Ik heb zelf geen oude foto's, maar ik gebruik oude foto's om opnieuw te maken op precies dezelfde plaats.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:32 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Google maar eens op afbeeldingen van afsluitdijk monument.
[ afbeelding ]
Of ze moeten nog ergens zo'n gebouw neer hebben gezet.![]()
Ik heb zelf vorige week wat afbeeldingen gemaakt van de ruines het oude poortershuisje uit Groningen-stad , die ze tijdelijk hebben opgegraven omdat ze een die plek aan het graven zijn, misschien heeft er een user nog een (unieke) oude prent liggen van het originele gebouw..quote:Op zondag 24 februari 2008 19:55 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen oude foto's, maar ik gebruik oude foto's om opnieuw te maken op precies dezelfde plaats.
Dat monument op de afsluitdijk zou nog een mooie zijn voor m'n verzameling
Prachtig!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:17 schreef Ireth het volgende:
Tis nu niet een heul oude foto, maar wel een hele dierbare oude foto voor mij. De trouwdag van mijn ouders. Op 9 februari 1972 zijn ze getrouwd. Nu dus 35 jaar geleden. Gemaakt in de kloostertuinen in Utrecht
[ afbeelding ]
(mijn moeder is afgelopen 2 maart overleden, en deze foto kreeg ik dus net in mijn mailbox van een nichtje..)
Ehh, ik kom uit het Noorden, is dat de Domtoren?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:24 schreef Cle0 het volgende:
Ik herkende de Utrechtse setting direct!
Nou bijna! Het zijn de Kloostertuinen ín de Domkerk, die dus in een ver grijs verleden aan de Domtoren vast zat. Ze zijn door de beeldenstorm nu los van elkaar maar staan dus tegenover elkaar.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:37 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Ehh, ik kom uit het Noorden, is dat de Domtoren?
Polaroid foto?quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:11 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Kick!
Mijn vader toen hij ergens vroeg in de 20 was
[ afbeelding ]
Nee geen polaroid, maar wel al 6 jaar geleden ingescandquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:15 schreef kvdv het volgende:
[..]
Polaroid foto?
Hij ziet er overigens een stuk ouder uit dan ik![]()
Leuk topic eigelijk... die van Claudia_x met de ijsbeer op pagina 2 is erg leuk.
Was vrij normaal toenquote:
Ze hebben al kinderen zat..quote:
Wow wat een gelijkenis met mijn moeder! Zijn wij geen familie toevallig ergens? Het is dat ik weet hoe mijn overgrootoma er uit zag, anders zou ik bijna denken dat dit de oma van mijn moeder was!quote:Op zondag 25 mei 2008 21:36 schreef klappernoot2000 het volgende:
Mijn overgrootoma, met haar onafscheidelijke hondje Maxi
[ afbeelding ]
Geen idee, het enige wat ik van d'r weet is dat ze in de jaren 20 in een originele Plaggenhut gewoond heeft als loonslaaf van een hereboer tot mijn opa haar er ontvoerd heeft en naar groningen heeft gebracht.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wow wat een gelijkenis met mijn moeder! Zijn wij geen familie toevallig ergens? Het is dat ik weet hoe mijn overgrootoma er uit zag, anders zou ik bijna denken dat dit de oma van mijn moeder was!
Eigenlijk veel te vroeg.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:54 schreef Ireth het volgende:
Dit was dus mijn moeder, 2 maart jl is ze overleden op 58 jarige leeftijd.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |