Dat wisselt meestal per locatie. Op elke gelegenheid komt een bepaald publiek af, en welk publiek dat is heeft meestal te maken met in de eerste plaats het type muziek dat er gedraaid wordt en in de tweede plaats wat voor ander publiek er komt. Als in een gelegenheid 10 keer gedoe is geweest waarvan 8 maal een neger de schuldige was, of als er ooit 10 negers geweest zijn waarvan er 8 gedoe hebben opgeleverd, dan is het voor die tent zonder meer logisch, en bedrijfseconomisch een juiste beslissing om een specifieke groep met de meeste problemen te weren, zeker als er dan nog genoeg andere bezoekers overblijven. Dat er dan ook een paar onterecht geweigerd worden is spijtig, maar netto is het voordelig voor de totale winst.quote:Op zondag 11 november 2007 04:02 schreef agRESSIV-e het volgende:
Ik zie vaker ellende met blanke boeren/macho's/te veel gebruikers dan met 'niet blanken'

precies.quote:Op zondag 11 november 2007 04:11 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dat wisselt meestal per locatie. Op elke gelegenheid komt een bepaald publiek af, en welk publiek dat is heeft meestal te maken met in de eerste plaats het type muziek dat er gedraaid wordt en in de tweede plaats wat voor ander publiek er komt. Als in een gelegenheid 10 keer gedoe is geweest waarvan 8 maal een neger de schuldige was, of als er ooit 10 negers geweest zijn waarvan er 8 gedoe hebben opgeleverd, dan is het voor die tent zonder meer logisch, en bedrijfseconomisch een juiste beslissing om een specifieke groep met de meeste problemen te weren, zeker als er dan nog genoeg andere bezoekers overblijven. Dat er dan ook een paar onterecht geweigerd worden is spijtig, maar netto is het voordelig voor de totale winst.

Gaf hem dan 20 cent ofzo ipv 2 euro slimmerikquote:Op zondag 11 november 2007 03:17 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik heb hem JUIST twee euro gegeven omdat niemand dat ooit doet daar.. Als ik gewoon langs hem heen zou lopen zou hij het 5 minuten later weer vergeten zijn. Ok, het is een actie van niks, maar ik hoop dat hij de hint snapte. Dat ik hem dus gewoon een kansloze lul vind met een kutbaantje die wel wat geld kan gebruiken, pauper... Hij zou er echt niet wakker van liggen, maar ik hoop toch dat hij nog even iets bij zichzelf had van "fuck"..

Ik deel gewoon mede hoe het er in die tent, waar ik als lightjockey werkte, aan toe ging. Niet meer of niet minder. Daar bepaalde IK het beleid niet, dat deed de baas samen met de portiers. En dan mag ik er ook nog even aan toevoegen dat het niet zonder reden was. Zie reactie onder volgende quote.quote:Op zondag 11 november 2007 03:59 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Waar the fuck slaat dat op,je verpest mijn avond he?
Als je even in overweging neemt dat in de tent waar ik dus werkte het elk half uur stripshow was, waarbij de boeren/macho's zich over het algemeen heel netjes gedroegen (als ze zich eens misdroegen werden ze er gewoon uitgemieterd) maar de Turken en Marokkanen zich elke avond maar weer misdroegen, heeft het niets met bekrompen te maken. Op de één of andere wazige manier konden de Turken en Marokkanen er niet tegen als een dame of heer zich op 't podium ontkleedde. Dat hebben we verschillende keren meegemaakt, tot op 't moment dat er gewoon beslist is dat ze niet meer binnen mochten. Met uitzondering uiteraard van de vaste Turkse klanten die bekend waren bij de portiers.quote:Op zondag 11 november 2007 04:02 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
Klinkt lekker bekrompen.
Ik zie vaker ellende met blanke boeren/macho's/te veel gebruikers dan met 'niet blanken'

.
 . 

racistische FoK users die daar in het dagelijkse leven door onverklaarbare redenen er niet voor
 racistische FoK users die daar in het dagelijkse leven door onverklaarbare redenen er niet voor 

jaaahquote:Op zondag 11 november 2007 03:12 schreef Branieschopper het volgende:
Uitsmijter is slimmer dan TS.. Neger heeft namelijk een telefoon, en van welke centen dan wel he..
juist
 want negers kunnen natuurlijk niet eerlijk aan hun centen komen he...
  want negers kunnen natuurlijk niet eerlijk aan hun centen komen he... 

quote:Op zondag 11 november 2007 03:12 schreef poepeneesje het volgende:
Die smoes wordt wel vaker gebruikt, ook hier in Nijmegen...

Wuhahahahah... Geweigerd wegens godslastering.quote:Op zondag 11 november 2007 11:38 schreef Borkydude het volgende:
Ik ben wel eens geweigerd omdat ik met "Jezus" reageerde toen ik de entreeprijs hoorde, de speknek bleek christenhond te zijn

!
!

in wat voor kk gat woon je?quote:Op zondag 11 november 2007 10:26 schreef TheOneAndOnly het volgende:
bij ons in de kroeg kwamen er op voorhand al geen negerts, als die wel kwamen mochten ze gewoon naar binnen maar werden binnen zo vies aangekeken dat ze binnen 5 minuten alsnog buiten stonden... vrijwillig... dat werkte veel beter...

hij zal wel gedacht hebben wat is dat voor arme kankersloeber.
 hij zal wel gedacht hebben wat is dat voor arme kankersloeber. 

Ten 1e: Als hij de 1e keer als werd geweigerd met zijn gymschoenen, waarom trekt hij die knakker ze dan nog eens voor de 2e keer aan?quote:Op zondag 11 november 2007 03:07 schreef Kluupkluup het volgende:
En die werd vanavond voor de 2e keer binnen korte tijd geweigerd onder het mom 'sportschoenen niet toegestaan'.
Hij was volledig overstuur.
Die uitsmijter moet beseffen wat voor een impact dit heeft gehad op die jongen.

Uit de OP:quote:Op zondag 11 november 2007 03:47 schreef OllieA het volgende:
[..]
Wat ik daarmee bedoel is dat je hem had moeten aanspreken, ipv hem twee euro te geven. Je hebt die kuttent 6 jaar bezocht en betaald. Je loopt erbij weg en geeft de uitsmijter twee euro om een punt te maken.
Zou je niet beter het punt gewoon maken: het zeggen?
Naar mijn idee heeft het ook helemaal geen zin om een uitsmijter te vertellen wat je ervan vindt. Het zal hem niks kunnen schelen en hij is niet anders gewend.quote:Op zondag 11 november 2007 03:07 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb nog verhaal gehaald bij de uitsmijter maar hij wilde er verder niet op ingaan.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |