quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Tvp.
Toen mijn oma overleed kwamen er ook nog vrij oude foto's naar boven.
Geen idee wie hier afgebeeld zijn.
begin vórige eeuw, denk ik...quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:55 schreef klappernoot2000 het volgende:
[ afbeelding ]
een Heule oude foto (zwaar geretoucheerd) van mijn oma, begin deze eeuw..
quote:
Toen was roken nog oké.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:08 schreef Ireth het volgende:
Verlovingsfoto van de overgrootouders van mijn vader!
[ afbeelding ]
(data? geen flauw idee!)
Toen maakten ze er nog een echt kunstwerk vanquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:26 schreef freud het volgende:
Trouwfoto van de ouders van mijn oma, circa 1900 schat ik. Geretoucheerd, hersteld en wat hinderlijke beschadigingen weggehaald.
[ afbeelding ]
Ja, super netjes inderdaad. Heb wat van die heel oude foto's in lightroom en PS hersteld, best leuk werkje!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:38 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Toen maakten ze er nog een echt kunstwerk van
gewoon posten!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:23 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, super netjes inderdaad. Heb wat van die heel oude foto's in lightroom en PS hersteld, best leuk werkje!
Die foto zou zó in de VS gemaakt kunnen zijn..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:11 schreef Captain_Chaos het volgende:
Mijn vader begin jaren '70 op de Maasvlakte achter het stuur van de mannelijkste politieauto ooit.
De roemruchte Chevrolet C10 Custom Deluxe van de Gemeentepolitie Rotterdam
Toen politieagenten nog van staal waren en de politieauto's ook.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb een super gave foto van mijn opa thuis. Helemaal wel tof voor mensen die in Assen wonen of er wel eens komen, omdat 't zo lang geleden is en nog steeds herkenbaar. Ik zal zodra ik thuis ben eens kijken of ik 'm ergens kan inscannen.
Ik ook, heb een aantal foto's gevonden maar bots natuurlijk tegen het aloude Canon Twain error probleem aan..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja doe! Assen hier.
Ik ga ook even struinen....
Het Groningse 'dik doun' betekent '(overdreven) voornaam doen',quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:33 schreef neen het volgende:
Wat is "Dikdaun"
toevallig bezig met foto's van mijn opa aan het inscannen de laatste tijd op m'n pc, post morgen wel iets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |