 14:36 schreef kleinzusje het volgende:
ok, maar die APK............... is een fantastische vent![]()
Helaas is hij de laatste tijd mij overal aan het afzeiken.............
Ik ben bang voor zn scherpe woorden.............
Maar vind het zo gemeen, vals en onterecht...........
Durfde bijna niet te reageren, heb het netjes gedaan, al weken............. en het blijft door gaan![]()
Zal me gedragen........................ maar APK, ook al ben je leuk, spontaan, scherp.................... laat me me met rust en geniet van je FOK! postings...................
Of wees lief tegen mij
Dit verdien ik niet
Ga je me nu afmaken met een scherpe one- liner ?
Prima
Kan ik niet tegen op
Maar ik heb het hier naar mn zin en wil erg graag mn sport liefde delen met leuke users..............![]()
Uit het sport topic !!!
Daar weg gehaald, maar post het hier
APK ik vind je een lelijke, nare, loser!!!!!!
quote:Op zondag 11 november 2007 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt beter ff zelf aanbellen... als hij je roept dan is het meestal onherroeppelijk
Laat ze alsjeblieft ongezien de vliegende keelschurft krijgen.quote:Op zondag 11 november 2007 14:42 schreef kleinzusje het volgende:
Lea en Ian
Ik wilde niet meer in dit topic posten![]()
Maar er zij echte kutusers die mij zelfs elders niet met rust laten![]()
Ik heb GVD mn excuses aangeboden aan die schagen kip
dagen niet bijgelezen
Maar het is te ziek voor woorden...........
Waar ik ook kom
Krijg ik shit naar mn kop![]()
Een lieverd heeft me aangeraden om het me niet aan te trekken, daar heb ik naar geluisterd, maar dit is echt niet normaal !!!!
Had liever een ban gehad................ dan was "het vrolijk doorposten" niet aan de orde en mocht ik daarna weer "gezellig dingetjes neer pennen"
Zels de users die ik ik lief had, hebben me als een baksteen laten vallen, zijn het niet eens met mn "nonban" en blijven me aanvallen.
Echt.............. ik kots er op![]()
Vieze vuile hypocriete kut users.............. mag mn scheldwoord niet meer gebruiken, maar op een dag zien jullie dat ik gelijk had.
kus Kleinzusje
Lieve schat, ik moet tot m'n schaamte bekennen dat ik de laatste tijd m'n fok-posts en lezen zo ongeveer beperkt heb tot DGK, dus ik weet niet wat er verder gepost is... maar zorg dat je er op een of andere manier uitkomt, want dit hele drama begint DGK proporties aan te nemen...quote:Op zondag 11 november 2007 14:42 schreef kleinzusje het volgende:
Lea en Ian
Ik wilde niet meer in dit topic posten![]()
Maar er zij echte kutusers die mij zelfs elders niet met rust laten![]()
Ik heb GVD mn excuses aangeboden aan die schagen kip
dagen niet bijgelezen
Maar het is te ziek voor woorden...........
Waar ik ook kom
Krijg ik shit naar mn kop![]()
Een lieverd heeft me aangeraden om het me niet aan te trekken, daar heb ik naar geluisterd, maar dit is echt niet normaal !!!!
Had liever een ban gehad................ dan was "het vrolijk doorposten" niet aan de orde en mocht ik daarna weer "gezellig dingetjes neer pennen"
Zels de users die ik ik lief had, hebben me als een baksteen laten vallen, zijn het niet eens met mn "nonban" en blijven me aanvallen.
Echt.............. ik kots er op![]()
Vieze vuile hypocriete kut users.............. mag mn scheldwoord niet meer gebruiken, maar op een dag zien jullie dat ik gelijk had.
kus Kleinzusje
AKP was mn held, een super poster.............quote:Op zondag 11 november 2007 14:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
APK is toch niet zo'n kudtzeikerdt?
![]()
Hij is keck en sjaggo en uitermate onvriendelijk, maar met stijl.![]()
Het verpest de sfeer in zoverre dat jij ervoor kan kiezen er geen aandacht aan te besteden.quote:Op zondag 11 november 2007 14:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
AKP was mn held, een super poster.............
maar ik ben bang voor hem en hij is niet eerlijk.
Hij maakt me af in de FB en ik durf niet te reageren omdat ik bang ben afgemaakt te worden !!!
Ik heb hem een mail gestuurd, met mijn uitleg.............. niet mij stijl![]()
Maar durfde niet in de FB te reageren. Was ban voor zn scherpe tong![]()
Hij beweert op schrift af te gaan en niet op users, maar legt mij woorden in de mond die niet kloppen.
Ik haat niemand............... zeker niet on- topic.
Hij is met Lobasca al maanden aan het flirten..........
Prima............... maar wat ik niet snap is dat je als poster niet snapt dat je daarmee de sfeer verpest en het ook via mail/ pm/ tel kan doen.
Het is net alsof ik op het strand loop en alleen maar zoenende stellen zie.................. dan kan ik weg lopen of blij voor ze zijn............... maar het bepaald de sfeer !!!
Ik heb maanden geleden met Gert geflirt in de COS, APK heeft me toen verzocht ( in de FB) om dit via PM te doen.............
Wie is hier nu oneerlijk ????
Ik ben niet jaloers, ik heb mn eigen leven/ liefde/ sex............... buiten dat weet ik en voel ik dat het die SC verpest.
kus Kleinzusje
Wil jij godverdomme even normaal doen!?quote:Op zondag 11 november 2007 14:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, er zitten een hoop aandachtshoeren op Fok. Mij boeit het niet, voor geen ene meter. Maar als klein zusje problemen heeft moet ze bij de moderators zijn, niet in de SC. Los daarvan, ze is zelf ook scherp met haar tong. Dit wat ze nu hier doet lijkt wel een beetje op zieltjes winnen, eigenlijk precies hetzelfde wat die ander losers doen per PM. Voor mij lood om oud ijzer.
Los van dat, ik vind haar teksten meestal wel grappig, geen moeite met d'r. Ik zou zeggen, leg je klacht neer bij personen die er over gaan en blijf gewoon door posten.
Mooi, los jij haar probleem dan even op......quote:Op zondag 11 november 2007 14:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil jij godverdomme even normaal doen!? [ afbeelding ]
Problemen met andere users niet in de SC bespreken!? [ afbeelding ]
Wil je deze hele topicreeks dood hebben!? [ afbeelding ]
Moeten we het dan over DGK gaan hebben, soms!? [ afbeelding ]
WIL JE DÁT!? [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
WIJ LEVEN VAN DE PROBLEMEN VAN USERS MET USERS! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
KZ heeft geen probleem.quote:Op zondag 11 november 2007 15:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, los jij haar probleem dan even op......![]()
DGK duurt te lang, mensen zitten te lang met elkaar opgescheept en dan komen dit soort dingen vanzelf boven... het is kut maar het is niet anders.quote:Op zondag 11 november 2007 15:02 schreef kleinzusje het volgende:
Dank lieve Lea en Lieve Ian
Ik ben me bewust "van dit is maar internet", maar ondanks mn leven naast FOK! is het voor mij erg pijnlijk !!!
Ja, raar he ??
Nou, ik vind van niet !!!
Het raakt me..........
Niet omdat het internet is, maar omdat ik me eenzaam voel........... ik voel onbegrip, stoer gedoe en "uitstoting"
Ik ken dit in mn prive leven................ ik voel veel aan wat ik niet kan bewijzen en kots op achterklap en geroddel..........
Ik walg van dingen die ik niet kan bewijzen, maar wel kan zien..............
Dit is mijn verdriet !!!
Ik weet dat ik gevoelig ben, maar het raakt me zo diep.............. dat ik er echt om heb gejankt..................
Kus en liefs kleinzusje
Peter, Lea en Ian thx, jullie snappen me
Ik wil gewoon niet dat anderen verdriet hebben , das nog belangrijker dan mn eigen pijn..............
![]()
![]()
Als ze nou 's goed gingen rellen met zijn allen.quote:Op zondag 11 november 2007 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
DGK duurt te lang, mensen zitten te lang met elkaar opgescheept en dan komen dit soort dingen vanzelf boven... het is kut maar het is niet anders.
En idd "het is maar internet" maar soms raakt dat enorm, zeker als er dingen gezegd worden door mensen die je denkt te mogen... hoewel je natuurlijk niemand echt kent.
Het kan zelfs kwetsend zijn als dingen gezegd worden door mensen die je niet mag.
Ik heb hier geen kant en klare oplossing voor, ik wou dat ik m had want het oeverloze gezeik over en weer is absoluut sfeerverpestend.
Volgens mij schreef ze zojuist zwart op wit dat ze een probleem had.... En klein Zusje is wel slim, ze dropt even een verdrietig verhaaltje, deelt tikjes links en rechts uit en gaat er met een pruilend lipje weer van tussen.....De rest achterlatend in verwarring.......quote:Op zondag 11 november 2007 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
KZ heeft geen probleem.
Users die zich op gaan zitten winden en wekenlang zand in hun kutje hebben dankzij een paar posts van KZ hebben een probleem.
Met zichzelf.
In hun hoofdje.
TR.![]()
Dank je MIke en Ianquote:Op zondag 11 november 2007 15:05 schreef Mike1964 het volgende:
@ KZ: FOK! is maar FOK! Een soort van schijnwerkelijkheid.... Neem het niet zo serieus. Het is leuk zolang het leuk is, en als het niet meer leuk is, dan wacht er buiten de deur een écht leven. Geniet ervan....
Ik wil meer aandacht voor mijn stellingkastquote:Op zondag 11 november 2007 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ze nou 's goed gingen rellen met zijn allen.
En dan ook uit de COS komen enzo.
En kuttopics met kutTT's en kutOP's over elkaar gaan maken.
Vol hoofdletters en smileys.
Dát zou leuk zijn.
Ik wil hier geen uitslag neerzetten (voor degenen die het vanavond willen kijken) maarre:quote:Op zondag 11 november 2007 15:06 schreef beroepslurker het volgende:
Goedemiddag allemaal, komt het gelegen? Of beter een ander moment kiezen, iedereen is natuurlijk bezig met DE wedstrijd en nog een paar andere dingen waar ik niets mee te maken heb......Weet iemand de uitslag van AJAX-Feyenoord al? En of er al rellen zijn?
Ik PM zelden lief klein mutsje......quote:Op zondag 11 november 2007 15:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Em NMNS................ PM je helemaal ziek..................... je snapt me niet en dat is best !!!
Ik hoop zó dat de rest waar je het over hebt er 's nachts wakker van ligt.quote:Op zondag 11 november 2007 15:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij schreef ze zojuist zwart op wit dat ze een probleem had.... En klein Zusje is wel slim, ze dropt even een verdrietig verhaaltje, deelt tikjes links en rechts uit en gaat er met een pruilend lipje weer van tussen.....De rest achterlatend in verwarring.......
*Nee Ian, niet doen staat een ban op.quote:Op zondag 11 november 2007 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wil hier geen uitslag neerzetten (voor degenen die het vanavond willen kijken) maarre:
[11-11-2007-12:30] Feyenoord - AFC Ajax #6
Jammer dat ik niet meer mag scheldenquote:Op zondag 11 november 2007 15:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij schreef ze zojuist zwart op wit dat ze een probleem had.... En klein Zusje is wel slim, ze dropt even een verdrietig verhaaltje, deelt tikjes links en rechts uit en gaat er met een pruilend lipje weer van tussen.....De rest achterlatend in verwarring.......
Dit is de aanleiding van de uitbarsting.quote:Op zondag 11 november 2007 14:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, er zitten een hoop aandachtshoeren op Fok. Mij boeit het niet, voor geen ene meter. Maar als klein zusje problemen heeft moet ze bij de moderators zijn, niet in de SC. Los daarvan, ze is zelf ook scherp met haar tong. Dit wat ze nu hier doet lijkt wel een beetje op zieltjes winnen, eigenlijk precies hetzelfde wat die ander losers doen per PM. Voor mij lood om oud ijzer.
Contextquote:Op zondag 11 november 2007 15:21 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is de aanleiding van de uitbarsting.
Nogmaals: *Zucht*
Respect op internet.....je bent naïef KZ. Tering naïef. Volgens mij heb je ook ooit een keer uitgehaald naar mijn persoontje, volgens mij vulde je net weer iets in voor mij (PM je maar raak) wat volledig bezijden de waarheid ligt. Hoezo respect?quote:Op zondag 11 november 2007 15:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet meer mag schelden
Maar echt..................... je invoelingsvermogen en je vertrouwen in mijn oprechtheid en openheid zie ik niet !!!
Ik ben geen aandachtshoer, ik ben verdrietig en dat durf ik hier te posten.............
Misschien is een beetje respect dan op zn plaats
thx !!!
Leuk voor doordeweeks, maar op de zondag wil een mens gezellig ouwehoeren met mede posters.quote:Op zondag 11 november 2007 15:05 schreef Mike1964 het volgende:
@ KZ: FOK! is maar FOK! Een soort van schijnwerkelijkheid.... Neem het niet zo serieus. Het is leuk zolang het leuk is, en als het niet meer leuk is, dan wacht er buiten de deur een écht leven. Geniet ervan....
loserquote:Op zondag 11 november 2007 15:21 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is de aanleiding van de uitbarsting.
Nogmaals: *Zucht*
Wat de FUCK.quote:Op zondag 11 november 2007 15:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Leuk voor doordeweeks, maar op de zondag wil een mens gezellig ouwehoeren met mede posters.
Die APK had allang van Fok! gehoerd moeten worden, die valse nicht deugt voor geen meter.Wannabee mod. En die Gert erbij, mensenlief, wat een stel zielige kneuters.
Grotere heikneuters zijn er niet te vinden op FOK!, volwassen kerels die geen eigen leven hebben en daarom 24/7 op het dagverblijf dat FOK! heet de grote jongen uithangen.
Trek je dr geen moer van aan KZ, het zijn slechts niet bestaande figuren, die nietbestaande lettertjes in hun virtuele wereldje zitten te typen in hun zolderkeldertje of kelderverdieping.
Gewoon negeren, dat is het beste, ze niet voor VOL aanzien.
quote:Op zondag 11 november 2007 15:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Leuk voor doordeweeks, maar op de zondag wil een mens gezellig ouwehoeren met mede posters.
Die APK had allang van Fok! gehoerd moeten worden, die valse nicht deugt voor geen meter.Wannabee mod. En die Gert erbij, mensenlief, wat een stel zielige kneuters.
Grotere heikneuters zijn er niet te vinden op FOK!, volwassen kerels die geen eigen leven hebben en daarom 24/7 op het dagverblijf dat FOK! heet de grote jongen uithangen.
Trek je dr geen moer van aan KZ, het zijn slechts niet bestaande figuren, die nietbestaande lettertjes in hun virtuele wereldje zitten te typen in hun zolderkeldertje of kelderverdieping.
Van mij mag je schelden....het maakt mij niet uit, ik geef altijd terug wat ik krijg dus maak je dubbel D maar nat in dat geval......quote:Op zondag 11 november 2007 15:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet meer mag schelden
Maar echt..................... je invoelingsvermogen en je vertrouwen in mijn oprechtheid en openheid zie ik niet !!!
Ik ben geen aandachtshoer, ik ben verdrietig en dat durf ik hier te posten.............
Misschien is een beetje respect dan op zn plaats
thx !!!
quote:Op zondag 11 november 2007 15:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
De enige juiste manier.quote:
Jammer dat ze nog konden lopen.quote:Op zondag 11 november 2007 15:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uit de loopgraven......![]()
Die fosforbommen kwamen verkeerd terecht afgelopen week, ze liggen bij Scheveningen (dacht ik)quote:
Ik heb niet echt een mening over Scheveningen geloof ik.quote:Op zondag 11 november 2007 15:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die fosforbommen kwamen verkeerd terecht afgelopen week, ze liggen bij Scheveningen (dacht ik)
quote:Op zondag 11 november 2007 15:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een mening over Scheveningen geloof ik.![]()
Beter lezen.quote:Op zondag 11 november 2007 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Halloooo, ik heb je nog nooit op een mening kunnen betrappen....
![]()
Jij wilt toch ruziënde posters? Dan heb je niets aan mij. Ik ben te dom om te snappen wat er aan de hand is.quote:
Ik doe de popcorn wel weer weg.quote:Op zondag 11 november 2007 15:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij wilt toch ruziënde posters? Dan heb je niets aan mij. Ik ben te dom om te snappen wat er aan de hand is.![]()
Dat weten we toch lieverd......quote:Op zondag 11 november 2007 15:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben te dom om te snappen wat er aan de hand is.![]()
Dank jequote:Op zondag 11 november 2007 15:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
De meeste ándere Duitsers wél trouwens....quote:Op zondag 11 november 2007 15:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een mening over Scheveningen geloof ik.![]()
Echt wel, Ian vindt mij lievv..... en dat is een hele eigen mening van Ianquote:Op zondag 11 november 2007 15:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Halloooo, ik heb je nog nooit op een mening kunnen betrappen....
![]()
Joh....toe... Neem even een pilletje, waai even fijn uit buiten. (de natuur is prachtig momenteel) en kom over een tijdje weer terug. Echt het helpt. Je loopt nu ernstig het risico jezelf onsterfelijk belachelijk te maken. Dat wil je niet....quote:
Snap je nu waarom ik onaardig was?quote:Op zondag 11 november 2007 15:51 schreef beroepslurker het volgende:
Ik denk dat je hier gewoon een beetje eelt moet krijgen.
Je n'es suis pas une Kraut.quote:Op zondag 11 november 2007 15:48 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
De meeste ándere Duitsers wél trouwens....
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 15:51 schreef APK het volgende:
Ik heb het al in antwoord op jouw psychotische mail gezegd:
Ga aub hulp zoeken.
En dat over die note wil ik nog wel even verduidelijken: Dat was een grapje.
Wat moet jij trouwens in FB van UVT, je post daar helemaal nooit.
Ian vindt iedereen lief die op z'n neuklijstje staat........quote:Op zondag 11 november 2007 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt wel, Ian vindt mij lievv..... en dat is een hele eigen mening van Ian![]()
Anything to belongquote:Op zondag 11 november 2007 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt wel, Ian vindt mij lievv..... en dat is een hele eigen mening van Ian![]()
Als ik mijn antwoord openbaar wil maken moet ik dat lekker zelf weten.quote:
Ja, het was voor mijn bestwil...ik dank je hartelijkquote:Op zondag 11 november 2007 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik onaardig was?
Ik deed het voor jou![]()
![]()
Schurftkut.quote:Op zondag 11 november 2007 15:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ian vindt iedereen lief die op z'n neuklijstje staat........![]()
![]()
Okquote:Op zondag 11 november 2007 15:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Joh....toe... Neem even een pilletje, waai even fijn uit buiten. (de natuur is prachtig momenteel) en kom over een tijdje weer terug. Echt het helpt. Je loopt nu ernstig het risico jezelf onsterfelijk belachelijk te maken. Dat wil je niet....
Zucht, zo typisch dit, de zoon van God Gert die bepaalt wie waar, waanneer en hoe post.quote:Op zondag 11 november 2007 15:51 schreef APK het volgende:
Ik heb het al in antwoord op jouw psychotische mail gezegd:
Ga aub hulp zoeken.
En dat over die note wil ik nog wel even verduidelijken: Dat was een grapje.
Wat moet jij trouwens in FB van UVT, je post daar helemaal nooit.
Wat was het antwoord......quote:Op zondag 11 november 2007 15:56 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik mijn antwoord openbaar wil maken moet ik dat lekker zelf weten.
Nee, je woont er voor je lol.....das nog veeeel erger....quote:
Omfg, ga even je anus bleken ofzo.quote:Op zondag 11 november 2007 15:57 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zucht, zo typisch dit, de zoon van God Gert die bepaalt wie waar, waanneer en hoe post.
Wat ben je toch een begripvolle man.quote:Op zondag 11 november 2007 15:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat weten we toch lieverd......![]()
Hallo, de zoon van God moet nog terugkomen tochquote:Op zondag 11 november 2007 15:57 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zucht, zo typisch dit, de zoon van God Gert die bepaalt wie waar, waanneer en hoe post.
Zucht, zo typisch dit, je hebt geen idee waar het over gaat.quote:Op zondag 11 november 2007 15:57 schreef PH52 het volgende:
Wacht maar tot dat stinklandje van je onder water looptquote:Op zondag 11 november 2007 15:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee, je woont er voor je lol.....das nog veeeel erger....![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 15:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ian vindt iedereen lief die op z'n neuklijstje staat........![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 15:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat ben je toch een begripvolle man.![]()
![]()
Die debiel pikt alleen de quotes eruit waar hij APK of Gert kan flamen.quote:Op zondag 11 november 2007 15:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, de zoon van God moet nog terugkomen tochOf heb ik weer wat gemist......
![]()
Heb uit betrouwbare bron dat hij in z'n broek wel zestig jaar oud is.....quote:Op zondag 11 november 2007 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ian is te jong voor mij en dat weet hij
![]()
En dat is dan weer zeker 20 jaar te oudquote:Op zondag 11 november 2007 16:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb uit betrouwbare bron dat hij in z'n broek wel zestig jaar oud is.....![]()
Het is ook nooit goed.quote:Op zondag 11 november 2007 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is dan weer zeker 20 jaar te oud
Serieus... Wil je nooit meer "schijten" zeggen?!quote:Op zondag 11 november 2007 16:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed.![]()
Ik ga even schijten.![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 16:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Serieus... Wil je nooit meer "schijten" zeggen?!![]()
"Ik moet naar het toilet" <<< meer dan genoeg info
Wàt een afknapper, begon net verliefd te worden, is meteen weer gezakt dankzij to much informationquote:Op zondag 11 november 2007 16:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed.![]()
Ik ga even schijten.![]()
Ja, dat je daar nu achter moet komen hé. Dat vrouwen ook scheiten.......quote:Op zondag 11 november 2007 16:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wàt een afknapper, begon net verliefd te worden, is meteen weer gezakt dankzij to much information![]()
Stalk ik jouquote:Op zondag 11 november 2007 15:59 schreef APK het volgende:
[..]
Zucht, zo typisch dit, je hebt geen idee waar het over gaat.
Het gaat over lezen wat en waar ik iets post.
Cyber-stalken dus.
quote:Op zondag 11 november 2007 16:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat je daar nu achter moet komen hé. Dat vrouwen ook scheiten.......![]()
Jij snapt heul niet wat daar grappig aan was.quote:Op zondag 11 november 2007 16:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wàt een afknapper, begon net verliefd te worden, is meteen weer gezakt dankzij to much information![]()
Kutkloon, welkom.................. inlikken en PM en das de manierquote:Op zondag 11 november 2007 16:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Maar niet naar mij.quote:Op zondag 11 november 2007 16:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kutkloon, welkom.................. inlikken en PM en das de manier![]()
Ik haat haar niet, dus dat zal niet gebeuren.quote:Op zondag 11 november 2007 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben benieuwd wanneer APK en KZ elkaar zitten af te lebberen......Liefde en haat liggen dicht bij elkaar![]()
Voor iemand met een persoonlijkheidsstoornis is dat een hele normale zaak. Doen alles om toch maar vooral aandacht te krijgen, en negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op zondag 11 november 2007 16:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij snapt heul niet wat daar grappig aan was.![]()
Alsof ik serieus op Fok! ga melden wanneer ik naar het toilet ga.![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en meestal in je bek.....![]()
Moeten we jouw postgedrag nu beter begrijpen?quote:Op zondag 11 november 2007 16:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Voor iemand met een persoonlijkheidsstoornis is dat een hele normale zaak. Doen alles om toch maar vooral aandacht te krijgen, en negatieve aandacht is ook aandacht.
2girls1cup?quote:Op zondag 11 november 2007 16:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Heb ik laatst een schattig filmpje over gezien, maar alleen de titel noemen op FOK! leidt al tot een ban geloof ik....
Stront aan de knikker.....quote:Op zondag 11 november 2007 16:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Heb ik laatst een schattig filmpje over gezien, maar alleen de titel noemen op FOK! leidt al tot een ban geloof ik....
IK vind APK geil, maar hij valt op donker en onder de 30..............quote:Op zondag 11 november 2007 16:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik haat haar niet, dus dat zal niet gebeuren.
Boehoehoe, hij zeikt mijn Andy-topic af.quote:
En jij bent later op fok gekomen dan ik, moet jij dan ook maar je mond houden?quote:later op Tennis komen dan ik
Aldus de 'vrouw' die zegt nooit meer in de SC te komen en niet meer mee te lezen.quote:APK: in de SC: ik post hier niet meer![]()
Soort Scanman uitlating..................
Je bent en blijft er
Ik ben niet zo'n beller.quote:weet je................ ga lekker bellen met een heelijk mokkel, heb sex en rot op.................... Gert likker![]()
Toch jammer hè... incrowd grapjes die door mensen die erbuiten staan (uiteraard) niet begrepen worden maar dat ze dan denken dat ze het wel begrijpenquote:Op zondag 11 november 2007 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moeten we jouw postgedrag nu beter begrijpen?
Neuken?quote:Op zondag 11 november 2007 16:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
IK vind APK geil, maar hij valt op donker en onder de 30..............
Dus die kans is er niet..................![]()
Maar ach, ben en blijf een slet................ dus mn luffer ( die niet kaal is) geeft me passie en "liefde"
ps. Maar sinds ik APK heb horen zingen op dat filmpje werd ik spontaan frigide![]()
Wtf, mijn hand ging ineens omhoogquote:Op zondag 11 november 2007 16:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Willen alle mensen met een persoonlijkheidsstoornis nu de hand opsteken?![]()
![]()
![]()
Ik heb nogwel een cursus geschreven hoe je een regular kan wordenquote:Op zondag 11 november 2007 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch jammer hè... incrowd grapjes die door mensen die erbuiten staan (uiteraard) niet begrepen worden maar dat ze dan denken dat ze het wel begrijpen
Ik zie daar vooralsnog geen enkele aanleiding toe.quote:Op zondag 11 november 2007 16:14 schreef kleinzusje het volgende:
APK.......... ga je nu een ban voor me aanvragen in de FB![]()
Dan ben je echt van je padje af![]()
Mijn beide handen raakten het plafond.......quote:Op zondag 11 november 2007 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, mijn hand ging ineens omhoog![]()
Zo, en dat post vanaf januari 2007. Beetje ambitieus ?quote:Op zondag 11 november 2007 16:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nogwel een cursus geschreven hoe je een regular kan worden![]()
Gehuwdquote:Op zondag 11 november 2007 16:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, gehuwd, 55 jaar en stinkend stervens rijk![]()
Welk filmpje?quote:Op zondag 11 november 2007 16:18 schreef kleinzusje het volgende:
ps. Maar sinds ik APK heb horen zingen op dat filmpje werd ik spontaan frigide![]()
Ja... open je weer eens een Toptopic, wordt die binnen de kortste keren geslotenquote:Op zondag 11 november 2007 16:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nogwel een cursus geschreven hoe je een regular kan worden![]()
quote:
DGK Regulars [SNELCURSUS]quote:Op zondag 11 november 2007 16:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zo, en dat post vanaf januari 2007. Beetje ambitieus ?
Ken ik niet.quote:
Linker of rechter ?quote:Op zondag 11 november 2007 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, mijn hand ging ineens omhoog![]()
Waar is die Hitler-smilie als je 'm nodig hebt.quote:Op zondag 11 november 2007 16:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Willen alle mensen met een persoonlijkheidsstoornis nu de hand opsteken?![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 16:19 schreef APK het volgende:
[..]
Boehoehoe, hij zeikt mijn Andy-topic af.![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
En jij bent later op fok gekomen dan ik, moet jij dan ook maar je mond houden?![]()
[..]
Aldus de 'vrouw' die zegt nooit meer in de SC te komen en niet meer mee te lezen.![]()
De quote was overigens: "Ik post niet meer in dit topic." en niet "Ik post niet meer in deze topicreeks."![]()
[..]
Ik ben niet zo'n beller.
En wat heb je opeens tegen Gert?
Ben je door hem ook afgewezen
Daar zing ik zelf helemaal niet.quote:Op zondag 11 november 2007 16:26 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij dat leuke filmpje met het broertje van Sita... allemaal een zinnetje zingen
Z'n hand was even bezig met mevr. Braun.....die wil ook af en toe aandacht....quote:Op zondag 11 november 2007 16:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waar is die Hitler-smilie als je 'm nodig hebt.
quote:Op zondag 11 november 2007 16:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, gehuwd, 55 jaar en stinkend stervens rijk![]()
Beetje zoals het Gert spel bedoel je?quote:Op zondag 11 november 2007 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... open je weer eens een Toptopic, wordt die binnen de kortste keren gesloten![]()
Ik mag hopen dat ze wel nuchter isquote:Op zondag 11 november 2007 16:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Z'n hand was even bezig met mevr. Braun.....die wil ook af en toe aandacht....
Wil je ook niet....quote:
Ook... maar de snelcursus was nog leukerquote:Op zondag 11 november 2007 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beetje zoals het Gert spel bedoel je?![]()
Idd, Topic Met Potentiequote:Op zondag 11 november 2007 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
DGK Regulars [SNELCURSUS]
Alsof dit geen geniaal topic is.
quote:Op zondag 11 november 2007 16:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie daar vooralsnog geen enkele aanleiding toe.
Heb ik ook nooit gedaan overigens.
Leuk trouwens hè, het lijkt net of we toch een beetje aan het MSN-en zijn.![]()
Maar wél eerder op slot.quote:Op zondag 11 november 2007 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook... maar de snelcursus was nog leuker![]()
Vervelend hè, afgewezen worden.quote:Op zondag 11 november 2007 16:27 schreef kleinzusje het volgende:
Maar sex en intiem met een kale loser zit er helaas niet in![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 16:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij dat leuke filmpje met het broertje van Sita... allemaal een zinnetje zingen
Ja, dat krijg je als je zo'n mooiboy bentquote:Op zondag 11 november 2007 16:32 schreef APK het volgende:
[..]
Vervelend hè, afgewezen worden. [ afbeelding ]
En fok mag meegenieten.
Priceless.
Wilde een tvp plaatsen zit het op slot..........quote:Op zondag 11 november 2007 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
DGK Regulars [SNELCURSUS]
Alsof dit geen geniaal topic is.
Gooi het in je bookmarksquote:Op zondag 11 november 2007 16:35 schreef ppi het volgende:
[..]
Wilde een tvp plaatsen zit het op slot..........