Pleur open dan.quote:Op zondag 11 november 2007 04:52 schreef APK het volgende:
Hé fuck man, ben ik eindelijk dronken geef je me niet eens de kans om een SC met mongolen-TT te openen.![]()
Halz maul.quote:Op zondag 11 november 2007 04:50 schreef APK het volgende:
[..]
Jij luistert niet eens, kutmof.![]()
Dat is een mooi liedje.![]()
Ik klik niet.quote:Op zondag 11 november 2007 04:57 schreef willem-jozef het volgende:
voor onze kleine duitse vrind:
http://nl.youtube.com/watch?v=b20UzLecnHo
zegt 'ie nu pas..quote:Op zondag 11 november 2007 04:52 schreef APK het volgende:
Hé fuck man, ben ik eindelijk dronken geef je me niet eens de kans om een SC met mongolen-TT te openen.![]()
hey, niggerlover, take it easy!quote:Op zondag 11 november 2007 04:59 schreef APK het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ighu4gGlaUE
Achtergrondmuziekje.
Yeah, yeah.![]()
Killing me softly is een puickend nummer man.quote:Op zondag 11 november 2007 05:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hey, niggerlover, take it easy!![]()
Gij klikt niet, klikspaanquote:Op zondag 11 november 2007 05:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Killing me softly is een puickend nummer man.
Yeah, Yeah!quote:
truequote:Op zondag 11 november 2007 05:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Killing me softly is een puickend nummer man.
quote:Op zondag 11 november 2007 05:10 schreef Heathen het volgende:
Heaven knows I'm miserable now....
http://youtube.com/watch?v=1mfk9gKomZE
Whahahahaha!quote:Op zondag 11 november 2007 05:10 schreef Heathen het volgende:
Heaven knows I'm miserable now....
http://youtube.com/watch?v=1mfk9gKomZE
Een van mijn favo's van the smiths.quote:Op zondag 11 november 2007 05:14 schreef APK het volgende:
[..]
Whahahahaha!
Jeugdsentiment!![]()
Effe dat andere nog zelfmoorderige nummer zoeken:
http://nl.youtube.com/watch?v=fRtYNPRXkYU
Fucking geniaal!![]()
![]()
![]()
Nee, wel in de trapkast, maar chocomel is lekkerder!quote:Op zondag 11 november 2007 05:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb je geen spiritus meer in het gootsteenkastje, luv?
[ afbeelding ]
![]()
Die gitaar!quote:Op zondag 11 november 2007 05:15 schreef Heathen het volgende:
[..]
Een van mijn favo's van the smiths.
da's waar!quote:Op zondag 11 november 2007 05:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, wel in de trapkast, maar chocomel is lekkerder!![]()
fuck the smiths.quote:Op zondag 11 november 2007 05:18 schreef APK het volgende:
[..]
Die gitaar!![]()
En dan die stem.![]()
Die treurigheid.![]()
truequote:Op zondag 11 november 2007 05:16 schreef APK het volgende:
I AM HUMAN AND I NEED TO BE LOVED, JUST LIKE EVERYBODY ELSE DOES!![]()
Die is ook teringschijt slecht.quote:Op zondag 11 november 2007 05:22 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=cjuRVFMkf0I
'Bon-Prix-von-Bernice-Love_Junghund.JPG'quote:
'love", rosebud, "love"...quote:Op zondag 11 november 2007 05:27 schreef APK het volgende:
[..]
'Bon-Prix-von-Bernice-Love_Junghund.JPG'
Wat was de zoekopdracht op google?
Ze zijn gewoon geweldigquote:Op zondag 11 november 2007 05:18 schreef APK het volgende:
[..]
Die gitaar!![]()
En dan die stem.![]()
Die treurigheid.![]()
En toen?quote:Op zondag 11 november 2007 05:31 schreef willem-jozef het volgende:
hoorde ik vanmiddag toen ik een mars at:
http://www.youtube.com/watch?v=ZTfyjRXZTEo
toen dacht ik aan een kleine lieve jongen die ergens in een dal in duitsland geen centrale verwarming had en te weinig liefde om de dag door te komen..quote:
Ook dat soort stervensspannende dingen gebeuren alhier op de SC.quote:
Klopt, ik heb lekker geslapen.quote:Op zondag 11 november 2007 08:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Slaap is voor mietjes.
quote:Op zondag 11 november 2007 10:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik doe vanavond wel een poging.
Jij weet dat ik alles teruglees hèquote:Op zondag 11 november 2007 05:39 schreef willem-jozef het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=wMSUnEOPY5I
voor leandra maar ook een beetje voor apk, lobasca, mezelf en natuulrlijk voor ian en kz!
Kee danquote:Op zondag 11 november 2007 13:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope, heul niet.
Komt vanavond wel weer.
Hier ook... alleen duurt dat nog wel een uurtje of watquote:Op zondag 11 november 2007 14:12 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
in afwachting van de rest van de visite...![]()
Natuurlijk - zeker op een regenachtige zondagmiddag als dit , wat is daar mis mee, ?quote:
Het is zondag, rustdag enzo, dag voor bezinning, overdenk je zonden en lees de bijbelquote:Op zondag 11 november 2007 14:25 schreef ppi het volgende:
[..]
Natuurlijk - zeker op een regenachtige zondagmiddag als dit , wat is daar mis mee, ?
Moet/wil het laatste deel van mijn stellingkast in elkaar zetten.
![]()
![]()
![]()
De ergste eerst, en als je nog tijd tekort komt dan ga je morgen gewoon verder (of de rest van de maandquote:
Ik vroeg nog om een slotjequote:Op zondag 11 november 2007 14:32 schreef kleinzusje het volgende:
Mn kleinezusje wordt lastig gevallen![]()
![]()
![]()
lees het net terug
snap er niks van
en hoe ziek kun je zijn![]()
Ik denk niet dat God tijd voor me vrij wil maken.quote:Op zondag 11 november 2007 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
De ergste eerst, en als je nog tijd tekort komt dan ga je morgen gewoon verder (of de rest van de maand)
Je wist niet dat je lastiggevallen werd??quote:Op zondag 11 november 2007 14:32 schreef kleinzusje het volgende:
Mn kleinezusje wordt lastig gevallen![]()
![]()
![]()
lees het net terug
snap er niks van
en hoe ziek kun je zijn![]()
God heeft tijd voor iedereen, het is alleen de vraag wanneerquote:Op zondag 11 november 2007 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk niet dat God tijd voor me vrij wil maken.
Als Hij me aan wil horen mag Hij me roepen.quote:Op zondag 11 november 2007 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
God heeft tijd voor iedereen, het is alleen de vraag wanneer
Allemaal tegelijk op zondag is misschien idd niet zo'n goed idee![]()
Je kunt beter ff zelf aanbellen... als hij je roept dan is het meestal onherroeppelijkquote:Op zondag 11 november 2007 14:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als Hij me aan wil horen mag hij me roepen.
Ik wacht.
APK is toch niet zo'n kudtzeikerdt?quote:Op zondag 11 november 2007 14:36 schreef kleinzusje het volgende:
ok, maar die APK............... is een fantastische vent![]()
Helaas is hij de laatste tijd mij overal aan het afzeiken.............
Ik ben bang voor zn scherpe woorden.............
Maar vind het zo gemeen, vals en onterecht...........
Durfde bijna niet te reageren, heb het netjes gedaan, al weken............. en het blijft door gaan![]()
Zal me gedragen........................ maar APK, ook al ben je leuk, spontaan, scherp.................... laat me me met rust en geniet van je FOK! postings...................
Of wees lief tegen mij
Dit verdien ik niet
Ga je me nu afmaken met een scherpe one- liner ?
Prima
Kan ik niet tegen op
Maar ik heb het hier naar mn zin en wil erg graag mn sport liefde delen met leuke users..............![]()
Uit het sport topic !!!
Daar weg gehaald, maar post het hier
APK ik vind je een lelijke, nare, loser!!!!!!
quote:Op zondag 11 november 2007 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt beter ff zelf aanbellen... als hij je roept dan is het meestal onherroeppelijk
Laat ze alsjeblieft ongezien de vliegende keelschurft krijgen.quote:Op zondag 11 november 2007 14:42 schreef kleinzusje het volgende:
Lea en Ian
Ik wilde niet meer in dit topic posten![]()
Maar er zij echte kutusers die mij zelfs elders niet met rust laten![]()
Ik heb GVD mn excuses aangeboden aan die schagen kip
dagen niet bijgelezen
Maar het is te ziek voor woorden...........
Waar ik ook kom
Krijg ik shit naar mn kop![]()
Een lieverd heeft me aangeraden om het me niet aan te trekken, daar heb ik naar geluisterd, maar dit is echt niet normaal !!!!
Had liever een ban gehad................ dan was "het vrolijk doorposten" niet aan de orde en mocht ik daarna weer "gezellig dingetjes neer pennen"
Zels de users die ik ik lief had, hebben me als een baksteen laten vallen, zijn het niet eens met mn "nonban" en blijven me aanvallen.
Echt.............. ik kots er op![]()
Vieze vuile hypocriete kut users.............. mag mn scheldwoord niet meer gebruiken, maar op een dag zien jullie dat ik gelijk had.
kus Kleinzusje
Lieve schat, ik moet tot m'n schaamte bekennen dat ik de laatste tijd m'n fok-posts en lezen zo ongeveer beperkt heb tot DGK, dus ik weet niet wat er verder gepost is... maar zorg dat je er op een of andere manier uitkomt, want dit hele drama begint DGK proporties aan te nemen...quote:Op zondag 11 november 2007 14:42 schreef kleinzusje het volgende:
Lea en Ian
Ik wilde niet meer in dit topic posten![]()
Maar er zij echte kutusers die mij zelfs elders niet met rust laten![]()
Ik heb GVD mn excuses aangeboden aan die schagen kip
dagen niet bijgelezen
Maar het is te ziek voor woorden...........
Waar ik ook kom
Krijg ik shit naar mn kop![]()
Een lieverd heeft me aangeraden om het me niet aan te trekken, daar heb ik naar geluisterd, maar dit is echt niet normaal !!!!
Had liever een ban gehad................ dan was "het vrolijk doorposten" niet aan de orde en mocht ik daarna weer "gezellig dingetjes neer pennen"
Zels de users die ik ik lief had, hebben me als een baksteen laten vallen, zijn het niet eens met mn "nonban" en blijven me aanvallen.
Echt.............. ik kots er op![]()
Vieze vuile hypocriete kut users.............. mag mn scheldwoord niet meer gebruiken, maar op een dag zien jullie dat ik gelijk had.
kus Kleinzusje
AKP was mn held, een super poster.............quote:Op zondag 11 november 2007 14:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
APK is toch niet zo'n kudtzeikerdt?
![]()
Hij is keck en sjaggo en uitermate onvriendelijk, maar met stijl.![]()
Het verpest de sfeer in zoverre dat jij ervoor kan kiezen er geen aandacht aan te besteden.quote:Op zondag 11 november 2007 14:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
AKP was mn held, een super poster.............
maar ik ben bang voor hem en hij is niet eerlijk.
Hij maakt me af in de FB en ik durf niet te reageren omdat ik bang ben afgemaakt te worden !!!
Ik heb hem een mail gestuurd, met mijn uitleg.............. niet mij stijl![]()
Maar durfde niet in de FB te reageren. Was ban voor zn scherpe tong![]()
Hij beweert op schrift af te gaan en niet op users, maar legt mij woorden in de mond die niet kloppen.
Ik haat niemand............... zeker niet on- topic.
Hij is met Lobasca al maanden aan het flirten..........
Prima............... maar wat ik niet snap is dat je als poster niet snapt dat je daarmee de sfeer verpest en het ook via mail/ pm/ tel kan doen.
Het is net alsof ik op het strand loop en alleen maar zoenende stellen zie.................. dan kan ik weg lopen of blij voor ze zijn............... maar het bepaald de sfeer !!!
Ik heb maanden geleden met Gert geflirt in de COS, APK heeft me toen verzocht ( in de FB) om dit via PM te doen.............
Wie is hier nu oneerlijk ????
Ik ben niet jaloers, ik heb mn eigen leven/ liefde/ sex............... buiten dat weet ik en voel ik dat het die SC verpest.
kus Kleinzusje
Wil jij godverdomme even normaal doen!?quote:Op zondag 11 november 2007 14:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, er zitten een hoop aandachtshoeren op Fok. Mij boeit het niet, voor geen ene meter. Maar als klein zusje problemen heeft moet ze bij de moderators zijn, niet in de SC. Los daarvan, ze is zelf ook scherp met haar tong. Dit wat ze nu hier doet lijkt wel een beetje op zieltjes winnen, eigenlijk precies hetzelfde wat die ander losers doen per PM. Voor mij lood om oud ijzer.
Los van dat, ik vind haar teksten meestal wel grappig, geen moeite met d'r. Ik zou zeggen, leg je klacht neer bij personen die er over gaan en blijf gewoon door posten.
Mooi, los jij haar probleem dan even op......quote:Op zondag 11 november 2007 14:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil jij godverdomme even normaal doen!? [ afbeelding ]
Problemen met andere users niet in de SC bespreken!? [ afbeelding ]
Wil je deze hele topicreeks dood hebben!? [ afbeelding ]
Moeten we het dan over DGK gaan hebben, soms!? [ afbeelding ]
WIL JE DÁT!? [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
WIJ LEVEN VAN DE PROBLEMEN VAN USERS MET USERS! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |