Trustequote:
k wist hetquote:Op zondag 11 november 2007 04:44 schreef ElizabethR het volgende:
Troje
Van de week nog een docu over gezien!! Jemig wat toevallig!!!!
quote:Op zondag 11 november 2007 04:44 schreef ElizabethR het volgende:
Troje
Van de week nog een docu over gezien!! Jemig wat toevallig!!!!
Hoe wist je dat dan? Ging over een Duitser van wie ik de naam ben vergeten die daar op zoek was, en aangezien ik bezig ben met een regie voor Die Schone Helena en dus alles wil lezen en zien wat erover bekend is wilde ik die docu zien en heb hem gehuurd bij de bieb hier. Want haar man Agamemnon kwam ook ter sprake in de docu. Heel belangrijke rol in de operette!!!!quote:
K bedoelde dat je nog hier was en ging antwoordenquote:Op zondag 11 november 2007 04:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoe wiest je dat dan? Ging over een Duitser van wie ik de naam ben vergeten die daar op zoek was, en aangezien ik bezig ben met een regie voor Die Schone Helena en dus alles wil lezen en zien wat erover bekend is wilde ik die docu zien en heb hem gehuurd bij de bieb hier. Want haar man Agamemnon kwam ook ter sprake in de docu. Heel belangrijke rol in de operette!!!!
Erg hoor!!!quote:Op zondag 11 november 2007 04:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
K bedoelde dat je nog hier was en ging antwoorden![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 04:55 schreef Yurithemaster het volgende:
ghost whisperer, en jenifer love howit
Jeejquote:Op zondag 11 november 2007 04:57 schreef ElizabethR het volgende:
Yuri +1
2Xquote:Op zondag 11 november 2007 05:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Bill en Melinda Gates
Oei, dan wordt het lastig.quote:Op zondag 11 november 2007 05:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Bekend showbizz paar
quote:Op zondag 11 november 2007 05:11 schreef Cobra4 het volgende:
Pitt en Jolie?
Neen, ik zoek een zeeslag.quote:Op zondag 11 november 2007 05:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waterloo
Closequote:Op zondag 11 november 2007 05:17 schreef Yurithemaster het volgende:
gibraltar
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |